بازدید 15702
۲
خبر

پرافتخارترین تیم والیبال آسیا منحل شد

طبق این رای گفته شده که کریمی نمی‌تواند فصل آینده در تیم پیکان توپ بزند و باید راهی شهرداری ارومیه شود. اگر این خبر و رای به صورت رسمی اعلام شود قطعاً تیم پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم ایران و آسیا فصل آینده در لیگ برتر تیمداری نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ 05 August 2019

پرافتخارترین تیم آسیا بخاطر شرایط مالی از لیگ والیبال ایران کناره‌گیری کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه پیکان تهدید کردند که اگر کریمی از این تیم جدا شود در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا نخواهند کرد. پرونده عقد قرارداد جواد کریمی، پاسور ملی‌پوش تیم والیبال پیکان با تیم شهرداری ارومیه این روز‌ها به یک چالش جدی برای دو باشگاه تبدیل شده است. به گفته مسئولان باشگاه پیکان کمیته انضباطی با بررسی این پرونده رای داده که کریمی فصل آینده در شهرداری ارومیه بازی کند.

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان با تایید این خبر گفت: داوری و پورحسن رای کمیته انضباطی را به صورت شفاهی و کلی به باشگاه اعلام کرده‌اند. طبق این رای گفته شده که کریمی نمی‌تواند فصل آینده در تیم پیکان توپ بزند و باید راهی شهرداری ارومیه شود. اگر این خبر و رای به صورت رسمی اعلام شود قطعاً تیم پیکان به عنوان پرافتخارترین تیم ایران و آسیا فصل آینده در لیگ برتر تیمداری نخواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز هیأت مدیره تشکیل جلسه داد و به صورت جدی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. در هیأت مدیره هم تصمیم گرفته شد که اگر کریمی در اختیار ما قرار نگیرد اعلام انصراف کنیم. بر این اساس طی روز‌های آینده بازیکنان را هم آزاد خواهیم کرد تا بتوانند با تیم‌های دیگر مذاکره کنند. تصمیم ما بسیار جدی است و امیدوارم دوستان تصمیمی بگیرند که به صلاح والیبال کشور باشد.

پرافتخارترین تیم والیبال آسیا منحل شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کم کم قلدر بازی داره به همه جا کشیده میشه! یعنی چی؟
ورشکستگی شرکت ایرانخودرو در حال کلید خوردن است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر