بازدید 7572

خروج پادگان‌ها از تهران

کد خبر: ۹۱۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 04 August 2019

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پادگان‌ها از تهران خارج می‌شوند، گفت: ۷۰ درصد پادگان ۰۶ بین پاسداران و بزرگراه صیاد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران که صبح امروز برگزار شده است، اظهار داشت: دو موضوع انتصابات و ساختار شهرداری و طرح تفصیلی منطقه ۲۲ در جلسه امروز مطرح شد.

وی افزود: شهرداری باید لایحه‌ای را در مورد ساختار جدید و انتصابات برای تصویب به شورا ارائه کند که اعضا شورا نظرشان را ارائه کردند و انشاءاله بزودی شاهد ارسال لایحه‌ای در این زمینه به شورا خواهیم بود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: طرح تفصیلی منطقه ۲۲ به پایان رسیده و اقدامات لازم در این زمینه در معاونت شهرسازی به اتمام رسیده است که این موضوع در جلسه مطرح شد که آیا باید این مساله در شورا به تصویب برسد یا خیر که شهردار تهران نظرش را اعلام کرد و برخی گفتند شاید لازم به تصویب در شورا نباشد.

هاشمی گفت: برخی از اعضا نیز اعلام کردند که حتما این مساله باید در شورای شهر بررسی شود و من نیز پیش از این نامه‌ای به حناچی نوشته‌ام که باید طرح تفصیلی منطقه ۲۲ در شورا نیز نتایج آن به تصویب برسد.

وی در ادامه به خروج پادگان‌ها از تهران اشاره کرد و گفت: پادگان ۰۶ بین خیابان پاسداران و بزرگراه صیاد که زمینی پر درخت است مربوط به ارتش بوده و باید از تهران خارج شود.

هاشمی اضافه کرد: شهرداری باید این پادگان را بخرد، ولی از آنجایی که بودجه‌ای ندارد باید تمهیدات صورت گیرد تا مصالحه انجام گیرد که می‌توان ۷۰ درصد این پادگان را پس از ساخت در اختیار مردم قرار داد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی توسط شورای شهرسازی در این زمینه گرفته شده و پادگان‌های زیادی از پایتخت خارج می‌شود و برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰
فروش خدمت سربازی برای ساخت پادگان و خدمت به مردم.
من مخالفوخروج پادگانها از شهر هستم. چون تحربه نشان داده که این محوطه های پر درخت در یم فرایند چند ساله در اختیار افراد ژن خوب و... قرار گرفته و ساخت و ساز شده و سودش به جیب تعدادی اندک رفته و شلوغی و... الودگی و... و از بین رفتن درختان هم به جیب مردم عادی می رود
کلاً همه چیز رو دارید نابود میکنید!!!! زمین پردرخت که مثل ریه های تهران هست رو علناً دارید اعلام میکنید پس از ساخت به مردم واگذار میشود! راستی فقط پادگانهای ارتش خارج میشن؟
آقایان دقت فرموده اند سیل ساخت و ساز های اخیر پشت دیوارهای پادگانها را ؟ به کدام مردم قرار است واگذار شود ؟ با این وضع به محض اجرای این مصوبه و انتقال پادگانها شما شاهد پرده برداری از شهرکهایی خواهید بود با ساکنین از پیش تعیین شده
ایکاش مکانیکی ها و تعمیرگاه های خودرو را از داخل شهر بیرون میبردند!
بهترین فرصت برای ایجاد یک فساد بزرگ دیگر!
منظورم وعده تبدیل پادگان به پارک جنگلی اما در عمل چند تا برج تجاری مسکونی !!
زمین خوارها برای ساختن برج های بدترکیب و اندوختن ثروت غش کردند
چه بهتر بود به جای صدور مجوز ساخت ساختمان در فضای آزاد و فضای سبز و تنفس پایتخت اجازه بلند مرتبه سازی در مناطق دارای ساختمان مجاور آن را می دادند یک سوال مناطق دیگر تهران که باغ ها تبدیل به ساختمان شدند چه نتیجه ای داشت
جون میده برای برج سازی افراد خاص ؟؟؟؟؟؟؟
چرا فقط ارتش زمین میده ؟ سپاه چرا زمین نمیده، بد نیست پادگان های سپاه رو هم بگیرید بدید به مردم واقعی نه عده ای مرفه بی درد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان