بازدید 43324

تجربه یک خریدار از دیجی کالا؛ جنس معیوب تعویض نمی‌شود

یکی از مخاطبان سایت تابناک با ارسال مدارکی از خرید خود از سایت دیجی کالا و دریافت کالای ناقص، مدعی شد که دیجی کالا تعویض ندارد و پول نیز بعد از ۴۸ ساعت پس از معیوب بودن کالا عودت داده می‌شود. وی گفت: در بازار به این معروف شده است که پیمانکارانش اقدام به خرید اجناس معیوب می‌کنند و آن را به خریداران دیجی کالا تحویل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 04 August 2019
تابناک اقتصادییکی از مخاطبان سایت تابناک با ارسال مدارکی از خرید خود از سایت دیجی کالا و دریافت کالای ناقص، مدعی شد که دیجی کالا تعویض ندارد و پول نیز بعد از ۴۸ ساعت پس از معیوب بودن کالا عودت داده می‌شود. وی گفت: در بازار به این معروف شده است که پیمانکارانش اقدام به خرید اجناس معیوب می‌کنند و آن را به خریداران دیجی کالا تحویل می‌دهند.

به گزارش تابناک اقتصادی، مهر ماه سال گذشته بود که کاربران توئیتر فارسی کمپینی را با عنوان تحریم دیجی کالا راه انداختند. دلیل این واکنش برخی کاربران ایرانی توئیتر به دیجی کالا این بود که آن‌ها معتقد بودند این شرکت علیرغم همه شعار‌هایی که می‌دهد، کالا‌های خود را به قیمتی بالاتر از بازار به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین کاربران ایرانی این شبکه مجازی معتقد بودند که با افزایش قیمت ارز در آن برهه زمانی، دیجی کالا کالاهایی، چون گوشی تلفن همراه را احتکار کرده است و آن‌ها را به بازار عرضه نمی‌کند.

این اولین باری نبود که کاربران به دیجی کالا واکنش منفی نشان می‌دادند و از عملکرد آن انتقاد می‌کردند بلکه در گذشته نیز این شرکت به دلایلی، چون بی نظمی در تحویل کالا و تقلبی بودن برخی اجناس و یا تغییر در اجناس خریداری شده نیز مورد انتقادات کاربران قرار گرفته بود.

به تازگی یکی از مخاطبان سایت تابناک با ارسال متنی تجربه خرید خود از دیجی کالا را برای این سایت ارسال کرده و انتقاداتی را به عملکرد این شرکت داشته است.

ماجرا از این قرار است که این مخاطب سایت تابناک در مورخه ۵ مرداد ماه سال جاری اقدام به خرید یک دستگاه ماشین ظرفشویی از شرکت دیجی کالا می‌کند و به دلیل آنکه قیمت این کالای خریداری شده بالاتر از ۳ میلیون تومان می‌باشد، این شرکت از خریدار می‌خواهد که کل مبلغ را در همان زمان خرید واریز نماید. طبق مدارک ارسال شده برای سایت تابناک، قیمت ماشین ظرفشویی خریداری شده از شرکت دیجی کالا، شش میلیون و ۵۸۰ هزار تومان بوده است.


تجربه یک خریدار از دیجی کالا؛ جنس معیوب تعویض نمی شود

طبق توافقات صورت گرفته این کالا در مورخه ۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۸ درب منزل به خریدار تحویل داده می‌شود، اما به گفته خریدار بسته بندی کالا پاره و کثیف بوده است. تصویر کالا را در زیر مشاهده می‌کنید.

تجربه یک خریدار از دیجی کالا؛ جنس معیوب تعویض نمی شود

خریدار پس از دریافت ماشین ظرفشویی خود، جهت باز کردن بسته و نصب آن با شرکت بوش سرویس تماس می‌گیرد و سپس اقدام به باز کردن آن می‌کند که متوجه شکستگی درب ماشین ظرفشویی می‌شود.


تجربه یک خریدار از دیجی کالا؛ جنس معیوب تعویض نمی شود

وی پس از مشاهده ناقص بودن کالا با شرکت دیجی کالا تماس می‌گیرد که با این جملات رو به رو می‌شود: تعویض نداریم و پول شما به شرط تایید نماینده بوش سرویس ظرف ۴۸ ساعت عودت داده خواهد شد.

این مخاطب سایت تابناک مدعی شد که پس از مراجعه به سه راه امین حضور (بورس لوازم خانگی در تهران) جهت خرید یک ماشین ظرفشویی دیگر اولاً این کالا را با قیمت ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۸۰ هزار تومان کمتر از دیجی کالا) خریداری کرده است و ثانیاً پس از تعریف ماجرا برای فروشندگان، آن‌ها بیان نموده اند که دیجی کالا، در بازار به این معروف شده است که پیمانکارانش اقدام به خرید اجناس معیوب می‌کنند و آن را به خریداران دیجی کالا تحویل می‌دهند.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد شرکت دیجی کالا، در برخی موارد کالا‌هایی را برای مشتریان ارسال می‌کند که علیرغم داشتن ضمانتنامه، متاسفانه به دلیل فروش دیر هنگام آن‌ها و شروع زمان ضمانت از مدت‌ها قبل یا تاریخ ضمانتنامه هایشان به پایان رسیده و یا مدت اندکی برای به پایان رسیدن مهلت ضمانتنامه آن‌ها باقی مانده است.

تجربه یک خریدار از دیجی کالا؛ جنس معیوب تعویض نمی شود
 
در انتها با توجه به اینکه شرط اول فروشندگی مشتری مداری است باید از شرکت دیجی کالا پرسید که آیا این حق مشتری است که اولاً کالا را به قیمت بالاتر از بازار از این شرکت خریداری کند ثانیاً در صورت معیوب بودن کالا، نتواند آن را تعویض کند یا حداقل سریعتر به پول خود برسد؟ و ثالثاً کالایی را دریافت کند که تاریخ شروع ضمانت آن مدت‌ها قبل از خریداری و تحویل کالا شروع شده باشد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴۶
من هم از دیجی کالا خرید داشتم جنس ناقص تحویل شد و علیرغم اعتراض بنده حتی برای تعویض هم اقدامی انجام نپذیرفت
من هم از دیجی کالا یک گلس گوشی موبایل خریدم . جنس خراب و تقلبی را تحویل دادند و وقتی اعلام کردم زیر بار تعویض و یا پس گرفتن جنس معیوب نرفتند و گفتند کالا را باز کرده اید!! چگونه بدون باز کردن جنس از خرابی و تقلبی بودن کالا مطلع شویم ؟ مگر اینکه علم غیب داشته باشیم.

متاسفانه شرکت هایی که جنس تقلبی عرضه می کنند زیاد شده اند . مخصوصا اگر قیمت محصول خریداری شده زیاد نباشد. مشتری در ذهن خود محاسبه فایده- هزینه کرده و به این نتیجه می رسد که وقت و انرژی که باید صرف بازگرداندن زیان وارده بدهد خیلی بیشتر از قیمت و ارزش کالای از دست رفته است و لذا از پیگیری و شکایت صرفه نظر می کند و این موضوع را فروشندگان کالای تقلبی خوب می دانند !
نبود نظارت ها باعث اين مشكلات ميشود
اولا چه عجب انتقادى رو منعكس كردين احتمالا آشنابوده
ديجى كالا كلا خيلى فرق كرده ومهم سودى هست كه ازفروشندگان مى گيره ونظارتى رو قيمت وكيفيت نداره نمونه هم زياده كلى كالاى مشابه هست يعنى عين هم ولى قيمتشون تو خود ديجى كالا از ٥٪؜ تا٥٠٪؜ تفاوت مى كنه، انتقادات رو در نظرات كاربران سانسور مى كنه، هيچ نظارتى هم روش نيست موبايل انر8x رو خريدم ٣/١٠٠ از سايت معتبر همزمان ديجى زده بود ٣/٥ م !
عسل كرمى شكلى خريدم ١٥/٥٠٠ تومن دوهفته بعد خواستم بخرم شده بود ٢٣٠٠٠ تومن! متاسفانه درصدى كه از فروشندگان مى گيره بالاست وكنترل درحد صفر
البته ناگفته نماند ارسال رايگان بالاى صدتومن به شهرستان ونيز عودت رايگان جنس از خدمات خوبش هست كماكان
دیجی کارش درسته .
الکی جو ندید. برای یک مشکل نمیشه همه کارهاش رو زیر سوال برد.
ما خودمون یک عالمه خرید ازش داشتیم و راضی بودیم.
انشالا مشکل این خریدار هم با دیجی حل میشه.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
تعداد دیسلایک هات خبر میدهد از سر درون، بعید نیست خود شما از طریف دیجی کالا باشی، من همین چن روز پیش یه فوم تقویت موی سر خریدم، جنس داغون و بی کیفیت فرستادن ادعاشونم میشه، میگم جنس بی کیفیت فرستادید و مشخصا ضربه خورده به خاطر نقص فنی نمیشه ازش استفاده کرد؛ میگن باشه بررسی میکنیم وقتی قشنگ 7 روز بگذره دیگه جوابگو نیستن :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
گوشی با گارانتی خود دیجی کالا خریدم خراب بود کلی هم عکس و فیلم و مستند دارم دیجی کالا بعد یه ماه معطلی بدون یک دقیقه تماس با من گفت دروغه
من هم تجربه مشابه دارم، دوبار
اولی جنس ناقص تحویل من شد دو عدد کابل همراه جنس در مشخصات آمده بود که متاسفانه موقع تحویل نبود، هر چی پیگیری کردم به جواب نرسید

دوم روغن توتال گرفتم موقع تحویل پلمپ درب روغن باز شده بود. هر چی پیگیری کردم برا مرجوعی فایده نداشت. متاسفانه اشتباه کردم و ریختم تو ماشین به قدری افتضاح بود که بعد 1000 کیلومتر مجبور به تعویض آن شدم.
با سلام،،در تمام نمایندگی های فروش از ایران خودرو تا سایپا و..........این مشکل وجود داره،،هیچ کس هم جوابگو نیست،،،بهتره اب از سرچشمه درست گردد
بنده گوشی همراه تلفن از دیجی کالا خریدم خیلی خوب بود و از افراد دیگر هم سزاغ گرفتم اونهام راضی بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
شانس آوردی
من بار اول گوشی خریدم ازشون درست بود
بار دوم خراب بود گارانتی خود دیجی کالا هم بود اما قبول نکردن من کلی سند و مدرک دارم که گوشی سالمه اما اونا میگن سالمه منم میسپرم به خدا
برای من یه هفته پیش روغن موتور تقلبی با در باز فرستاده بودن و حاضر به تعویض نشدن
من هم ۲ هفته پیش یک مایکروفر از دیجی کالا خرید نماودم که قیمت آن ۴ میلیون بود ، خوشبختانه قبل از نحویل کالا متوجه شدم که قیمت آن در سایت شرکت تولید کننده ۳ میلیون و ششصد است، خرید دیجی کالا را کنسل نمود ، و دیجی کالا بعد از چند ساعت پول من رو پس داد که این کارشون قابل تقدیر است
با سلام من از دی جی کالا یک ساعت اسمارت خریدم که پس از مراجعه پیک ، قیمت آن را نقدا پرداخت نموده و پس از بازکردن درب جعبه ساعت متوجه شدم که درب پشت ساعت موجود نیست . همان لحظه به دی جی کالا زنگ زدم با کمال تعجب گفتند : « این ساعت ها همشمون اینطورین اگر نمیخواین یادداشت کنم بفرستم بیان برای مرجوعی » .

گفتم چرا جنس ناقص را میفرستید ؟
گفتند که خوب درش نیست که بزاریم روش !!!!
کالای معیوب بنده در مورخه 98/5/16دریافت شد و بقول مدیر فروش دیجی کالا که سعی میکرد خود را موجه نشان دهد اعلام نمود اقدام به واریز به موقع میشود همکنون که ساعت 21می باشد تقریبا 48ساعت گذشته و هنوز هم وجه مربوطه به حساب نیامده و احتمالا تا شنبه هم به حساب واریز نخواهد شد
ببنید 98/5/5وجه دریافت شده و امروز 98/5/17می باشد که هنوز وجه بنده نزد دیجی کالا می باشد
بنده یک گوشی نوکیا از سایت دیجی کالا خریدم که از شروع گارانتی عملا ۱۱ ماه گذشته بود و قیمت برای مصرف کننده روی آن ۳۰۰ هزار تومن درج شده بود که به قیمت جدید ۴۵۰ هزار تومن فروختن و به پشتیبانی بابت مشکل گارانتی تماس گرفتم گفتند گوشیت که سالمه و گارانتی هم فرمالیتس و در نهایت یک کد تخفیف ۲۰ هزارتومنی برام فرستادن و خلاص
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
برو خدارو شکر کن این رو هم دادند والا باید میموندی هاج و واج
باید یه نهادی به این مسئله رسیدگی کنه والا به یک معضل تبدیل میشه
کالای مرجوعی و دسته دوم رو به جای تو واسه من فرستاده
من هم از بامیلو و هم از دیجی کالا خرید کردم ولی به مشکل خاصی برنخوردم البته یه بار از یه محصولی دوتا سفارش دادم ولی بعدا فهمیدم یکی از اون جنس مونده بود که هزینمو برگردوندند ولی در کل راضی ام ازشون ولی سعی کنید کالا هایی که الکترونیکیه از اینترنت نخرید چون معلوم نیست معیوبه یا نه و همچنین کالا هایی که ممکنه خراب باشه رو هم نخرید .

من به شخصه کالاهایی که خریدم بنظرم بامیلو بود که ارزونتر از بیرون بود خریدم ولی دیجی کالا خیلی گرونه ولی جنسایی که خریدم ارزون بودند
من الان سه هفته هست که یه لپ تاپ گرفتم چون دیدم تو سایت دیجی نوشته مودم داخلی داره ولی باز کردم دیدم نداره. زنگ زدیم دیجی کالا ما رو ارجاع دادن به فوشنده دیدم فروشنده ششصد کیلومتر دور تر از من یه مغازه تو سنندج هست. الان سه هفته هست دیجی کالا ارجاع میده به فروشنده و فروشنده هم به دیجی کالا.
یعنی عملا با این سیستم جدید که تو یکی دو ساله اخیر راه انداخته امکان مرجوعی تو دیجی کالا وجود نداره.
هفته قبل 10 عدد لامپ کم مصرف خریدم. روی جعبه لامپ ها نوشته 30 ماه گارانتی دارد ولی تاریخ تولید لامپ ها بیش از 35 ماه پیش است. ( تاریخ گذشته )

تقاضای مرجوع کردن کالا را رد کردن. کارشناس تلفنی بهیچ وجه زیر بار نرفت. کامنت زیر کالا نوشتم چاپ نکردن و ...

2 سال تجربه فوق العاده عالی از سرویس مرجوعی این شرکت داشتم. ظاهرا بنظر میرسد افراد یا سیاست آنها حسابی تغییر کردن !
من به تازگی از دیجی کالا یک گاز صفحه ای که تخفیف خود خورده بودم خریدم. تو اطلاعات محصول و پس از صحبت با پشتیبان مشخص بود که دو سال گارانتی داره. بعد از تحویل گرفتن محصول با شرکتی که محصول گارانتی گرده بود تماس گرفتن در عین ناباوری اعلام کردن این گاز به شرکت ما مربوط نیس و هیچگونه خدماتی از جانب شرکت ما ارائه نمیشه. با پشتیبان دیجی کالا که صحبت کردم گفت محصولتون مرجوع کنین و پولش پس بگیرن. حتی تو قسمت نظرات هم که این مسئله عنوان کردم کامنت من پاک شد. بنظرم دیجی کالا نوعی جدید از کلاهبرداری را داره تو ممکلت باب میکنه. غالب محصولات دیجی کالا چون گارانتی ندارن یا اتعبار گارانتیش تمام شده تخفیف میزنن که فروش بره اما اعلام نمیکنن که محصول بدون گارانتی. در واقع کلی پول میدی بابت گارانتی بعدم محصول بدون گارانتی میگیری و کسی هم دستش به جایی نمیرسه.
من هم یه تبلت خریدم در مشخصات نوشته 4g ولی گوش 3g هست برام جالبه کسایی ه در دیجی کالا در مورد خرید این گوشی نظر نوشتن همه راضی و انگار نه انگار این مشکل رو داشته
من ۲روز پیش اسمارت واچ خریدم بعد از تحویل گرفتن از داخل جعبه آوردم بیرون دیدم روشن نمیشه.داخل اپلیکشن دی جی کالا گزینه مرجوعی نداره و امور مشترکین اش پاسخگو نداره.
من چند سال بود مشتری دیجی کالا بودم و به مناسبت های مختلف خرید می کردم و به موقع میرسیدچون زمان برام مهم بود.الان چند وقته که علاوه بر اینکه کالاهای تخفیفی اش بخصوص ۴۰ ۵۰درصدی هاش رو تو سایتای دیگه حتی ازین ارزونتر می تونی پیدا کنی به موقع هم ارسال نمیشه من تو چند روز اخیر سه تا خرید داشتم.یکی اش ۱۳ بهمن دومی ۱۶ و ۱۸ بهمن امروز که ۲۳ بهمنه هنوز در مرحله آماده سازی می باشد حتی برای سفارش سومم همه ی کالاهایی رو انتخاب کردم که آماده ارسال بودندو باوجود اینکه ارسالش رایگان میشد هزینه پست ازمن گرفتند که هر موردی که زودتر آماده شد جداجدا بفرستندولی همچنان درحال آماده سازی هستند. حالا من که پولم را هم پرداختم و نتونستم به موقع از جای دیگری هم خرید کنم کا شکی پولش را زمان تحویل انتخاب کرده بودم بگذریم … به واحد شکایات زنگ زدم گفتند همینجوریه دیگه بعضی کالاها دیر آماده میشه. من قانع نشدم وپیشنهاد دادم که پس برای هرکالا به جای اینکه زمان ارسال ثبت کنید بنویسید هر وقت دلمون خواست می فرستیم تا تکلیف کسانی مثل من که برای کالا زمان بندی کرده اندروشن بشه واز ایشون خواستم تا منو به مقام بالاتری وصل کنند تا پیشنهادم را بدهم. گفتند ازمن بالاتری وجود نداره! برای شما جالب نیست برای من که نبود چون باید هم اینقدر بی درو پیکر شده باشه ،چون امثال من با اعتماد به این سایت اون تبدیل به یک غول کلاهبردارحرفه ای کردیم و به سایت های دیگر حتی فرصت مقایسه ندادیم . من برای حرفام سند دارم اگه خواستید به این ایمیل تا شماره و رمز کاربری مو بدم خودتون چک کنید.الان که می نوشتم زنگ زدند گفتند که یکی از کالاها تاریخ مصرفش گذشته(قبلا واحد شکایات گفته بود یکی از کالاها تامین نشده)اجازه بدین از سبدتون حذفش کنیم گفتم اگه اجازه ندم چی میشه گفتند ارسال نمیشه خیلی جالبتر شد پولم که چند روز دستشون بوده .زمان هم که از دست دادم کسی هم که درمقام بالاتر ندارند که شکایت کنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
خب شماره و رمز را بده من ببینم
من هم یک روز پیش از دیجیکالا خرید کردم خریدم سنسور دنده عقب بود که وقتی بدستم رسید اون مدل وه نبود هیچ یک دونه از چشمی سنسورها هم کم بود.
مدتها مشتری دیجی کالا بودم ولی سر خرید یک کالای گران قیمت چنان حق من را ضایع کردند که هرگز از انها خرید نمی کنم و از این به بعد به همه خواهم گفت تا گول نخورند. دیجی کالا من معلم هستم یعنی در هر ماه حداقل 1000 مشتری را از خرید منصرف می کنم حسابی ضرر خواهی کرد
یک هفته پیش از دیجی کالا یک گوشی سفارش دادم اما گوشی که به دستم رسید، رنگش فرق داشت. همون روز مرجوعش کردم. اما الان بعد از یک هفته هنوز پولم را دریافت نکردم. تماس هم که میگرم میگن که کالای شما ایرادی نداشته و باید بررسی بشه. دیدن مغایرت رنگ مگر چقدر بررسی لازم دارد؟!!
سلام من خیلی وقته متری دیجی کالا هستم ولی هفته پیش یه ماشین کنترلی خریدم ک قیمتش بالای یک تومن بود.ازهمون روزه اول ک ازش استفاده کردم جایی ک باتری سوار میشد داغ میکرد خیلی زنگ زدم به دیجی کالا گفت دوروز دیگه مامور میاد بهش تحویل بدید.منم سه روز بعد از تحویل گرفتن به مامور دیجی کالا تحویل دادم مرجوعی رو وفردای همون روزبرام پیامک اومد ک مرجوعی شما تحویل گرفته شد و بعد از ده دقیقه کل مبلغ به حسابم واریز شد.اینو ایجانوشتم چون من قبل از اینکه ماشینو مرجوع کنم اینجا متن ها رو خوندم راستش ترسیدم ولی دلو زدم به دریا وکالا رو پس دادام و الان ی نتیجه خوب گرفتم اینجا نوشتم که متنو بخونید و نگران نباشید اونطوری که بعضیا میگن نیست یا علی مدد
دو سالی هست از دیجیکالا خرید میکنم.
تا حالا مشکلی پیش نیومده.
اخیرا دو تا دوربین خرید کردم مشکلی نداشتن ولی بدرد کار من نمیخورد. عودت دادم قبول کردن.
باسلام بنده از دیجی کالا ترموستات تنظیم دما خریدم
که واقعیتش برای اولین بارم بود که از فروشگاه مجازی خرید نمودم با چه شوقی ام خریدم اما بعد دیدم کاری که باید انجام بده انجام نمیده بعد با انتقادات مشتریان روبرو شدم که دمش گرم یکیشون گفته بود موقع تحویل خازن ها رو چک کنین که باشه من که دیدم یک خازن نبود با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن کالای مرجوعی رو با پست بفرست الان فرستادم ببینم چی میشه نتیجشو باشما در میون میزارم
تو خریدوفروش آنلاین؛ بررسی قیمت آسونه؛ پس قبل خرید چک کنید
من از سال ۱۳۹۳ از دیجی کالا خرید می کنم
بعضی وقتا بوده که از یه سایت دیگه ارزونتر خریدم
اما وقتی تفاوت قیمت کم باشه از دیجی خرید میکنم
تا حالا چندین مورد داشتم که مرجوع کردم و تا حالا مشکل نداشتم
آخرین مورد؛ یه سری پیچ گوشتی خریده بودم که وقتی استفاده کردم از فقط. به دونه از پیچ گوشتی ها؛ متوجه شدم که کیفیتش مدنظر من نیست و پایینتره؛ حتی یک مقدار خورده هم شد ولی درخواست مرجوعی ثبت کردم و تحویلش دادم؛ پس کرایع؛ کل پولم رو هم برگردوندن؛ یه مقدار تاخیر طبیعیه
در کل تحقیق کنید و به مشخصات کالا تو سایت دقت کنید اگر مغایرتی باشه؛ دیجی کالا در موعد خودش و طبق شرایط منصفانه؛ پس میگیره
بعضی وقتا انصاف خوبه؛ مثلاً وقتی شما به کالایی تحویل میگیرید که از جعبه مشخصه که کالای خریداری شده نیست؛ نباید بازش کنید
بعضی کالا ها هم تا استفاده نکنی؛ متوجه نمیشی؛ اونم در موعد خودش پاسخگو هست.
کاش همه فروشگاهها مثل دیجی قانون‌مدار بودن
سلام
چ اشتباهی کردم ب حرف همسرم گوشی از دیجی خریدم
رسید دستم روز اول هنگ میکرد
مرجوع کردم
۹ روز گذشته پولمو پس ندادن
میگن باید قسمت فنی بررسی کنه
تو این اوضاع ک قیمتا روز ب روز فرق داره
چ اشتباهی کردم از دیجی کالا خرید کردم
بار اخرم بود
اگر مرجوع کردید و پول رو واریز نکردن
تنها راهش ثبت شکایت در سامانه اتحادیه کشوری کسب و کار هست
ظرف ۴ ساعت پول منو واریز کردن و تماس گرفتن که من اعلام رضایت کنم
عزیزان توجه داشته باشین، دیجی کالا اومده یه راهکاری گذاشته و از بین مردم کسایی که فروشنده بودن و میتونستن هرجنسی رو بفروشن، تونستن بیان توی دیجی کالا دارای پنل یا همون پیج بشن و اجناسشون رو بفروشن. ناقص بودن کالا، تقصیر دیجی کالا نیست بلکه مسببش اون فروشنده های دیجی کالا هستن. این قانون برای فروشنده ها وجود داره که اگه جنس ناقص تحویل بدید، الزام به پرداخت جریمه میشید. دیجی کالا یه سایت خیلی معتبره هیچوفت نمیاد خودشو از اعتبار بندازه. اما متاسفانه بعضی فروشنده ها، دقت نمیکنن دیگه.
با سلام منم انواع کارت های هدیه دادن به دیگران رو خریدم از دیجی که در سایت عنوان بدون تاریخ انقضاء درج شده بود بعد از دوهفته خواستم استفاده کنم ولی میزنه کد نادرست هست متاسفانه حتی ویدیو هم گرفتم که بعداز خراشیدن کارتهای هدیه فعال نمیشن فقط یک کارت 150 تومنی به سختی تونستم استفاده کنم که 9 هزار اعتبارش موند ولی تاریخ انقضاء تا 29 سر برج زدن براش یعنی مجبور شدم 3 روز ه استفاده کنم
درحالی که بعد ازوارد کردن و ثبت کارت و استفاده طبق قوانین شرکت دیجی بعداز 6ماه منقضی باید بشه اونم اگه تاریخ اعتبار داشته باشه
ودر ضمن این قانون مربوط به کارت های هدیه با تاریخ انقضاء هست نه مال من که تحت عنوان بدون محدودیت زمانی خریدم بگذریم برای اثبات از طریق فرم تماس با ما نتونستم ویدیو 48 مگی رو آپلود کنم سایتشون عمدا خرابه آپلود ویدیوش و پشتیبانی اونا گفت ایمیل بزن فیلم رو به دیجی که باز هم گوگل خطا داد و فیلم فرستاده نمیشه به هیچ وجه کارت هدیه نخرید چون قابلیت مرجوعی نداره یا هیچ تعهدی براش نیست الان هم پشتیبانی ایمیل زده تاریخ انقضاء کارت ها تون به اتمام رسیده و نمیشه ازش استفاده کرد!
یعنی دو هفته داشتمش همشون 29 برج 7 تموم شدن حالا نمی دونم چکار کنم اپراتورهاشون جانب انصاف رو رعایت نمیکنن و اصلا زیر بار نمیرن
سلام جنس دیجی کالا اصلا به درد نمیخوره همش کشک
سلام و وقت به خیر
من تا حالا از دیجی خرید داشتم و غالبا راضی بودم. بعضا مرجوعی هم داشتم که دیجی بی عذر و بهونه انجام داده. البته همیشه خودم هم انصاف و منطق به خرج میدم. خود این گزینه که بعد از یک هفته با رعایت ضوابط میتونی مرجوع کنی یه حس ایمن بودن از کلاه برداری به آدم میده که حتی در صورت گرانتر بودن جزئی کالا، خرید از دیجی رو به صرفه تر میکنه. حس امنیت در خرید حسی هست که در بسیاری از خرید ها از بسیاری از فروشگاه ها به آدم دست نمیده. مثلا اگر از علاءالدین گوشی بخری نمیتونی داخل پاساژ همه مشخصاتش رو چک کنی و اگر بردی خونه هم دیگه تعویض نمیکنن. اتفاقی که در دیجی امکان پذیره. خیلی منطقیه که بسیاری از بازاریان محترم محبوبیت دیجی رو برنتابند و حواشی ای برای این بازار بزرگ دیجیتال ایجاد کنند.
امروز هم تحویل کالا دارم. امیدوارم همه چی خوب باشه.
فقد من حق رو میدم که میگن تقصیر فروشنده های واقعا درست میگین دیجی کالا یه سایت معتبره و هیج تقصیری نداره تو ناقصی جنس الان به نظر من دیجی کالا بهتر از قبل شده...
دیجیکالا یکی از بهترین و متعهد ترین سایت های فروش اینترنتی تو کل ایرانه الوی تخریب نکنید چون به جایی نمیرسید من اینهمه خرید کردم اومده برام و استفاده کردم تو ۷ روز دیدم مشکل فنی داره پس دادم پولمو ۲ روزه دادن پاوربانک و هندزفری بلوتوث.این حرفا در شآن بزرگترین شرکت اینترنتی که حتی اعتبارش تو ایران بیش از ایبی هست نیست.شما یک جایی رو معرفی کنید که برید لپ تاپ بخرید ۷ روز استفاده کنید مشکل رو پیدا کنید مطرح کنید بیان ببرن پولشم بهتون ۲ روزه برگردونن.نیست ولی دیجیکالا این کارو میکنه
من از دیجی کالا خرید زیاد داشتم و مجموعا راضی ام , کارمند دیجی کالا هم نیستم ,
ولی اجناس سنگین قیمت رو از جای معتبر و بصورت حضوری خرید میکنم
من این گوشی رو 1400/3/1
خریدم بعد از یکماه کار کردن خاموش شد بعد 1400/4/20 فرستادم گارانتی دیجیکالا گفتن شامل گارانتی نمیشه گوشی شما باز شده.
گوشی روی لگو مونده نمیدونم چه کارشناسایی بدر نخور دارن که گفته گوشی باز شده.
گارانتی دیجیکالا ضعیف و مبتدی هستن .دیگه این خریدار و از دیجیکالا نمیکنم.
دورود. عجیبه واقعا عجیبه اولا نوع کلام و شیوه سخن گفتن برخی ها واقعا فراتر از بده... من تا به امروز به شخصه نزدیک به 200 میلیون تومان از دیجی کالا خرید کردم از تلویزیون و یخچال گرفته تا موبایل و وسایل خانگی و خورد و شخصی حتی یک مشکلی که دوستان مطرح کردند رو بنده نداشتم. حالا جالب اینجاست که طرف بخاطر یک سیم شارژر موبایل ناچیز کلیت این پرتال رو زیر سوال میبره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
جالبه همه جا این کامنت را می ذاری. قشنگ معلومه کارمندی
سلام من یه تلویزیون گرفتن و بعد ۵روز امد برام ولی کارتنش پاره بود و معلوم بود یه چیز تیز خورده بهش پیک گفت مشکلی نیست و اگه مشکای بود با دیجی کالا تماس بگیرید و بعد من نماینده اوروم تا نصب کنه گفت چون ضربه خورده نباید از کارتن در بیارید و حتما مرجوع کنید الان بیش از ۱۰ روزه مرجوع کزدم و هنش بهانه میارن هنون نه پولی برگردوندن و نه یه تلوزیون دیگه فرستلدن واقعا ببی نظمن کارشون بسیار بی ارزشه تازه میگم دوربینها رو بررسی کنیم و از این حرفا انتظارم این بود که سریعا پولم رو برگشت بزنن الان از زمان خریدم ۱۵روز میگزره ولی پولم و ندادن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار