بازدید 5581
گزارش

هافبک عراقی، استقلال را قال گذاشت و به مصر رفت+سند

این درحالی است که استقلال به تازگی با حضور طارق همام در مسابقات غرب آسیا موافقت کرده بود! این رسانه عراقی، تصویر قرارداد هافبک ۲۳ ساله و پیشین آبی‌های پایتخت با باشگاه مصری را منتشر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 03 August 2019

در حالی که ادعا می شد طارق همام با استقلالی ها به توافق رسیده و به زودی با تمدید دوساله دوباره پیراهن آبی را برتن می کند، یکی از رسانه‌های عراقی از عقد قرارداد وی با باشگاه اسماعیلی مصر خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه خبری «عراق سبورت» که اخبار ورزش کشور عراق را منتشر می‌کند، از عقد قرارداد دو ساله طارق همام، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با باشگاه اسماعیلی مصر خبر داد.

این درحالی است که استقلال به تازگی با حضور طارق همام در مسابقات غرب آسیا موافقت کرده بود! این رسانه عراقی، تصویر قرارداد هافبک ۲۳ ساله و پیشین آبی‌های پایتخت با باشگاه مصری را منتشر کرد. این در حالی است که باشگاه اسماعیلی این خبر را هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است.

همام بازیکن بی انضباطی است که سابقه بازی در تیم‌های نیروی هوایی عراق و الاهلی و الظفره امارات را در کارنامه دارد و مبلغ قرارداد او با باشگاه جدیدش ۳۰۰ هزار دلار است.حالا باید منتظر ماند و دید واکنش استقلال به این ضربه تازه یاغی عراقی چیست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی