بازدید 4849

توافق جدی رئال مادرید با هافبک هلندی آژاکس

فن ده بیک تصمیم گرفته مانند دی یونگ و ده لیخت، تیم را ترک کند و حالا باید آژاکس رضایت دهد چنین انتقالی انجام شود. تیم هلندی واقعا دوست ندارد فن ده بیک هم در این تابستان تیم را ترک کند، اما می‌داند که بازیکن تصمیم گرفته راهی مادرید شود
کد خبر: ۹۱۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 03 August 2019

رئال مادرید آماده است ستاره جوان هلندی در خط هافبک را به خدمت بگیرد. کهکشانی‌ها پیشرفت زیادی در انتقال احتمالی داشته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، داستان دونی فن ده بیک و رئال مادرید، جدی شده است. هافبک ۲۲ ساله آژاکس و تیم ملی هلند که بعد از درخشش در فصل گذشته، مورد توجه سران رئال قرار گرفته، همواره در لیست این تیم به عنوان گزینه جانشین پل پوگبا در صورت عدم موفقیت در خرید هافبک منچستریونایتد مطرح می‌شد. با این حال مارکا تاکید دارد که خرید احتمالی فن ده بیک، باعث نخواهد شد رئال مادرید در قبال پل پوگبا عقب بکشد و زیدان تا آخرین لحظه تلاش خواهد کرد وی را به خدمت بگیرد.

رئال مادرید با دونی فن ده بیک به توافق شخصی رسیده است. فن ده بیک تصمیم گرفته مانند دی یونگ و ده لیخت، تیم را ترک کند و حالا باید آژاکس رضایت دهد چنین انتقالی انجام شود. تیم هلندی واقعا دوست ندارد فن ده بیک هم در این تابستان تیم را ترک کند، اما می‌داند که بازیکن تصمیم گرفته راهی مادرید شود. این انتقال می‌تواند چیزی حدود ۶۰ تا ۷۰ میلیون یورو هزینه داشته باشد. رئال مادرید اگر بتواند فن ده بیک و پوگبا را با هم به خدمت بگیرد، شاید موافق جدایی یکی از بازیکنان ترکیب اصلی شود.

توافق جدی رئال مادرید با هافبک هلندی آژاکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها