بازدید 4654

گرانترین مدافع تاریخ به منچستریونایتد پیوست

سرانجام داستان هری مگوایر و منچستریونایتد، به پایان خودش نزدیک می‌شود. دو باشگاه منچستریونایتد و لسترسیتی، صبح امروز در لندن بر سر انتقال بازیکن به توافق رسیده اند. اد وودوارد که امروز شخصا در لندن حاضر شد تا پیشنهاد جدید شیاطین سرخ را به لسترسیتی اعلام کند، به نظر با دست پر بازگشته است.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۴ 03 August 2019

منچستریونایتد و لسترسیتی برای انتقال مگوایر توافق کردند، این انتقال حدود ۸۰ میلیون پوند هزینه می‌برد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام معتبرترین منابع بریتانیا، بالاخره بعد از مدت‌ها گمانه زنی و بحث، انتقال رکوردشکن مگوایر به منچستریونایتد نهایی شد و او با پشت سر گذاشتن فن دایک، بدل به گرانقیمت‌ترین مدافع تاریخ جهان شد. قیمت این انتقال ۸۰ میلیون پوند تخمین زده می‌شود.

لسترسیتی چندی قبل پیشنهاد ۷۰ میلیون پوندی منچستریونایتد را برای مگوایر رد کرده بود و خواستار رقمی در حدود ۹۰ میلیون پوند برای فروش این مدافع ملی پوش بود. اما در نهایت یونایتد توانست با ۸۰ میلیون پوند نظر سران لسترسیتی را جلب کند. این انتقال افزونه‌ای ندارد.

گرانترین مدافع تاریخ به منچستریونایتد پیوست

مگوایر که به باشگاه لسترسیتی اعلام کرده بود میخواهد راهی یونایتد شود، با توافقی دو طرفه در آخرین بازی دوستانه پیش فصل لستر شرکت پیدا نکرد و حالا آماده می‌شود تا راهی منچستر شود. قرار است او روز شنبه در تست پزشکی منچستریونایتد شرکت کند و سپس قراردادش را به طور رسمی به امضا برساند. قرارداد او با منچستریونایتد ۵ ساله خواهد بود.

به گزارش جان پرسی و سم ولس از تلگراف، رقم انتقال ۸۵ میلیون پوند یا حدود ۹۳ میلیون یورو است. هری مگوایر، مدافع ۲۶ ساله تیم ملی انگلیس و باشگاه لسترسیتی که در بازی دوستانه تیمش برابر آتالانتا حاضر نشد، به گرانترین مدافع تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. انتقال مگوایر، رکورد انتقال ویرجیل فن دایک (۸۵ میلیون یورو یا ۷۵ میلیون پوند) را جابجا خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل