بازدید 5905
امیرعبداللهیان:

کاهش تعهدات ایران نتیجه بی‌منطقی ترامپ است

کد خبر: ۹۱۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ 30 July 2019
دستیار ویژه رئیس مجلس کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران را نتیجه بی منطقی دولت ترامپ دانست.

به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، جمعی از اصحاب رسانه هند امروز با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به پیشینه روابط تاریخی و کهن فی‌مابین، جایگاه ویژه هند در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و نقش مهم این کشور در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، اظهار داشت: دو کشور با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های بالا در زمینه‌های مختلف به رایزنی‌ها و همکاری سازنده فی مابین ادامه می‌دهند.

دستیار ویژه رئیس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران را نتیجه بی منطقی دولت ترامپ دانست و گفت:: با بدعهدی آمریکا و بی‌عملی غرب در قبال برجام همانند خودشان عمل خواهیم کرد.

وی در ادامه ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در دوره جدید تخریب خانه‌های فلسطینیان عنوان نمود: صهیونیست‌ها در صدد تخریب کشور‌های منطقه و تضعیف جایگاه کشور‌های اسلامی هستند.

امیرعبداللهیان در رابطه با موضوع کشمیر با تاکید بر حل مسالمت آمیز تنش موجود، اظهار داشت دشمن به خوبی ظرفیت‌های جهان اسلام را می‌فهمند بنابراین جهت دستیابی به اهداف مورد نظر خواهان ایجاد تفرقه و تنش بیشتر در منطقه است. جهان اسلام باید برای حل تنش موجود اهتمام ویژه‌ای داشته و هوشمندانه رفتار نماید.

جمعی از اصحاب رسانه هند نیز درباره رفتار‌های اخیر جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، موضوع کشمیر و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی سوالات و دیدگاه‌های خود را مطرح نمودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان