بازدید 6898
۱
گزارش

ماجرای پاداش ۲۰۰هزاردلاری لیگ ملت‌ها و قهر والیبالیست‌ها

شنیده می‌شود که بازیکنان نسبت به این موضوع بسیار گلایه دارند و حتی یکی از دلایل لغو اردوی تدارکاتی بلغارستان هم همین موضوع است و ربطی به تصمیم کولاکوویچ ندارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 30 July 2019

ملی‌پوشان والیبال ایران از عدم دریافت پاداش خود از مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ گلایه دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ توانست عنوان پنجمی را کسب کند. طبق اعلام فدراسیون جهانی هر تیم در لیگ ملت‌ها به ازای هر پیروزی ۹ هزار دلار و برای هر شکست ۴ هزار دلار پاداش دریافت کرد. تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی ۱۲ پیروزی و ۳ شکست در کارنامه داشت و در نهایت هم عنوان پنجم را به خود اختصاص داد و ۷۵ هزار دلار هم از این بابت دریافت کرد تا در مجموع مبلغی بیش از ۲۰۰ هزار دلار به حساب فدراسیون والیبال واریز شود، اما حالا با گذشت حدود یک‌ماه از پایان این مسابقات هنوز هیچ مبلغی به بازیکنان داده نشده است!

ماجرای پاداش ۲۰۰هزاردلاری لیگ ملت‌ها و قهر والیبالیست‌ها

در برخی محافل شنیده می‌شود که بازیکنان نسبت به این موضوع بسیار گلایه دارند و حتی یکی از دلایل لغو اردوی تدارکاتی بلغارستان هم همین موضوع است. پیش از این گفته شده بود که بنا بر تصمیم ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی، این اردو به دلیل وضعیت تیم ملی و نیاز به برگزاری جلسات تمرینی بیش‌تر و همچنین ریکاوری بازیکنان، لغو گردید. فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون والیبال بلغارستان، بابت این مسئله عذرخواهی کرد. همچنین برخی از بازیکنان برای درمان خود نیاز به زمان بیش‌تری داشتند و همچنین یلی و حضرت پور بعد از مسابقات جهانی جوانان به تازگی به کشور بازگشتند و برای انجام امور مربوط به خروج از کشور، نیاز به زمان بیش‌تری بود و این مسائل نیز باعث تغییر در برنامه‌ی تیم ملی شد.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص اینکه آیا اعتراض و گلایه بازیکنان نسبت به شرایط مالی موجب لغو اردوی بلغارستان شده است یا خیر؟ تصریح کرد: در ابتدا بگویم که بحث پاداش درست نیست، بلکه بازیکنان حق خود را خواسته‌اند. داوری پیگیری‌های خوبی برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان انجام داده و شک ندارم به زودی این موضوع حل خواهد شد. موافقت‌های لازم گرفته شده و انشالله پول‌ها زودتر به بازیکنان داده می‌شود.

حال سوال اینجاست که اگر واقعاً بحث مالی و حق بازیکنان مطرح نیست، چرا کادر فنی به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که مجبور شود اردوی بلغارستان را لغو کند. سوال دیگر اینکه آیا این خستگی که مسئولان از آن صحبت می‌کنند در رقابت‌های مهمی همچون انتخابی المپیک مشکلی برای ملی‌پوشان ایجاد نخواهد کرد؟ به هر حال تقریباً تمام تیم ها با بازیکنان تیم دوم خود در لیگ ملت‌ها حضور پیدا کردند و ایران با تمام قوا وارد مسابقات شد و حالا اگر ایران نتواند سهمیه المپیک بگیرد، باید گفت که المپیک فدای لیگ ملت‌ها شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به ازای هر پیروزی ۹ هزار دلار و برای هر شکست ۴ هزار دلار پاداش دریافت کرد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار