بازدید 4380
گزارش

مهاجم سابق وستهام با اصرار و دستور کالدرون درراه تهران

گرفتن این دستخط‌ها هیچ مسوولیتی را از روی دوش مدیران ناکارآمد پرسپولیس برنمی دارد. آن‌ها باید پیش از استخدام کالدرون با او توافق می‌کردند که توان حرید‌های نجومی را ندارند و حالا باید مهره‌های مدنظر او را بخرند. پیش از این پرسپولیس بدستور برانکو بازیکن بی کیفیتی مثل بودیمیر را خریداری کرد و حالا باید پاسخ شکایت او را نیز بدهد.
کد خبر: ۹۱۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 30 July 2019

باشگاه پرسپولیس در نهایت مهاجمی را به ایران فراخواند که کالدرون آرژانتینی بدون قید و شرط خواسته بود.

به گزارش تابناک ورزشی، اصرار‌های گابریل کالدرون برای جذب مهاجم که این اواخر حتی به تهدید تبدیل شده بود باعث شد باشگاه پرسپولیس در نهایت برای تهیه بلیت مادیبو مایگا اقدام کند تا او فردا (چهارشنبه) راهی تهران شود. این اتفاق در حالی رخ داد که در چند هفته اخیر مهاجمان زیادی از سوی ایجنت‌های نزدیک باشگاه پرسپولیس به کالدرون معرفی شدند، اما او سرانجام گزینه مدنظر خودش را خواسته است!

نکته جالب توجه اینکه باشگاه پرسپولیس برای اینکه حرف و حدیثی در مورد عملکرد فنی مایگا پیش نیاید از سرمربی تیم خود دست خط گرفت تا ثابت شود که این بازیکن انتخاب او بوده و باشگاه هیچ نقشی نداشته است. مهاجم اهل مالی که دو سالی می‌شود از تیم ملی کشورش دور بوده سابقه بازی در تیم وستهام انگلیس در سال ۲۰۱۵ را هم دارد و در مقطعی به همراه دیاباته مهاجم استقلال زوج خط حمله تیم ملی کشورشان بودند. اگرچه او در چند سال اخیر در تیم‌های عربی عضویت داشت و آخرین تیمش نیز بوریرام تایلند بود که دوران ناموفق و کوتاه او فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

پیش از این باشگاه پرسپولیس در مورد بازیکنان مازاد تیمش هم از کالدرون دست خط گرفت تا مشخص شود او تصمیم به کنار گذاشتن این نفرات گرفته و مدیریت باشگاه نقشی در آن نداشت اما این نوشته ها هیچ مسوولیتی را از روی دوش مدیران ناکارآمد پرسپولیس برنمی دارد. آنها باید پیش از استخدام کالدرون با او توافق می کردند که گویا نکردند و حالا باید مهره های مدنظر او را بخرند. پیش از این پرسپولیس بدستور برانکو بازیکن بی کیفیتی مثل بودیمیر را خریداری کرد و حالا باید پاسخ شکایت او را نیز بدهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر