بازدید 6595
۲
گزارش

با پذیرش استعفا؛ معاون پرحاشیه ازاستقلال جداشد

او به غیر از کشمکش با برخی اعضای هیات مدیره آبی ها، یک درگیری فیزیکی نیز با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس داشت که منجر به شکسته شدن بینی اش شد و کار به شکایت و مصاحبه تلویزیونی کشید. هنوز مشخص نیست تکلیف دستمزد یک میلیون و دویست هزار یورویی شفر چه می شود؟
کد خبر: ۹۱۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 27 July 2019

مدیرعامل باشگاه استقلال با استعفای علی خطیر معاون جوان خود موافقت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال هفته گذشته از سمت خود به خاطر دلایل خانوادگی استعفا داد. در همین راستا امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال امروز (شنبه) با استعفای معاونش موافقت کرد تا خطیر از استقلال رفتنی شود.

علی خطیر در حدود یک سالی که در استقلال حضور داشت، یکی از حاشیه سازترین و جنجالی‌ترین افراد باشگاه بود. او به غیر از کشمکش با برخی اعضای هیات مدیره آبی ها، یک درگیری فیزیکی نیز با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس داشت که منجر به شکسته شدن بینی اش شد و کار به شکایت و مصاحبه تلویزیونی کشید.

اختلاف او که خانواده اش در سوییس زندگی می کردند با وینفرد شفر در نهایت منجر به برکناری پیرمرد آلمانی شد که احتمالا غرامتی سنگین روی دوش استقلال خواهد گذاشت و هنوز مشخص نیست تکلیف دستمزد یک میلیون و دویست هزار یورویی شفر چه می شود؟ پرونده ناتمام سوپرجام، جذب ۷ بازیکن خارجی اغلب بی کیفیت و خروج عجیب آن‌ها پس از نیم‌فصل و پرداخت مطالبات پروپئیچ بخشی از کارنامه پرسروصدای خطیر در استقلال بود.

نحوه مذاکرات با پاتوسی هم در این اواخر جنجال برانگیز بود. خیلی ها او را با پندار توفیقی معاون قبلی و ناشناخته استقلال مقایسه کی کنند اما خطیر به مراتب از توفیقی دانش بیشتری در حوزه فوتبال داشت اما بارها در استقلال مرتکب اشتباه شد.

با پذیرش استعفا؛ معاون پرحاشیه ازاستقلال جداشد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تنها مشکل دکتر خطیر این بود که فکر میکرد می تواند پای دلال ها را از استقلال ببرد
دکتر ؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل