بازدید 7328
دریافت چهارگل در نیوجرسی تنها در ۲۸دقیقه!

تحقیر ۷گله رئال مادرید توسط اتلتیکو در دربی تاریخی

تیم سیمئونه در اینترنشنال چمپیونز کاپ با تحمیل کردن یک باخت سنگین به رقیب همشهری خود، از همه زهر چشم گرفت. اگرچه این دیدار در پیش فصل، اهمیت زیادی برای دو تیم نداشت، اما قطعاً نتیجه آن تا مدت‌ها از اذهان پاک نخواهد شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 27 July 2019

تیم زین‌الدین زیدان در آستانه آغاز رقابت های فصل جدید لالیگا ، با تمامی نفرات اصلی شکست سنگینی را مقابل اتلتیکومادرید متحمل شدند.

تحقیر ۷گله رئال مادرید توسط اتلتیکو در دربی تاریخی

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکومادرید از ساعت ۴:۳۵ صبح امروز (شنبه به وقت تهران) در تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی در نیوجرسی آمریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست سنگین ۷ بر ۳ شاگردان زین‌الدین زیدان خاتمه یافت.

برای روخی‌بلانکو، دیه‌گو کاستا (۱، ۲۸، ۴۵ پنالتی و ۵۱)، ژوائو فلیکس (۸)، آنخل کوریا (۱۹) و ویتولو (۷۰) موفق به گلزنی شدند و رئال مادرید هم توسط ناچو (۵۹)، کریم بنزما (۸۵- پنالتی) و خاویر هرناندس کاررا (۸۹) به گل رسید. همچنین در دقیقه ۶۵ دیه‌گو کاستا از اتلتیکو و دنی کارواخال از رئال اخراج شد.

دیگو کوستا-تیبو کورتوا

رئال در حالی در این دیدار تن به شکست داد که با ترکیب تقریباً اصلی خود به میدان رفت و در نیمه اول ۵ گل از رقیب همشهری خود دریافت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل