بازدید 4038

تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودرو در بجنورد

کد خبر: ۹۱۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰ 27 July 2019
کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادف یک دستگاه تریلی با ۱۴ دستگاه خودرو سواری در بجنورد، ساعتی پیش سبب مصدوم شدن ۱۱ نفر شد.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرگرد محمد عمارلو اظهار داشت: تصادف زنجیره‌ای در خروجی بوستان بش قارداش در جنوب شهر بجنورد گزارش شده است.

وی افزود: بارندگی‌ها سبب آبگرفتگی بخشی از جاده و کند شدن حرکت خودرو‌ها شده بود که لغزندگی جاده هم در وقوع این سانحه نقش داشت.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی گفت: علت تصادف، عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده کشنده گزارش شده است.

وی افزود: در این تصادف زنجیره‌ای ۱۴ دستگاه خودرو سواری برخورد کردند که منجر به زخمی شدن ۱۱ نفر شد، اما خوشبختانه مصدومیت آنان شدید و نگران کننده نیست.

سرگرد عمارلو خاطرنشان کرد: سطح جاده‌ها در نخستین بارندگی‌ها لغزنده‌تر است از این رو رانندگان باید بیشتر احتیاط کرده و غافلگیر نشوند.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی تصریح کرد: سطح جاده‌ها در تابستان به علت تردد‌های زیاد، پوشیده از گرد و غبار، دوده و اثر لاستیک است و به همین علت در اثر باران بسیار لغزنده می‌شود.

خراسان شمالی در حد فاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی است و سالانه میلیون‌ها مسافر از آن گذر می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر