بازدید 4874

ظریف به دانشجویان بولیویایی: شما خود آینده هستید

کد خبر: ۹۱۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 23 July 2019
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی با اشاره به حضورش در جمع دانشجویان بولیویایی خطاب به آن‌ها گفت: شما خود آینده هستید!
ظریف به دانشجویان بولیویایی: شما خود آینده هستید
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: من با همتای بولیویایی خود در جلسه‌ای در دانشگاه گابریل رنه مونرو شرکت کردم. به دانشجویان آنجا همان چیزی را گفتم که همیشه به شاگردان خودم در ایران می‌گویم. گفتم که شما خود آینده هستید. به قدرت خودتان باور داشته باشید. لزومی ندارد که از اشخاص قوی‌تر پیروی کنید. شما خود می‌توانید دیگران را با اعتماد به نفس و ایده‌های ابداعی‌تان هدایت کنید.

دکتر محمد جواد ظریف در ایستگاه پایانی سفر به سه کشور آمریکای لاتین به منظور دیدار و گفتگو با مقام‌های بولیویایی بامداد سه شنبه به وقت محلی با استقبال خانم کارمن آلمندراس معاون وزیر روابط خارجی بولیوی وارد فرودگاه شهر سانتاکروز این کشور شد.

دیدار و گفتگو با اوو مورالس رییس جمهور، دیه گو پاری وزیر روابط خارجی و دیگر مقام‌های بولیویایی در دستورکار وزیر امور خارجه کشور مان قرار داشت.

پیگیری موضوعات در دستور کار روابط دو جانبه میان جمهوری اسلامی ایران و دولت چند ملیتی بولیوی و گفتگو پیرامون مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این سفر مطرح خواهد شد.

محمدجواد ظریف همچنین با حضور در جمع دانشجویان شرکت کننده در فروم ۲۰۱۹ جوانان - دانشگاه علوم انسانی بولیوی برای آنان سخنرانی کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار