بازدید 13650

تقاضای ۲۹ نماینده برای سلب عضویت رحیمی

کد خبر: ۹۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 23 July 2019
رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از تقاضای ۲۹ نماینده برای سلب عضویت علیرضا رحیمی از هیات رئیسه مجلس به خاطر سوال روز گذشته وی از وزیر دفاع خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا کاتب در حاشیه جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران گفت: ۲۹ نفر از نمایندگان در رابطه با سوال دیروز آقای رحیمی از وزیر دفاع تقاضای سلب عضویت ایشان از هیات رئیسه را به کمیسیون آیین نامه ارائه کردند.

وی افزود: طبق آیین نامه اگر ۲۵ نماینده بگویند که یکی از اعضای هیات رئیسه به تعهدش عمل نکرده ظرف سه روز فرصت داریم تا هیاتی مرکب از اعضای کمیسیون‌های تخصصی، اعضای کمیسیون تدوین آیین نامه و سه نفر از امضاءکنندگان تشکیل دهیم و آقای رحیمی هم موظف است دفاعیات خود را مطرح کند. نهایتا اعضای کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تدوین آیین نامه در مورد سلب عضویت رای می‌دهند.

کاتب ادامه داد: در صورت رای اعضای کمیسیون تدوین آیین نامه و کمیسیون‌های تخصصی به سلب عضویت از هیات رئیسه گزارش به صحن مجلس ارائه می‌شود و پس از قرائت آن در جلسه غیر علنی و طرح مباحث در جلسه غیر علنی در جلسه علنی رای گیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: آقای رحیمی طبق مواد ۱۱ و ۶ آیین نامه سوالی را از وزیر دفاع مطرح کرد که ارتباطی با وزیر دفاع ندارد. ایشان ادعا کرد که سپاه فیلمی در اختیار آقای کریمی قدوسی گذاشته، اما سپاه قطعا این را رد کرده است؛ و آنچه الان مورد سوال همکاران است این است که اگر این فیلم سندیت نداشته هیات رئیسه نباید اجازه پخش آن را می‌داد و در صورتی که هیات رئیسه اشتباه کرده دلیلی ندارد از وزیر در این باره سوال شود.

کاتب در پایان گفت که پیش از این درخواست سلب عضویت علی مطهری نیز توسط برخی از نمایندگان مطرح شده بود که به رای گیری نینجامید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶
چه مجلس بی کفایتی. وقتشان صرف چه اموری می کنند نمایندگان مثلا ملت...
واقعا اقایون پایداری هر کسی که به حیاط خلوت انه وارد بشه را با شدیدورین صورت برخورد می کنند
واقعأ به خاطر طرح یک سؤال باید نماینده سلب صلاحیت بشه?
سطح ازادی بیان را (آنهم در مجلس) ببینید.
یه مرد پیدا نمیشه با پیت نفت این مجلسو اتیش بزنه ؟ بخدا حیف نونن این همه برق و پول و هوای پاک حیف نیست؟اسراف نیست؟
خیلی جالبه ... یعنی واقعا خجالت نمی کشن این روشهای دیکتاتورمآبانه رو به راحتی بروز میدن ؟!؟!؟! اینکه یه نماینده راجع به سپاه حرف زده باید از هیات رییسه اخراج بشه ؟!؟!؟!؟!؟ مگه سپاه نعوذبالله مقدسه که نشه راجع بهش حرف زد ؟!؟!؟!؟!؟
بیشین بینیم بابا!...
مهم پاسخگویی است که در مرام مطهری و رحیمی و امثال آنها نیست. فیلم را چه کسی داد که مهم نیست . مهم فساد است مهم نامردی و دو رویی است مهم وطن فروشی است. مهم حل مشکلات مردم است...متاسفانه در این عرصه ها پاسخگو نیستند مشکل ما این است.
چکار داری به سپاه؟ چرا فرافکنی می کنی؟ اگر یک سپاهی خلاف کرد یقه همان را بگیر !!!
خوشت می آید بگوئیم مجلس فاسد..مجلس جاسوس پرور..مجلس رانتی....مجلس بی توجه به مشکلات مردم
مجلس سلفی با موگرینی ..مجلس چرت و خواب آلوده مجلس .... مجلس....
نمیدونم کجای حرف های رحیمی اشتباه بود؟؟؟؟
مهد کودکی بنام مجلس
عجیبا غریبا ، چطور شد کریمی قدوسی بارها و بارها دهنش رو باز کرد و هر چی خواست گفت و هیچکی هیچی بهش نگفت حالا یه نفر پیدا شده و جواش رو داده همه کاسه داغتر از آش و اخلاقمدار شدند؟!!!
جالب کمتر از 50 نفر نمایند عضو جبهه پایداری در مجلس هست ولی انقدر قدرت دارند که اکثریت را حتی اکثریت اصولگرا را به حاشیه برنده اند
این قدرت از کجا ناشی میشود ؟
اگر از جایگاه قانونی هست پس چرا اکثریت این جایگاه را ندارند
واگر از جای دیگری است
ان جایگاه کجاست وبه کجا ختم میشود؟
کاتب همام آقای پهباند است؟!!!
اگر آدمی از ترس عبور کند چه شود!.
یه نفر تو این مملکت درست حرف میزنه . چشم دیدن آقای رحیمی را ندارید .
فیلم حقیقت داره یا نداره
خخخخخ اگه طرف وزیر دفاع نبود مثلا ظریف بود هم همین رفتار را داشتند ؟ یا همانطور که قبلا هم انجام دادند دائم به ظریف و وزیر کار و اخوندی و .... هزاران وصله نچسب برای حمله به روحانی می چسباندند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار