بازدید 4826

وزش باد شدید در ۱۰ استان کشور

کد خبر: ۹۱۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 22 July 2019

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در تهران و ۹ استان دیگر کشور طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس خروجی آخرین مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز (۳۱ تیر) در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای برخی مناطق استان‌های هرمزگان، فارس و جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه ادامه داد: طی فردا و پس فردا (۱ و ۲ مرداد) علاوه بر این مناطق در برخی از مناطق زاگرس مرکزی رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گفته‌ مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل، جنوب خراسان رضوی، یزد، شرق کرمان، جنوب سمنان و شرق اصفهان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

وی با بیان اینکه در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب (۳۱ تیر) برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های سمنان، گلستان، تهران، البرز و قزوین و فردا (۱ مرداد) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات استان زنجان نیز رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی امروز، فردا و پس‌فردا در استان‌های گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وظیفه با اشاره به اینکه سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جوی پایدار دارند، تصریح کرد:‌ فردا (۱ مرداد) دریای خزر مواج است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد:‌ آسمان تهران فردا (۱ مرداد) کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و در اوایل شب وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲ مرداد) نیز کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر