بازدید 8475
۳
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد/ حباب به ۲۴۰ تومان رسید/ دلار عامل اصلی رشد ۵ درصدی قیمت سکه

بازار طلا و سکه در دومین روز هفته با رشد قیمت‌ها همراه شد. روندی که با توجه به تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها، تحت تاثیر مستقیم نوسان نرخ ارز در بازار داخلی می‌باشد. هرچند افزایش تقاضا در بازار نیز، بی تاثیر نبوده است.
کد خبر: ۹۱۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 21 July 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه در دومین روز هفته با رشد قیمت‌ها همراه شد. روندی که با توجه به تعطیلی بازار جهانی فلزات گران بها، تحت تاثیر مستقیم نوسان نرخ ارز در بازار داخلی می‌باشد. هرچند افزایش تقاضا در بازار نیز، بی تاثیر نبوده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران شاهد رشد قیمت‌ها بودیم. تا جاییکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در کانال ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.  

بر این اساس، برای اطلاع از جدیدترین نرخ‌های بازار امروز،  گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
سکه ۲۰۰ هزار تومان شد/ حباب به ۲۴۰ تومان رسید/ دلار عامل اصلی رشد 5 درصدی قیمت سکه

کشتی آرای با تاکید بر اینکه امروز افزایش نرخ ارز به سطح ۱۱۸۴۰ تومان برای هر اسکناس دلار، باعث رش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد، افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل ۲۰۰ هزار تومان معادل ۵ درصد رشد داشته است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز شنبه، ۱۱۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر ربع سکه بهار آزادی نیز با رشد ۷۰ هزار تومانی به رقم یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، ۹۷۰ هزار تومان معامله شده است که نسبت به روز قبل، ۱۰ هزار تومان رشد داشته است؛ و هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افزایش ۱۱۴۰۰ تومانی به رقم ۴۰۵ هزار تومان رسیده است.  

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۷۵۴ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز قبل، ۴۵ هزار تومان گران‌تر شده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه در بازار امروز با افزایش ۸۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه، به رقم ۲۴۰ هزار تومان رسیده است که نشان از ورود تقاضا به بازار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یکشنبه ۳۰ تیر ساعت ۱۳:۳۰
سکه ۴۳۰۰۰۰۰
دلار ۱۲۳۰۰
قیمتها ساعتی درحال افزایش هستند
تلاش برای کاهش دستوری نرخ دلارتا سطح ۱۰ هزارتومان وسکه تا زیر ۴ میلیون باشکست مواجه شد. انهایی که فریب جوسازیهای کاهش نرخ ارز وسکه را نخورده و دارایی شان رامفت ازدست ندادند پاداش صبروشکیبایی وهوشیاری خود را گرفتند !!!!
اصلاً معلوم نیست تو این مملکت چه خبره . . .
بدیل عدم وجود بازار ازاد،خود دولت مردان عملا اقتصاد کشور را دستکاری می کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان