بازدید 3865

برگزاری مجدد انتخابات نشریات دانشگاهی منتفی شد

کد خبر: ۹۱۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 21 July 2019

معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به استعفای یکی از کاندیداها از منتفی شدن برگزاری مجدد انتخابات مرحله دوم نشریات دانشجویی خبر داد.

به گزارش مهر، غلامرضا غفاری درباره برگزاری مجدد انتخابات اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی گفت: اخیراً جلسه‌ای با اعضای شورای نظارت بر نشریات دانشجویی برگزار کردیم با توجه با انصراف و استعفای محمدعلی کامفیروزی و پذیرش استعفای وی، نفر بعدی به عنوان علی البدل انتخاب شده و در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور خواهد داشت.

معاون فرهنگی وزیر علوم تاکید کرد: بنابراین نیاز به انتخابات مجدد نیست.

به گزارش مهر، مرحله اول انتخابات نشریات دانشجویی انجام شد و فردی که بیشترین رأی را داشت معرفی و گزارش مربوط به آن نیز ارائه شد در مرحله دوم انتخابات آرای دو نفر از دانشجویان معرفی شده برابر شد، برهمین اساس انتخابات باید تکرار می‌شد.

با توجه به برگزاری مجدد انتخابات دوباره رأی هر دو نفر برابر شد و گزارش آن نیز ارائه و تصمیم بر این شد که مرحله دوم انتخابات مجدد برگزار شود و در شیوه نامه نشریات دانشجویی نیز عنوان شده که در صورت برابر شدن آرا انتخابات مجدد برگزار شود.

بنابراین قرار بود تا پایان تیرماه مرحله دوم انتخابات اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی برگزار شده و یک نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل معرفی شوند که با استعفای یکی از کاندیداها برگزاری انتخابات مجدد منتفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل