بازدید 6911
مدیر کل گمرک دوغارون تایباد اعلام کرد:

کشف محموله‌ قاچاق داروی هنگام خروج از کشور

کد خبر: ۹۱۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ 20 July 2019
مدیر کل گمرک دوغارون تایباد از کشف یکی از بزرگترین محموله‌های داروی قاچاق از ابتدای ماه جاری توسط ماموران گمرک در این معبر رسمی خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمد کوه‌گرد اظهار کرد: نیرو‌های گمرک توانستند در چند بازرسی جداگانه ۱۰ هزار و ۳۴۲ قلم انواع داروی قاچاق و کمیاب را حین خروج از کشور کشف کنند.

وی ادامه داد: از این مقدار، ۵۶ هزار عدد قرص قاچاق و کمیاب است که در اتوبوسی که از مشهد به مقصد شهر هرات در کشور افغانستان در حرکت بود، جاسازی شده بود و توسط ماموران گمرک کشف گردید.

کوه‌گرد با اعلام اینکه در این ارتباط یک دستگاه اتوبوس توقیف شد، مطرح کرد: همچنین یک متهم افغانستانی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد.

وی ادامه داد: بقیه این دارو‌ها حین خروج از مرز دوغارون به سمت افغانستان توسط مأموران گمرک با بازرسی فیزیکی و کنترل ایکس ری کامیونی کشف و ضبط شد.

او ارزش دارو‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: دارو‌های کشف شده از نوع دارو‌های یارانه‌ای و دارو‌هایی است که برای بیماران پیوند اعضا و برای بهبود اندام‌های پیوند خورده استفاده می‌شود و از بازار‌های استان‌های سراسر کشور تهیه و در داخل محموله‌های باری صادراتی و مسافری جاسازی شده بود.

وی مطرح کرد: در این ارتباط چند متهم ایرانی و افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی