بازدید 4720

مرگ مشکوک مردی در نازی‌آباد

کد خبر: ۹۱۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ 20 July 2019

بامداد امروز مرگ مرد ۳۵ساله که از ناحیه دو کتف با جسم تیز مجروح شده بود به پلیس اعلام شد که رسیدگی به این پرونده برای مشخص شدن جزئیات آن ادامه دارد.

به گزارش ایسنا حوالی ساعت یک بامداد امروز طی تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس مرگ مردی ۳۵ ساله در محدوده خیابان شهید رجایی اعلام شد. ماموران پلیس کلانتری نازی‌آباد به سرعت رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و در محل حاضر شدند.

ماموران در محل حادثه به بررسی وضعیت مرد جوان پرداختند و اورژانس را در جریان موضوع قرار دادند. تکنسین‌های اورژانس نیز پس از چند دقیقه در محل حاضر شدند و پس از آن مرگ این فرد بر اثر جراحات وارده را تایید کردند و وی را به بیمارستان انتقال دادند که مشخص شد وی به وسیله جسمی نوک تیز مثل پیچ گوشتی از بین ناحیه میانی هر دو کتفش مورد اصابت قرار گرفته و به علت این جراحات جان خود را از دست داده است.

در ادامه تحقیقات در زمینه قتل این فرد در دستور کار قرار گرفت و عوامل پلیس با حضور در محدوده خیابان رجایی تحقیقات خود را آغاز کردند که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مقتول توسط راننده یک خودرو پراید به خیابان رجایی منتقل شده است. با انجام تحقیقات پلیسی مشخصات خودرو و سپس مالک آن نیز به دست آمد. ماموران پس از بدست آوردن آدرسی از راننده پراید به سراغ وی رفتند. وی اظهار کرد که مقتول همراه با یکی از دوستانش در بوستان شقایق که حوالی اتوبان آزادگان است سوار خودرو وی شده‌اند اما دوست مقتول در میانه را از خودرو پیاده شده است.

سرهنگ رسول جهانی -رئیس کلانتری نازی‌آباد-درباره این حادثه اظهار کرد که دوست مقتول و راننده پراید در حال حاضر با دستور مقام قضایی بازداشت شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان