بازدید 7007

ناگفته‌هایی از کمک‌های عربستان به منافقین

عربستان هم به اندازه کافی طلا به رجوی داد، مقدار این طلا به قدری بود که با هواپیما امکان حمل آن وجود نداشت، مدت‌ها با فروش این طلا‌ها در بازار‌های مختلف هزینه‌های سازمان را تأمین می‌کردیم.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 19 July 2019
عضو جداشده گروهک منافقین با بیان اینکه سازمان منافقین غرب را مخاطب خود می‌داند و تمام تلاش خود را می‌کند تا دل اسرائیل را به دست آورد، از کمک عربستان و غرب به این سازمان پرده برداشت.

به گزارش تابناک به نقل از فارسن، ابراهیم خدابنده بعد از ظهر امروز در دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کشور در دانشگاه آزاد در همدان درباره سازمان منافقین و شیوه جدا شدن از آن در پاسخ به دانشجویان اظهار کرد: در سال ۱۳۸۲ در مرز بوکمال در سوریه دستگیر و به ایران بازگردانده شدم.

وی افزود: در زمان دستگیری گمان می‌کردم با شکنجه‌های سختی مواجه شوم بنابراین به بازجو گفتم که با پوست و خونم از سازمان دفاع خواهم کرد و حسرت اطلاعات را بر دل نظام خواهم گذاشت.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین افزود: بازجو در ابتدا پرسید، شام خوردی؟ من هم با کمال تعجب پاسخ دادم در هواپیما چگونه شام بخوریم که او رفت، شامی آماده کرد که آن را در آبدارخانه خوردیم و تا اذان صبح هم حرف زدیم.

وی تصریح کرد: وقتی بازجویی می‌شدم، متوجه شدم اطلاعات نظام از منافقین به اندازه کافی است به طوری که همه مسائل سازمان را می‌دانستند.

خدابنده با بیان اینکه از منافقین حدود ۷۰۰ نفر از عفو استفاده کرده و به کشور بازگشتند و عضو انجمنی به نام «انجمن نجات» شدند، در ارتباط با رابطه آمریکا و سازمان منافقین در پاسخ به دانشجویان گفت: برادر من مترجم مسعود رجوی بود و کتاب‌هایی را که آمریکایی‌ها برای او می‌فرستادند را می‌خواند و ترجمه می‌کرد، رجوی هم آنچه از این کتاب‌ها می‌آموخت را مستقیماً اجرا می‌کرد.

کمک به منافقین در انگلیس در پوشش کمک به یتیمان

وی درباره تأمین منابع مالی سازمان منافقین خلق افزود: در انگلستان یک سازمان برای کمک به یتیمان ایران ایجاد شده بود که هیچ کس نمی‌دانست متعلق به منافقین است.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین تصریح کرد: عربستان هم به اندازه کافی طلا به رجوی داد، مقدار این طلا به قدری بود که با هواپیما امکان حمل آن وجود نداشت، مدت‌ها با فروش این طلا‌ها در بازار‌های مختلف هزینه‌های سازمان را تأمین می‌کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه فرار از اشرف کار چندان سختی نبود، اما بند‌های ذهنی اجازه فرار را نمی‌داد ادامه داد: فرقه‌هایی، چون منافقین همواره به دنبال جذب افراد هستند مخصوصاً جوانان نخبه‌ای که احساس می‌کنند امکان تصدی پست را دارند و از هر فرصتی برای این کار استفاده می‌کنند.

خدابنده با اشاره به اینکه سازمان افراد کم‌تجربه را به کار می‌گرفت و خود را مجموعه‌ای مسلمان و انقلابی نشان می‌داد گفت: سازمان مجاهدین خلق با سرکوب روانی کار را پیش می‌برد، این مجموعه غرب را مخاطب خود می‌داند و تمام تلاشش را می‌کند تا دل اسرائیل را به دست آورد.

وی ایران اسلامی را مستقل‌ترین کشور دنیا دانست و با بیان اینکه این کشور با وجود انواع و اقسام توطئه‌های دشمن به قدرت پیش می‌رود اظهار کرد: آمریکا با استقلال ایران مشکل دارد، زیرا منافع دنیای غرب در وابسته کردن دیگر کشورهاست.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین افزود: آمریکا در موضعی است که یکصد سال گذشته زور گفته و مایل است همچنان زور بگوید، اما ۲۲ بهمن ۵۷ اتفاقی افتاد که چرت دولتمردان این کشور را بر هم زد، به همین دلیل می‌خواهند تکلیف جمهوری اسلامی را به دلخواه خود مشخص کنند هرچند تا به امروز جز شکست چیزی عاید آن‌ها نشده است.

وی با بیان اینکه اروپا و امریکا هیچ گاه در تضاد نبودند، اما تضادی که امروز پیش آمده به خاطر ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی غرب است گفت: کار تا جایی پیش رفته که رسانه‌های دموکرات آمریکایی هم بسیاری از توطئه‌های منافقین را رو کردند.

خدابنده با بیان اینکه برای اولین بار پرچم به دست شیعه افتاده تا استثمار و سلطه‌گری آمریکا را عقب براند افزود: ترامپ از موضع ضعف صحبت می‌کند و مقهور ایستادگی ایران شده است.

رجوی می‌گفت: برای جلوگیری از فرار زنان ۱۰۰ نفر هم کشته شوند ارزش دارد!

وی با اشاره به اینکه ترس غرب از موشک‌های ایران نیست بلکه از نیروی قدس می‌ترسد گفت: ایران تنها موشک نیست، بلکه ایدئولوژی است که به پیش می‌رود و علم استقلال را بلند کرده است.

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه عیوب دموکراسی را دارد و نه عیوب دیکتاتوری را گفت: به همین دلیل است که این نظام می‌تواند در مقابل آمریکا بایستد.

وی در پاسخ به دانشجویان درباره برخی از زنان جدا شده از سازمان بیان کرد: یک اصل در سازمان وجود دارد که اجازه فرار به زنان داده نشود، حتی رجوی می‌گفت: برای جلوگیری از فرار زنان ۱۰۰ نفر هم کشته شوند ارزش دارد!

خدابنده با بیان اینکه رجوی اعلام کرد که همه زنان در عقد او هستند افزود: راستش ما فکر می‌کردیم که این موضوع یک ایدئولوژی است، اما واقعی بود و برخی از زنان در این خصوص حرف زدند، سازمان هم آن را تکذیب نکرده است.

وی با اشاره به اینکه مسعود رجوی از زنان سوء استفاده جنسی می‌کرد و اسمش را گذاشته بود «رقص رهایی» در ادامه گفت: حریم حفاظتی رجوی خیلی محکم بود به طوری که خود او یک بار گفته بود یکی از افرادم مرا خواهد کشت، حالا هم مشخص نیست امروز کجای عربستان پنهانش کرده‌اند.

چون ما در آب استقلال شنا می‌کنیم متوجه نیستیم چه نعمتی داریم

عضو سابق و ارشد سازمان منافقین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مردم بسیاری از کشور‌ها از ایستادگی ایران در مقابل آمریکا، خوشحال می‌شوند گفت: یکی از این کشور‌ها آلبانی است حتی این خوشحالی در مردم انگلیس نیز مشاهده می‌شود، اما دولت‌هایشان وابسته هستند.

وی با تأکید بر اینکه زمان شاه، ایران فقط تهران بالاتر از خیابان انقلاب بود اظهار کرد: شاه مجبور می‌شد اسقاطی‌های نظامی آمریکا و انگلیس را بخرد، اما امروز خود ایران در این زمینه تولیدکننده است که این موضوع یک افتخار است.

خدابنده با بیان اینکه، چون ما در آب استقلال شنا می‌کنیم متوجه نیستیم چه نعمتی داریم افزود: امروز علیرغم تبلیغات عده‌ای در ایران زنان آزادتر از دوران شاه هستند و اختیارات و امنیت بیشتری دارند، دشمنان می‌خواهند که امنیت ما را از بین ببرند تا ایران نیز سوریه و یمن شود.

وی با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی ایران اسلامی جوانان هستند تصریح کرد: امروز در دنیا مسائل جهانی در حال تغییر است، ایران در این زمینه سردمدار است که تداوم این قدرت با حفظ ارزش‌ها و سرمایه‌های این مرزوبوم شدنی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان