بازدید 4789
۱

دلار بانکی ثابت ماند، دلار آزاد ۱۰۰ تومان گران شد

آخرین روز کاری بازار ارز در هفته جاری با افزایش نرخ دلار و یورو در صرافی‌ها بانکی همراه شد. رشد قیمتی که به نظر می‌رسد با توجه به رشد تقاضا در بازار رقم خورده است. این در حالی است که امروز بانک مرکز نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت ۱۲ واحد پولی کاهش و نرخ دلار و ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 18 July 2019
دلار بانکی ثابت ماند، دلار آزاد 100 تومان گران شدآخرین روز کاری بازار ارز در هفته جاری با افزایش نرخ دلار و یورو در صرافی‌ها بانکی همراه شد. رشد قیمتی که به نظر می‌رسد با توجه به رشد تقاضا در بازار رقم خورده است. این در حالی است که امروز بانک مرکز نرخ ۴۷ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز گذشته افزایش و قیمت ۱۲ واحد پولی کاهش و نرخ دلار و ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز پنج شنبه بیست و هفتم تیرماه ۹۸، بر اساس اطلاعات سامانه سنا بانک مرکزی که بیانگر میانگین وزنی نرخ خرید و فروش ارزبر مبنای معاملات ثبت شده در سامانه نظارت ارز توسط بانک‌ها و صرافی‌های مجاز کل کشور است؛  هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ ۱۱۴۰۰ تومان خریداری شد و در مقابل با رشد ۱۰۰ تومانی نسبت به روز چهارشنبه، به نرخ ۱۱۵۰۰ تومان به متقاضی دریافت دلار آمریکا فروخته شد. همچنین هر یورو به نرخ ۱۳۳۰۰ تومان خریداری و به قیمت ۱۳۴۰۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد. این نرخ نسبت به روز چهارشنبه، ۱۰۰ تومان افزایش داشته است. هرچند در مجموع نرخ دلار و یورو نسبت به پنجشنبه قبل یعنی بیستم تیرماه، با کاهش ۱۲۵۰ تومانی همراه شدند و دلار از نرخ ۱۲۷۵۰ تومان به نرخ ۱۱۵۰۰ تومان رسید.

دلار بانکی ثابت ماند، دلار آزاد 100 تومان گران شد


دلار بانکی ثابت ماند

همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۲۱ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۲ هزار و ۲۴۵ ریال و هر یورو نیز با ۱۱۵ ریال رشد نسبت به روز گذشته ۴۷ هزار و ۲۱۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۶۲۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۸۹ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۹۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۲۳ ریال، روپیه هند ۶۱۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷  هزار و ۹۱۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۳۶۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۹۹۰ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۷۶ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۲۰۲ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۳۱۲ ریال، راند آفریقای جنوبی سه هزار و یک ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۸۸ ریال، روبل روسیه ۶۶۷ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۰ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال،  دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۳۰ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۰۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۱۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۹۱ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۹۹۸ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۳۰ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۷۱ ریال،  یوان چین ۶ هزار و ۱۰۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۶ هزار و ۱۱۴ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۱۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۶۹۲  ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۵۱ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۶۸۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۳ هزار و ۱۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۰ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۶۷۲ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۳۱۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فریب شانتاژهارانخورید اگرمبخواهید ازنرخ واقعی دلارمطلع شویدکافیست به نحوه محاسبه قیمت اجناس وکالا مثل خودرو ورایانه نگاه کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل