بازدید 13747

واکنش آمریکا به توقیف یک نفتکش در خلیج فارس

کد خبر: ۹۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ 18 July 2019
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است، اعلام کرد از گزارش‌های منتشر شده مبنی بر توقیف یک نفتکش در خلیج فارس، مطلع است.

به گزارش فارس، با گذشت تنها دقایقی از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر توقیف یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق، این مسئله به تیتر نخست رسانه‌های مهم جهان تبدیل شده است.

شبکه «ان‌بی‌سی» یکی از این رسانه‌هاست که ضمن پوشش این خبر، با مقام‌های نظامی آمریکا نیز تماس گرفته و واکنش واشنگتن را در این ارتباط جویا شده است.

بر اساس این گزارش، ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است، اعلام کرده که از گزارش‌های منتشر شده در رابطه با توقیف یک کشتی در خلیج فارس مطلع است. این ناوگان البته از اظهار نظر بیشتر در این رابطه خودداری کرده است.

پیش از این هم انگلیس به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرده بود که در تلاش است تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با نفتکش توقیف‌شده، به دست آورد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز اعلام کرد روز یکشنبه یک کشتی خارجی که در حال قاچاق سوخت از ایران بوده، در جنوب جزیره لارک توقیف شده است.

در هفته‌های اخیر اقدامات آمریکا از جمله اعزام ناو هواپیمابر و بمب‌افکن به منطقه و از سوی دیگر توقیف یک کشتی حامل نفت ایران توسط ارتش انگلیس، تنش‌ها در خلیج فارس را افزایش داده است. مقام‌های غربی ابراز نگرانی کرده‌اند که ممکن است ایران اقدام لندن را تلافی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۲
تا چشمتون دربیاد
باید دشمنان این مملک بدانند که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه الله , چنانچه آنها یکی بزنند , از فرزندان ایران اسلامی ده تا خواهند خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
ده تا کمه صد تا خواهند خورد
هنوز مزه موشکهای ایران در وسط پایگاه های اجاره ای در کشور های خود فروخته خلیج فارس رو نچشیدن

هنوز مزه رهگیری بمب افکن هاشونو نچشیدن


ما نمیگیم فقط ما بلدیم بزنیم
جنگ یعنی زدن و خوردن

با توانایی که داریم خدا میدونه چه بر سرشون میاد
اگر هم در تلافی کار انگلیس باشه بهتر ...چه غلطی میخواهند بکنند .... غلط کردند که نفتکش مارا توقیف کردند ...عربستان هم باید تاوان نگهداشتنه نفتکش مارا بدهد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
عربستان که داره تاوان میده

هر روز داره از یمن میخوره وجنگ شده براش آش کشک خاله

چه بخوره و چه نخوره پاشه

دونه دونه حامیاش دارن کم میشن

اون از طرح کنگره آمریکا که مصوب شد دیگه بهش بمب هوشمند ندن
اونم از امارات و مصر که به دست و پای ایران افتادن آبرومندانه از باتلاق خارج بشن

روز های روشن نزدیکه ...

مسیله سر اینه که انگلیس و سایرین که خودشونو استعمار پیر و جوان و ... می دونن یه چیزیو نمیدونن و اون اینکه ایران همیشه به همه استقلال داده و تابحال تحت قیومیت و نظارت کسی نبود که بعد از این باشه

از قدیم هر کس مظلوم بود و جا و مکان نداشت ما یه تیکه زمین بهشون میدادیم میگفتیم اینم مملکت شما برید آسوده زندگی کنیند ، کم و کسر هم داشتید به خودمون بگید

حالا چهارتا شیخ نشین وتازه به دوران رسیده برای ما می خوان تعیین تکلیف کنن

با توکل به خدا و رهنمود رهبری این نیز بگذرد
همیشه گفتم این اخرین پیچ تند انقلابه
ایول به برو بچ سپاه.خدا قوت دلاوران.آفرین.اقتدار یعنی این.تا چشم دشمنا در بیاد.ناز شستتون.
دلم به حال اون بیچاره هایی میسوزه که رفتن دلاراشون رو مفت فروختن به دلال ها.
اقایان چندین لنج باید سوخت حمل کنند انهم قاچاق ( بیش از 100ش) حالا در ایران چطور سوخت وارد لنحها شده و جلوشون را نگرفتند و در دریا هم با هم دیده شدند و جلوی آنها را نگرفتند . سوخت منتقل شده جلوش را نگرفتند . بعد یهو جهت ایجاد بحران دیگر کشتی توقیف میشه ؟
بیچاره مردم ایران
چه کسی سوخت قاچاق به کشتی مزبور می داده است؟!
چرا خبر مبهم است.
زنده باد سپاه و نيروي مقتدر نظامي
حامل نفت ایران بوده یعنی یکی از آغا زاده ها داشته قاچاق می کرده
آخه یک شناور کوچک با ظرفیت یک میلیون لیتر یا هزار متر مکعب سوخت که کمتر از ۵۰۰۰ بشکه یا معادل ۸۰۰ تن هست را نمیتوان تانکر یا نفتکش قلمداد کرد بلکه ممکن است یک لندینگ کرفت یا چیزی مشابه آن باشد که در حال قاچاق سوخت بوده ، لذا سخنان و هوچیگری های آمریکا و نوچه هایش یک شوی تبلیغاتی است و نباید فریب آن را خورد.
بابا مال خودی که احتمال به برادران قاچاقچی تعلق دارند گرفتند چه مضحک انهم رسانه ای کنند . ادم فکر میکنه که ناو امریکا را توقیف کردند
من به عنوان یک جوان مسلمان ایرانی حق را به جمهوری اسلامی میدهم و از کار بچه های سپاه حمایت کامل میکنم.
البته این توقیف برای اوایل هفته بوده ولی حالا اعلام شده
الان مثلا مقابله به مثل کردید !!!! آخه یه چیزی بگید که خنده دار نباشه ! نفتکش کجا و دومیلیون لیتر کجا !‌ خب بگید یه لنج بزرگ گرفتیم .
این کار بسیار سنجیده بود. در آینده هزینه های بیمه حمل و نقل چندین برابر می شود. یا این که از شرارت علیه ایران دست برمیدارید یا این که افتصادهای پوسیدهتان متلاشی می شود. پاینده ایران.
اشتباه نکنیدکشتی حامل نفت یک کشوردیگرراتوقیف نکردند بلکه کشتی خارجی حامل نفت قاچاق کشورخودمان توقیف شده
با نفتکش نفتکش گفتن ،‌لنج تبدیل به نفتکش نمیشه !!
اگر امریکا و اروپا بابت توقیف یک کشتی حامل نفت ایران توسط دزدان دریایی ارتش انگلیس واکنش نشان میداد حالا این اتفاق نمی افتاد
این کشتی یک تله بوده تا بعدا کشتی های ما را بعنوان قاچاق بگیرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار