بازدید 119202
از کارخانه به خانه با مبلمان «آف دکور»

لیست قیمت خرید مبل راحتی، مبل کلاسیک و استیل

کد خبر: ۹۱۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 17 July 2019

طی چند سال اخیر علاقه مردم به مبلمان و استفاده از انواع مختلف مبل ها در دکوراسیون منزل افزایش پیدا کرده و حتی افرادی که درآمد بسیار اندک دارند و در خانه های کوچک و آپارتمان ها زندگی می کنند و حتی آنها که مستأجر هستند تمایل دارند در خانه خودشان از انواع مختلف مبل ها استفاده کنند که با توجه به سلیقه افراد و نوع دکوراسیونی که برای خانه خود انتخاب می‌کنند مدل این مبل‌ ها مختلف خواهد بود.

 مبل های راحتی انواع مختلفی دارند که در دسته مبل های ال، کاناپه، مبل راحتی تختخوابشو و راحتی ایتالیایی قرار می گیرند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خودشان را دارند.

راهنمای خرید مبل راحتی و نحوه تولید

برای این که بخواهید مبلمانی خریداری کنید در وهله اول باید نیاز به یک وسیله را در خودتان احساس کنید و بعد باید بتوانید هزینه مورد نیاز برای خرید آن محصول را هم پرداخت کنید و جای مناسبی برای قرار دادن آن داشته باشید. پس در اولین گام باید هدف را مشخص کنید و ببینید که برای چه منظوری قرار است مبلمان خریداری شود.

  برای خرید مبلمان نه تنها باید به نوع کاربرد آن و جنس آن دقت کرد، باید به قیمتی که بابت آن باید بپردازید و همچنین شکل آن هم باید دقت کنید و باید متناسب با فرم ساختمان شما باشد و مبلمانی را برای خرید انتخاب کنید که دقیقاً با ساختمان شما همخوانی داشته باشد. ویژگی اصلی مبل های راحتی این است که شما با استفاده از آنها احساس راحتی بیشتری دارید چون معمولاً این مبل ها نشیمن های نرم و راحت و ارتفاع متناسبی دارند.

هنگام خرید مبل راحتی باید به ابعاد مبل راحتی هم دقت کنید و در مورد پارچه ای که برای روکش مبل راحتی انتخاب می کنید در نظر داشته باشید که این پارچه باید مقاومت کافی داشته باشد و زود رنگ پریده نشود.

ساخت کلاف مبل اولین مرحله ی ساخت مبل راحتی است که کار نجار است. سپس رنگ کاری انجام می شود و بعد از آن برش پارچه و قرار دادن نشیمن انجام می شود. برش پارچه و خیاطی برای تکمیل روی کوبی مبل انجام می شود و بعد رویه کوبی مبل با کمک فوم یا اسفنج انجام می شود. در نهایت تسمه کشی و فنر کشی و گذاشتن اسفنج روی کلاف و کشیدن پارچه انجام می شود.

لیست قیمت مبل های راحتی

نام محصول

قیمت

مبل راحتی کلاسیک مونت کومری

4,800,000تومان

مبل راحتی چستر چلسی

5,300,000تومان

مبل راحتی اسپرت ال کاژو

5,950,000تومان

مبل چستر فیلد انگلیسی

5,999,000تومان

مبل راحتی مانیا

10,000,000تومان

مبل راحتی نوبل

10,000,000تومان

مبل راحتی کاتالان

12,000,000تومان

مبل راحتی کاملیا

12,500,000تومان

 

مبل کلاسیک

در بین انواع مبل ها، مبل کلاسیک اصالت بیشتری دارد و در طراحی آنها سعی شده که از مدل های سنتی و تاریخی الهام گرفته شود. عده خاصی از افراد هستند که تمایل دارند در دکوراسیون خانه خود از مبل های کلاسیک استفاده کنند. برای طراحی این مبل ها زحمت زیادی کشیده می‌شود و به همین دلیل قیمت این مبل ها نسبت به سایر مبل ها بالاتر است. منبت کاری هایی که در مبل کلاسیک وجود دارد نسبت به مبل های استیل و سلطنتی کمتر است و همین قضیه باعث شده که بعضی ها مبل کلاسیک را با نام مبل نیمه استیل بشناسند.

راهنمای خرید مبل کلاسیک و نحوه تولید

اگر تصمیم گرفتید برای خانه خود مبل کلاسیک انتخاب کنید باید به نکات مختلفی توجه کنید که یکی از آنها کلاف مبل است و چوبی که در ساخت کلاف مبل به کار می‌رود اهمیت زیادی در طول عمر و دوام مبل شما دارد و هرچه چوب مرغوب تر باشد، سنگین تر خواهد بود و در نتیجه قیمت آن هم بالاتر می رود.

 بهتر است مبل های کلاسیک را در ست هایی خریداری کنید که متناسب با فضای خانه شما باشد و مبل ها باید به اندازه ای باشند که از فضای خانه شما بزرگ تر نباشند تا باعث شود که خانه شما شلوغ به نظر برسد یا احساس کمبود در دکوراسیون به چشم بخورد.

 در کنار آن باید به موارد دیگری از جمله پارچه ای که به عنوان روکش مبلمان استفاده می‌شود و همچنین اسفنج و فومی که در نشیمن مبل استفاده می شود توجه کنید زیرا تمام اینها باعث می‌شود که در نهایت انتخاب بهتری را انجام بدهید و از هزینه‌ای که بابت خرید این مبل کرده اید رضایتمندی بیشتری داشته باشید.

اولین مرحله تولید همه ی مبل ها ساخت کلاف و چهارچوب مبل است که به عهده ی نجار است و بعد از آن منبت کاری ها انجام می شود که هر چه ظرافت بیشتر باشد قیمت مبل بیشتر خواهد بود. سپس کارهای سمباده کشی و صیقل دادن چهارچوب و رنگ آمیزی انجام می شود و نهایتا رویه کوبی مبل توسط اساتید این حرفه انجام می شود تا به فروشگاه ها فرستاده شود و به خریداران عرضه شود.

لیست قیمت مبل های کلاسیک

نام محصول

قیمت

مبل کلاسیک فرانسوی

7,500,000تومان

مبل کلاسیک اشکان

8,500,000تومان

مبل کلاسیک شاهزاده

8,800,000تومان

مبل کلاسیک لیون LION

9,200,000تومان

مبل کلاسیک رزیتا

9,200,000تومان

مبل استیل کلاسیک دیانا

12,500,000تومان

مبل کلاسیک پاپ

12,800,000تومان

مبل کلاسیک سلطنتی لوگو

13,500,000تومان

 

مبل استیل

مبل های استیل که مناسب دکوراسیون مجلل و پر زرق و برق هستند باید با فرش ها و پرده ها و سایر وسایل تزیینی همخوانی داشته باشند تا عدم تعادلی در دکوراسیون سلطنتی به وجود نیاید. در ساخت این مبل چوب بیشتری هم به کار می رود و باعث افزایش وزن و حجم و قیمت آنها شده است.

 از چوب های مختلفی در ساخت مبل استیل استفاده می شود که مرغوب ترین آنها چوب راش است و اگر در ساخت مبل های استیل از چوب راش استفاده شده باشد معمولاً وزن بالاتری دارد و قیمت بیشتری دارد که این قیمت بالاتر دلیلی بر طول عمر بالا تر مبلمان شما خواهد بود.

راهنمای خرید مبل استیل و نحوه تولید

هنگامی که تصمیم گرفتید مبل استیل خریداری کنید اول از همه باید فضایی را که در اختیار دارید در نظر بگیرید و مبلمان را  متناسب با فضای در دسترس خریداری کنید تا هنگام چیدمان دچار مشکل نشوید. علاوه بر آن باید به جنس پارچه و رنگ آن و همچنین جنس کلاف مبل توجه کنید زیرا از مواردی هستند که حائز اهمیت هستند و مقدار هزینه ای می خواهید برای خرید این مبلمان در نظر بگیرید هم مهم است زیرا بازه ی انتخابی شما محدود تر می شود.

در پروسه ساخت اول کلاف مبل ساخته می شود و بعد منبت کار، کارهای کنده کاری روی چوب ها را انجام می دهد و بعد چهارچوب آماده شده به رنگ کاری می رود و سپس روی کوبی مبل انجام می شود. کف و سایر قسمت های مبل رویه و فنر بندی می شود و فوم داخل آن گذاشته می شود و نهایتا پارچه و روکش مبلمان روی آن قرار می گیرد.

لیست قیمت مبل های استیل

نام محصول

قیمت

مبل استیل کلاسیک عروس

10,000,000تومان

مبل استیل لوکس پالرمو

12,000,000تومان

مبل استیل کلاسیک دیانا

12,500,000تومان

مبل استیل سلطنتی پولاریس

14,000,000تومان

مبل سلطنتی آدرین

15,000,000تومان

مبل استیل سلطنتی روناک RONAK

15,500,000تومان

مبل استیل سلطنتی ونوس VENOS

17,000,000تومان

مبل چستر فیلد CHESTER

27,000,000تومان

 

از کارخانه به خانه با آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان و دکوراسیون مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و مستقیم از کارخانه و از طریق سایت آف دکور (offdecor.com) بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند .

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل