بازدید 9207

اهدای هدایای شیعیان عراق به سیل‌زدگان

کد خبر: ۹۱۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 17 July 2019

ظهر دیروز چندتن از نمایندگان پارلمان عراق و فرماندهان حشدالشعبی ضمن دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و قدردانی از حمایت همه جانبه نظام و مردم ایران در مبارزه با داعش، کمک‌های شیعیان کرکوک عراق برای مردم مناطق سیل‌زده ایران را اهدا کردند.

به گزارش «تابناک»، در این دیدار دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن بیان فعالیت‌ها و دستاورد‌های ستاد اجرایی در مناطق محروم افزود:امریکا تمام تلاش خود را برای ایجاد دشمنی فرضی بین ایران و عراق بکار بست، اما عشق به اهل بیت و مشترکات فراوان دو ملت نه تنها باعث شکست این تلاش‌ها شد بلکه در میدان مبارزه با گروهک تروریستی داعش، وحدت و همکاری و ارتباط عمیق بین دو ملت دوچندان شد.

مخبر با قدردانی از همدردی مردم عراق با مردم ایران پس از وقوع سیل امسال گفت: در اینگونه حوادث، وجود این دلسوزی و همدردی مایه وحدت بیش از پیش دو ملت است و میتواند عامل تهدید دشمن و تقویت دوستان باشد.

دراین دیدار یکی از فرماندهان حشدالشعبی عراق با برشمردن تلاش‌های جمهوری اسلامی در پیروزی مردم عراق در مقابل جریان‌های تروریستی گفت: مردم عراق پس از ورود داعش دوست و دشمن واقعی خود را شناختند و اگر حمایت‌های مردم ایران، سردار قاسم سلیمانی و رهبر انقلاب نبود عراق از چنگال تروریست‌ها خارج نمی‌شد. آرزوی ما دیدار با امام خامنه‌ای است.

وی ضمن تقدیم کمک‌های مردمی جمع آوری شده در استان کرکوک عراق جهت اهدا به مردم مناطق سیل‌زده ایران افزود: کمک‌های بی دریغ مردم ایران به ما در طی این سال‌های سخت فراموش ناشدنی است و این کمک ناچیز هم صرفا جهت ابراز همدردی و انجام وظیفه است.

در پایان این دیدار مقرر شد این کمک اهدایی در قالب ۲۰۰ بسته لوازم خانگی ایرانی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی هفته‌های آینده در مناطق سیل‌زده توزیع شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر