بازدید 11109
۲
سخنگوی وزارت امورخارجه:

درخواست کمک یک نفتکش خارجی را اجابت کردیم

کد خبر: ۹۱۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 17 July 2019

سخنگوی وزارت امورخارجه از کمک به یک نفتکش خارجی که به دلیل نقص فنی در خلیج فارس دچار مشکل شده بود خبر داد و گفت: همچنان در حال ارائه کمک فنی مناسب به آن هستیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید عباس موسوی سه شنبه شب با اعلام این خبر افزود: یک نفتکش خارجی به دلیل نقص فنی در خلیج فارس دچار مشکل شد که طبق مقررات بین‌المللی نیروهای ایرانی پس از دریافت درخواست کمک به سوی آن رفته و توسط یدک‌کش به سمت آب‌های ایران کشیده شده تا تعمیرات لازم روی آن صورت پذیرد.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس روز سه شنبه در گزارشی بدون ارائه جزئیات لازم، مدعی شد؛ یک کشتی اماراتی که با پرچم پاناما حرکت می کرد و در حال عبور از تنگه هرمز بود، ناپدید شده است.

این خبرگزاری اعلام کرد که مشخص نیست برای نفتکش اماراتی چه اتفاقی افتاده، اما با گذشت چند روز از توقف ارسال اطلاعات مختصات جغرافیایی از سوی این تانکر نفتی، احتمال گم شدن آن رو به افزایش است.

آسوشیتدپرس اعلام کرد که معمولاً نفتکش الریاح از دوبی یا شارجه به سمت ساحل غربی امارات حرکت می کرد و با عبور از تنگه هرمز به سوی بندر الفجیره در ساحل شرقی امارات پهلو می گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
خوب مشخصات کامل این نفت کش را بگویید،با سفیر آن کشور تماس بگیرید،در صدا و سیما پخش کنید تا همه بدانند کدام است و تحلیل اشتباه نداشته باشند
معمولاً نفتکش الریاح از دوبی یا شارجه به سمت ساحل غربی امارات حرکت می کرد و با عبور از تنگه هرمز به سوی بندر الفجیره در ساحل شرقی امارات پهلو می گرفته است.
بندر فجیره ساحل شرقی اماراته
چطوره نفتکش از دبی به سمت غرب میرفته اماازساحل شرقی سردرمیاره؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار