بازدید 8044
۵
گزارش

طلب‌ِپروپیچ‌تادیشب‌پرداخت‌نشد،سکوت‌ِترسناک‌دراستقلال

کد خبر: ۹۱۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 16 July 2019

مسئولان باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری شب گذشته مبلغ ۴۲۰ هزار دلار طلب پروپیچ را پرداخت نکردند که این موضوع می‌تواند منجر به محرومیت سنگین این باشگاه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری روز گذشته فرصت داشت تا مطالبات ۴۲۰ هزار دلاری پروپیچ را پرداخت کند، اما مسئولان این باشگاه تا شب گذشته این مبلغ را پرداخت نکردند. قرار بود طلب پروپیچ به صورت نقد از طریق سفارت ایران در زاگرب در نشستی که با وی و پروپیچ برگزار می‌شود پرداخت شود، اما فارس مدعی شده مسئولان باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری شب گذشته این کار را انجام ندادند.

طلب پروپیچ تا دیشب پرداخت نشد،سکوت ترسناک دراستقلال

ظاهرا استقلالی‌ها پیامی را دریافت کردند که می‌توانند از طریق حساب فدراسیون فوتبال در فیفا مطالبات پروپیچ را تا امروز به حساب این بازیکن واریز کنند و به همین علت منتظر بودند این اقدام امروز صورت بگیرد، اما اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال این کار را امروز انجام داده اند یا خیر مشخص نیست. با این وجود حتی اگر مطالبات پروپیچ امروز پرداخت شده باشد (که تا این لحظه خبر رسمی توسط باشگاه استقلال منتشر نشده) باز هم این باشگاه در خطر محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی خواهد بود.

در همین خصوص با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تماس گرفته شد که آن‌ها از این اتفاق ابراز بی اطلاعی کردند. تنها یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه در جریان امور اجرایی باشگاه نیست اعلام کرد فتحی به وی اعلام کرده پول پروپیچ پرداخت شده است. با این وجود مشخص نیست چرا مسئولان استقلال هیچ اظهارنظر یا اطلاعیه رسمی درباره پرداخت پول بازیکن سابق تیم شان انجام نداده اند و باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی‌ها سندی دال بر پرداخت پول پروپیج ارائه می‌کنند یا خیر؟

طلب پروپیچ تا دیشب پرداخت نشد،سکوت ترسناک دراستقلال

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
عده ای گندم نمای جو فروش در کسوت مدیریت باشگاه فوتبال ؛ آتش به سرمایه مردم زده و باید مشخص شود پشت پرده پرداختهای غیر قانونی به بازیکنان هفت خط چه خبر است و چه افرادی به آب و علف تازه رسیده اند؟
ترسناک تر از دختری که دیگه غر نمیزنه ، فوتبالیستیه که دیگه مصاحبه نمیکنه
من نمیدونم تو این شرایط تحریم که ارتباط مالی وجود ندارد یا مشکل و پر هزینه هست، و همچنین تو این وضعیت اقتصادی مملکت چرا باید این باشگاههایی که صد در صد از جیب مردم اداره میشن باید بازیکن خارجی بگیرن، یعنی تو این مملکت به این وسعت با این جمعیت استعداد و بازیکن کافی نداریم که مجبوریم بازیکنان درجه چندم خارجی را بیاریم؟
خوب شد بیت المال امن موند
چقدر جای نود خالیه. الان می شه فهمید چرا کرکره این برنامه رو کشیدن پایین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار