بازدید 14142

خانم موگرینی با دم شیر بازی نکنید!

کد خبر: ۹۱۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 16 July 2019
یک نماینده اصولگرای مجلس خطاب به موگرینی گفت: نقشه مخدوش ایران را در اتاق خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید، از یک طرف لبخند نزنید و از طرف دیگر القا نکنید که نقشه ایران قابل دستکاری است، شما اسقاط پهپاد دیده‌اید، آزموده را آزمودن خطاست.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: خانم موگرینی، نقشه مخدوش ایران را در اتاق خود نصب نکنید. با دم شیر بازی نکنید، از یک طرف لبخند نزنید و از طرف دیگر القا نکنید که نقشه ایران قابل دستکاری است، شما اسقاط پهپاد دیده‌اید، آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی بیان کرد: قانون جامع خدمت رسانی به معلولان باید اجرایی شود. آیا با مستمری که اکنون معلولان دریافت می‌کنند، امکان گذران زندگی وجود دارد. معابر برای معلولان متناسب سازی نشده و در زمینه اشتغال آن‌ها نیز قانون ۳ درصد اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: جانبازان برای نظام افتخار آفریدند، اما آیا صحیح است که بیمه تکمیلی آن‌ها با، اما و اگر مواجه باشد و داروخانه‌ها نیز به آن‌ها سرویس ندهند. بیمه دی ۲ هزار میلیارد از دولت طلب دارد و به همین جهت از ارائه سرویس به جانبازان خودداری می‌شود.

سلیمی ادامه داد: در فصل اجاره‌ها هستیم، چه کسی به داد مردم می‌رسد؟ مردم رنج بیشماری می‌برند و مشخص نیست باید به چه کسی پناه ببرند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در تذکر به وزیر نیرو گفت: حقابه کشاورزان حوزه انتخابیه من توسط دیگران تصرف می‌شود و با حفر تالاب‌های غیرمجاز، مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۳
چقدر کوچه بازاری!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
تازه شده مثل ترامپ
!
لاف نزنید . اگر هواپیمای نظامی یا ناوشون را می زدین اونوقت یه چیزی . پهیاد تجسسی که با باطری کار می کند و وسیله دفاعی ندارد که کار شاقی نیست . اف 18 اف 22 اف 35 را بزنید بعد نظر بدید .
اینقدر مردم ناراضی شدن که اگه جنگ بشه نمیدونید بجنگید یا شورش مردم را سرکوب کنید.
همین تند رویهای شما مملکت را به این حال و روز در آورده
کم کم موعد انتخابات مجلس نزدیک شد و همه نمایندگان از سوراخ خود بیرون آمدند . هر روز یک سخن تازه از دردهای مردم می شنویم که مدعی اند باید درمان شود ولی اینکه چه کسی باید کاری کند معلوم نیست و همه شاکی اند و دنبال متهم کردن بقیه.
اون زماني كه از سروكول هم بالا ميرفتين برا سلفي فكر زمستونتون نبود
آقای سلیمی برو یقه سلفی بگیرای با خانم موگرینی رو بگیر.
دم شیر؟؟خخخ فقط زورتون به مردم بی دفاع ایران میرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
کدوم شیر مگر شیری هم مونده عزیزم شیر کیلویی پنج هزار و خورده ای
شیر ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
منظورش ما بودیم شما به خودت نگیر.... نگران هم نباش
مرگ بر اروپایی کافر
همین ایشون و امثال ایشون برای عکس گرفتن پشت سر خانم موگرینی از سر و کول هم بالا میرفتن و نزدیک بود کشته بدن!!!؟؟
وسلفی دیگر هیچ
شعار بسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
اون یارو گفته بود " منو با معین کجا میبرین" حالا هم حکایت اینها شده همان.... بعنوان نماینده تا حالا چند بار سر مسائل ملی دغدغه داشتی؟ ایام انتخابات ژست ایران دوستی و وطن پرستی نگیرید لطفاً ... هرچند مردم دیگه شعور سیاسیشون بالاتر از اینهاست که فرق بین شعار و دغدغه رو نتونن تشخیص بدهند
میری مرغ فروش میگه با دم شیر بازی نکن. میری میوه فروشی میگه با دم شیر بازی نکن. میری ماست بندی ، میگه با دم شیر بازی نکن و ....
آخه یعنی چی. اصلا این شیر کجاست که یه عده با اون بازی میکنند . خدا نکنه یه چیزی مد بشه . ولی از نظر من دم روباه یا طاووس برای بازی کردن ، بیشتر کیف میده.
شیر ما دمش کجاست؟؟؟؟؟
اين اولا شير نيست گربه است دوما اين گربه رو خيلي وقته دمش رو چيدن !
موگرینی ایران آمده بود آرزوتون این بود باهاش سلفی بگیرید حالا که رفته کوری میخونین؟
اونا به اینا میگن با آتش ,بازی نکنید بعد اینا به اونا میگن با دم شیر بازی نکنید قشنگ مهدکودکه
خودتان را به کوچه علی چپ نزنید. سلفی را نمایندگان لیست امید گرفتند نه نمایندگان اصولگرا.
40 ساله این شعارها را دیدیم و شنیدیم وضعیت اکثریت مردم هر روز بدتر از دیروز فقط اقلیتی همه جور از رانت و ثروت بادآورده برخوردار شده اند .
جناب ایشون دعوت کن یک سلفی باهاش بگیر مشکل خودت حل کن.دوستانی که قبلا سلفی داشتند دیگه نوبت نگیرند.
رانتخواران و انحصارگران هديه بگير از طرف ملت نمي توانند اظهار نظر کنند ضمنا ملت هم توجه و اعتقادي ديگر نه تنها به امثالهم بلکه هيچ کس ندارند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل