بازدید 4814

خروج پیرمردها از لیگ مدرن ستارگان قطر

کد خبر: ۹۱۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 16 July 2019

تغییر نسل فوتبال قطر و رو آوردن به استعداد‌های جوان و دوملیتی در بیشتر باشگاه‌های حاضر در لیگ ستارگان باعث شد تا برخلاف سال‌های گذشته این دفعه سران باشگاه‌ها تمایلی به حفظ ستاره‌های سرشناس، اما پا به سن گذاشته نداشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه استاد الدوحه امروز در یکی از صفحات خود به تشریح آخرین وضعیت این بازیکنان پرداخت، ستاره‌هایی که از دید نویسنده تا قبل از تابستان امسال همواره جزو اولویت‌های باشگاه‌ها در راه تمدید قرارداد بودند، اما این دفعه نه تمدید قراردادی در کار بود نه پیشنهادی از سوی سایر باشگاه‌های حاضر در لیگ ستارگان تا سرنوشت شان با ابهامات زیادی روبرو شود.

در گزارش استادالدوحه به صورت کامل به وضعیت بازیکنانی همچون تاباتا ستاره برزیلی الاصل و کاپیتان سابق عنابی‌ها و الریان، سوریانو مهاجم اروگوئه‌ای الاصل سابق تیم ملی و الریان، مشعل ابراهیم ستاره سابق الاهلی و ... از جمله این ستاره‌های پابه سن گذاشته و بالای ۳۳سال سن هستند که دیگر فرصت درخشش در لیگ ستارگان را نخواهند داشت و باید جای خود را به جوان‌تر‌ها بدهند.

این درحالی است که برخی رسانه‌های دوحه مدعی شدند این بازیکنان یا باید از قطر کوچ کنند یا فصل آتی را در تیم‌های لیگ دسته اول این کشور بگذرانند، چون بعید به نظر می‌رسد اجازه یا فرصت بازی در لیگ ستارگان را به دست بیاورند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل