بازدید 13580
سوژه

ماجرای‌سفرهای‌خارجی آقای‌رییس؛ازسوییس‌به‌تایلند!

بنابر ادعای کیهانی، این سفر به دعوت کنفدراسیون آسیا برای حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید این فدراسیون بوده است. سفر قبلی به سوییس هم گویا شرکت در افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک بود! که گفته می شد همراه صالحی امیری انجام شد.
کد خبر: ۹۱۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ 15 July 2019

مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی در ادامه سفر‌های خارجی مستمر خود در روزهای پایانی ریاستش، این بار راهی کشور تایلند شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بنابر ادعای کیهانی، این سفر به دعوت کنفدراسیون آسیا برای حضور در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید این فدراسیون بوده است. سفر قبلی به سوییس هم گویا شرکت در افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک بود! که گفته می شد به خاطر همراهی صالحی امیری انجام شد.

کیهانی در خصوص برنامه هایش در این سفر گفته: «قرار است مراسم افتتاحیه ساختمان جدید کنفدراسیون با حضور رؤسای فدراسیون‌ دوومیدانی کشور‌های آسیایی و رییس این کنفدراسیون برگزار شود و در حاشیه این سفر طی جلسه‌ای با دهلان الحمد پیرامون ارائه پروپوزال درخواست ایجاد مرکز تمرینی پرتاب‌های آسیا در تهران مذاکره و رایزنی خواهم کرد.»

سفر‌های خارجی متعدد کیهانی در چند سال گذشته مورد انتقاد شدید جامعه دوومیدانی بوده و آن‌ها معتقدند این سفر‌ها نه تنها سودی برای دوومیدانی ایران نداشته بلکه بسیار هزینه زا نیز بوده است. حتی در صورت کسب یک کرسی قاره ای هم نمی توان این میزان و حجم از سفر را توجیه کرد چراکه اوضاع داخلی رشته مادر بهیچ وجه خوب و روبراه نیست. او چند هفته پیش نیز عازم سوئیس شده بود و چند عکس از دیدارهایش منتشر کرد.

طبق قانون کمتر از دو ماه دیگر تا پایان دوره ریاست وی در فدراسیون باقی مانده است. این در حالی است که موج استعفا و کناره گیری، دوومیدانی ایران را وارد بحرانی بزرگ کرده است و اغلب ورزشکاران ملی ایران مدتهاست که برنامه و هدفی مشخص برای آینده ندارند. آخرین مورد آن اعتراض شدید سجاد مرادی به وضعیت پیگیری فدراسیون از ورزشکارانش است. در همین حال غیاثی نیز استعفا داده است.

ماجرای سفرهای خارجی آقای رییس؛ از سوییس به تایلند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۶
حاج اقا تقبل الله، خخخ
معلومه که سفرهای متعدد خارجی برخی از این عزیزان عشق خدمت، واسه تفریح و تفرج هست و مهمتر از اون حق ماموریت روزی 500 تا 1000 یورو هست.
یعنی مسئولین مربوطه نمیدونن چه خبره یا میدونن و نمیتونن جلو این حیف و میل بیت المال رو بگیرن.
بجای این حرفها وضع مملکتو درست کنید
رییس سابق فدراسیون جودو طی بیست سال گذشته بیش ازسیصد سفر ورزشی خارجی داشته ، الان رییس نیست بدون مجوزشورای برونمرزی دایما در مسابقات خارجی و سمینارها حضور دارد اونوقت گیر دادید به این رییس کم سفر!
هوای تایلند الان خوبه
بودجه مملکت کجا هدر میرود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
در جیب مال حرامخورها
تایلند................
سفره انقلاب یعنی همین........
سفر انسان را پخته میکند خصوصا سویس و ...
عکس چه ضایع مونتاژ شده
اسم بیت المال باید بشه بیت الحال
اون نفر وسطي كي بوده كه حذفش كردين؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
این عکسه چرا اینجوریه؟
تبیین آرمان های انقلاب برای خارج نشینان !!!!!!!!!!!!!!!
دور دنیا در 60 روز
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر