بازدید 9952

قیمت موبایل رو به کاهش است

کد خبر: ۹۱۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 15 July 2019

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد:‌ روند ثبت سفارش و واردات انواع گوشی‌های تلفن همراه رو به بهبود است و به تبع آن قیمت‌ها نیز روند نزولی دارد.

به گزارش «تابناک»، یدالله صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تغییرات قیمت لوازم خانگی و تلفن همراه نسبت به میزان وابستگی به ارز و تغییرات آن و همچنین هزینه‌های تولید متغیر است اما اکنون بازار به سمت آرامش و حتی روند نزولی قیمت‌ها پیش می‌رود و پیش بینی قطعی بازار و قیمت‌ها امکان پذیر نیست.

وی افزود: ارز ۴۲ هزار ریالی به لوازم خانگی و موبایل تخصیص داده نمی‌شود و مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی از طریق سامانه نیما تأمین ارز می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه واردات لوازم خانگی که نمونه ایرانی آن در کشور ساخته شده ممنوع است، تصریح کرد: موبایل هم به صورت ساخته شده و با ارز نیما یا ارز متقاضی وارد می‌شود که پس از احتساب سود قانونی در سامانه IR.۱۲۴ ثبت و به مصرف کنندگان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

صادقی گفت: معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت و بازرسی اتاق اصناف به طور فعال از تمامی واحدهای اقتصادی اعم از دولتی، تعاونی و خصوصی بازرسی به عمل می‌آورد و با متخلفان شناسایی شده طبق مقررات برخورد می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر