بازدید 3243

رویاپردازی بیسبالی در ماموریت غیرممکن کلمبو

کد خبر: ۹۱۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 14 July 2019

آخرین تمرین تیم ملی بیس‌بال ایران پیش از بازی نخست در مسابقات بیس بال قهرمانی آسیا برابر پاکستان، عصر یکشنبه در ورزشگاه کریکت شهر کلمبو برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان علی امامزاده که در مرحله نخست انتخابی المپیک باید برابر تیم‌های پاکستان و بنگلادش قرار بگیرند، در هوایی بارانی، تمرینی سنگین را پشت سر گذاشتند.

رویاپردازی بیسبالی در ماموریت غیرممکن کلمبو
امام زاده سرمربی تیم ملی درباره آخرین شرایط تیمش در این رقابت‌ها می‌گوید: «ما از ۲۰ روز قبل که تقریبا قطعی شد در مسابقات شرکت می‌کنیم، دو مرحله اردوی کوتاه با تعداد بازیکنان کمتری برگزار کردیم و خیلی سریع خود را آماده این مسابقات کردیم.»

البته برخلاف ایران که در دور قبل عنوان سومی را داشته، اما این بار به دلیل بحران مالی کشور، تا دقایق پایانی وضعیت اعزامش مشخص نبوده، دو تیم قهرمان و نایب قهرمان دور قبل یعنی پاکستان و سریلانکا تمرینات منسجم و اردو‌های اروپایی داشته اند.
امامزاده، اما اعتقاد دارد تیم ایران با تمام وجود برای حفظ اعتبارش می‌جنگد: «در این شرایط اقتصادی سخت، فقط آمدیم از اعتبارمان دفاع کنیم. این را به تک تک بازیکنانم هم گفتم و از آن‌ها خواستم با همه وجودشان در زمین مسابقه حاضر باشند.»
او درباره برنامه بازی‌ها گفت: «برنامه فشرده‌ای در پیش است. مثلا صبح دوشنبه ابتدا به افتتاحیه می‌رویم و همه تیم‌ها باید همان جا منتظر بمانند تا نوبت بازی‌های شان برسد، چون فاصله هتل از محل بازی‌ها زیاد است.»

رویاپردازی بیسبالی در ماموریت غیرممکن کلمبو

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر