بازدید 5413
۶

ورود هیات رئیسه مجلس به «حقوق‌های نامتعارف»

کد خبر: ۹۱۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 14 July 2019
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از نشست ویژه هیات رئیسه برای بررسی حقوق‌های نجومی برخی از مقامات و مدیران خبر داد.
 
به گزارش «تابناک» اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به گزارش اخیر مجلس شورای اسلامی درخصوص حقوق‌های نجومی برخی مدیران و مقامات اظهار داشت: با توجه به گزارش ارائه شده تخلف برخی دستگاه‌های دولتی در پرداخت حقوق‌ها و همچنین اخذ حقوق‌های نجومی از سوی برخی مدیران مجلس به این موضوع ورود کرده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع حقوق‌های نجومی، ما این موضوع را در نشست امروز هیات رئیسه به صورت ویژه بررسی می‌کنیم تا پس از رسیدگی‌های صورت گرفته با این موارد برخورد‌های قانونی لازم صورت گیرد.

به گزارش فارس، چندی پیش گزارش مجلس شورای اسلامی درخصوص حقوق‌های نجومی برخی مقامات و مدیران دولتی و تخلفات برخی دستگاه‌های دولت در این خصوص منتشر شد و در پی آن دیوان محاسبات گزارشی در این رابطه اعلام کرد که بر اساس آن میزان مبالغ اخذ شده از مدیران نجومی‌بگیر و بازگشت آن به خزانه دولت مشخص شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
طنز تلخ ادامه دار که میگن همینه،(اما تو خود آنچه مینمائی هستی).
چندین ساله کدام پیگیری، کجای ماجرا تمام شده، روز به روز بزرگتر و بزرگتر میشه و مدعیان مبارزه با این مشکل فقط عوض میشن و نقششان به دیگری واگذار میشه.
یه بررسی روی حقوقهای نجومی شرکت مس بکنن که یه مدیر معمولی(پائین ترین رده مدیریتی) با حدود 20 سال سابقه کار با اضافه کار فول که خود شرکت بدون اضافه کار وایستادن وپاداش دائمی ماهانه بهشون میده بیش از 25 میلیون میگیرند.
بکار بردن واژه حقوق برای این برداشت های غارتگرانه بیجاست. واژه حق مقدس است
باید دریافتی مدیران تحت هر عنوانی به صورت کاملا شفاف در سامانه ای در معرض دید مردم قرار گیرد . با نظارت مردم میتوان از دریافتی های نجومی جلوگیری کرد . نباید فقط حقوق را رصد کرد چرا که دریافتی های اصلی تحت عناوین دیگر انجام میشود
جلسه لازم نیست یک همت و عزم راسخ و یک شجاعت می خواهد .
ببخشید پدرمردم درامده با این وضعیت بیکاری و تورم و گرانی بازهم جلسه که چی بشود تصمیم بگیرید برخورد شود.
آخه مماشات و پشت گوش انداختن هم حدی داره ملاحظه نکنید پول ها را پس بگیرید.
حقوق های نجومی برای مدیران و مسئولان با زندگی لاکچری و اما کارمندان ضعیف با حقوق های ناچیز و شرمند زن و بچه، این است عدالت نزد دولتمردان ما؟؟ تبعیض و بی عدالتی در این دولت بیداد می کند؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی