بازدید 3056

مذاکره روسیه و بلاروس بر سر تعرفه ترانزیت نفت روسیه

درحالی‌که بلاروس خواهان افزایش تعرفه ترانزیت نفت روسیه برای جبران آلودگی نفتی این کشور است، مسکو یک پیشنهاد مصالحه در این باره آماده کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷ 13 July 2019

به گزارش فارس به نقل از رویترز، دیمیتری کوزاک، معاون نخست‌وزیر روسیه گفت مسکو یک پیشنهاد مصالحه در مورد تعرفه‌های ترانزیت نفت از طریق بلاروس آماده کرده است و امروز با ایگور لایشنکو، همتای بلاروسی خود در مورد آن گفتگو خواهد کرد.

بلاروس در ماه ژوئن پیشنهاد داده بود تا تعرفه ترانزیت نفت روسیه را تا 21.7 درصد به جبران آلودگی که اوایل امسال در نفت صادراتی روسیه رخ داد، افزایش دهد.

رویترز در خبر دیگری نوشت، «هوم‌ترنس‌نِفت دروژبا»، اوپراتور خط لوله بلاروس دیروز اعلام کرد بازگرداندن نفت آلوده به روسیه بر اساس برنامه‌ریزی پایان یافته است.

هوم‌ترنس‌نِفت دروژبا، اوپراتور خط لوله بلاروس دیروز اعلام کرد بازگرداندن نفت آلوده به روسیه بر اساس برنامه‌ریزی پایان یافته است.

به گزارش فارس، از بیستم ماه آوریل، آلودگی نفتی روسیه را مجبور کرد تا جریان نفت از خط لوله دروژبا، مجرای کلیدی برای تامین نفت اروپای شرقی و آلمان را متوقف کند. از آن زمان تاکنون حدود پنج میلیون تن نفت روسیه به مقصد اروپا از طریق این خطوط لوله متوقف مانده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر