بازدید 25103
هزار و هفتصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توئیت معنادار صفحه سردار سلیمانی به مناسبت روز حجاب/روایت ترکان از به گروگان گرفتن دولت‌ها توسط احمدی نژاد/خبر توزیع الویه با گوشت خوک واقعی بود؟/نامه توکلی به رئیسی درباره فساد اقتصادی یک نماینده مجلس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند بطحایی: کسی که می‌گوید روحانی استعفا دهد، یا نادان است یا کینه‌ای/عطریانفر: اصلاح‌طلبان باید مستقیم وارد مذاکره با شورای نگهبان شوند/غرویان: بسیاری از علما به علم الهدی درباره ادبیات ایشان تذکر داده اند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 13 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
توضیح کدخدایی دربلاره ماجرای رفتن مصلحی به شورای نگهبان برای رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی

روزنامه کارو کارگر گفت‌وگویی با عباسعلی کدخدایی انجام داده که در بخشی از آن می‌خوانیم: ماجرای آمدن آقای مصلحی به شورای نگهبان برای رد صلاحیت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی چه بود؟ چرا وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد خواهان رد صلاحیت استوانه انقلاب بود؟
رویه شورای نگهبان در نظارت بر رفتار کاندیدا‌های انتخابات این است که از مراجع امنیتی استعلام می‌کند و در مواردی، چون انتخابات ریاست جمهوری بار‌ها و بار‌ها وزیر اطلاعات و معاونین وی به شورای نگهبان آمده و می‌آیند. آقای مصلحی چه آن روز به شورای نگهبان می‌آمد چه نمی‌آمد، فرقی در اتخاذ تصمیم اعضای شورای نگهبان در خصوص مرحوم هاشمی رفسنجانی نمی‌کرد. آن تصمیم بر پایه ادله‌ای که به یقین رسید، گرفته می‌شد.

بطحایی: کسی که می‌گوید روحانی استعفا دهد، یا نادان است یا کینه‌ای

آیت‌الله سیدهاشم بطحایی، عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با نامه‌نیوز یادآور شد: شاید خیر در همین بود، اول قرارداد کنند و به همه دنیا ثابت شود ایران اهل مذاکره است نه اهل شرارت، آتش افروزی و جنگ طلبی. اما طرف مقابل به دلیل الکلیسم بودن و روحیه نامردی شان بعد از امضای برجام کجدار مریز جلو رفتند و به وقت گذرانی پرداختند. وی ادامه داد: مقامات جمهوری اسلامی بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا فرصت دادند تا جبران کند، اما وقتی این اراده را در اروپایی‌ها ندیدند، کم کم پا روی ترمز گذاشتند. الان آب در لانه اروپایی‌ها افتاده است. بطحایی اظهار کرد: کسی که می‌گوید حسن روحانی باید استعفا دهد، معنای کلامش این می‌شود که «روحانی بین زمین و آسمان کشور را رها کند و برود». در این وضعیت چه طور می‌خواهد دولت تشکیل داد. یا این حرف ناشیانه، ناآگاهانه، نادانی و بی سیاستی است یا و از روی حبّ و بغض و کینه شخصی. معتقدم دولت امروز قرص و محکم به اروپایی‌ها می‌گوید آمدن نمایشی و تعارفی را کنار بگذارید، اراده نشان دهید و تصمیم جدی بگیرید.

عطریانفر: اصلاح‌طلبان باید مستقیم وارد مذاکره با شورای نگهبان شوند

محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران در گفت‌وگویی که با خبرآنلاین داشت درباره ضرورت ارتباط گیری اصلاح طلبان با نهاد‌های مهم انتخاباتی گفت: اصلاح‌طلبان باید مستقیم وارد مذاکره با شورای نگهبان شوند. عضو حزب کارگزاران بر ضرورت ارتباط بیشتر اصلاح طلبان با رهبری نیز تأکید کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، آقای جهانگیری واسطه ارتباط با رهبری شد و آقایان موسوی لاری و انصاری با رهبر انقلاب گفتگو‌هایی داشتند؛ رهبری جایگاه رفیعی در نظام جمهوری اسلامی دارند که قانونی و اعتقادی است. ما نمی‌توانیم نسبت به این جایگاه بی‌تفاوت باشیم. ضمن این‌که شما اگر حتی برای دنیا هم بخواهی کار کنی، نمی‌توانی از ظرفیت‌های مهم و تعیین کننده در کشور غافل باشی. وی گفت: باور ما این است که اصلاحات همان باور‌های نخستین سال ۵۷ را دارد، کاری هم به رقبا نداریم که می‌خواهند ما را با برچسب ضد ولایت فقیه دفع کنند، این هنر نیست، هنر آن است که شما در یک رقابت آن قدر توانمند باشی که بتوانی پیروز شوی، نه این‌که رقیب را از صحنه بیرون کنی.

معاون ناجا: بی‌حجابی با الزامات قانونی جامعه همخوانی ندارد

سردار احمد نوریان، سخنگوی ناجا با اشاره به تغییرات اجتماعی در دهه‌های اخیر و تأثیر آن بر امنیت اجتماعی گفت: یکی از پیشران‌های شتاب دهنده تغییرات مربوط می‌شود به تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی و پیدایش رسانه‌های نوین و اتفاقات جدیدتر که ناشی از ورود حکمرانی الکترونیک به عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در حال وقوع و گسترش است و اگر تدابیر مقتضی در این حوزه اتخاذ نشود با تهدید‌های بسیار جدی که ناپایداری دولت و امنیت را به دنبال خواهد داشت روبه رو خواهیم شد که می‌طلبد در این حوزه مطالعه و برنامه ریزی راهبردی و عملیاتی شود. سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی همچنین بر ضرورت شناسایی و بررسی عالمانه پدیده‌های نوظهور و ارائه راهکار‌های موثر و عینی تأکید کرد و توضیح داد: به طور مثال امروزه جامعه ما با پدیده بی حجابی و نقض اخلاق و عفت عمومی توسط برخی افراد ناآگاه و بعضا مغرض روبه رو است که متأسفانه با ارزش‌ها و هنجار‌های جامعه و الزامات قانونی همخوانی ندارد.

غرویان: بسیاری از علما به علم الهدی درباره ادبیات ایشان تذکر داده اند

حجت الاسلام محسن غرویان در یادداشتی در روزنامه اعتماد با اشاره به سخنان دیروز امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه نوشت: متاسفانه ادبیات آقای علم‌الهدی از گذشته دچار مشکلات و ضعف‌هایی بوده است و بسیاری از علما، بزرگان و مراجع هم به ایشان و امثال ایشان تذکر داده‌اند که در تریبون نماز جمعه نباید از این گونه الفاظ استفاده شود. خود این الفاظ بداخلاقی و خشونت را ترویج می‌کند همچنین طرف مقابل را تحریک می‌کند تا او هم موضع‌گیری کرده و بداخلاقی بیشتر شود. به هر حال روش پیامبر ما این گونه نبوده است و ائمه ما آن طور که ما در سیره‌شان خوانده‌ایم، امر به معروف و نهی از منکر را همراه با ملاطفت انجام می‌دادند. خدا رحمت کند آیت‌الله حائری‌شیرازی را، ایشان هم امام جمعه بودند و نهایت لطافت را در امر به معروف و نهی از منکر رعایت و توصیه می‌کردند. اگر کتاب تمثیلات ایشان را بخوانید، می‌بینید که با چه زیبایی جوان‌ها را به سمت دین و دینداری دعوت می‌کردند. باید کلمات و الفاظ ما در دعوت جوانان به حجاب جاذبه داشته باشد نه دافعه. اما به هر حال ایشان یک چنین سبکی را از گذشته داشته‌اند و همچنان دارند و فکر می‌کنند این طور سخنان جذابیت دارد در حالی که به عکس نتیجه می‌دهد. خیلی از مراجع و علما به این سبک از سخن گفتن آن هم در تریبون نماز جمعه که پایگاه اخلاق و تقواست، معترض هستند.
 
با قسم حضرت‌عباس، فعالان محیط‌ زیست زندانی بی‌گناه نمی‌شوند

ابراهیم رئیسی، رئیس قوه‌قضا گفته: زمانی‌که به قوه‌قضایی آمدم، پرونده فعالان محیط‌ زیست مطرح بود، اما نکته‌ها و ابهام‌هایی بود و گروه‌های کارشناسی ساعت‌های بسیار، دقیقا ماجرا را بررسی کردند. دادگاه به پرونده رسیدگی می‌کند؛ من هم دراین‌باره نظری ندارم. باید منتظر باشیم تا دادگاه نظر بدهد. این‌که می‌گویید این افراد را در دانشگاه یا محل کار می‌شناختید، شناخت شما در همین حوزه است و ممکن است لایه دیگری در زندگی افراد باشد، اما داوری را باید قاضی انجام دهد. این‌که قسم حضرت عباس بخوریم که این افراد بی گناه هستند، درست نیست و باید داوری درباره گناه‌کاری یا بی‌گناهی آدم‌ها را به دادگاه بسپاریم و اجازه دهیم قاضی تصمیم درباره سند‌ها و مدرک‌ها تصمیم بگیرد.» / باشگاه خبرنگاران

بخشی از ناکامی‌های برجام حاصل راهبرد و نگرش منتقدان دولت است

نعیمی‌پور در پاسخ به باهنر گفت: اصلاح‌طلبان در دوره‌ای که توانستند در قدرت باشند استراتژی‌شان کاملاً روشن بود. راهبردشان اتکا بر توان و توسعه داخلی، رونق اقتصادی و بها دادن به ملت بود. در دولت اصولگرایان پرونده هسته‌ای ما به شورای امنیت رفت و ما ذیل فصل هفت با تهدید به جنگ مواجه شدیم و حتی در دوره فعلی ناکامی‌های برجام تا حدودی نیز حاصل راهبرد و نگرش منتقدان دولت است.

آنچه برخی در تریبون‌ها می‌گویند آتش تهیه انتخابات است!

احمد مازنی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ایران نوشت: چادر نماد زنان ایرانی بویژه بانوان تراز انقلاب اسلامی است، اما پوشش زن مسلمان لزوماً چادر نیست بلکه فق‌های عظام حدودی را برای پوشش زن مسلمان در مقابل نامحرم تعیین کرده اند که مراعات این حدود می‌تواند با هر نوع پوشش دیگری باشد. آنچه در بعضی از تریبون‌ها شاهد آن هستیم به نظر می‌رسد بیش از آنکه در دفاع از حجاب و عفاف باشد آتش تهیه انتخابات است و در ادامه همان روش همیشگی مدعیان ارزش‌ها تعریف می‌شود/ایران

رقبای دولت دنبال تسویه حساب سیاسی هستند

محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رقبای دولت به جای اینکه یک‌صدا در برابر دشمن خارجی بایستند، زمان را برای تسویه حساب‌های سیاسی مناسب دیدند و دست به عمل می‌زنند. شاید مصلحت نباشد که این موضوع را باز کنم، اما زمانی با دکتر ظریف یک گفت‌وگو خصوصی داشتیم، ایشان به قدری به دلیل کارشکنی‌ها و چوب لای چرخ برجام گذاشتن‌ها، درددل داشتند که به ایشان گفتم باید یک چاهی را پیدا کنید و با آن درد و دل کنید. /ایلنا

توییت‌های نماینده قم در خصوص حجاب

مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در یک رشته توییت نوشت:کسانی که بی‌حجابی را ترویج میکنند، بر فرق زهرای مرضیه (س) چوب میزنند. صاحبان زر و زور و تزویر با طرح آزادی خواستند بی‌بند و باری را در جوامع حاکم کنند تا تمتع مادی، حیوانی و شهوانی خود را با بی‌حیا کردن زنان ببرند و متأسفانه موفق هم شدند. حجاب به دین الهی محدود نمی‌شود؛ با مطالعه تاریخ به این موضوع میرسیم که حتی در جوامعی که دین گرا نبوده‌اند نیز آثار حجاب دیده میشود. امروز با افسارگسیختگی و بی‌حیایی در جوامع رو به رو هستیم؛ از آن جهت است که طرفداران فساد و فحشا سعی کردند تا با از بین بردن حجاب و عفاف، از زنان استفاده ابزاری کنند. اگر بانوان به صورت اسلامی تربیت شده و فطرت خود را تقویت کنند، بدون شک کار دشمن اثرگذار نخواهد بود. امروز اکثریت قاطع مردم ما پایبند به اصول اسلامی هستند، آفرین به زنان مسلمانی که در این گرما در بیش از ۴۰۰ شهر کشور به میدان آمده و با این حضور خود چشم‌های آلوده دشمن را کور میکنند.
 
توئیت معنادار صفحه سردار سلیمانی به مناسبت روز حجاب

صفحه توییتر منتسب به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت ۲۱ تیر که روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است پستی منتشر کرد که در آن تأکید شده است افراد کم‌حجاب هم جزوی از جامعه ما هستند و باید مانند سایر افراد به آن‌ها نگاه کرد و نباید آن‌ها را از جامعه طرد کرد. در متن کامل این پست آمده است:من اصلاً قبول ندارم در بین بچه‌حزب‌اللهی‌ها بگیم این آدم با اون شکل و قیافست...! همان دختر کم‌حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما، اما جامعه‌ی ماست.
 
روایت ترکان از به گروگان گرفتن دولت‌ها توسط احمدی نژاد

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه دولت احمدی نژاد، دولت‌های پس از خودش را به گروگان گرفته است، گفت: وی مسائلی را برای دولت‌های پس از خودش به وجود آورد که تا مدت‌ها حل نمی‌شود. دولت وی ارقامی از بدهی به ارث گذاشت که همچنان باقی است و آثارش در اقتصاد ایران به شکل تورم بسیار بالا بروز می‌کند.
 
خبر توزیع الویه با گوشت خوک واقعی بود؟

یکی از شهروندان یزدی روز گذشته هنگام خرید سالاد الویه هنگام بررسی برچسب بسته، متوجه استفاده از گوشت خوک در سالاد به گواهی برچسب بسته می‌کند. با گرفتن تصویری از این بسته و بارگذاری آن در فضای مجازی، به سرعت این خبر در سراسر استان پیچید و مسئولان حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد را وارد عمل کرد. مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این زمینه اظهار داشت: بعد از انتشار عکس و ویدیو از بسته سالاد الویه شرکتی در فضای مجازی، کارشناسان این معاونت به واحد تولیدی مربوطه اعزام شدند.مورکیان بیان کرد: پس از انجام بازرسی مشخص شد اشتباه از چاپ کاور‌هایی است که روی بسته بندی سالاد الویه قرار گرفته و در این بسته‌ها به هیچ وجه گوشت خوک استفاده نشده است.
وی بیان کرد: در بازرسی از واحد تولیدی مشخص شد ۷ هزار و ۸۰۰ کاور با چاپ مذکور اخیراً برای این شرکت طراحی شده که از این تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ کاور در کارخانه همچنان موجود بوده که تماماً توقیف شد. مورکیان عنوان کرد: این کارخانه همچنین ملزم به انتشار فراخوان بازگشت بقیه محصولات با این کاور از سطح عرضه شده است.
 
نامه توکلی به رئیسی درباره فساد اقتصادی یک نماینده مجلس

حمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره یک اقدام خلاف عرف «القاصی‌مهر دادستان تهران» در خصوص آزاد کردن یک متهم به فساد اقتصادی به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت و خواستگار پیگیری این موضوع شد.بخشی از متن نامه به شرح زیر است:طبق اطلاعات موثق، بازپرس دادگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی، چهارشنبه ۱۹ تیرماه آقای محمد عزیزی، نماینده ابهر در مجلس را از طریق هیئت رئیسه مجلس به دادسرا فراخواند. پس از تحقیقات اولیه برای وی قرار تأمین وثیقه ۵ میلیارد تومانی صادر شد. چون متهم از تأمین وثیقه خودداری کرد، روانه اوین گردید. دادستان محترم تهران با قرار صادره مخالفت می‌کند و از بازپرس می‌خواهد آن را به قرارِ «التزام به حضور با قول شرف»، یعنی نازل‌ترین نوع قرار تأمین، تبدیل کند. بازپرس نیز می‌پذیرد. وصول نامه قرار جدید به زندان با این تغییر نامتعارف و غیرمعقول قرار تأمین، کسانی را که مطلع می‌شدند، متحیر می‌ساخت. قصد این بود که متهم به فساد همان شبانه آزاد شود. البته متهم صاحب منصب با تکبر حاضر به امضای قرار نمی‌شود و در بازداشت می‌ماند. حیرت‌آورترین قسمت این ماجرا این است که ظهر پنجشنبه ۲۰ تیرماه دادستان محترم تهران به بازداشتگاه می‌رود تا متهم به مفاسد اقتصادی را راضی کند به منزل تشریف ببرند!
 
ادعای نخ نمای پمپئو درباره تنگه هرمز

وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعا‌های نخ نما و خصمانه خود علیه کشورمان گفت: ما در حال تشکیل ائتلافی جهانی برای تضمین عبور و مرور آزاد از تنگه هرمز هستیم، اما این کار زمان می‌برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۹۰
معاون ناجا بهتر است بگویید چه دستهایی پشت پرده است که دارند بی حیایی را در جامعه گسترش می دهند و برخورد درست نمی شود
نمونه ان فروش لباس هایی که قشنگ معلوم است از عمد فروخته می شود ان هم با نظارت دولتی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
پوشش و لباس مردم و چگونگی ان و رنگ و اندازه آن در رده اخر امور کشور قرار دارد . معرفت و انسانیت و مهربانی و جلو گیری از دست بوسی . اختلاس و دزدی و ربا و روغ . عدم خشونت در رده های اول قرار دارند و شادی و خوشحالی و پوشیدن لباس های شاد و زیبا در اولویت قرار دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
جناب ظریف چرا فقط شما از لیست تحریم خارج شدی؟
چی جواب پسرم را بدم؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
فقط تفاوت نگاه جناب ذوالنور نماینده قم
با توییت پر از منطق و محبت و مهربانی سردار سلیمانی را
کنار هم بگذارید و هزار نکته در آن ببینید !!؟؟
واقعا چرا مسولین از رفتار مشابه سردار سلیمانی یاد نمی گیرند !؟
ماندانا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اتفاقا من هم در پی خرید مانتو به این نتیجه رسیدم.... واقعا در یک کشور اسلامی نمیشه یک مانتوی درست و حسابی پیدا کرد یا دکمه ندارند یا استین کوتاه هستند یا خیلی کوتاهند...این عجیب نیست واقعا ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بی حجابی اولین معضا کشور است و اگر مهم نبود پس
دلیل اینهمه سرمایه گذاری علیه حجاب چیست؟ اگر مهم نیست پس چرا یک روسری را ذلت می دادند و ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما را عزت؟ اگر مهم نیست پس این بالارفتن بی سابقه آمار تجاوز و قتلهای عشقی و طلاق خیات از کجا آمده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
پاسخ شهید مداففع حرم محمد جواد به سلیمانی:" شهید مدافع حرم جواد محمدی در فیلمی قبل از اعزام به سوریه گفته بود اگر شهید بشوم از شهدایی هستم که حتما یقه بی حجاب ها و کسانی که ترویج بی حجابی می کنند را می گیرم.".. آقایان خیال نکنند اسم سردار و ژنرال آنها را بهشتی می کند.
توییتر که فیلتره اینها واسه خارجی ها توییت میکنن موضوع چیه فقط واسه ملت فیلتره این چه بازی دارن در میارن
اووووووووووووووووووووونچنان زندگی سخت شده برای مردم عادی که حد نداره
موریانه مثل مورچه است لاکن موریانه بسیار ویرانگر است
برای من خیلی جالبه که برخی از این آقایان که اینقدر نگران بد حجابی هستند چرا هیچ وفت از ربا و سود پول که هر دو در اسلام منع شده صحبتی نمی کنند؟ در ظمن چرا فقط ما و عربستان هستیم که حجاب اجباری را ترویج میکنیم؟ یعنی بقیه مسلمون نیستند؟
آنگونه که ما دیدیم خانمی که می خواهد حجاب اسلامی را رعایت کند حتی در المان و امریکا ازاد است، چرا ما فکر میکنیم باید با زور ایده خودمون رو تحمیل کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
چشمات را باز می کردی می دیدی. می شنیدی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
آنگونه که شنیده ام حجاب در عربستان آزاد است و اجباری نیست.فقط در حرمین رعایت می شود
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
علی اقا شما درست شنیدی و من بچشم خودم دیدم.در جاده های منتهی به مدینه و مکه دروازه ای هست که ورود به حریم این دو شهر را اعلام میکنه و غیر مسلمان نمیتونه وارد بشه.در بقیه نقاط عربستان حجاب ازاده و برای اینکه شمای ایرانی متوجه نشی اجازه سفر به جده به تنهایی بشما داده نمیشه.ولی من رفتم و دیدم که حجاب ازاده و تبعه کشورهای دیگه بدون حجاب تردد میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اولا کور و کر بودی که نشنیدی. آنهمه فریاد علیه ربا را. جالب اینکه همان لیبرال که اقتصاد را آزاد و ربا را علم می داند حجاب را هم اختیاری می داند!! ثانیا اثر بی حجابی علنی و آنی است. وقتی یک زن بی حجاب در حال نابود جوانان ما است و دارد خانواده ها
را از هم می پاشاند و آرامش فکری جوانان را سلب
آنها را به الکل و افسردگی و اعتیاد و فتلهای عشقی و ناموسی می کند و باید تماشا کرد؟ این همه شهید برای آن رفتند که کشور اسلامی باشد. اگر خیال کرده اید چیزی را که با بهای خون صدها هزار شهید به دست آورده ایم مفت تقدیم شما خواهیم کرد کور خوانده اید. باید حتما همان بها را از شما بستانیم.
دست از زاد و ولد بردارید ای اهالی چوسان قدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
خیلی با نمکی
به به جریان اصلاح طلب تفویض اختیار کردن که ان یکی می گوید دولت پنهان همه کاره است این یکی هم می گوید میراث احمدی نژاد است
تکلیف خودتان را مشخص کنید
اگر دولت هیچ کاره است پس چرا خودتان می کشین برای انتخابات و اگر هم تورم از احمدی نژاد است چرا دولت محبوب شما یکی دو سال بعد از ان و قبل برجام رسیدن به تورم زیر ۱۰ درصد؟
مثل اینکه دم انتخابات می شود باید حرفهایی بشونیم که حداقل حافطه تاریخیشان یادشان نمی اید از این جریان
پاسخ ها
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
متاسفانه در بحث الکترونیکی نیز همچون بقیه موارد عمرانی و .... در این چندسال و شش سال اخیر هیچ حرکتی دولت نداشته است. خدا خیر آقای دکتر احمدی نژاد بدهد که کشور را در بسیاری از زمینه ها از جمله گسترش دولت الکترونیک ( پلیس +10 و دفتر خدمات الکترونیک، کارت های بانکی، خودپردازها، پرداخت های الکترونیکی، اینترنت موبایل و ای دی اس ال و... ) کشور رو ده ها سال جلو انداخت
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اگر احمدی بیاد خیلی خوب میشه چون به قول خودش از اون جا به بعدش دیگه سر پائینی
درود بر سردار سلیمانی
سپاس از ایشان بخاطر بینش وسیعشان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دختری که به داخل خودرو توسط نامحرم پرتاب میشود فرزند این کشور هست . آیا انها شهروند این سرزمین نیستند ؟
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
به هرکدام از کسانی که برعکس سردار مرد شعار هستند و نه عمل اگر گلستان بدهید و دو ماه بعد تحویل بگیرید خواهید دید بیابان تحویل دادند چون بجای ابیاری با شعار و ورد و دعا خواستند گلها را نگه دارند.مردان شعار در این سرزمین فراوانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
انتخابات..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
نمی خواهی بگویی قاجاقجی و اختلاس گرها و رشوه گیرها و.. هم فرزندان همین کشورند؟ چرا نمی فهمید بی حجابی یعنی افزایش طلاق. یعنی افزایش سقط جنین. یعنی آمار وحشتناک قتلهای جنسی و عشقی و ناموسی. یعنی نابودی نسل جوان.
جناب سردار ان وقت قانون کشور چی می گوید؟
کسی ان شالله که بالاتر از قانون نیست هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تو حتی الفبای قانون را هم نمی دانی والا لاف نمی زدی....دانش واظلاعات و مطالعه اندک ادعا فراوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
الفبا یاد می دهند لاف زن ها
شما نکند خودت....
با شما بودم ۲۲:۱۷
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تو این وسط چی می گی برای خودت ساز می زنی و مثلا جواب من را دادی یا سراسر فقط توهین کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
راست گفته دیگه..تو خودت بخودت توهین کردی با این کامنتت از سربی اطلاعی. ادای مطلع را درمیاری
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
قانون چیست؟مجموعه ای از رهنمودها برای بهتر زیستن انسان.بنظر شما قانونی که اکثریت نمیپذیرند بجاست؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
اکثریت!!!!!
عزیزم برفرض که اکثریت هم باشند که نیستند دلیل نیست
در کمربند بستن هم اکثریت رعایت نمی کردن الان اکثریت رعایت می کنند
عزیزم فکر کن اولش!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اتفاقا اکثریت حتی قاونین رانندگی را هم نمی پذیرند و تا چشم پلیس را دور ببینند فورا کمربند را باز می کنند و یا کاسکت را بر می دارند. زور نباشد اصلا حق بیمه هم نمی دهند. بهتر نیست همه قوانین را برداریم تا هر کس دلش بخواهد اجرا کند؟
مشکل جامعه امروز ما بی حجابی است؟؟؟
تورم و گرانی و اختلاس و حقوقهای نجومی و ... چه می شود؟
آیا مردم ما لایق یک زندگی عادی هم نیستند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
مشکل فقط و فقط بی حجابی است ..چون موی سر باز باشد میریزد توی غذا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
مشکل جامعه واقعا حجاب است و با بی حجابی حل میشود؟ یا اینهم راهی برای فرار از پاسخگویی مسائل و معضلات اقتصادی و رانتها و.... است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
مشکل ما حجاب نیست که دست این و آن حل شود
حجاب یه مسله سخصی است . هرکه میخاد خودش هر جوری شده نشان محرم و نامحرم بده دوست داره . غیرت خانواده اش میگه
ولی اقتصاد مملکت ما خصوصا از زمان هاشمی به بعد هرکه به زورش شده و روحانی آن را شدد بیشتر داده پس حجاب را ول کنید

روحانی واقعا مردم را بد بخت کرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
با ناکارآمدی و فقر و گرانی نمی توانند و یا نمی خواهند مبارزه کنند
و راحت ترین مبارزه و عرض اندام فقط توصیه به حجاب است !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بله كه هست
حتما تو دختري يا غيىت نداري
انقلاب براي چی بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بزرگترین مشکل امروز ما بی حجابی است. بی حجابی به اندازه صدها اختلاس بزرگ دارد خسارت وارد می کند. چه کسی آمار وحشتناک طلاق را می بیند؟ هزینه کودکمان طلاق چه می شود؟ این همه مولود نامشروع روی دست بهزیستی را از کدام پول باید بزرگ کرد؟ این آمار وحشتناک سقط جنین و قتلهای ناموسی و عشقس و هزینه های حقوقی و اجرایی آنها از کجا تامین می شود؟ و از همه مهمتر وقتی حرمت گناه در جامعه علنا شکست گناه چپنهانی که چند ده برابر می شود. هر چبی بی حجابتر شدید اختلاس چند برابر بیشتر شد.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
در پاسخ به ناشناس ۰۸:۲۳
اگر حجاب مساله اصلی کشور هست خانواده آقای نجفی خیلی با حجاب بودند هم خانمش محجبه بود هم دخترش هم همسر دومش ولی زندگی ایشان فاجعه شد و خداوند نخواهد چنین وضعیتی برای هیچ خانواده دیگری پیش بیاید
نظرتان درباره این موضوع چیست؟!
چرا مسئولان و ائمه جمعه و ... کاری برای دفع گرانی انجام نمیدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اونو هم تذکر دادند .با برهنگی ارزونی درست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
چون همین بی حجابها به دولت تریلیاردر های خوش نشین رای دادند که ذره ای به فکر مردم نیستند. مردم مشکل اقتصادی نداشتند. فقط رقاصی و کنسرت می خواستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مگه قراره کاری انجام بدن؟
مردم به شرطی به پای صنوق رای خواهند آمد که آسایش نسبی آنها فراهم شده باشد!
و بعید است که این رفاه و آسایش حالا حالاها درست شود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
این مردم در هر شرایطی پای صندوق رای هستنننددد....
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اگر مردم هم نیایند مانند گذشته فرشته ها می آیند
پدر من یک مدیر بانکی هست و مادرم هم یک معلم.


خود من هم یک پزشک عمومی هستم. زندگی بسیار راحت و خوبی دارم. من در ماه بدون احتساب پولی که از بیمه ها، بیمارستان و مطب میگیریم فقط حدود 200 میلیون تومن کارانه میگیریم.

البته سرجمع درآمدم در ماه بیش از 500 میلیون تومن هست.

من از این درآمدم ناراضی هستم چون یک کشاورز، آرایشگر یا بقال بیشتر از این پولی که به من داده میشه دریافتی داره.

من کرایه نشین هستم و خودرو هم ندارم و تا کنون نتونستم حتی خانمم رو یک سفر خارجی ببرم

مردم باید به جای حسادت به ما پزشکان برن کار کنن و برای خودشون درآمدی داشته باشن و اینقدر در مورد درآمد پزشکا فزولی نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
آقای پزشک عمومی سوادت رو ببر بالا تا متوجه بشی که فضولی رو اینجوری که شما نوشتی نمی نویسن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
خودتی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
این آقا پزشک حتما پزشک گیاهی همان عطار قدیمی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
یه بار میبینه دکتر دکتر نیست ادای دکترها را در آورده مگه میشه با آن درآمد جای نرفته باشه یه لافی داده دکتر خان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بنده خدا حتی نتونسته مسافرت خارجی بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
روانی
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
یعنی متوجه نشدید که داره مسخره میکنه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
ما تو محل مون یه آمپول زن داشتیم بهش میگفتیم دکتر
آقای توکلی
خیلیهای دیگر هم همینطورند! آنها از این تورم و گرونی سود بردند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
مهمترین خبر این بسته خبر ازاد کردن متهم توسط شخص دادستان آن هم بصورت حضوری در زندان اوین هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
واقعا اگر متن و موضوع نامه جناب توکلی به جناب رئیسی در مورد تبعیض در برخورد با نماینده ای که متهم به فساد بوده است ، واقعیت داشته باشد
باید خون گریست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
واقعا متاسفم برا اونایی که متوجه شوخی و متلک این آقا نشدند و بهش توپیدنن که سواد نداری و..
موش و ماهی شبیه هم هستند لاکن موش نمیتواند در زیر آب زندگی نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تابی جان هر چرت و پرتی را منتشر میکنی که مثلاً بگویی سانسور نمیکنی؟ آیانباید نظرات خوانندگان مرتبط بامطلب باشد؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
داداش تو سایتی که بیشتر مطالبش سیاسی و کنشکر مسایل اجتماعی هست خیلی جدی نیستی و هر شب اراجیو و چرت و پرت تحوبل کاربرانی میدهی که واقعا سخنان درستی در باب بسته خبری دارند . کمی تفکر و شعور
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بنده خدا آخه مطالب بالا چه ارزشی دارن و چه ارتباطی با زندگی مردم دارن که نظرات باید مرتبط با آنها باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
فرض قبل از لاکنت ایندفعه غلط بود...کجا ماهی و موش شبیه همن؟!
قرار نشد لاکن تقلبی بگیا
اره ما چوب لای چرخ برجام کردیم که امریکا بیرون رفته از ان و اروپا هم دارد نگاه می کند و ما همچنان با قدرت در برجام هستیم
اره ما چوب لای چرخ برجام کردیم که امریکا از توافق نفتا بیرون رفته
اره ما چوب لای چرخ برجام کردیم که امریکا از توافق با روس ها در مورد سلاح بیرون رفت
اره ما چوب لای چرخ برجام کردیم که امریکا ار معاهده اب و هوایی بیرون امد
خیلی هم جالب است یک طرفه هم امریکا بیرون رفته و نه توافقی از این توافقات
اصلا ما کلا مشکل هستیم!
عالیجنابان این ادبیات ها برای خام اندیشان طرفدا رانتون کار ساز است نه مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
سطحی نگر...با همین قدرت درکت چوب لای چرخ گذاردید اگر نگوییم از سر بدخواهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
کاش یه نفر پیدا میشد و توضیح دقیق میداد :
که چطوری تندروهای داخلی باعث شدند که، ترامپی که قبل از رئیس جمهور شدن و از زمان تبلیغات انتخاباتیش میگفت از برجام خارج میشه، چطور از داخل ایران باعث شدند ترامپ خارج بشه؟
مستدل توضیح بدین که مام بفهمیم، نه اینکه فقط هی بگین داخلیها باعث خروج آمریکا از برجام شدند! ولی هیچ دلیلی نیاورن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
اگر اولش با آوردن چندتا شرکت بزرگ و بستن قراردادهای میلیاردی وذقغل کردن اقتصاد تنها با اقتصاد کشور از برجام استفاده کرده بودیم و آقایان نمی‌گفتند شرکت های آمریکایی حق آمدن به ایران را ندارند آنگاه لابی سرمایه داران و ترس از از دست رفتن پول‌هایشان مانع خروج آمریکا از برجام میسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
شرکت از توتال و رنو و...بزرگتر که سریع خارج شدند؟؟؟؟
مگه توییتر فیلتر نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا مردم ایران نباید بروند انجا و غیر قانونی است اما برای مسوولان قانونی است انگار !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
داداش با فیلترشکن دولتی که نرفته که گیر دادی
مگه حجاب برای این ها مهم است؟ اگر می بود تا الان تکلیف همه مشخص شده بود و نیروی انتظامی بیچاره تنها وسط نبود که فقط فحش از هر طرف بخورد
فقط دارند بازی می کنند با ان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
نیروی انتظامی بیچاره نیست، خودش اینطوری خواسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
نیروی انتظامی وظیفه اش حفظ امنیت جامعه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بی حجابی بزرگترین ناامنی فکری و روانی در جامعه است که سبب آمار بی سابقه و باورنکردنی عدم رضایت جنسی و طلاق و فرزندان طلاق و سقط جنین و قتلهای ناموسی و عشقی شده است.
اگه سخنان اقای توکلی صحیح باشه باید وااسفنا گفت به حال مملکت
بله دختر جامعه ماست ولی همان جامعه قانون دارد که......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
برو مطالعه کن بعد گزافه بگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
ناشناس پاسخ دهنده
عقده ای هستی از بالا تا پایین با همان ادبیات می نویسی؟
نکند فکر کردی با بی حجابی متمدنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
نام خودت را روی دیگران نگذار...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
همه قاجاقچی و اختلاس گرها و رشوه گیرها و قاتلها و ... هم فرزندان ایران هستند.
تیلور سویفت خواننده آمریکایی با 29 سال سن، سالانه حدود 180 ملیون دلار درآمد داره. ایشان اگر به جای آمریکا در ایران به دنیا می آمدند نهایت تلاش خود را میکرد و در خانواده ثروتمندی هم به دنیا می آمدند یک کارمند اداری یا منشی میشدند.

محیط در رشد و تکامل انسان مهمترین نقش رو داره. همه انسان های سالم از نظر ضریب هوشی در یک سطح هستند و این محیط هست که تعینن کننده اصلی سرنوشت انسان هاست.

دست از زاد و ولد بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
ایشون اگر تو همون آمریکا خیلی کارهارو نکنن اینقدر مشهور نبودن که شما اسمشون رو بدونی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بله درآمد از هر راهی مداک حقانیت نیست
نماینده را با قول جون کی و کی آزاد کزدید بجای 5 میلیارد بعد از راننده اسنپ و مردم عادی جریمه میگیرید تا اجازه فعابیت دوباره بدهید ؟ این واقعا با عدالت نمیخواند
اگرمیلیاردها دلاری که صرف کشورهای دیگر شد صرف ملت ایران میشد وضعیت اقتصادی اکثریت ملت ایران به وخامت فعلی کشیده نمیشد وکاردبه استخوان ملت نمی رسید اینقدر از ابزارهای فرمایشی استفاده نکنید فسادهای بی سابقه باارقام نجومی بالاترین ضربه رابه اعتقادات ملت وارد نموده نه بیرون ماندن چند موی سرخانمها
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
اگر کمک به حوثی ها و سوریه نبود الان زیر پرچم داعش بودی

اینجا خاورمیانست و قوانین دنیا مثل دموکراسی در این نقطه از جهان جواب نمیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
یا مغرضی یا ...
مهدی
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
داعش را ایرانیان اصلی اجازه نفس کشیدن نمیدهند ،حال هر کسی در قدرت باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
خخخخخه
اگر کل پول های دنیا هم در ایران جمع نشود با اعجوبه هایی مثل شما باز در همین حال خواهید ماند
ناشناس
| Canada |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
احسنت.موی خانمها ادرس اشتباهی برای پوشاندن ناکارامدیها و اختلاسهاست
زندگی در ایران برای مردم عادی مثل زندگی یک پرنده در قفس هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
البته پرنده هایی که نهایت اوجشان سفف اتاقشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تشریف ببرید جایی که آزاد باشید. آزادی شما در حیوان زیستن است. صدها هزار شهید نداده ایم که شما ایران را خوکدانی کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
8:16 از ادبیاتت معلومه که با علم الهدی نسبتی داری.شهدا برای آب و خاک این مملکت رفتند.از خون آنها برای سودجویی خودتان مایه نگذارید.
پس از فردا ما هم برویم در جامعه خیلی کارها بکنیم چون از نظر بعضی ها ما هم جزیی از جامعه هستیم ولی قانون شکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
من می خواام بطری شراب دست بگیرم در خیابان و جلوی همه و بفهمن که من دستم چی هست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
وقتی بطر شراب خوردی و مست شدی به امنیت جامعه آسیب می رسونی ولی یک فرد با روسری یا بی روسری ضرری به جامعه نمی رسونه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
از برکت ناکارآمدی اکثر مدیران کشور فعلا که ۸۰ درصد مردم آب معدنی که چه عرض کنم آب بهداشتی لوله کشی شان هم به سختی تامین میکنند
و گرانی و بیکاری و فقر و نبود بهداشت و امنیت امان همه را بریده است
چه برسد به اینکه بطری شراب بخرند و در خیابان عربده بکشند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
مطمئنی روسری و بدون روسری ضرر نمی زند؟
برو از روانشناسان و جامعه شناسان سوال کن تا جوابت را بدن تا ملطفت شی که نظر ابکی ندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آن دشمن خدا که می گوید بی حجاب ضرری به امعه نمی رساند سری به دادگاههای خانواه بزند و ضجه و شیون اطفال طلاق را بشنود. یا برود آمار سقط جنین را ببیند. آیا آمار قتلهای عشقی و ناموسی را تا ببینند بی حجاب ضرر می زند یا نه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
البته روانشناسی که بر اساس دیدگاه های خاص تربیت شده باشد بدون روسری بودن از نظرش ناهنجاری روانی محسوب می شود.
حرف مردم را که قبول ندارید جداقل حرف سردار را پوش کنید . اونم از امام جمعه مشهد با یک ادبیات بسیار زشت . میشود جمله را زیبا بیان کرد و البته تفکر سردار کاملا فرق میکنه و جهان بینیشان هم بسیار متفاوت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
جملات خوب ویا زشت تاثیری ندارد وقتی مردم نخواست مشخصی داشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
کلا جطور است قرآن و اهل بیت و مراجع را دور بیندازیم و بشویم بنده سردار سلیمانی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تا دیروز کسی نمی تونست به سردار انتقاد کند .همین شماها خفه اش می کردید .حالا که یک حرف حساب زده فوری موضع مخالف گرفتی؟
خدا دست مفسدان را قطع کند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دست انسان را قطع نکن چون وقتی کشور را با علم روز در اقتصاد اداره نمیکنی وقتی اینقدر ثروت در نهادها وجود دارد . وقتی حساب رسی وجود ندارد . هیچ وقت حل نمیشود . چرا با یک ماشین سکه صاحب سکه دار زده شد سکه ارزان نشد . جواب عقل و علم را با نظریه پردازی نمیدهند . نطریه پردازی دیگر ارزش کاربردی در جامعه را ندارد چون جامعه ایران دیگر تحمل ازمون و خطا در اقتصاد و سیاست و تنش ها خودم و شهروندان را خسته کرده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خدا مگه جلاده؟
بله این خانم های کم حجاب هم هموطنان ما هستند . کاش مسئله حجاب تو دهه هفتاد دستمایه رسیدن برخی ها به قدرت قرار نمی گرفت و احکام خدا رو اصلاح نمی کردند. البته اونهایی که اون کار رو کردند عاقبت بخیر نشدند چون عزت و ذلت دست خداست و در پایان این خدای عالم حکیم دلسوز به بندگان و درعین حال غیور هست که از احکامش حفاظت می کنه
هو ارحم الراحمین فی موضع العفو و الرحمه
واشد المعاقبین فی موضع النکال و النقمه
واعظم المتجبرین فی موضع الکبریا و العظمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مریم رجوی هم هموطن ما است
بعد از وقایع سال 88 کسی فکر نمی کرد که مردم در انتخابات بعدی شرکت کنند لااقل آنهایی که به موسوی و کروبی رای داده بودند.

ولی دیدیم که خیلی راحت با یک بازی مردم را دو دوره دیگر هم پای انتخابات کشیدند و این نشان می دهد که شعور سیاسی و اجتماعی این مردم بسیار سطحی است و خیلی راحت بازی می خورند.

این بار هم مطمئن باشید با یک ترفند دیگر همین کار را می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
قطعا اینبار هم رای میدن که اون یکی رای نیاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
خود من بعد 15 سال از ترس سوریه شدن و لیبی شدن ایران و به امید اصلاحات که تابو شکنی مذاکره مستقیم با امریکا و دست دادن ظریفو کری رای دادم و پشیمونم
فرق سردار سلیمانی با بقیه فقط در دلاوری و رشادت اش نیست بینش و بصیرتی دارد که تا 1000 سال دیگر خیلی ها به آن نمیرسند
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
۱۰۰۰سال؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
خدا کنه ازروی سیاست نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
هر کس با کشور های دیگر زیاد رفت و آمد کند بهتر می اندیشد.
اگر آقایان به راستی دغدغه حفظ حجاب را در جامعه دارند، باید تمرکزشان را بر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور و کم کردن فاصله طبقاتی بگذارند. چون شکی نیست که اگر این مشکلات (بخصوص اقتصادی) همچنان ادامه داشته باشد، میتواند با افزایش نارضایتیها و همچنین شیطنتهای آمریکا و جان گرفتن گروههای ضد انقلاب منجر شود.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
حجاب به اقتصاد خوب ویا بد ارتباطی ندارد ،به آزادی شخصی مربوط می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
یعنی چه که نا رضایتی عموم مردم را به ضد انقلاب بودن آنها تعبیر می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اتفاقا اقشار مرفه بالاشهری بی حجاب تر هستند!
احمدی نژاد آدم هایی که همیشه روی سفزه نذری بودن و وضع مالیشون هم عالی بود رو بلند کرد و یک عده آدم جدید رو روی سفره نشوند

تمام مشکل برخی هم همینه که میگه نباید ما رو از سر سفره بلند میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
نه داداش . به او گفتند و سیاست گداری کردند و به او گفتند که تا میتوانی با ترفندی که جواب میدهد مخالفین اندیشه سیاسی را از گردونه قدرت کنار بزنی چون ما بخاطر رفاقت و رو در بایستی نمیتوانیم انها را از قدرت بیرون کنیم . شما اینکار را بکنید و ما به شما کمک رسانه ای خواهیم کرد
آقای توکلی اینقدر تقلا نکنید. مردم به امثال شما رای نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
چه ربطی دارد...همه را که با یک چوب نمی زنند
کاش منهم غارتگر بودم
سلام، درود بر سردار سلیمانی و دیدگاه ایشان ،چه خوب است تندرو ها که سنگ ایشان را به سینه می زنند در فرمایشات ایشان تاملی داشته باشند
سفره پهنه و هر کس به اندازه وسعش برداشت میکنه

یک مسئول
سلام، واقعا اگر حرف های آقای توکلی صحت داشته باشد باید متاسف بود
لطفا نام سوره و آیاتی که در آن به صورت مستقیم به حجاب زنان( آن طور که می گویید لازم است در جامعه حفظ شود ، از نوک سر تا نوک پا ) اشاره شده را در اینجا ذکر کنند لطفا، محض اطلاع ما .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
کمی زحمت بخودت بده سرچ کن در گوگل
اما برخی از آن آیات : آیه 31ـ58ـ59ـ60 سوره نور
آیات 59ـ53ـ33ـ32 احزاب و...و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تو همون دستورات دیگر دینیت را عمل کن که نمی کنی
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
ناشناس 22:36
شما به خودت زحمت بده اون قسمت اجبار در حجاب را همین جا بیار تا همه ببینن !
چنین چیزی وجود نداره داداش
در قران حجاب اجباری نیست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
راجع به پوشاندن مو هیچ آیه ای نداریم ،آیات راجع به پوشاندن فروج و زینت هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
عده ای با وقاحت هر جه تمامتر پیدا شده اند که سعی می کنند آنچه مسلمانان قرن به عنوان حجاب می شناسند را رسما انکار کنند و وقیحانه تر اینکه می گویند منظور از حجاب فقط پوشش اندام جنسی است! واقعا چی فکر کرده اند؟ نمی خواهند بگویند در قرآن آدمخواری هم حرام نشده پس حلال است؟ بدیهی است که وقتی قرآن می گوید حتی زنان پایشان را بر زمین نکوبند تا مبادا صدای خلخال پایشان شنیده شود معلوم است که چه نظری در مورد حجاب دارد! ضمنا دستور اسلام فقط برای زنان آزاده است. زنان کنیز نیازی به حجاب ندارند. البته اسما بردگی از بین رفته و بعضی زنان برای برده صفتی و نگاه خریدارانه مردان له له می زنند.
انصافا سردار سلیمانی کاملا درست گفته
وقتی دادستان خلاف کند به گفته اقای توکلی باید فاتحه همه چیز را خواند...........اقای ذوالنور .......جان هر کسی که دوست دارید اینقدر حرف های بی اساس نزنید ......شما با این حرف ها بیشتر به دین وائمه ضربه میزنید ........
منظور از استفاده ابزاري از زن ، همان پرستو نيست ؟
طوفان سهمگینی به شهری نزدیک میشد. مردم شهر خبر آمدن طوفان رو از چند روز پیش شنیده بودند که بسیاری از شهرهای مسیر خود را نابود کرده.

مردم برای چاره اندیشی نزد شیخی صاحب کرامات فراوان رفتند.

شیخ گفت قبل از اینکه چاره ای بیاندیشم برای من غذایی آماده کنید چون بسیار گرسنه هستم. مردم سفره ای رنگین پهن نمودند و از انواع غذاهای لذیذ مهیا کردند و شیخ تا توانست از غذاها بسیار تناول نمود.

سپس شیخ رو به مردم کرد و گفت: اگر میخواهید جان و مال خود را نجات دهید ای مردم وسایل خود را جمع کنید و شهر را تخلیه کنید.

مردم همه بسیار خوشحال شدند و به آنچه شیخ گفت عمل کردند و سال ها با خوبی و خوشی به زندگی خود ادامه دادند و شیخ هم صاحب ثروت فراوان شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
منبر اینترنتی!!!
همه شعار های اقتصادی سال به فراموشی سپرده شد همه شده درگیری در خلیج فارس و نفت کش و ترامپ حجاب و عفاف هرچیز غیر از اقتصاد و مشکلات مردم یک سوم سال گذشت کم کم بحث انتخابات و سال تمام اگر این مسولین کشور حقوق کارگری دریافت می کردند کشور را بگونه ای دیگر اداره می کردند از مرفهین انتظار نداشته باشید
حجاب موکد اسلام است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
در قم و مشهد و شیراز و تبریز بشدت اجرا کنید . چون این شهرها بیشتر کشش دارند و خیلی هم دوستدار دارد . بشدت اجرا کنید .
ناشناس
| Canada |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
نیست و حتی نتوانستید یک ایه بیاورید که حجاب را برای غیر مسلمان واجب کرده باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
غیر مسلمان یا کافر غیر ذمی است که حق زندگی در جامعه اسلامی را ندارد. و یا کافر ذمی که موظف ه
اطاعت از هنجارها و قوانین اسلامی است و تازه حجاب در مخصوص بت پرستان روم و یونان باستان و فرقه ضاله بهایی است و حاب در ادیان مسیحی و یهودی و زرتشتی واجب بوده است که تصاویرشان از دویست سال قبل در تمام دنیا وجود دارد.
حجاب موی زن . اگه این دو کلمه از مسئولان ما گرفته شود چی برای گفتن دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دشمن را فراموش نکن .سه رکن اساسی گفتمان مسئولان همین سه کلمه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
والا هیچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
واقعا اگر مهم نیست چرا این زنان از همین روسری دو گرمی بیزارند اما با ساهتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ مشکلی ندارند؟
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه دولت احمدی نژاد، دولت‌های پس از خودش را به گروگان گرفته است، گفت: وی مسائلی را برای دولت‌های پس از خودش بوجود آورد که تا مدت‌ها حل نمی‌شود. دولت وی ارقامی از بدهی به ارث گذاشت که همچنان باقی است و آثارش در اقتصاد ایران به شکل تورم بسیار بالا بروز می‌کند.

سئوال: آیا دولت فعلی مورد حمایت حضرتعالی الان با انتشار اوراق قرضه سه ساله دولت بعدی را بدهکار نمیکند؟ اوراق قرضه 1400 و 1401 را کدام دولت باید تسویه کند؟ آیا آینده فروشی هایی که احمدی نژاد باب کرد شما با انتشار این اوراق قرضه ادامه نمیدهید؟ اگر بد است چرا خودتان انجام میدهید؟
درود بر سردار سليماني. اگر همه مسئولان اينجوري فكر وعمل ميكردند الان جامعه ما يك جامعه شادتر و همبسته تر بود. درسته ما همه همه از يك جامعه هستيم و هيچكدام نبايد ديگري را طرد كنيم.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
خیلی از این بدهها از دولتهای قبل که رفتن از بانکهای خارجی وام گرفتن تازه ایشان می خواست از نوسان ارز استفاده کند وتمام بدهی دولتهای گذشت راهم به پرداز که اقای لاریجانی مجلس نگذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
شاید خودشونو برا انتخابات ریاست جمهوری اماده میکنن
با توجه به توقیف ابرنفت کش ایران انتظار است هرچه سریعتر اقتدار خود را در خلیج فارس نشان دهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
هنوز نفهمیدی فیلمه دارن تحریک می کنند که یه کشتی توقیف کنیم فورا تمام کشورها رو علیه مان متحد و نیروی نظامی از هرطرف دنیا بریزند خلیج فارس و بعد شورای امنیت و تحریم‌های بیشتر
چه کم حجاب چه بی حجاب . همه اینها فرزندان . زنان و دختران و همسران و مادران این سرزمین هستند . اینقدر حاشیه سازی و شایعه پراکنی و گنده کردن موصوعات فرعی باعث نمیشود که اصل اهداف انقلاب ۵۷ که عدالت قضایی . عدالت در دمکراسی و عدالت در ثروت و قدرت بوده فراموش شود . هر دو ما وقتی فشار اجتماعی برای مطالبات بالا نام برده شد زیاد شد افراطیون حجاب را پیرهن روی چوب در خیابان میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
دروغ است. مجاهدین خلق هم فرزندان همین آب و خاک هستند. زنی که کارش به گند گشاندن جامعه است دشمن است.
با این سرعتی که دلار داره سقوط میکنه بزودی دلار مجانی توزیع خواهد شد ، روحانی مچکریم ، سیف دمت گرم ، همتی مواظب سکته افراد باش ، قلبها ضعیف هستند .همه دیدین که با سیب زمینی و پیاز هم میشه بازار رو به تسخیر در آورد ، ولی خدایی با معیشت مردم بازی نکن ،
سه گروه دنبال جنگ هستند
۱_ افراطیون داخل و که دنبال غنائم جنگی هستند
۲_ مردمی که از انتخابات نا امید شدن و اصولگرا و اصلاح طلب رو قبول ندارم
۳_ منافقین و دشمنان خارجی و عربهای منطقه خلیج فارس
به حول قوه الهی جنگی نخواهد بود
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
ترامپ خوب تو کما رفته ؟! دمت گرم روحانی ، هیچ کس نمی تونست مثل جناب روحانی آمریکا رو تو جهان منزوی کنه ؟! یکی از دلایلی که جرات حمله رو نداره این است که هیچ کشوری حاضر نیست باهاش همراهی کنه حتی بریتانیای خبیث ، فعلا که مجلس نمایندگان هم ترمز دستی او رو کشید ؟! مطمئن باشید اگه ناوهای آمریکا رو هم بزنیم با توجه به شرایطی که آمریکا داره جرات نمیکنه حمله کنه در ضمن دلار هم حدود ۳۰۰۰ تومان تو این چند وقت سقوط کرد .
متاسفانه یه عده اینقدر به رای و نظر مردم بی اعتنایی کردند در مقابل آن ایستادن ، که مردم رو از رای دادن نا امید کردن ، و دیگه حاضر نیستند در هیچ انتخاباتی شرکت کنند
یکی نیست به جناب علم الهدی تذکری بده که اینقدر توهین نکنه ، زبان انسان جای فحش و تهمت و افترا نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بدتر آنکه خودرانماینده رهبری نیز میداند
مقالات محیط زیست را اصلا خونده؟!
خانم های بی حجاب یه خبرخوش تا چند ماه دیگه یعنی نزدیکای انتخابات کاری باهاتون ندارن وحتی صداوسیما میاد باهاتون مصاحبه میکنهوتصویرتون رو تمام قد توتلویزیون پخش میکنه
آقای ترکان وهمفکرانش پاسخگوی غملکرد خودشان باشند..
بخدا اگر حجاب رنگ سیاست به خودش نمی گرفت و دست مایه ای برای افراد نمی شد . نیازی نبود جامعه را یک تقسیم بندی مجازی بکنیم .
فعلا پنیر رو بچسب....مرد حسابی یک ذره پنیر پاستوریزه که برای یک دفعه صبحانه یک نفر میباشد سه روز پیش دو هزار تومن بود امروز رفتم بخرم دو و پانصد شده بود ...
ماکارمندا داريم با3تا4ميليون با چندتابچه محصل ودانشجو زندگي ميکنيم حالا لازمه بياي پز بدي
باز هم بروید رای بدهید چقدر باید ناکارامدی مدیران و نماینگان فاش شود تا رای ندهید مردم ابهر کجا هستند
هرکسی که سردار سلیمانی نمی شود ...ولی سرور بزرگوارم : هر ایه از قران کریم که دستور حجاب داده به مومنات داده ... هیچ جا قل للمسلمات نگفته .. به دید ناقص اینجانب دستور حجاب برای خانم های مومنه است که در مراتب ایمان در حد قرب الهی هستند نه مسلمات و مسلمانان شناسنامه ای ... بنا بر این اگر که رعایت کردند فبهالمراد و اگر که مقید نبودند ما که از خدا دانا تر واز قران مسلمان تر نیستیم ... بنا بر این برادران و خواهران مومن اگر فرصتی دارند به فکر حل مشکل های اساسی مردم باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
در جامعه اسلامی کافر اصلا حق ابراز وجود و عرض اندام ندارد و اگر کفر و اظهار مخالفت با دین در جامعه اسلامی آزاد بود نیازی به ایجاد پدیده نفاق نبود. یا مومن است یا منافق که محبور است ظاهر اسلام را رعایت کند. اگر نمی خواهد برود به سرزمین کفر.
آقای علم الهدی که بی حجابان را ولنگار می خوانند، مختلسین بیت المال کشور را چه می نامند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
برادران دینی و دوستان شریف و رفقای عزیز و انقلابی زرنگ !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بدحجاب هزار بارگناهش از اختلاسگر بیشتر است چون اولا اختلاس گر پول را
می دزدد که قابل جبران است. اما بی حجاب حیا و عفت را می دزدد که قابل
جبران نیست. ثانیا اختلاس گر جرمش را مخفیانه و با هزار کلاه برداری
انجام می دهد. اما بی حجاب علنا و در ملاعام با هنجارهای اسلامی سرستیز
دارد. ثالثا: اگر عقل داشته باشید می دانید هزینه ای که کشور سالانه برای
طلاق و مشکلات فرزندان طلاق و قتلهای عشقی و ناموسی و سقط جنین و ...
تحمل می کند از هر اختلاسی بزرگتر است. چیزهایی که نتیجه مستقیم بی حجابی
هستند.
-
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اون در مسند قدرت نیست عالم دینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
حق بران سفره انقلاب
حاج قاسم سلیمانی میگه.....اقای امام جمعه...اقای بسیجی اقای مامور انتظامی.اقای گشت ارشاد....چهار تا مو یا یک مانتو کوتاه امنیت کشور رو به خطر نمی اندازه....شکم خالی مردم.نارضایتی مردم از هزار ستون پنجم و جاسوس دوجانبه و منافق خطرناکتره.....بابا بفهمید
با احترام به سردار سلیمانی اما نظرشان کاملا نادرست است. بحث یک قیافه ساده نیست. بحث شکستن رسمی یک حرمت شرعی و حیا و عفت عمومی جامعه است. آیا سردار اجازه می دهد نوه اش برود به خود را در چاه بیندازد؟ یا می پرد به زور جلویش را می گیرد؟ آیا فراموش کرده اند سخنان شهید جهان آرا را که :" بچه ها اگر شهر سقوط کرد نگران نباشید. مهم این است که ایمانتان سقوط نکند"؟ از دست رفتن خاک کشور هم راه جبران دارد اما نسلی به امور حرام و شهوانی مبتلا شد و بی غیرت و بی عفت شد دیگر جبرانی برایش وجود ندارد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
فکر کنم علت اینکه تمام ناهنجاریها در ایران در ابن چهل سال هزار برابر شده ! همش به خاطر عدم رعایت حجاب است! حجاب باعث شد صدام به ایران حمله کند! بیحجابی باعث شد سفارت امریکا را اشغال و چهل سال بدبختی بکشیم!!!! بس کنید تو رو خدا.یه نگاهی به دادگاههای کشورهای مسلمان بکنید که حجاب اجباری اندارن!
سلام

سردار دل ها

درود خدا به شرف شما ، درود خدا به شرف شما
"حیرت‌آورترین قسمت این ماجرا این است که ظهر پنجشنبه ۲۰ تیرماه دادستان محترم تهران به بازداشتگاه می‌رود تا متهم به مفاسد اقتصادی را راضی کند به منزل تشریف ببرند!"
آقای توکلی؛ چندتا دیگه ازینا داری که تا حالا رو نکردی برادر...!!!؟؟؟
روی بسته بندی، کاور گوشت خوک بود و لی درون بسته گوشت خوک نبود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!! چرا این شرکت سفارش کاور گوشت خوک داده است؟!!!!!!!!. متاسفانه مدتهاست سازمانهای دولتی پس از نظارت، اعلام می کنند همه چیز روبه راه است!!! در حالی که نیست.
زندگی بدون ازادی معنی جز تحمل رنج نداره.ازادی این نیست که هر کاری دلت خواست بکنی.یعنی کاری که دوست نداری نکنی.
بنازمت سردار قاسم سلیمانی عزیز گرامی و بزرگوار.
الهی که پاینده باشی
برچسب گوشت خوک اصلا چرا باید تو اون کارخونه باشه؟؟ مگه میشه اشتباه شده باشه مثلا اومدن چاپ کنند گوشت گوشاله زدند خوک؟؟؟!!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی