بازدید 29176
هزار و هفتصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اجازه‌ای که رهبری به اصلاح طلبان دادند/اعتراض فرمانداری به نام‌گذاری خیابان‌های تهران به نام هنرمندان/تصمیم لاریجانی برای نامزدی در انتخابات مجلس به روایت یک نماینده

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند علم الهدی: برای فروش کالا دختران عوضی را کنار هم ردیف می‌کنند/گزینه تازه ترامپ برای ارتش متهم به تجاوز جنسی شد/مهلت ده روزه مجلس و دولت برای عملیاتی کردن اصلاح ساختار بودجه و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 12 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اجازه‌ای که رهبری به اصلاح طلبان دادند

منتجب نیا گفت: انتظار داشتیم تا اصلاح طلبان از روزنه به وجود آمده استفاده کرده و از این طریق مشکلات خود را حل بکنند، این دریچه محدود را به یک دروازه تبدیل کنند، اما متاسفانه برخی با برداشت غلط، جو سازی‌هایی کردند که در شأن آنان نبود. منتجب‌نیا ادامه داد: رهبری اجازه دادند که نامه‌ها و مکاتباتی بنویسیم و حتی اعتراض کنیم و همین که ایشان نامه‌های ما را بخوانند و مورد توجه قرار دهند حتی اگر جوابی هم دریافت نشود، کافی است و این یک امتیازی برای مجموعه اصلاح‌طلبان است.
 
اختیارات ترامپ برای جنگ با ایران کم شد

مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه طرحی را تصویب کردند که بر اساس آن اختیارات رئیس جمهور آمریکا برای انجام جنگ با ایران را محدود می‌کند. مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه طرحی را تصویب کرد که خواستار محدود کردن اختیارات رئیس جمهور آمریکا برای آغاز جنگ با ایران بدون مشورت با کنگره است. این طرح با ۲۵۱ رأی موافق در مقابل ۱۷۰ رأی مخالف به تصویب مجلس نمایندگان آمریکا رسید.

علم الهدی: برای فروش کالا، دختران عوضی را کنار هم ردیف می‌کنند

امام جمعه مشهد با طرح این که چرا آقایان در مقابل ‌جولان زنان بدحجاب ‌عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، گفت: ️زن ناهنجار لاابالی با ولنگاری در خیابان این مملکت جولان دهد و آقایان مسئول عکس العملی نشان نمی‌دهند. در پرتو اقتدار نظام قانون عفاف و حجاب تصویب شد و شما آقا گفتی من مسئول دولت یا مجلس و یا مسئولیت وزارت و انتظامی و نظامی و همه گفتید قبول می‌کنم اما در برابر اجرای یک قانون اصلی که مربوط به حفظ عظمت اسلام است قدم برنداشتید؛ صدها هزار شهید می‌ایستند و از توی مسئول مطالبه می‌کنند؟ چرا مسئولیت قبول کردی و فرمانده و رئیس دولت و وزیر شدی؟ زن ناهنجار لاابالی با ولنگاری در خیابان این مملکت جولان دهد و جنابعالی عملی نکنی؟ برای فروش کالا در نمایشگاه، دختران عوضی را کنار هم ردیف کنند و شما عکس‌العملی نداشته باشی؟ شما که وزیر این مملکت و مسئول این نمایشگاهی.

گزینه تازه ترامپ برای ارتش متهم به تجاوز جنسی شد

یک سرهنگ زن ارتش آمریکا که گزینه پیشنهادی دولت ترامپ برای نفر شماره دوی ارتش این کشور را متهم به تجاوز جنسی علیه خود کرده است، اعلام نمود، حاضر به ایراد شهادت در سنای آمریکا درباره جزئیات اتفاقات رخ داده است. به گزارش پایگاه هیل، این زن به واشنگتن‌پست گفت، حاضر به ایراد شهادت خطاب به کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در ارتباط با اتهام تهاجم جنسی خود است که علیه ژنرال جان هایتن، رئیس فرماندهی راهبردی ارتش آمریکا و نامزد معاونت رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور است. او ترجیح می‌دهد این شهادت را در جلسه‌ای در پشت درهای بسته ایراد کند./ ایسنا

دومینوی استعفای ائمه جمعه به بندرعباس رسید

دومینوی استعفای ائمه جمعه این بار به بندرعباس رسید تا امام جمعه این شهر به دلیل آنچه کهولت سن عنوان شده بود از این جایگاه کنار رود. ️طی دو سال اخیر، چندین امام جمعه دیگر عمدتا به خاطر کهولت سن با این جایگاه خداحافظی کرده اند. نام آیت الله جنتی و آیت الله موسوی جزایری در لیست ائمه جمعه مستعفی دیده می شود. ️امام جمعه اهواز بعد از حاشیه های سفرش به انگلستان به خاطر مداوا استعفا داد. امام جمعه ایلام هم بعد از جنجال ها بر سر پرادو سوار شدنش با انتقاد از فضاسازی ها نامه استعفا را امضا کرد.

اعتراض فرمانداری به نام‌گذاری خیابان‌های تهران به نام هنرمندان

مصوبه شورای شهر تهران برای استفاده از نام هنرمندان و شعرا و نویسندگان برای خیابان‌های تهران به دلیل "حساسیت روی برخی نام‌ها" بی‌نتیجه مانده است. خبرهایی از لغو این مصوبه شورا به گوش می‌رسد. برخی می‌گویند که شورای شهر تهران مصوبه قطعی خود را از فرمانداری پس گرفته است. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با ایرنا این موضوع را تأیید نکرد. حسن خلیل‌آبادی، یکی از اعضای کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، نیز گفت: «در کمیسیون اعلام کردند که فرمانداری نسبت به بخشی از این نامگذاری‌ها اعتراض دارد». به گفته او اعتراضات فرمانداری "ملاک حقوقی ندارد."او گفت شورا "در حال رایزنی برای برطرف کردن مشکلات و حساسیت‌هایی است که روی برخی از اسامی وجود دارد."

«اینستکس» برای ایران مانند باروت خیس است

شبکه دویچه وله در گزارشی نوشت: سازوکار فعلی اینستکس کارایی چندانی ندارد و اگر بخواهد بر اقتصاد ایران تأثیرگذار باشد نیازمند حمایت روسیه و چین و تزریق میلیاردها یورو به این سازوکار است. تا کنون تنها چند میلیون یورو به اینستکس تزریق شده است تا شرکت‌های اروپایی بتوانند بدون مبادله مستقیم پول، به ایران کالا صادر کنند.

تصمیم لاریجانی برای نامزدی در انتخابات مجلس به روایت یک نماینده

عضو هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی روایت جدیدی از نامزدی و یا عدم نامزدی علی لاریجانی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ارائه کرده است. امیرآبادی‌فراهانی درباره احتمال عدم حضور لاریجانی در انتخابات مجلس یازدهم در پایان خاطرنشان کرد: از ایشان پرسیدم، گفت من در شش ماه دوم سال تصمیم می‌گیرم؛ چند روز پیش مشاور ایشان آقای زمانی در مجلس به من می‌‌گفت که پیشنهاد می‌کنم شما و آقایان لاریجانی و ذوالنور در یک فهرست قرار بگیرید که من گفتم این دست من نیست و در اختیار شورای مرکزی اصولگرایان قم است./تسنیم

مهلت ده روزه مجلس و دولت برای عملیاتی کردن اصلاح ساختار بودجه

در پایان تیر ماه امسال مهلت چهار ماه رهبر انقلاب برای اصلاح ساختار بودجه به پایان خواهد رسید. این مهلت چهار ماهه در حالی در ده روزه آتی به پایان می‌رسد که بسیاری از نمایندگان مجلس حتی از انتشار برنامه اصلاحی سازمان برنامه و بودجه اطلاعی ندارند. نکته قابل توجه اینکه رهبری مجلس و دولت را مکلف به ارائه به برنامه اصلاح ساختاری بودجه کرده بودند.

شاید نجفی قتل را به گردن گرفته

محمود صادقی نماینده مردم تهران گفت: در برخی اتفاقات مقداری چهره‌ها خودشان مقصر هستند. در پرونده آقای نجفی هم نمی‌توان مسائل مختلف را در نظر نگرفت چراکه ممکن است مسئله شخصی و خانوادگی باشد. مثل هر جنایت دیگری که در جامعه رخ می‌دهد و کسی خبردار هم نمی‌شود. این‌ها به تحلیل جامعه‌شناسی نیاز دارد تا بفهمیم چرا جامعه آنقدر خشن شده که شخصی مانند نجفی سلاح به دست می‌گیرد، کسی که نمی‌توانست یک گنجشک را بزند. آدمی که من می‌شناختم نمی‌توانست آدم دیگری را بکشد. مسأله بسیار سنگین است. به همین دلیل هم هست که این احتمال می‌رود که قتل را به گردن گرفته باشد.اگر می‌گویم بعید است، نمی‌خواهم او را از این ماجرا بری کنم. اگر کاری کرده باشد، حتما باید برخورد قانونی بشود؛ آن چه اصلاح‌طلبان به دنبالش هستند، بحث برابری در مقابل قانون است. ولی بخاطر شناختی که از این فرد در گذشته بوده، قضیه فرق می‌کند.
 
ترامپ در توجیه غلط‌های املایی: انگشت‌ها و مغزم هماهنگ نیستند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده ید طولایی در گاف‌های املایی در توییتر دارد. او بار‌ها به خاطر همین گاف‌ها سوژه رسانه‌ها و حتی باعث برخی ابهامات سیاسی نیز شده است. با وجود این، وی معتقد است مشکل غلط‌های املایی در توییتر کاملا طبیعی است، چون عملکرد مغز و انگشتان دست هماهنگ نیست. روز گذشته دونالد ترامپ در نشست شبکه‌های اجتماعی کاخ سفید اعلام کرد که غلط‌های املایی خود را قبول دارد، اما در برخی موارد عملکرد انگشتان (هنگام تایپ) و مغز هماهنگ نیست. نکته جالب در این خصوص این است که دونالد تامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در مورد توانایی‌های املایی خود ابراز تأسف کرد او در این مکالمه توییتری پذیرفت که ایراداتی در هنگام توییت زدن دارد و گاهی حتی توییت‌های او مبهم است. وی اضافه کرد دنیای شبکه‌های اجتماعی بسیار جادویی و جذاب است، اما سرعت انگشتان و مغز یکسان نیست.

فلاحت‌پیشه: «گاندو» سریال خطرناکی بود

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو و رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از سریال گاندو انتقاد کرد و گفت: مخالف این هستم که اوضاع کشور امنیتی نشان داده شود و حس بی‌اعتمادی و نفوذپذیری در جامعه شکل بگیرد. او ادامه داد: برخی اوقات شرایط جامعه بسیار بدتر از آنچه هست، نشان داده می‌شود، به خصوص شرایط و فضای امنیتی موجود. گاهی واقعیات فدای یک داستان می‌شود و داستان بر واقعیت غلبه می‌کند. این سریال بیش از آنکه اثر آموزنده داشته باشد، اثر عکس دارد و فضای بی‌اعتمادی را بیشتر تقویت می‌کند. به نوعی عدم اعتماد را در کشور فراگیر می‌کند. این نماینده مجلس تأکید کرد: شخصاً معتقدم مسائل امنیتی را، با توجه به شاخصه‌های خاص امنیتی‌ که در ایران داریم، نمی‌توان در قالب فیلم گنجاند و من چنین داستان‌ها و فیلم‌هایی را جدی نمی‌گیرم و تنها آن را در قالب فیلم تعریف می‌کنم.

عبدالمجید معادی‌خواه: شهادتم علیه امیر انتظام اشتباه بود

عبدالمجید معادی‌خواه: خوشحالم در آخرین ماه‌های زندگی مرحوم امیرانتظام توانستم دیداری با ایشان داشته باشم که شفاهاً هم عذرخواهی خود را تکمیل و از ایشان درخواست کنم که اگر صحبت‌های من در سرنوشت ایشان تاثیری داشته است، حلال کند. در آن جلسه حرف‌هایی بین ایشان و همسرش زده شد که نشان از اختلاف صد درصدی داشت. همسرش به شدت اصرار داشت که ایشان جزء نهضت آزادی بود و امیرانتظام هم به شدت اصرار داشت که من عضو نهضت آزادی نبودم. در آن جلسه من به ایشان گفتم، در اینکه من اشتباه کردم و باید از شما حلالیت بخواهم هیچ تردیدی نیست و مطلبی هم در این مورد ندارم، اما آن روزی که شما در آن دادگاه محاکمه و محکوم شدید تقریباً همه ایران برای این حکم کف زدند. در تأیید این صحبت گفت: مهندس سحابی تا ماه‌های آخر زندگی‌اش با من دشمن بود. خاطراتی گفت: از اختلافات مهندس بازرگان و مهندس سحابی در مورد خودش./تاریخ ایرانی

امام جمعه اصفهان: حزب‌الله، بسیج و نیرو‌های مسلح ورود کنند و باید با قدرت در مقابل ناهنجاری‌ها بایستند

سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تأکید بر لزوم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بی‌حجابی اظهار داشت: فضای شهر باید به سمت و سوی حجاب و عفاف پیش برود، باید با قدرت در مقابل ناهنجاری‌ها ایستاد و با افرادی که پیشینه خلاف و سوء در هنجارشکنی و پرده‌دری دارند برخورد شود. وی با بیان اینکه متاسفانه در حکومت اسلامی افرادی هستند که عمدا عناد می‌ورزند، تصریح کرد: حزب‌الله، بسیج و نیرو‌های مسلح باید با آن مقابله کنند. امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ما باید مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با زبان نرم و خوش انجام شود تا کارگشا باشد و اثرات و نتایج مطلوب به همراه آورد. وی با بیان اینکه نباید خون شهدا در جامعه اسلامی پایمال شود و همه باید در راستای حفظ عفت در جامعه تلاش کنیم، تصریح کرد: نیروی انتظامی این مسئولیت را برعهده دارد که با جرم‌های مشهود برخورد جدی‌تری صورت دهد. طباطبایی نژاد با تأکید بر لزوم پرداخت مالیات خاطرنشان کرد: پرداخت مالیات نوعی تعهد اجتماعی محسوب می‌شود، در این امر نباید فریب و تقلب به کار برد، در این میان نیز باید هوای افرادی که توانایی مالی ندارند از جمله کارگران را داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۳۷
اقای علم الهدی هرچه با بدی مبارزه کنی بزرگتر میشود
بردار من ما اقایان انقور مشغول گرفتاری روزانه هستیم که خومان را در اینه نگاه نمی کنیم چطور مسئولان فرصت دارند این دختران را ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
بهتر است بگویی از عمد کاری نمی کنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
متاسفانه ده درصد انرژی و وقت و هزینه های مادی و معنوی که برای حجاب مصروف گردیده ،
اگر برای مبارزه با فساد و ناکارآمدی مسولین
و رفع تنش ها با دنیا بعمل آمده بود ،
قطعا اوضاع فقر و فلاکت اکثریت مردم در این حد نبود !؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
اوضاع پیچیده ای شده . امام‌جمعه ای گفته . آقای دولت گرانی و بیکاری را با کلیدت حل کن اگر حل نشد قفل را با چکش بشکن .... آیا با شکستن قفل مشکل خانه یعنی بیکاری و گرانی حل میشود . برای حل اقتصاد برای امور صد میلیون انسان با چند صد هزار خواسته و مطالبه باید برنامه علمی داشت . برای بیکاری و گرانی چکش و تنفنگ و اعدام حل نخواهد شد .‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
شما مطمئن هستی ده درصد صرف حجاب کردن؟
یک درصد هم صرف حجاب نکردن و بیشتر حرف بوده مانند بقیه کارها
خطاب به علی
امیر کبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
هر وقت اختلاسگران دزدان منابع ملی را مثل دولت چین در سال 1986اعدام کردید واغماضی در این راه وجود نداشته باشد مطمئن باشید حجاب هم سرو سامان می گیرد و گرنه آقایان مسوولی که فرزنداشان آن ورآب بی حجاب اند و خوش می گذرانند جایی برای فشار بدحجابان باقی نمی گذارد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
ایشان برای ثابت کردن محبوبیت سیاسی نزد مردم باید در انتخابات آینده خودش را امتحان کند . بنابراین فکر کنید فردی در دمکراسی در اقلیت هست برای اکثریت کسب تکلیف میکند . مجلس در ایران چکاره هست
ناشناس
| Canada |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دوست عزیزی که ده پونزده نظر اول رو مسلسل وار ضد دولت و بنفع اصولگرا میزاشتی کجایی امشب غایبی؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
یکم هم در مورد آقایون روحانی که برای مداوا به غرب سفر می کنند سخنرانی کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
امام جمعه مشهد،نسبت به مسایل پیرامون زنان بسیار حساس هستند.
دغدغه کشور حجاب است و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دغدغه کشور حجاب نسیت موضوعی است برای فرار به جلو و منحرف کردن افکار عمومی از مسایل بسیار حاد مملکت همچنین حربه ای که در آینده برای نجات از یک بحران بزرگتر از آن استفاده ابزاری کنند
زمین گرد است لاکن بادمجان گرد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
زمین گرد نیست. لاکن قطر زمین در ناحیه استوا بیشتر از قطری است که از دو قطب میگذرد.
جناب علم الهدی کدام یک از امامان به زنان مسلمان تهمت عوضی‌ بودن زده .کی‌ به شما گفته به نوامیس مردم مسلمان تهمت بزنی‌؟چرا برای همان اختلاس و دزدی تو مشهد فتوا نمیدهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
فتوا؟
حالت خوبه؟
مگر مرجع است ایشون؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
ایشان ماشاالله و خدا را شکر تمام فرزندانشان در شغل های مناسب در سر کار هستند
و با بیکاری و نداری و فقر هیچ مشکل شخصی ندار ند
و با توجه به اینکه هیچ تخصص و راهکاری هم برای رفع این مشکلات اکثریت مردم ندارند
لذا فقط دنبال تکمیل حفظ حجاب برای آن دسته کوچک زنان کشور هستند
که از نظر ایشان مشکل اصلی کشور است !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
فقط میتونم بگم ملت ساده ای هستید.
خیلی خیلی ساده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
والنگار حتما نیستند از نظر شما!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
کلآ ایشان به خودشان اجازه میدهند به هر کسی که نمی پسندند هر نوع نسبت و تهمتی بزنند بدون انکه ثابت شده باشد
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
.حکم شرکت در تبلیغات صادر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
مطابق قرآن، زنان بی حجاب بی عفت اند
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
از کی عوضی تهمت شده؟ عوضی یعنی کسی که به اشتباه جای کس دیگه میاد. البته اکثراً فحش میدونند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
برادر من ایشون تخصصش حجاب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
نوامیس که میفرمایید ناموس تا وقتی ناموس است که پوشیده باشد وقتی عیان شد میشود فاحشه
انصافا بعضی از این خانم ها به حدی بدحجاب و لخت. میگردند گویی فکر تحریک این همه جوان مجرد را نمی کنند که یا تازه بالغ شده اند یا شرایط اقتصادی ازدواج. ندارند. یا متاهل هستند اما زیاد ازهمسرشان راضی نیستند
بابت به گناه افتادن این آقایان این زنان بدحجاب بعدا مسئول خواهند بود
من یک سلبریتی هستم. زندگی بسیار خوبی دارم. من در سال حدود 20 سفر خارجی به اروپا و آمریکا دارم.

من برای ورود به دنیای هنر پول زیادی خرج کردم و خانوادم خیلی از من حمایت کردند البته الان چندین برابر اون پول به من برگشته.


پیک درآمدم در نزدیکی انتخابات است. من برای کانداهای زیادی در طول این سال ها تبلیغ کردم و در عوض اون ملک، زمین، خودرو و .... به من داده شده


من برای زندگیم زحمت زیادی کشیدم و به شما مردم ایران هم توصیه میکنم تا میتونید زحمت بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
منم سلبریتی هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
تو دیگه چقدر بیکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
منم یه لیبریتی هستم
امیداست به دو لیبریتی و سه لیبریتی برسم :))
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بالخره یکی از این روزها این پو لهارا می ریزی بیرون اون روز دور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
ایکاش منهم یک سلبریتی بودم
باید قدر دادن رهبر عزیز باشیم ، به امید روزی که در این کشور تندروها در انزوا باشند و کشور به وحدت حقیقی دست یابد. مجلس اخیر یکی از کم حاشیه ترین مجالس بود که تندروها جایگاهی نداشتند و عقلانیت حاکم بود .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
خدا را شکر که جناب منتجب نیا به سقف خواسته هایشان رسیدند و راضی شدند
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
چی می گی؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دو سطر نوشتی و صفات و کلمات شما با هم متناقض بود علت اینکه منفی خوردی کمی بیشتر فکر کن . بهرحال این نظرت برای قضاوت مردم بود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تندرو ها رو مردم انتخاب نمی کنند
چرا اختلاسگران بیش از بیحجابان تو این کشور جولان میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
می تونی اختلاس گرها را بشماری
عزیزم؟
اگر توانستی بیا ادعای روشنفکری در بیار
فقط درد مردم بی حجابیه. دیگه همه دردهاشون حله.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
بنده خدا علم الهدی در مورد اختلاس گران هم صحبت داره فقط این حرفاشو برای جلب بیشتر خوانندگان، برجسته میکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
آلان سیاست ها با رای مردم مشخص میشود . سیاست ها با سخنان علم الهدی که مشخص نمیشود . حجاب حل شدنی نیست چون انوقت باید برای صد میلیون ۹۹ میلیون پلیس نیاز هست
اقای علم الهدی دختران نعمت الهی پروردگارندکلمات نادرستان ادامه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
همه ما نعمت خدا هستیم تا زمانی که از خط در نرویم
و هیچکس درمقابل اختلاس فقر دزدی مسئولیتی ندارد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
سن انسان که بالا بره از نظر فیزیکی رو به تحلیل میره و همانطور از نظر عقلی و فکری و در سیاست خیلی خطرناک هست که زن بالا بره
آخه منتجب نیا کی گفته تو نماینده اصلاح طلبان هستی ؟
آن چیزی که انسان را از حیوانات متفاوت میکنه قدرت منطق، تمایز بین خوب و بد و تفکر عقلانی هست. اگر انسان بر اساس منطق و عقل عمل نکند هیچ فرقی با حیوانات ندارد.

اما حیوانات در یک چیز بر انسان ها برتری دارند و اون هم این هست که زمانی که شرایط محیطی بد باشد و غذا کم باشد حیوانات زاد و ولد نمیکنند

اما انسان ها زمانی که در شرایط سخت قرار میگیرند و در تنگنا هستند بیشتر زاد و ولد میکنند. در حال حاضر در تمام جهان فقرا بیشترین میزان زاد و ولد را دارند و بیش از 80 درصد جمعیت جهان فقیر هستند و در تامین غذای خود مشکل دارند اما همین ها بیترین زاد و ولد را دارند.

رشد کردن در فقر و فلاکت بر روی تکامل مغز انسان تاثیر بدی میگذارد و اون را کامل مختل میکند که منجر به افزایش تصمیمات اشتباه فرد میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
وقتی زیاد تکرار کنی قضیه لوث میشود...
م ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
افرين واقعا استدلال درستي كرديد..
نائید میگردد باید 80 ملیون ایرانی را کشتار کنند تا ارامش به کشور برگردد
اگه پول ملت رو خرج سوریه عراق و لبنان و یمن نکنید مشکلات کشور حل خواهد شد و تحریم ها هم اثری نخواهد داشت چطور بود ملت در جنگ ۸ ساله هیچ گونه تورمی رو احساس نکردند ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
چند سالته ؟
تورم های بالای ۲۰ درصدی از دهه ۵۰ تا الان وجود دارد می دونی دلیلش چی هست؟ ولی از کسانی که این را به شما یاد دادن نمی گویند دلیل ان را و ان هم پول نفت ریختن به اقتصاد کشور که بدون پشتوانه تورم ایجاد کرده
دیروز به خبر دولت از خط قرمز عبور کرده نظر دادم که یکی از افراد نا اگاه شما هستید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
چون در زمان جنگ ۸ ساله و علیرغم اینکه کشور تنها با متوسط سالی ۷ میلیارد دلار در آمد اداره میشد
مسولین پاکدست و درستکار بودند
و مردم هم جانشان را فدا میکردند
و با سیستم عادلانه کوپنی همه از یک حداقل مساوی بهره می بردند
ولی الان با سالی ۱۵۰ میلیارد دلار ۸۰ در صد مردم گرسنه و در فلاکت هستند
و اکثریت مسولین کم کار و بدون تخصص و جناح پرست هستند
دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تورم الان 8 درصده هرکی هرچی گفته دروغ گفته. همچی ارومه و تورم 20 درصد یعنی چه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بهرحال برای توسعه گفتمان انقلابی از جیب مردم باید هزینه شود در صورتی از پایین رده شهروندان وقتی سوال میکنی پیگوید من از سیاست چیزی نمی فهمم در صورتی در ممالک پیشرفته نگاه میکنند مردم چه مطالبه ای از رییس جمهور دارند اگر اشتباه کردند دفعه بعد جبران میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
ناشناس 22:53 ، کجا دهه50 ، 20درصد تورم
داشتیم؟ نکنه کسی بهت گفته که اینجوری بگی .
یک سئوال از امام جمعه اصفهان؟
آیا مالیات اجباری مانند حجاب اجباری وجه دینی و شرعی دارد و یا فقط یک نوع تعهد اجتماعی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
سیاست کم‌کم دارد حریف اخلاق میشود .
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
و مهمترین قسمت حرفای امام جمعه محترم : باید با قدرت در مقابل ناهنجاری‌ها ایستاد و با افرادی که پیشینه خلاف و سوء در هنجارشکنی و پرده‌دری دارند برخورد شود.
با مردم بی قدرت چطور با قدرت برخورد کنید
نمیشه از این قدرت جایه درستش استفاده کرد ؟
کسایی که مطابق خواسته‌ علم‌الهدی لباس نمی‌پوشن، می‌شن "عوضی".
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
منظورش این هست که زن و مرد ایرانی کم کم باید لباس عربی بپوشند . زن ها صورت و دستشان دیده نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
مطابق خواسته علم الهدی نه ، بلکه مطابق شرع مقدس، قانون کشور و شان انسانی .
مورچه و پلنگ شبیه هم هستند لاکن پلنگ نمیتواند مانند مورچه کار و تلاش نماید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
خیلی خیلی چرت و پرت مینویسی .
هر امام محترم جمعه بتنهایی فرمانده بسیج، سپاه، ارتش، حزب الله، خودجوش ها، صداو سیما، دانشگاهها، شهرداری ها، استانداری ها، ثبت احوال، پارکها و ... است!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
ولی مسولیت و پاسخگویی با دولتی است که عملا قدرتی ندارد و فقط دستورات را انجام می دهد و بس
هر گز از دست افراد ناشناس ساندیس نگیرید. چند نفر در بهشت زهرا با خوردن ساندیس آلوده مسموم شدند.
متأسفانه نه وزارت صنعت.نه بانک مرکزی.نه وزارت نیرو و نه وزارت ارتباطات هنوز متوجه نشده اند که بیت کوین یک سیاهچاله دیگر برای بلعیدن اندک ارز باقیمانده در ایران است.قیمت بیت کوین در روزهای آینده تحت هدایت سازمان اطلاعات و امنیت ملی آمریکا به بیش از 30000 دلار و حتی 100000دلار به صورت مصنوعی افزایش داده شده و سپس در یک سقوط دو سه روزه به 5 دلار کاهش پیدا می کند.گفتنی است همه ی مقالات در زمینه بیت کوین ترجمه مقالاتی است که تحت هدایت سازمان اطلاعات و امنیت امریکا نوشته شده وهمه ی آنها بیت کوین را ترویج وبدون نقص معرفی می کنند.یک گزارشگر چینی اخیرا از معاملات صوری بر روی بیت کوین با تمایل صعود قیمت روزانه توسط عوامل سیا پرده برداشته که در آن صدها معامله ساختگی به منظور جهش قیمت بیت کوین صورت گرفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
شما آنالیز قیمت نکنی یلی بهتره!! !
خصوصی سازی در ایران کاملا اشتباه بوده و دولت رفسنجانی با خصوصی سازی صنایع بزرگ ایران و کارخانجان سوده منجر به نابودی اقتصاد ایران شد و این صنایع رو به قیمت ناچیز به افراد خاص واگذار کرد و از اون زمان اشراقی گری در ایران باب شد

البته به نظر بزرگترین مانع در راه پیشرفت ایران علاوه بر بیکفایتی مسئولین مافیای پزشکان هستند که در حال حاضر و از زمان دولت بنفش به این طرف و با باب شدن کارانه تمام بودجه کشور را در جیب خود میریزند و عملن باعث نابودی ایران عزیز شدند.


در حال حاضر درآمد یک پزشک عمومی از درآمد یک کارخانه با 100 کارگر بیشتر است و به همین خاصر بسیاری از کارخانجات تعطیل شدند و صاحبان آنها سرمایه خود را به خارج از کشور منتقل کردند و یا آن را وارد بازار دلالی کردند که در آنجا هم پزشکان نقش فعالی دارند.

من نمیدونم گناه ما چی که گرفتار این مصیبت عظیم شدیم
آقای لاریجانی در این ۱۲سالی که رئیس مجلس بودند کار خاصی برای بهبود شرایط کشور انجام ندادند با یک رئیس جمهور کلا بد افتادند وبا یکی هم خیلی یکی شدند و گاها آبروی مجلس در راس امور برده شد بهتر است اصلا کاندید نشوند
افرین علم الهدی
مشکل ما عدم رعایت قانون در تمام سطوح مملکتداری است که یکی از ان هم حجاب است
شاید فکر کنم این کار ها عمدی باشد برای عصبانی کردن مردم
شیخی صاحب کرامات فراوان به شهری وارد شد. مردم شهر برای اینکه وی را امتحان کنند برای او مقداری عسل طبیعی و عسل تقلبی بردند. تا تشخیص دهد کدام عسل طبیعی است.

شیخ بدون مزه کردن عسل ها و تنها با نگاه کردن به آنها عسل طبیعی را تشخیص داد و اینگونه بود که مردم همه مرید شیبخ شدند و به او پول و ملک فراوان دادند.
بعله خیلی خطرناک بود وقتی در تیم هسته ای که فقط چند نفر هستند جاسوس پیدا شد!!!!!
جناب صادقی تحلیل جامعه شناسی میگوید خشم آنی است و نیازی به خیالبافی نمی باشد
من اگر کاره ای بودم این دولت و مجلس را کلا به زیر می کشاندم و از نو انتخابات برگزار می کردم
وقتی در اجرای دستورات و قوانین سهل انگار و سیاسی کار هستند و کشور را دارند نابود می کنند
به قول محمد در فیلم گاندو همش دارید می گویید مصلحت نیست و شرایط حساس است و ممکن است چنان و چنین شود
فردی باید وارد سیاست بشه که درس اون رو خونده باشه و در این کار تجربه داشته باشه. متاسفانه در ایران افرادی در سیاست در سطوح بالا فعالیت دارند که هیچ تخصص و مهارتی در این رشته ندارند.

مثلا آقای ولایتی پزشکه اما کتاب تاریخ مدارس رو تالیف میکنه، سایست های وزارت خارجه را تعیین میکنه، ریس دانشگاه آزداه و ده ها سمته دیگر دارد که هیچ ارتباطی با تخصص ایشان ندارد.

در مجلس هم بیسش از 10 پزشک حضور دارند ما به غیر از ایران در کجای دنیا میتونیم همچین چیزی رو ببینیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
فقط حصرت عزرائیل باید نجاتمون بدهد و بس
ایشان فرد بسیار خوبی است آیا این برای شما کافی نیست

یک نماینده مجلس در جلسه دفاع از وزیر
آیا میدانستید تعداد پزشکان ایران نصف ترکمنستان است؟ (پزشک در 10000نفر جمعیت).
نصب کارتخوان در مطب پزشکان به کجا کشید؟ متاسفم برای مجلسی که توان قانون گذاری برای یک اقلیت صد هزار نفره ثروتمند که عده ایشان یک فرار مالیاتی بزرگ رو انجام میدن نداره.
لطفا یک نفتکش انگلیسی رو در تنگه هرمز توقیف کنید. از چند رزم ناو برای توقیف استفاده کنید تا دیگر ناوهای اسکورت ارتش انگلیس و ملکه کفتار پیر نتونن هیچ غلطی بکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
حاجی انگار ناو و رزم ناو را فثط تو فیلما دیدی نه؟
خدمت اقای علم الهدی عرض کنم اعراب حق داشتن زنها را زنده بگور میکردن به نظر شما الان باید بر گردیم به همان روزها و این زنهای بد حجاب و بی حجاب را زنده بگور کنیم تا خیال تان راحت شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
چه کسی به اعراب حق داده بود؟
کلماتی که آقای علم الهدی به کار می برند شایسته دختران کشور نیست. چرا کسی به این طرز سخنرانی رسیدگی نمی کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
با همين عبارات اشتباه تيشه به ريشه اعتقادات مردم مي زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
از کوزه همان برون تراود که دروست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
ایشان خودشان رسیدگی کننده هستن عزیزم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
شایستگی دختران کشور با رفتار و پوشش و نحوه حضور خودشون در جامعه مشخص میشه
مگر شماها قابل اعتماد هم هستین !
جناب علم الهدی کاملا درست میفرمایند...سیب زمینی هم کیلو ده تومنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
جناب علم الهدی متاسفانه بازار نمی روند و تمام فرزندانشان هم بر سر کار هستند
و هیچوقت فقر و نداری و بیکاری و کمبود و مشکلات متعدد ۸۰ درصد مردم را در این سالها نداشته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
۹۵۰۰ چرا دروغ میگی
اقای امام جمعه اصفهان ظاهر دنباله این هستن که مردم رو روبروی هم قرار بدهند با این وضعیت بد اقتصادی وتحریمها شما دنباله فشار به مردم نباشید .چند وقت پیش که هم دوچرخه سواری رو ممنوع کردید الان هم دنبال این هستید که نیروهای حزب الهی وبسیجی رو مقایله مردم قرار بدهید .ا
گردو و توپ مثل هم هستن لاکن گردو گرانتر است
علم الهدی اگر به دمکراسی و رای مردم ارزش قایل هستند و چنین نطری در مورد زنان و دختران آریایی دارند زحمت کشیده با کاندید شدن در ۱۴۰۰ میزان محبوبیت سیاسی خود را به امتحان بگذارند . بهرحال من هنوز بعد از چهل سال نفهمیدم که رای مردم چی بود و برای چی رای میدن و در کشور وقتی افرادی در اقلیت هستند چرا برای اکثریت مردم تعین تکلیف میکنند پس مجلس چکاره هست
جنابی علم الهدی چطور به زنان جامعه میگین عوضی.اصلا شما چکاره هستین که در مورد زنان ایران و حجاب دارین حرف میزنین در مورد خودروسازها حرف بزنین که سالی بالای ۱۵۰۰۰نفر دارن از بین میرن.
امامان جمعه فقط دغدغه حجاب دارند.چون خودشان مشکل معیشت و خوراک ندارند چسبیدن به مسائل دست چندم مثل حجاب.
دونالد تامپ! را اشتباه نوشتید، در نکوهش اشتباهات تایپی ترامپ.
خون شهدا با اختلاس ورانت خوری وپارتی بازی پایمال شده ومیشود ........خون شهدا با بی عدالتی پایمال میشود ......اینها حل شود حجاب هم درست میشود
ایران بهشت پزشکان...ایران جهنم واقعی کارگران...
اقا دو بار کیف و گوشیم را زدند روز روشن وسط خیابان خیلی ها این بلا سرشون اومد بهتر نیست برای امنیت اهمیت بیشتری قایل شوند .معمولا هم رسیدن به مال مسروقه ارزوی دست نیافتنی است اینهمه هزینه برای حجاب و ... قسمتیش هم برای گرفتن دله دزدها صرف شود
مشکل بی حجابی زنها مال بی غیرتی مردهاشونه.
مشکل بی حجابی زنها مال بی غیرتی مردهاشونه.وگرنه کدوم مرد با غیرتی دلش میخواد به ناموسش نگاه شهوت امیز بشه.نگو مقصر مردهای چشم چرونن که میگیم شهوت توی همه ی موجودات هست و بی حجابی اونا تحریک میکنه مخصوصا نوجوونهایی که تازه اتیش شهوت درونشون روشن شده
چرا هر وقت فشار خارجی وارد میشه ، مسولان یاد حجاب میوفته ؟
اکثرااز دامان همین زنهای بیحجاب که کانون خانواده های خودشون ومردهای بی غیرت بی تقوا را متزلزل می کنند اختلاس گر تربیت میشود
آقای لاریجانی، جان مادرت دست از سر مردم بردار
سلام .من متن سخن آقای فلاحت پیشه را چند بار خواندم تا کلمه را از نوشته پیدا کنم ، پیدا نشد ، نویسنده محترم چرا چنین تیتری را برای این متن انتخاب کردی .
آقاي امام جمعه اصفهان سلام عليكم قال الله في كتاب الكريم. (لا اكراه في دين قد تبين الرشد..... ) معني اين آيه عظيم الشان قرآن كريم را مي دانيد و لازم به توضيح بيشتر نيست. لطفا بجاي زور گويي با عمل صالح مردم را به سوي دين و دينداري و رعايت حجاب و عفاف دعوت كنيم خيلي موثرتر خواهد بود.
توهین به نوامیس مملکت....
بخاطز یه تار مو که اون بنده خدا در انتخابات می فرمود تبدیل به یه رشته مو و الان تبدیل به کل مو شده. این را هم عرض کنم روسری مقدمست و بعد از روسری دیگه نمیشه جلوی درآوردن بقیه البسه رو گرفت. متاسفانه خیلی ها بی رگ شدن و اهمیتی نمیدن. بابا این مساله حجاب سیاسی و شرعی نیست مساله ملی و غیرت ایرانیه ( تفاوت سبک زندگی هخامنشیان در مقایسه با روم و یونان باستان رو مطالعه کنید). بنده به عنوان یک آزاده هرکی در دفاع از حجاب حرف بزنه جناب مطهری باشه یا علم الهدی یا مولوی عبدالحمید و غیره دستش رو می بوسم.
حجاب بیشتر سیاسی شده تا مذهبی!
معادیخواه بعد از سی سال میاید و حلالیت می خواهد
جناب علم الهدا .........این اختلاس هها .فسادهادر ادارات .وزارتخانه ها کار ادم های به اصلاح حجاب دار بود نه بی حجاب
به به چه اجازه ای
. آیا حدیثی از معصوم دارم که در خصوص مردم جامعه خود از لفظ عوضی که کاربرد خاص خود را در عرف دارد را اطلاق کرده باشد؟
آقای علم الهدی اچرا جلوی ازدواج موقت زنان در مشهد با اعراب را نمی گیرند...چرا در این مورد خطابه ای ندارند...ایشان چطور به مردم تهمت می زنند...ایشان چرا در خصوص فساد بی حد و حصر کسانی که ادعای انقلابی گری داشتند و دارند و الان صاحب ثروت های نجومی هستند ساکت اند...
آقای علم الهدی ؛ چرا به دختران این سرزمین توهین میکنید ؟

چرا میخواهید همه را به زور به بهشت ببرید ؟

چرا هر کس که برخلاف خواسته های شما باشد را عوضی می خوانید ؟

به نظر شما تمام زنان اروپایی و آمریکایی عوضی هستند ؟

از خودتان نمی پرسید که آیا این همه پیشرفت در ممالک غربی در سایه عوضی بودن زنانشان ، چطور امکان پذیر است ؟

خواهشاً با این حرفها به زخم مردم نمک نپاشید .

یک هزارم درصد مشکلات این مملکت حجاب نیست آقای محترم . ول کنید .

بگذارید با درد خودمان بمیریم .
سلبریتی یعنی از محبت مردم بخودش سو استفاده می کند.البته منظورم زنها هستند چون مردها در چنین جایگاهی نمی توانند باشند
فک کنم شما به عنوان متولی معنوی مشهد بیشتر مسئولی! شما مسول دوم مشهد شناخته میشی که به دستور مستقیم شما خیلی از کارهای فرهنگی قلع و قمع میشه!
دولت و وزرا هر 8 سال عوض میشن و مسئولیتو به نفر بعدی واگذار میکنن شما که از قبل شهادت شهدای جنگ سرکار بودی تا به الان چکاری در این زمینه کردی؟
حضرت علی با دشمنش هم اینجوری صحبت نمیکرد! این ادبیات مناسبی برای یه"آیت الله" که به ائمه اقتدا میکنن نیست!
!
به کجا رسیده ایم ، عظمت اسلام به پوشش خانمها وابسته شده
این ادبیات ازامام جمعه اصفهان و مشهد، واقعا برازنده نیست. ولنگاری خواندن و درخواست از نیروهای مسلح برای مبارزه با بدحجابی، دردناکه دردناک.
آقای علم الهدی عصبانیتتون بابت چیه نمی دونم ولی وقتی عصبانی هستید تا ده بشمارید یا صلوات بفرستید بعد اقدام به سخن گفتن کنید. شما حق ندارید به دختران و زنان ایرانی به این راحتی توهین کنید. حق ندارید.
آقای صادقی این حرف شما نشان از عدم اعتقاد شما به برابری در مقابل قانون نیست؟
آن چه اصلاح‌طلبان به دنبالش هستند، بحث برابری در مقابل قانون است. ولی بخاطر شناختی که از این فرد در گذشته بوده، قضیه فرق می‌کند.
کسی حریف این علم الهدا نیست که هر هفته هرچی دلش میخاد میگه و هزینه به مردم و کشور وارد میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین دختر ها و پسرها سالم هستند و معصوم ما ها اینطور فکر بد برای آنها می کنیم
آقای علم الهدی اگر اسلام هم نبود در این کشور همین تعداد شهید را می دادیم
اگر بجای اینهم فشار به مردم رو بچه ها ی خودشون که با نماز اول وقت ونان حلال بزرگ شدن کار میکردن امروز کار شان به اینجا نمی کشید
«گاندو»برای اصلاح طلبان خطرناک بود،چون توانست دقیقا به هدف اثابت کند. ناکارامدی آنها را مقابل دیدگان ملت به نمایش گذاشت.ممکن است گاندوهای2و3هم در راه باشند
این ائمه مثل اینکه آزادند هر چی بگن
امام جمعه اصفهان مثل اینکه دراصفهان جنگ است نیروی هوایی،دریایی،سپاه،ارتش همه بیایندکه یعنی دوخانم دوتار مویش بیرون آمده.....
\، چقدر نیروی تحت امر داری!!!!؟؟؟
توضیح وضعیت اصلاح طلبان از زبان منتجب نیا،چقدر گویای احوال و توانایی های اصلاح طلبان است.آیا اینها ماست را هم میتوانند برش دهند؟اونوقت مردم تا بحال برای خلاصی از دست اصولگرایان به اینها رای میدادند!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان