بازدید 6682

چهارتیم نهایی جام ملت‌های آفریقا مشخص شدند

در کنار تیم تونس ملقب به «عقاب‌های کارتاژ»، سه تیم دیگر صعودکننده‌های به نیمه‌نهایی شامل سنگال، نیجریه و الجزایر برای فتح جام در مصر رقابت می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۶ 12 July 2019

تیم ملی تونس به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی تونس با برتری ۳ بر صفر مقابل ماداگاسکار در آخرین بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به عنوان آخرین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی این جام شد. برای تیم ملقب به «عقاب‌های کارتاژ»، ساسی در دقیقه ۵۲، مساکنی در دقیقه ۶۰ و اسلیتی در دقیقه ۳+۹۰ گل زدند تا این تیم به جمع دیگر صعودکننده‌های به نیمه‌نهایی شامل سنگال، نیجریه و الجزایر بپیوندد. 

جام ملت‌های آفریقا|الجزایر در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی شد

تیم ملی الجزایر هم پنجشنبه شب به سختی راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا شده بود. الجزایر با برتری در ضربات پنالتی بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا مقابل ساحل‌عاج، رقیب سنگال در مرحله نیمه‌نهایی این جام شد. تلاش ۲ تیم در ۹۰ دقیقه قانونی و ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای با تساوی یک - یک به پایان رسید. فقولی در دقیقه ۲۰ الجزایر را پیش انداخت، اما کوجا در دقیقه ۶۰ بازی را به تساوی کشاند. در نهایت در ضربات پنالتی، دیه ضربه آخر ساحل عاج را به تیر دروازه کوبید تا الجزایر با برتری ۵-۴ به نیمه‌نهایی و جدال با سنگال راه یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی