بازدید 11419

طرح مشارکت در تولید خودرو ۲۰۷ پانوراما

کد خبر: ۹۱۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 11 July 2019
با توجه به استقبال مشتریان از محصول ۲۰۷ هاچ بک، شرکت ایران خودرو در نظر دارد این خودرو را در دو نوع دستی و اتوماتیک مجهز به سقف شیشه‌ای (پانوراما) به صورت طرح مشارکت در تولید خودرو به فروش برساند.

به گزارش تابناک به نقل از ایکوپرس، به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، گروه صنعتی ایران خودرو در طرح مشارکت در تولید خودرو، محصول ۲۰۷ هاچ بک با سقف شیشه‌ای (پانوراما) را در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌کند.
طرح مشارکت در تولید خودرو ۲۰۷ پانوراما
این طرح از روز شنبه ۲۲ تیر آغاز می‌شود و تا پایان این ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودرو از تیر تا مهرماه سال ۹۹ پیش بینی شده است.

ثبت نام صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال امکانپذیر بوده و ظرفیت برای هر کد ملی یک دستگاه خودرو تعیین شده است.

مبلغ پیش پرداخت برای نوع دستی محصول ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای (پانوراما) ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نوع اتوماتیک آن ۶۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است. مابه التفاوت وجه در زمان تحویل خودرو تعیین و دریافت خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای مشارکت در این طرح از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۲۲ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

گفتنی است، سقف شیشه‌ای (پانوراما) پژو ۲۰۷ نسبت به سانروف، دارای ابعاد بزرگ تری است که چشم انداز خارج از خودرو را لذت بخش‌تر کرده و بر جذابیت ظاهری خودرو نیز افزوده است. سقف پانورامای ۲۰۷ ثابت بوده و پوشش کشویی آن در مواقع لزوم مانع از تابش نور خورشید به داخل کابین خودرو می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی