بازدید 52075
هزار و هفتصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

امارات دست به دامان ایران شد!/واکنش ابطحی به اظهارات سردار نظری درباره کوی دانشگاه/تغییرات مهم در شورای نگهبان در سال انتخابات مجلس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ هشدار سردار کوثری به انگلیس: پشیمان می‌شوید/توئیت عراقچی درباره دیدارش با فرستاده الیزه/کدخدایی: تخلف در انتخابات طبیعی است و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 11 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

تغییرات مهم در شورای نگهبان در سال انتخابات مجلس

عضویت چهار عضو شورای نگهبان، ۲۳و ۲۴ تیرماه به پایان می‌رسد و با در نظرگرفتن درگذشت یکی از فقهای این شورا، باید گفت که احتمال تغییر اساسی در ترکیب اعضا و در نتیجه تغییر ساختاری رویکرد‌های این شورا دور از ذهن نیست. احتمالاً در همین روز‌ها شاهد آن خواهیم بود که رهبر انقلاب درباره ادامه عضویت آیت الله یزدی در این شورا تصمیم‌گیری کنند و ممکن است در همین روزها، فردی را نیز به عنوان جانشین آیت الله مومن، منصوب کنند. /ایرنا

شش ماه حبس تعلیقی برای دختر پادشاه سعودی

دادستان‌های فرانسوی برای تنها دختر پادشاه سعودی به جرم دست داشتن در خشونت و آدم ربایی، شش ماه حبس تعلیقی را خواستار شده اند. دادگاهی در فرانسه غیابی، حسه بنت سلمان، تنها دختر ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی و خواهر ولیعهد این کشور را به اتهام دستور دادن به محافظ شخصی خود برای کتک زدن یک کارگر که در حال تصویربرداری از ساختمانشان بود، محاکمه می‌کند. /صدا و سیما

کدخدایی: تخلف در انتخابات طبیعی است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: یکی از ضعف‌های قانون انتخابات، برخورد با تخلفات است. برخورد قاطع با تخلف اگر انجام شود دیگر به جانبداری متهم نخواهیم شد. رخ دادن تخلف در انتخابات طبیعی است، اما چگونگی برخورد با آن هم مهم است. هر جا هستیم باید برخورد قاطعی با تخلف داشته باشیم. انتخابات الکترونیکی یکی از الزامات ماست که قانون هم آن را تکلیف کرده، ما هم آمادگی آن را داریم تا هر مرحله‌ای که امنیت و سلامت را بتوانیم تضمین کنیم برای برگزاری انتخابات الکترونیک با وزارت کشور هماهنگ هستیم. / ایسنا

واکنش ابطحی به اظهارات سردار نظری درباره کوی دانشگاه

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دوره اول دولت اصلاحات، ضمن تأیید ادعای سردار فرهاد نظری، فرمانده وقت انتظامی تهران بزرگ در ماجرای کوی دانشگاه که از «دلجویی خاتمی» خبر داده، گفت: بنده آن زمان رئیس دفتر رئیس‌جمهوری بودم و نامه دلجویی آقای خاتمی را به آقای نظری دادم. ابطحی افزود: در واقع آقای نظری بعد از واقعه کوی دانشگاه و در شرایطی که فشار‌های سنگینی از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی متحمل می‌شد، شکایت‌هایی از رئیس‌جمهوری، وزیر کشور و مسئولان مختلف کرده بود. ابطحی ادامه داد: آقای نظری بعد این شکایت‌ها با من گفت‌وگویی داشت که حرف اصلی‌اش این بود و می‌گفت: در این ماجرا به من به دلیل حضور در صحنه ظلم شد و همه فشار‌ها را به تنهایی تحمل کردم. در حالی‌که اگر قرار بود، سلسله مراتب رعایت شود، بالاتر از من سه فرمانده هم بودند که در این ماجرا دخالت داشتند، اما هیچ یک از آن‌ها مورد فشار و تعقیب قرار نگرفتند و همه فشار‌ها را به تنهایی تحمل کردم. رئیس دفتر وقت رئیس‌جمهوری در ادامه اظهار داشت: همچنین آقای نظری معتقد بود که آن نوع برخورد‌ها روش خوبی نبود، چون او خودش کاری نکرده بود و به خاطر فرمانده تهران بودن زیر نظر بود، آن هم در شرایطی که کسی با فرماندهان عالی‌تر هیچ کاری نداشت. محمدعلی ابطحی در پایان صحبت‌هایش گفت: به نظر ما این حرف آقای نظری حرفی منطقی بود و بر همین اساس، آقای خاتمی از او دلجویی کرد تا موضع دولت وقت هم درباره این نوع برخورد مشخص شود.

توئیت عراقچی درباره دیدارش با فرستاده الیزه

معاون وزیر امورخارجه دیدار خود با مشاور رئیس جمهور فرانسه را خوب توصیف کرد. سید عباس عراقچی در صفحه توئیتر خود نوشت: شب گذشته گفت‌وگو‌های خوبی با امانوئل بون داشتم. ما درباره جنگ اقتصادی فعلی و این‌که یک آتش‌بس متعادل و پایانی منطقی چگونه می‌تواند باشد، رایزنی کردیم. امانوئل بون، مشاور دیپلماتیک رئیس‌جمهور فرانسه که به تهران سفر کرده است، روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه نیز با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد. این دیپلمات فرانسوی حدود سه هفته پیش نیز به تهران سفر کرد و با تعدادی از مقامات وزارت خارجه رایزنی داشت.

امارات دست به دامان ایران شد

یک روزنامه لبنانی نوشت، امارات در پی فهم وضع خود در قبال ایران و یمن، تصمیم گرفت، آبرومندانه از یمن خارج شود و برای همین یک نماینده به تهران فرستاد و سه پیشنهاد به ایران داد. طی روز‌های اخیر، خبر‌های زیادی درباره خروج بخشی از نیرو‌های امارات از یمن منتشر شده است؛ هرچند هنوز به دیده شک به این خبر‌ها نگاه می‌شود، به نوشته روزنامه «الاخبار» به نظر می‌رسد حاکمان ابوظبی پس از آنکه «آتش به داخل خانه‌هایشان رسیده» تصمیمی راهبردی گرفته‌اند و برای دور کردن این آتش، دست به دامن تهران و مسکو شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده، پس از انفجار‌هایی که کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها در بندر فجیره امارات را ـ در دوازدهم ماه می ـ ‌هدف قرار داد، هیأتی امنیتی از امارات به ایران سفر کرد، اما پاسخ قاطعی که شنید این بود «پس از اینکه شما خطوط قرمز را زیر پا گذاشتید، دیگر چیزی نزد ما نمانده که بر سر آن با شما مذاکره کنیم». الاخبار سپس نوشت؛ بر اساس منابع دیپلماتیک مطلع، هیأت عالی‌رتبه اماراتی پیشنهادی با خود داشتند که اماراتی‌ها در آن زمان فکر می‌کردند غیرقابل رد است؛ این پیشنهاد شامل سه بند بود: بازگرداندن روابط میان دو کشور بر اساس روال قبلی، تأمین حمایت مشترک دو طرفه از گذرگاه‌های دریایی تا (امنیت) جریان (انتقال) نفت از تمام کشور‌های (حاشیه) خلیج (فارس) تأمین شود و سوم که مهم‌ترین بند است آمادگی امارات برای ترک یمن بود.

هشدار سردار کوثری به انگلیس؛ پشیمان می‌شوید

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: انگلیسی‌ها بدانند خودشان شروع کننده بودند و باید منتظر مسائل بعدی آن هم باشند، تصور نکنند که ایران هیچ اقدامی در واکنش به توقیف نفتکش خود انجام نمی‌دهد، خیر نه تنها چنین چیزی نیست.

عطاءالله مهاجرانی BBC را تحریم کرد

عطاءالله مهاجرانی به ادبیات تجزیه‌طلبانه BBC واکنش نشان داد و در توئیتر نوشت:‌ برخی دوستان و نیز کامنت گذاران پرسیده اند، وقتی BBC فارسی در باره تمامیت ارضی و وحدت سرزمینی ایران، از واژگان و ادبیات تجزیه طلبان تروریست استفاده می‌کند. آیا موجه است که من در برنامه‌های BBC به عنوان مهمان شرکت کنم؟! نقد و اشکال وارد است، دیگر در هیچ برنامه BBC شرکت نخواهم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶۳
غربی ها به ضد انقلاب خارجی گفته اند که امکان حمله نظامی و براندازی در ایران وجود ندارد..فلذا در مقر البانی برای منافقین پایگاه رسانه ای تشکیل
داده اند و به انها گفته اند که فعلا به صورت تاکتیکی از جریان اشرافی غربگرا در ایران حمایت رسانه ای کنید و به براندازی دلخوش نکنید..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
اگر قدرت هسته ای بودیم و موشک چند هزار کیلومتری قاره پیما داشتیم الان کشوری گه قدرت دسته چندم حساب میشه به اسم انگلیس جرات نداشت تو آبهای خودمون با ناوشکنش جلومون ظاهر بشه و نفتکش هاشو اسکورت کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
همه میدانند نرخ دلار غیرواقعی ودستوری است وزمانی خواهدرسیدکه دلار بصورت ساعتی هزارتومان هزارتومان افزایش پیداکند انروزکه خیلی هم دورنیست انهاییکه تحت تاثیر شانتاژهای روانی وتبلیغات قرارنگرفته ودلارهایشان رامفت نفروختند برنده خواهندبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
فرزندان خودتان را برای پزشک شدن تشویق کنید زیرا یک پزشک عمومی با 7 سال درس خواندن 30 میلیون تومان در ماه درآمد دارد و اگر متخصص شود این درآمد به 300 میلیون می رسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
چرا باید هزینه دندانپزشکی یک میلیون و پانصد هزار تومان باشد یعنی به اندازه حقوق یک کارگر؟ باید تعداد دندانپزشک ها 1000 برابر الان بشه تا هزینه ها پایین بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
لطفا بررسی کنید چه کسی در وزارت بهداشت هر ساله با کم کردن تعداد پذیرش پزشک در کنکور تجربی باعث رنج و محنت مردمان ایران زمین میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
ظاهرا در جلسات آنها حضور داشتی ،کلک.

بعد از خواندن مشرق ،خواندگان تابناک را هم بی بهره نگذاشتی !!!
ناشناس
| Thailand |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
دولتمردان امارات باید بدانند که سیاستهای آمریکا و بویژه انگلیس آنچنان پیچیده، گسترده، مذورانه و غیر فابل تصور است که هرگز نباید به آنان اعتماد کنند
سلام دوستان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
اینکه ظریف از لیست تحریم آمریکا خارج شد جای سوال دارد!!؟
شاید ترامپ دید دل آقازاده های مقیم آمریکا برای دیدن والدین تنگ شده دلش سوخت!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
لطفا اظهارات حاج حسین رو جدی نگیرید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
دلیل اصلی بدبختی های متعدد کشور ما همین افکار بیمار امثال شما است که هر کسی که با گروه اقلیت شما مخالفت کند
فورا به منافقین و آمریکا و اسراییل ووو نسبت میدهید
در صورتیکه تا دوستان نادانی چون شما هستند ، چه نیازی به دشمنان است !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
باید غنی سازی 100 درصدی آغاز شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
چقدر اطلاعات دقیقی از جلسات رده بالای سازمان منافقین دارید ماشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
چه تعداد از نظرات منفی در باره خبرهای مثبت ایران در تابناک نتیجه کلیکهای کمپ منافقین در آلبانی است؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
در پاسخ به 11:28 خدای ما خدای آنها هم هست. مگر آن را هم مصادره کرده باشیم.
اروپایی ها با تحریم های امریکا همراهی کامل
می کنند، انوقت رسانه های اصلاح طلبان یک هفته مانده به سفر ماکرون ، چنان شور و شعفی دارند که نگو..برای این جریان ، همین که ماکرون و‌کامرون به ایران بیایند ، یعنی برجام موفق بوده !!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
شما بیشتر برای کاربران شرح بده که اصلا چرا برجان را امصا کردی و چرا امریکا خارج شد و آیا با این رفت و امدها نباید مشکوک بود که کم کم اروپا هم دارد پیام‌میفرستد که با این اوصاف ما هم خارج‌میشویم در صورتی دلواپسان باید خوشحال باشند نه ناراحت . بی زحمت هر چه زودتر مثل سند ۲۰۳۰ ظرف دو ساعت برجام را رد کنید و درست حسابی و با شجاعت هم خارج شوید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
به امید زنده ایم و دنبال کور سویی از ان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
بر خلاف ایران ، در بیشتر کشورهای غربی صنایع خصوصی هستند و قدرت دولت ها در تصمیم گیری آنها بسیار محدود است. مدیران این صنایع معامله با آمریکا را بهر حال به معامله با ایران ترجیح می دهند. به همین دلیل آنها حتی اگر مایل هم نباشند به ناچار مجبور می شوند از تمام تحریمهای آمریکا بر علیه ایران تبعیت کنند. عزیز جان بپذیرید که آمریکا کشور قدرتمندی است با 400 میلیون جمعیت ، اولین قدرت اقتصادی و اولین قدرت نظامی دنیا. پس سرشاخ شدن با چنین قدرتی تبعاتی خواهد داشت.
محمد
| Netherlands |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
در جواب ناشناس آخر:مگر اصل و پی اقتصاد آزاد عدم دخالت دولت ها و سیاست های کشورها نیست؟پس چطور اقتصاد آزادیست ک دولت آمریکا کاملا بر آن مسلط است؟خیر عزیز جان این بازی با کلمات است.اگر اروپایی ها اراده میکردند میتوانستند کاری بکنند اگر نمیتوانستند آمریکا دم به دم تهدید به تحریم نمیکرد.آمریکا باورش نمیشد بتواند اروپایی ها را با خود همراه کند و شاهد بودیم بعد از چند ماه از شروع تحریم تمام مقامات آمریکایی از تاثیر تحریم ها بیش از حد .انتظار صحبت میکردند.
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
لطفا بفرمایید کامرون کیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
اگه تونستی بگی خدا بزرگتره یا آمریکا اونوقت جوابت رو میدم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بعضی از دوستان حیاتشون در گرو بزرگ کردن آمریکا و برجام و مذاکره است و می دونن بدون اون حیات سیاسی نخواهند داشت
دولتی ها، مجلس و امیدی ها رو اصلا در معادلات به حساب هم نمیارن..بدون اجازه مجلس پروتکل الحاقی رو اجرا می کنند..به همین دلیل بود که دولت حامی اصلی لیست ضعیف امید در انتخابات بود..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
لیست ضعیف امید ۳۰ بر صفر.فکر کن اگر شورای نگهبان لیست قوی را تایید صلاحیت میکرد چند چند میباختید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
مثلا الان که 30 بر صفر بردن چکار کردند
یا توی شورای شهر تهران که در بست مال اقایون ابه اصطلاح اصلاح طلب هست به جز تعویض اسامی خیابانها دقیقا چه کارهایی انجام دادند......
ایرانم. ارزوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
تا وقتی به فکر برد و باخت انتخاباتی مردم باشند و دنبال مسایل حاشیه ای مملکت روز به روز بدبخت تر می شود و بقول اقای ثمره هاشمی خودتون رای دادید همینی که هست
بهتره بجای هیجانات و احساسات فوتبالی به اینده خود و فرزندان بیاندیشیم نه به لیست این و آن
تخلفات انتخاباتی معمولا درنتایج تاثیری ندارند
مفهوم دموکراسی در چارچوب قوانین جاری کشور یک مساله کاملا پذیرفته شده است و پیروزی در انتخابات وابسته اقدامات حرفه ای این حوزه است و تخلفات هرگز نمیتوانند نتایج را تغییر دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
صحبت سر نخلف نیست سر تقلب است! این دو با هم فرق دارد!! ضمنا تقلب و یا به قول شما تخلف وقتی نتبحه را اتغغیر نمیدهذ که اختلاف خیلی باشد ولی در مواقعی که رقابت فشرده باش تقلب تاثیر دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
آقای کدخدایی بسیار دیر شده منتظر انتخابات پر رونقی نباشید
بهتر است از خودتان انتقاد کنید
الکی خوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
حتما متقلبین هم برای سرگرمی تقلب میکنند
ترامپ از اوباما و کلینتون ، برای ایران بهتر است..در زمان اوباما ، تحریم اعمال می شد همراه با لبخند ، فلذا جریان برجامی در داخل ، با بزرگنمایی ان لبخند، تحریم را سانسور می کرد..اما ترامپ انقدر رو بازی می کند که حتی تندروترین برجامی ها هم انگیزه بزک کردن او را ندارند و از مقاومت دم می زنند..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
خوب که چی؟چه سر به کلاه چه کلاه به سر!!!خوشبحال شما و سیاستهاتان که برای مردم فقط تحریم و درد و رنج افریدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
چرا مسولین اینترنت ایران کیهان را تحریم کرده اند
ابراهيم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
ناشناس 23:47 از آلباني هستي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
جفتشون از یه سیستمن هیچ فرقی ندارند ، با فهم خودتون بگیم یکی رو و یکی زیر بازی میکرد و می کنه حالا باید خودمون رو گول بزنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
عزیز خارجی جناح شما در سال 88 نطفه تحریم رو منعقد کرد پس فرافکنی نکن و مردم رو ساده لوح فرض نکن لطفا
فارین پالسی: مردم ایران بزرگترین بازنده برجام بودند..
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
متاسفانه همینطور هست. خدا از کسایی که نگذاشتن مردم روی آرامش ببینند نمی گذره. مسئولین ما اگه اندازه یه تحلیل گر ساده درک درستی از شرایط آن روزها و آینده که امروز باشه رو داشتن، به راحتی می تونستن این وضعیت رو مدیریت کنند. مسئولین و دلواپسان و کاسبان تحریم اگه طرف مردم بودن، اجازه می دادن شرکت های امریکایی در اقتصاد ایران سرمایه گذاری کنند. اگه این اتفاق می افتاد، بدون شک امریکا از برجام خارج نمی شد. دقیقا مصاحبه های ترامپ رو که تازه وارد کاخ سفید شده بود یادم هست. می گفت توافقی که برای ما هیچ منفعت اقتصادی نداره، چرا باید به اون پایبند باشیم.خدا نگذره که با حق الناس این رفتار رو کردن....
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
و شما تندرو ها بزرگترین برنده.هم ژست ما میدانستیم گرفتید و هم از قِبَل دور زدن تحریمها و کاسبی تا ده نسل بعد خود را تامین کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
ناشناس ۲۳:۴۵ همونایی که میگی تندرو گفته بودن امریکا خودش این توافق رو از بین میبره و ناشناس۲۱:۱۷ نظر فارن پالسی غلطه بزرگترین بازنده این توافق خوده امریکاست که با این مورد به همه تفهیم کرد به من اعتماد نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
داداش گلم ما تندرو نبودیم زمان نشون داد که شما ساده لوح بودید و زیاد در مقابل کدخدا کرنش کردید و عزت اسلامی ایرانی کشور رو از بین بردید
به عنوان کسی که زندگیم تو نوسانات ارزی نابود شد به مردم توصیه میکنم اسیر هیجانات نشوید ، این بازار خیلی نامرد است و تمام این بالا و پایین کردن قیمتها کار دولت است برای جبران کسری بودجه و خوشبختی یه عده که رانت اطلاعاتی دارند و بدبخت کردن مردم عادی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
شما احتمالا گول سایتهای خارج نشین رو خوردی که وعده دلار ۳۰ هزار تومان رو میدادن ، بابا یه عده خارج نشین باعث بدبختی خیلی ها شدند .
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
سایتهای خارج نشین؟؟تیتر روزنامه کیهان بود دلار ۳۰ تومنی عمو جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
بزودی شرایطی پیش میادکه دلارساعتی هزارتومان میره بالا
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
دوست عزیز، اگر به فرهنگ غنی ایرانی برگردی، میبینی که شعرای ایرانی پندهای خوبی درند برای ما. یکیش همون شعر معروف که می گه برو کار میکن مگو چیست کار.خیلی از هم وطنان ما بدنبال پولدر شدنهای یک شبه هستند. همه فکر می کنند که یک شبه با خرید دلار وسکه می تونند پولدار بشند، ، چرا؟؟ چون بعضها واقعا شدند اما متاسفانه عمده مردم کوزه را ندیدند (اشاره به شعر مولانا - خواهشنااین تیکه را پاک نکنید، بخدا این شعر خیلی کاربردیه و،تازه از ادبیات خودمونه).دوست عزیز توی همین آمریکا هم مردم همیشه به امید برنده شدن بلیط بخت آزمایی، هر هفته بلیط می خرند، ولی کسی روش حساب باز نمی کنه، همه کار میکنند، چیز جدید یاد می گیرند، جراح مغز میره برنامه نویسی کامپوتر یاد می گیره برای ترکیب تخصصش با دانش جدید، مدیر با ۵۰-۵۵ سال سن میره کورس آنلاین بر می داره
برای یادگیری حوزه جدید و پیشرفت و خلاصه اینکه همه در حال انجام کار بنیادی و پایه برای زندگیشون هستند. توهم یکشبه پولدار شدن و گوش کردن به کانالای تلگرامی و بازی با احساسات مردم، نتیجش این می شه که شما و امثال شمافقط استادیوم یه سری دیگه را پرکردید وگرنه بازی اصلی را کسایه دیگه کردند. ت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
میخواستی دلار نخری کسی مجبورت کرده بود؟ خود کرده را تدبیر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
در پاسخ به دوستی که یگه گول وعده دلار 30 هزار تومنی.....
حاجی خوشحالی؟ میدونی دلار چند بود الان چند هست؟ میدونی خونه متری چند بود چند هست؟
یعنی الان خوشحال باشیم که دلار 1300 هست؟ خونه متری 20 میلیون؟!
یعنی رو رو برم من!
خارج نشین کجا بود؟ یعنی مشکلات اقتصادی گردن خارج نشین ها هست؟؟
داداش مشکلات داخلی هست. بانم مرکزی بیاد اعلام کنه دلاری 1000 تومن. هرکی هم هرچقدر خواست بهش میدم.
به نظرت در این حالت، باز دلار و خونه و طلا و ... نمی یاد رو 1000 تومن؟ حتما با فرمایشات شما نمی یاد دیگه چون خارج نشین ها ما رو گول میزنند!
داداش پول کشور بدون پشتوانه هست. پشتوانه پول هم طلا و دلار و .... هست. اگر بانک بتونه به ازای هر ریالی که چاپ میکنه دلار و طلا عرضه کنه از این اتفاقات نمی افته.
مشکل مملکت ما امثال شما هستند. تا شما ها ندونی واقعیت چیه این مسئولین هم سوار ما خواهند بود و ادرس غلط خواهند داد.
آیا شما هم این احساس رو دارید که در زندگیتون گیر کردید و هیچ راهی براتون باقی نمونده؟


آیا شما هم این احساس رو دارید که مشکلات هیچ وقت دست از سرتون بر نمیداره؟

این دو احساس تقریبن در اکثر مردم عادی وجود داره و هیچ راه درمانی نداره مگر اینگه برید پیش روانپزشک تا به شما داروهایی رو بده که نسبت به اتفاقات اطرافتون بی تفاوت بشید یا اینکه برید سراق مواد مخدر که خیلی ها این دور راه رو رفتن وو زندگیشون تباه شده

اما من به شما پیشنهاد میکنم حالا درسته که زندگی شما به خاطر اشتباهات والدینتان نابود شده و هیچ راه حلی هم نداره اما حداقل میتونید جلوی ضرر بیشتر رو بگیرید و با خودداری از زاد و ولد شرایط خودتون رو بدتر نکنید و زندگی یک انسان بیگناه رو نابود نکنید.


همیشه به یاد داشته باشید که هیچ کس به جز خودتون نمیتونه به شما کمک کنه و این خود فرد هست که با اعمال و تصمیماتش زندگیش رو میسازه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
زاد و ولد باید ادامه پیدا کنه و این طبیعت دنیاست افرادی که تمام آسایش و رفاه بدون تحمل سختی رو می خواهند در هر حال یا توسط مواد یا ترس از زندگی می بازند .بچه نشاط زندگی و برکت خانواده هست دوتا بچه بهترین راهه نه کم نه زیاد خداوند را بخاطر دادن دو بچه سالم همیشه شکرگذارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
میتونم بپرسم از کدام فرقه هستید
لاییک , پروتستان یا نفوذی
شاید خودت هم ندونی وفقط راه برخورد بامشکلات رو تسلیم شدن میدونی
البته مهم نیست چون تو طبق گفته خودت فقط یک اشتباهی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
تابناک من بهت افتخار می کنم با این همه مخاطب فرهیخته ای که داری
آیا قرار نیست کسی در برابر مافیای پزشکی که با ایجاد انحصار تعداد پذیرش پزشک در کنکور تجربی رو کم نگه داشته بایسته؟ بابا مردم باید از سه ماه قبل برای یه ویزیت نوبت بگیرن و بعد از 6 ساعت پشت در مطب ظرف 1 دقیقه ویزیت تموم میشه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
این مملکت نیاز به یه انقلاب دیگه داره اون هم بر علیه پزشکان جامعه که خون مردم رو کردن تو شیشه و هیچ خدایی رو بنده نیستن....
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
و همچنین آیا قرار نیست کسی با فساد مالی و اخلاقی گسترده در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تبریز برخورد کند ؟ با باند بازی هم دانشجویان و هم خانواده بیچاره آنان و هم اساتید محترم را خانه خراب کرده اند و هیج فریادرسی ندارند . وزارت بهداشت کجاست !؟ مسئولان حسابرسی کجایند ؟ این شخص به کدام نهاد و شخصی پشت گرمی دارد که از احدی باکی ندارد و خدایی میکند ؟ اختلاس و رشوه های میلیاردی رد و بدل میشود و هیچکس جرات برخورد ندارد .حتی با بالا کشیدن تجهیزات دانشکده هیج کس جسارت رسیدگی ندارد ...
مسکن اجتماعی خیلی بهتر از مسکن مهر است

یک مسئول (صاحب چندین شرکت راه و ساختمان سازی، دارای ویلاهای مجلل در لواسان و تهران، اما فقط 4 میلیون تومن در حسابش داره و خودش در جلسه استیضاح میگفت)
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
اینا همه ثروتشون رو ساختمونه یه زلزله تو تهران بیاد همشون مفلس میشن عین من و شما!!! غصه نخور
خودش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
بیچاره چیکارکنه پولاشوصرف امورخیریه بچه هاش کرده که احتمالا"تو غرب دارن برای نجات این مملکت درس میخونن تادرآینده پیشرفت مملکتمون به دست این ایثارگران باشه خداخیرشون بده ...
من یه کارمندم حداقل 20میلیون تومن پس انداز دارم چرا بعضی بااین همه دم ودستگاه ادعای دارن فقط 4میلیون دارن...
لطفا یک نفتکش انگلیسی رو در تنگه هرمز توقیف کنید. از چند رزم ناو برای توقیف استفاده کنید تا دیگر ناوهای اسکورت ارتش انگلیس و ملکه کفتار پیر نتونن هیچ غلطی بکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
کنار گود نشستی میگی لنگش کن!!! اولا اگر ما هم قرار باشه یک کشتی که تو ابهای ما نیست را توقیف کنیم که ما هم میشیم مثل اونا وقتی یک بیانیه میتونه کار یک اقدام رو بکته باید از این مارها بکنیم باید اعلام کنیم که کشتی های انگلیسی و یا هر کشتی که بار به مقصد انگلیس میکذره حق نداره از ابهای ایران رد بشه انعکاس این خبر به اندازه اقدامش موثره ولی یک رفتار صحیح از یک کشور با وضعیت سیاسی و اجتملعی مستحکم حکایت میکنه حالا اکه کشتی رد بشه قطعا میشه بازداشتش کرذ پلی این مار ابروی انگلیسرو بین مشتیرانی های دنیا و کشورهای عرب متطقه خلیج فارس میبره به حیثیتشون لطمه میزنه باعث میشه هزمونی غربی پر طمطراقشون به چالش مشیده بشه
مگه کسی بی بی سی هم نگاه می کند ان هم شبکه ای که از اولش معلوم بوده هدفش چی بوده
هر کس نکاه می کند یک تجدید نظری در فکرش بکند!
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
اتفاقا درست است که بی بی سی یک خبرگزاری حرفه است که خیلی خوب بلد است افکار و سیاستهای امپریالیستی و استعماری خودش را به مردمان القا کند زیرا در این کار ید طولایی دارند و یک قرن است که حداقل در نحوه ارایه خبر به صورتی که مد نظرشان باشد خبره شده اند ولی برای افرادی مه انها را بشناسند تاثیری نمیکذارد بلکه باعث میشود شنا با طرز فکر و اینکه در مخیله انها چه میگذرد اشنا شوید. مثل این میماند مه بگوییم گاندی چرا به انگلیس سفر کرده بود اگر او ادر دانشگاههای انها حقوق نخوانده بود و با انها اشنا نشده بود نمیتوانست بر علیه شان مبارزه کند و موفق شود . دیدیدید که بدون خونریزی انقلابی کرد که باور نکردنی بود. ابنا براین فرق میکند چطور به یک رادیو و تلویزیون بیگانه نگاه میکنید فرد و شنونده باید عاقل باشد وگرنه با گرفتن گوشهایمان عقلمان بیشتر نمیشود ی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
تمام بدبختی های ما از همین بی بی سی روباه پیر ملکه مکار انگلیسها است و بس
و البته روسیه کفتار هم که از سال و ۱۹۱۹ ۱۹۰۷ با انگلیس کشور ایران را بین خودشان تقسیم کردند
شریک بوده است
امارات هم به غلط کردن افتاد ،! ما می دونستیم با خارج شدن تدریجی از برجام و سرنگونی پهپاد دلار ۳۰۰۰ تومان ارزون میشد روز بعد از خروج آمریکا از برجام ما هم برجام بحران رو آتش میزدیم ؟! تا این همه فشار اقتصادی و روانی رو تحمل نمی کردیم ؟! درود بر سپاهیان غیرتمند که اقتدار نظام رو به جهانیان نشان دادن ، .
درآمد یک پزشک = درآمد یک کارخانه با 100 کارگرش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
درکنکورپزشکی موفق نشدی؟همکلاسی هات موفق شدند؟ یاشایداصلا امکان شرکت درکنکورپزشکی رونداشتی اره؟ خوب عیبی نداره سال دیگه دوباره تلاش کن وناامیدنشو راستی حسادت ادمو ازدرون مثل موریانه میخوره ونابودمیکنه سعی کن ازشرش خلاص بشی
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
به پزشک مراجعه نکن
به عطاری برو!
نصب کارتخوان در مطب پزشکان به کجا کشید؟ متاسفم برای مجلسی که توان قانون گذاری برای یک اقلیت صد هزار نفره ثروتمند که عده ایشان یک فرار مالیاتی بزرگ رو انجام میدن نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
کارت خوان‌مطب ها را ولش کن .۸۰۰۰ میلیارد تومان کجا مصرف شده .
خودش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دوست عزیز توتمامی کشورهای پیشرفته وزیر یامسئول یک سازمان یابیمارستان اکثرا""پزشک نیستندولی کشورمادانشگاههای علوم پزشکی جدااز دانشگاههای دیگه بوده وزیرنظریک وزیرپزشک که حامی پزشکان بینوا وفقیرمی باشدهستش،بنابراین حداکثرحمایت ازپزشکان میشه راستشوبخواین پارسال خوندم65000میلیاردتومن پزشکان محترم فرارمالیاتی دارن بااین مبلغ یارانه 18ماه ایرانیهارومیشه پرداخت کرد،چاره اش فقط نصب دستگاه پوز درمطب پزشکان میباشدودوستان عزیز یه مطلبی هم هست که دربعضی کشورها موقعی که پول حتی برای خریدیک لیوان چای بادستگاه پوزمیپردازی اتوماتیک وارسهم مالیات میره به حساب دولت وسهم مغازه دارهم میره حساب خودش،بهتره نمایندگان ووزرا اینو لحاظ کنند شایدفرجی بشه
آیا میدانستید تعداد پزشکان ایران نصف ترکمنستان است؟ (پزشک در 10000نفر جمعیت).
باز دم سردار کوثری گرم،بابا لااقل 10 تا از نفت کش هاشونو با اژدر بزنید.
به نظرم دیگه انتخابات تو این کشور بی معناست ، چرا کسانیکه بخواهند کاری انجام بدهند نه نیازی به قانون دارند نه اجازه از دولت ،! حیف این همه هزینه که خرج انتخابات میشه ، خدا شاهده معوقات کارمندان و پاداش بازنشستگان رو بدین از این انتخابات واجب تر است ؟! دولت به اندازه یک بودجه سالیانه کسری بودجه دو بدیهی معوق داره ؟! معوقات بهداشت و درمان و اموزش و مرورش حدود یکساله پرداخت نشده ، پاداش پایان خدمت ۲۰۰ هزار بازنشسته رو هواست، کمبود نیروی انسانی در تمام ادارات مشهور است که از مجبوری کارمندان همه بالای ۳۰ سال خدمت میکنند و جوانان در حسرت کار ؟؟؟!! جالبتر اینکه قانون بکارگیری بالای ۳۰ سال غیر قانونی است .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
سختار سیاسی و اجرایی در ایران بعد از انقلاب طوری نوشته شده است که حضور مردم در پای صندوق رای وجه نمادین دارد . اجرایی ندارد . رای مردم سیاست گذاری نمیکند . من در طی چهل سال در راگیریها شرکت کردم ولی مدت چهار سال هست که اندیشه سیاسی من به مرور زمان تغییر کرده است . فهمیدم که نهاد مجلس و دولت و شورهای شهر سیاست گذاری نمیکنند بلکه جاده صاف کن هستند . ما در ایران دو نهاد انتخابی و انتصابی داریم که دایما با رای مردم در حال کشمکش هستند . یعنی دولت داریم‌که مال مردم هست و حکومت داریم‌که مال خود نطام هست اگر مخالفتی هست بدون توهین جواب دهد
مهدی
| Germany |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
خیلی ها دوست دارند که انتخابات را یا کنترول شده داشته باشیم ،که دیگر گندش در آمده است و یا بدون انتخابات ادامه داده شود ،آیا توهم از این افرادی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
همه این بدبختی ها مال اتفاقات چند سال پیش بوده که امثال شماها دست و جیق میزدید واسش ، ، حافظتون اندازه ماهی که نیست که! هست؟
من به بی سی اعتماد ندارند اول ما را افغانستان جدا کردند حالا بی بی سی مون یکی کردند حالا می خواهند ایران را تکه تکه کنند
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
شخصی به جمال الدین اسد ابادی گفت این انگلیسی ها مثل گرگ میمانند! اوگفت اگر شما گوسفند نباشید از گرگ اسیب نمیبینید.
مهم نیست چقدر عمر میکنید مهم چگونه زندگی کردنه

اگر آدم مفلوک و بیچاره ای هستید که همیشه درگیر یک زندگی خسته کننده و تکراری هستید و همیشه در صف مواد غذایی و .... هستید زاد و ولد نکنید
در ادامه متن ارسالرشده ام که امیدوارم سانسور نشه! باید بگم که این از درک بالای دولتمردان امارات بوده نه از ضعفشون.
پاسخ ها
محمد
| Netherlands |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
دوست عزیز اگر آنها درکی داشتند چرا اینگونه همسایه شمالی مسلمان خود را آزار میدادند؟مگر ایران چ بدی در حق این کشورها کرده است ک اینگونه از ایرانو ایرانی متنفر هستند؟غیر از این است ک همنژادان عربش را از نابودی به دست داعش و رژیم صهیونیستی نجات میدهد؟غیر از این است ک به ملتهای عرب اعتماد بنفس و خود باوری می آموزد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
اگر اقدامی که صورت گرفت انجام نمی شد ایا باز هم از درکشون بوده که یمنی ها رو به خاک و خون کشیدن؟ کار به جای کشیده که امارات هم توجیه می کنید ، جلل خالق عجججبببب
ماه از پشت ابر دیده نمیشود لاکن رعد و برق از پشت ابر دیده میشود
آقای مهاجرانی شما نمی خواد بی بی سی را تحریم کنی! شما چرا مقیم انگلیس هستید؟ یه زحمت بکش برگرد کشور خودت ایران نمی خواد بی بی سی را تحریم کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
این فقط درد مهاجرانی نیست یکبار رفتم سایت این تلپیزیون من و ...ه!!! ( اخه دیروزش یک خبری گفته بود خیلی عصبانی بودم) نوشتم ببینم اگه شما فراری های از وطن اونجا راحتید به شما چه ما اینحا ناراحتیم شما ها که یک پاپاسی هم اضافه داشته باشید به کسی نمیدید یعنی واقعا دلتون میخواد بقیه ادمهای تو ایران خوشبخت بشن و از بدبختی به قول خودتون در بیان!! خوب اکه تو راحتی اونحا پاتو بیانداز رو پات و یالتو بخور!!! کاری که همه ادمهای خوشبخت انجام میدن ولی اکه نه اونجا ناراحتید و دوست دارید تو کشور خودتون زندگی کنید و اونجا مثل یک شهروند واقعی خودشپن نیستید و زندگی بهتون سخت میکذره پس چرا الکی تو برنامه هاتون وانمود میکنید خیلی خوشبختید و هیچی کم ندارید و بهتون خوش میگذزه این که میره با بی بی سی صحبت کنه مشکل نیست مهم اینه چی صحبت کنه و چی بگه
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
فرزندانت را هم به همراه بیاور
خدا همه بیماران را شفای عاجل عنایت بفرمائید و تحریم های آمریکا را به خودش برگرداند .
کاش یک روستایی ساده ایتالیایی یا فرانسوی بودم و اووونچنان از زندگی لذت میبردم که حد نداشت اما یک ایرانی نبودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
حدافل ارزو میکنی درست و حسابی و پر و پیمون ارزو کن یکهو دیدی جادوگر اومد و غیبت کرد بردت ایتالیا و شدی رفتگر!!! اونوق باز میگی ای کاش......... !!! نی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
دنیا صد سال اولش مشکله جوون
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
تو صاحب نفسی ای غافل درون خاک خون می خور
که صاحبدل اگر زهری خورد آن انگبین باشد
بنده به عکس شما سرعین اردبیل را بر روم و پاریس کاملا و از صمیم قلب ترجیح می دهم. فکر کنم شما تابحال خارج کشور نبوده اید تا قدر ایران عزیز را بدانید و معنای دوست داشتن وطن را بفهمید. بنده در چند کشور دنیا گشت و گذاری زده ام . هیچ جا مزه وطن را نمی دهد. باید در خارج سرگردان شد تا معنی این کلمات را فهمید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
روستاهای ایران الان بهتر از کل دنیاست ولی تشریفات و زن و بچه اجازه بازگشت رو نمی‌دن وگرنه می تونی در روستای پدریت بهترین و مرفه ترین زندگی را داشته باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
بنده افتخار می کنم که یک ایرانیم و شما هم با کمی تلاش به کعبه خودتون میرسید اون کمی تلاش هم نمی تونید بکنید مقصرش خودتی
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
کاش من یک گاو بودم در دامنه کوههای آلپ !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
ترجمه متن بالا
کاش یه ادم شوت و مشنگ بودم و مثه یه بز فکر خور و خوابم بودم
در ایران هزارن نفر هستند که چندین شغل دولتی دارند و شما در هیچ جای دنیا به جز در ایران و کشورهای عقب افتاده دیگر چنین چیزی نمیبینید
پاسخ ها
ق.آ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
هستی ، البته به طور ناقص اگه نبودی این حرفو نمی زدی
زندگی در ایران برای مردم عادی مثل فردی هست که در بیابان راه رو گم کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
مشکل از خودته قطب نما نداری از رو ستاره ها هم میتونی آلبانی رو پیدا کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
خوب این کشور واست مهم نیست برو جای که واست مهمه چرا بهونه میارید؟
حمایت از تولیدات داخلی با وضع تعرفه های گرگی چند صد درصدی، جلوگیری از واردات کالاهای مشابه و ...... کاملن کار اشتباهی هست. مردم تا کی باید تاوان این وضع رو بدن.


کالاهای تولید داخل هم گران هستند و هم بی کیفیت در حالی که اگر وارادات کالاها آزاد بشه و تعرفه های گمرکی حذف بشه تمام این مونتاژکاران که تولیدات چینی رو به اسم تولید داخل به مردم بدبخت به چندین برابر قیمت واقعی میفروشند بیکار خواهند شد

نمونه بارز این رو شما در خودروسازی های کشور میتونید به راحتی ببینید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
سلام ، به تازگی به عنوان مشاور مالی یکی از کارخانه های تولیدی لبنیات مشغول شدم ، کارخانه مذکور در سال های 85 الی 87 مبلغ 600 میلیون تومان تسهیلات جهت خرید ماشین آلات ، نصب و راهاندازی آنها از بانک دریافت نمود. از سال 92 شروع به تسویه بدهی های خود نمود و تا اینکه در سال 97 بیش از 500 میلیون تومان از دهی های خود را تسویه نمود. بانک ارائه کننده تسهیلات به علت اینکه اقساط در موعد مقرر پرداخت نشده بود وام دریافتی را همراه با اصل و سودش استمهال کرده و در قالب قراردا جدید با تولید کننده منعقد نمود که نتیجه آن بدهکار نمودن تولید کننده به مبلغ 2،700،000،000 تومان محاسبه سود های مرکب شده است ، به نظر شما یک تولید کننده توان پرداخت آنرا دارد و یا اینکه تمامی کارخانه بفروشد بدهی خود را تسویه کند و کارگر ها را اخراج نموده و تتمه پولش را در بانک بگذارد و با خیال راحت زندگی کند بهتر نیست ؟ مشکل تولید ما این است نه عدم کیفیت. در واقع عدم حمایت از تولید
باید جواب انگلیس رو داد.
قاجار تموم شد و رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
فعلا که آنها ابرنفتکش ایران را توقیف کرده اند و از تنگه هرمز هم با حمایت ناوهای خود نفت خود را عبور می دهند
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
جمع کن بابا کمی از مغزت کار بکشی بدنیا! در ضمن
خیلی تلوزیون نگآه نکن الکی جوگیر میشی یه وقت
کاردستمون میدی
باید مثل رییس علوی دلواری عمل کنیم. باید هر طور شده و سریع یه نفتکش انگلیسی رو توقیف کنیم و ناو اسکورتشونم اگه اومد جلو غرقش کنیم. اینجا ساحل خلیج فارسه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
شبها زیاد شام سنگین نخور و اخبار ۲۰۳۰ را باور نکن ....
ما برای رفع مشکلات مردم دعا میکنیم

یک مسئول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
یعنی انقدر کار بلد نیستین که دعا می کنین. خوب استعفا بدین اونایی که کار بلدن بیان سرکار. پیرزنها به اندازه کافی دارن دعا می کنن
ما میتونستیم با این شرط با امارات توافق کنیم که امارات تبدیل به متحد ایران بشه و از ایران و متحدانش حمایت کنه. مثلا در مورد دور زدن تحریمها به ایران کمک کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
اونوقت مثل ما اقتصادش فلج بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
شما که انقدر واردین چرا نمیایی ایران زندگی کنین نشستین پای گود می گی لنگش کن
شورای نگهبان مهمترین ارگان نظام است
اگر شورای نگهبان نتواند متخصصین واقعی واقعی را در هر زمینه جذب کند و از آنها بهره ببرد در انتخاب کاندیدا در تمام انتخابات ها
دچار مشکل خواهیم شد
کاش معیارها و شاخص های تخصصی فراتر از سوابق کاری و مدیریتی بود برای شورای نگهبان ،
در عصر امروز متاسفانه جوانان نابغه و افراد لایق نمی توانند با اخلاق و تعهد و شرافت و انسانیت به راحتی دوره انقلاب به منصب ها و مدیریت های کلان کشور دست پیدا کنند و اگر هم بتوانند انگشت شمارند
پس با این حساب طبق مفاد شورای نگهبان که
تمام کاندیدا ریاست جمهوری باید مدیر دولتی و یا سوابق مدیریت کلان کشوری داشته باشند
جوانان نابغه و افراد لایق و متخصص و متعهد که توانایی های فوق العاده دارند متاسفانه بر اساس همین بند رد صلاحیت می شوند
و به ناچار شورای نگهبان باید تا وقتی که انقلابیون قدیمی و سالخورده عزیز تا وقتی در قید حیات هستند کاندیدا را از همانها انتخاب نماید
از سال 1372 که خصوصی سازی شروع شد، اختصاصی سازی سرمایه های ملی ایران به نفع صاحبان قدرت و ثروت در ایران شروع شد و الان هر وقت اسم خصوصی سازی میاد، جسم مردم میلرزد و ذهن مردم به طرف غارتی دیگر میرود

حسین راغفر
پاسخ ها
خودش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
برادرمن خصوصی سازی ازنوع چینیش جواب داد،خصوصی سازی ایرانی وروسی باعث رانت دولتی شد،چینیهابجای فروش کارخانه های دولتی اومدن ازسرمایه گذارحمایت کردن که کارخونه جدید بزنه ودرمقابل ازکارخونه های دولتی خواستندکه بااین کارخونجات جدیدرقابت کنه ولی توایران مثل روسیه اومدن کارخونجات دولتی رابارانت به حداقل قیمت به خودشون فروختندکه بعدشم خریدارکه خودشون باشن خیلیاشون بافروش دستگاهها وزمین وساختمون کارخونه چندین برابرهم سودکردنددرعوض تولیدبی تولید
متاسفانه مسئولان ایران هیچ وقت بی بی سی را تحریم نکردند باوجود ان همه دروغ پراکنی.چرا?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
از هر تریبونی باید استفاده کرد ، به نظرت نیاز به گفتنش هست؟
کد خدای تخلف در انتخابات طبیعی هست . چقدر خوب میشد که مثل انتخابات امریکا بصورت لحطه به لحظه مردم‌نتایج را میدیند . نه اینکه شمارش بصورت دستی باشه و اعلام نتایج هم دو روز هم طول بکشه ایا شورای نگهبان خکدش را با علم‌روز مطابقت داده یا نه میخواهد با تفسیر برخورد کند
باز هم مهجرانی که با روحانی در جهاتی همهنگ است
بهترین کار ترانزیت مواد مخدر به اروپا و کسب درآمد و نقره داغ کردن این جماعت نمک نشناس است چرا باید جوانان ایرانی فنا شوند و بجای سنتی کشی درگیر صنعتی کشی شوند و نابود شوند .
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
لازم نیست شما راه کارهای کهنه شده وانجام شده
بدی
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
من با افزایش آزادی موافقم اما همزمان باید قدرت نظامی ما هم بیشتر بشه. هدف از مذاکره و توافق کاهش قدرت ایرانه پس مذاکره بی معنی است.
ناشناس
| France |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
فشار برای مذاکره با کسی که تعهدات بین المللی را برای گرفتن نفع خود نقض می کند ، خیانت است ، البته اگر گوینده ایرانی باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
مذاکره با ترامپ برای دفع تهدید؟اصلا همه این تهدیدات نتیجه مذاکرات قبلی است که امتیاز زیادی از کشورمان گرفتند و ۱سال هم به تعهدات خود پایبند نماندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
خسته نشدی البانی؟ حداقل کمی تنوع داشته باش ، کپی پیست کار ، روزی چند بار میفرستی اینو الان چند ماهه کارت اینه واقعا خسته نشدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
هنوز گند مذاکره هسته ای که با فشار و دروغ و بزک به نظام و ملت تحمیل کردین برطرف نشده عجب رویی دارین
عطاءالله مهاجرانی اگر راست میگه از زندگی در انگلستان دست بکشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
فیلمه جانم
عطا خان تو این فکره یه روز یه هیئت مخفی از ایران میره بهش پیام میده لطفا بیا رئیس جمهور بشو مملکت را نظم بده!... خوش خیاله
عطاءالله مهاجرانی BBC را تحریم کرد...حزب بادی اصولی ندارد که تحریم کند یک خورده خودشو لوس میکنه بر میگرده یک جوری باید نون در بیاره...
ایشون میگن با بی بی سی همکاری نخواهند کرد. خود بی بی سی هم که همیشه ادعا کرده ربطی به دولت انگلیس نداره. تازه ایشون کجا بره که پناهندگی بهش بدهند و کمک مالی ماهانه و خانه مجانی داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
ایشان نماینده ایران در بی بی سی بود
خودش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
یکم انصاف داشته باشیم،تاجائیکه من همیشه مصاحبه آقای مهاجرانی رادیدم ایشون کلا"مدافع رهبری ومملکت بوده شایدایراداتی هم داشته ولی درکل مردوطن پرست ومعتقدی هستش ونیومدنش به ایران هم شاید دلیلی داره که منوشما نمیدونیم
همتی کشور رو وارد فاز رکود تورمی عمیق کرد ، و بازارها به طور کلی قفل شد .
چکهای برگشتی داره بطور تصاعدی بالا میره ؟! فکری به حال این رکود تورمی کمرشکن کنید ؟؟
راه حل مشکلات ما
1- افزایش قدرت نظامی و هسته ای
2- افزایش همبستگی ملی با افزایش آزادی و ترویج همزیستی مسالمت آمیز عقاید مختلف
3- اصلاحات اساسی در اقتصاد بویژه حذف رانت و خصوصی سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
واقعا دوست داری عربستان و ترکیه و بحرین و افعانستان بمب اتم داشته باشند ؟ بمب اتم فقط برای کشورهای دمکراتیک خوب هست . بی زحمت پاسخ
مهاجرانی مهاجر تحریم کرد! کلی خندیدیم
ما نفهمیدیم این مهاجرانی مامور است یا فراری. آین آدم ظاهرا هم از توبره می خورد هم از آخور.
مهاجرانی شما نونت را بی بی سی وانگلیس میده اگر راست میگی برو یک کشور مسلمان زندگی کن همه انگلیس وکانادا و امریکا را ترجیح مدید به کشور خودتان ویا یک کشورمسلمان .ظاهرا تو انگلیس همه چی امن وامان است برایتان‌ .از دکل چه خبر
حضور منافقان در سایت ها برای ابراز نظر جدی است از افکار خودمان مراقبت کنیم.
مهاجرانی هزینه زندگی در انگلیس را از کجا تامین می کند .؟
همینکه فردی مانند مهاجرانی که سالها در این کشور مسئول بوده ، در انگلیس سکونت میکنه نشان میده چنین افرادی چی به سر این کشور آوردن که اون رو قابل سکونت نمی دونن و به آغوش کشوری پناه میبرن که ادعا داشتن دشمنه
مهاجراني بايد همچنان در بي بي٣٠ شركت كنه و از اين رسانه خائن در جهت برملا كردن اهداف شوم كشورهاي استعمارگر مثل آمريكا و انگليس و اسرائيل و فرانسه استفاده كنه
هرساله بیش از 650000نفر درکنکور بجربی شرکت می کنند دلیل اینکه تعداد پذیرش رشته پزشکی هیچ افزایشی نداردچیست آیا مردم باسد برای ویزیت یک پزشک متخصص طماع وپول دوست باید 6ماه درنوبت بمانند چرا مجلس ودولت هیچ اقدامی نمی کنند مگر آنها نمایندگان مردم نیستند؟
با جابجایی های بی حاصل مشکل انتخابات حل نمی شود مردم باید احساس کنند رایشان منتج به نتیجه می شود تاکنون چنین نبوده رای بدهید یا ندهید هیچ تفاوتی نمی کند اصولگرا ها خود را پیروز این دوره می دانند ولی معلوم نیست چه خواهد شد در هر صورت باید پاسخگوی مشکلاتی که ایجاد کرده اید باشید این مسلم است که اصلاح طلبان امکان اصلاح ساختاری نخواهند داشت و اجازه کاری فوقالعاده به آنها داده نخواهد شد
بی بی سی فارسی اصلا تاسیس شده که زبان تجزیه طلبها و آشوبگرها با توجه به پونصد سال تجربه آاستعماری آنها در دنیا و منطقه باشه، و البته ایران هم با این وضعیتی که رادیو و تلویزیونهاش داره و مدیریت اونها را سپرده دست یه عده آدم که جز آه و ناله و نفرت به خورد مردم نمی دند، ملت نه این که نیات بی بی سی رو نمی تونند درک کنند، بلکه به خاطر اوضاعی که این عده در تلویزیون بوجود آورده اند، گرایش به دیدن برنامه های بی بی سی خیلی زیاده. کار از پایه خرابه. یعنی وقتی که مدیزیت کشور انتصابیه و احزاب بزرگ نقشی وجود نداره و نقشی در بدست آوردن قدرت سیاسی اصلا وجود نداره، همینه
عطاالله مهاجرانی ی ادم نان به نرخ روز خوره...برای برگشتن به عرصه سیاست ایران به هر کاری دست میزنه
تغییرات دراعضای شورای نگهبان بویژه اگربا کناره گیری آیت الله جنتی باشد میتواند در افزایش اعتماد مردم تاثیرگذار باشد. ولی اگر همه اعضاعوض شوند ولی ایشان بعنوان دبیرباقی بماند .آش همان آش وکاسه همان کاسه.
من فقط نگران اون کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستم که کلا یک میلیون وهفتصد هزار تومن تو حسابش پول بود والان هم چند وقته هیچ سمتی نداره .بیچاره چطور داره زندگی میکنه
وقتی امارات میلیاردها دلار به صدام کمک نظامی کرد ، وقتی در تشکیل و تجهیز و حمایت از طالبان کم نگذاشت، در تشکیل و حمایت از داعش و بی ثباتی عراق و سوریه نقش داشت ، در تجهسز ترکریست های شرق کشور دست داشت ، در تامین مالی اندیشکده های تگدرو امریکا علیه ایران نقش داشت ، در کشتار مردم یمن نقش داشت ، و در داخل عده ای به هر دلیلی کوتاه آمدند ، نتیجه اش می شود ماجراجویی های اخیر این کشور در برابر ایران که حتی تمامیت ارضی کشورمان را نیز به چالش کشیده است. هر بار این کشور بدی کرد و مسئولین ما تحمل کردند و کوتاه امدند. وقتی جسارت به امنیت و تمامیت ارضی و منافع ایران بی عواقب باشد دیگران نیز از هیچ آزار و اخلالی دریغ نخواهند کرد.

لطفاً این بار مسئولین محترم کوتاه نیایند و برادری اسلامی را بهانه کوتاه امدن قرلر ندهند و در برابر منافع اندک حاصله از تنبیه همیشگی این دولتِ کوچکِ سرسپرده ی ماجراجو نگذرند.

چرا که سعدی علیه الرحمه فرموده است : نیکی چو از حد بگذرد نادان خیال بد کند!
تا اخرین قطره خون خود جهت سربلندی کشور خواهیم ایستاد .منافقین را به گورستان تاریخ خواهیم سپرد.اگر غلط اضافی کنند دوباره مشت اهنین ملت انان را نابود خواهد کرد.این خودفروختگان فکر میکنند که اگر عروسک خیمه شب بازی گاوهای شیرده منطقه و خرشیر خوران غربی ها باشند میتوانند در این کشور جای پایی داشته باشند ولی نمیدانند که فرزندان و دلبستگان حیدر کرار قلم پای انها را خواهند شکاند.به امید پیروزی جهان اسلام بر جهان کفر و اعراب شیرده منطقه.!!! در اصل اینها خران شیر ده هستند واقعا حیف است که گاو باشند !!!
بند چهارم پیشنهاد امارات هم این بوده که اصلا ما یکی از استانهای جمهوری اسلامی شویم
پس شعار ایران همسایگانش را به مذاکره دعوت میکند چه شد؟ چرا فرصت سوزی میشود؟ چرا پیشنهاد امارات را قبول نکردیم؟
راه حل مشکلات ایران
1- رسیدن به مرزهای دانش واقعی و مدیریت است.
غیرت ملی و حب وطن
من و امثال من چیزی برای از دست دادن نداریم لطفا جنگ راه بندازین تا ثروت کشور های عربی رو غارت کنیم
سلام، تغییرات در شورای نگهبان از اصول وواجبات است، اگر این تغییرات هرچه سریعتر صورت پذیرد نتایج مطلوبتری برای کشور رقم خواهد خورد،تغییرات باید شامل تحولات بنیادی دراین شورا باشد، خصوصا در ایفای نقش شورای نگهبان در تایید صلاحیت کاندیدهای نمایندگی ونظارت همه جانبه این شورا در امر انتخابات ،
پیشنهادات دامارات خوبه انجام دهید ..از فرصت بهره ببرید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر