بازدید 4837
در رفتگی شانه سهراب مرادی؛ همه در انتظار جواب MRI

اتفاق ناگوار تازه برای نابغه وزنه برداری ایران

دکتر اصلانی پزشک معالج این وزنه‌بردار شب گذشته با انجام بیهوشی، دررفتگی شانه را جا انداخت و اکنون نیز باید از این وزنه‌بردار MRI مجددی گرفته شود تا مشخص شود وضعیت جدیدش به چه صورت است.
کد خبر: ۹۱۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 11 July 2019

در رفتگی شانه سهراب مرادی جا انداخته شد و اکنون MRI جدید وضعیت این وزنه بردار را مشخص می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، سهراب مرادی پس از این که چند هفته پیش از ناحیه کتف آسیب دید، عصر دیروز در تمرین، دچار در رفتگی از ناحیه شانه شد و به بیمارستان منتقل شد. دکتر اصلانی پزشک معالج این وزنه‌بردار شب گذشته با انجام بیهوشی، دررفتگی شانه را جا انداخت و اکنون نیز باید از این وزنه‌بردار MRI مجددی گرفته شود تا مشخص شود وضعیت جدیدش به چه صورت است.

پیش از این سهراب مرادی از ناحیه کتف مصدوم شده بود که حدود سه هفته فیزیوتراپی انجام داد و پس از انجام MRI جدید مشخص شد شرایط بهتری دارد، اما این وزنه‌بردار نباید تمرین می‌کرد.
در حاضر هم نکته مهم بحث از دست ندادن زمان است و با توجه به این که در آلمان دوره درمانی این وزنه بردار می‌تواند کوتاه‌تر شود شاید بهتر باشد با برگزاری جلسه فوری در مورد شرایط این وزنه بردار تصمیم‌گیری شود و اگر در آلمان راه درمانی این وزنه بردار کوتاه‌تر می‌شود، شرایط مجدد اعزامش به این کشور را فراهم کنند.

Image result for ‫مصدومیت سهراب مرادی‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل