بازدید 14196

شکستی دیگر برای آمریکا در شورای حکام آژانس

کد خبر: ۹۱۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 10 July 2019
سخنگوی وزارت خارجه ایران نشست امروز آژانس را شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام برشمرد و عنوان کرد: آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی برگزاری نشست فوق العاده شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به درخواست آمریکا در صفحه توئیترتش نوشت: «شکستی دیگر برای آمریکا در مضحکه شورای حکام آژانس؛ آمریکا بار دیگر به دست خود منزوی شد. استحکام حقوقی برجام، دیپلماسی فعال و دست پر سیاسی و اخلاقی ایران همه راه‌ها را بر پیمان شکنان پر مدعا می‌بندد.»
شکستی دیگر برای آمریکا در شورای حکام آژانس

سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد که شورای حکام چند روز دیگر بنا به درخواست آمریکا که خواستار نشست فوری این شورا برای بررسی مسائل مربوط به پرونده هسته‌ای ایران شده بود تشکیل جلسه خواهد داد و بعدا اعلام شد که این نشست فوری به درخواست آمریکا قرار است امروز (چهارشنبه) دهم جولای در مقر این سازمان در وین برگزار شود.

براساس این گزارش، هیأت آمریکا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بار دیگر ادعای آمادگی برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران را تکرار کرد و اقدامات تازه ایران برای کاهش تعهد به برجام را «باج‌خواهی» خواند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل