بازدید 12869
به خانواده ام دائما توهین می کنند

تکرار ادعای جنجالی کوبیاک علیه مردم ایران

من هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارم، ولی می‌دانم که این اتفاق‌ها بعد از حرف‌های من افتاده. ولی قبل از حرف‌های من هم شاهد اتفاق‌های مشابهی بوده‌ایم. این اتفاقی است که درباره ایران سال‌ها سابقه دارد. به خانواده من دائما توهین می‌شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 09 July 2019

وبسایت لهستانی sport.pl در گفت‌وگویی تازه با کوبیاک، والیبالست جنجالی این کشور که در حال گذراندن تعطیلات بوده ، مصاحبه ای کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، خبرنگار لهستانی با استفاده از این فرصت سوالاتی درباره ماجرای او و تنش به وجود آمده میان او و مردم ایران و محرومیتش پرسیده است. قبل از شروع لیگ ملت‌ها بود که میشل کوبیاک به بهانه درگیری با بازیکنان ایرانی در جریان فینال جام باشگاه‌های آسیا مصاحبه تندی علیه بازیکنان و مردم ایران به زبان آورد. کاپیتان باتجربه تیم ملی لهستان که در آن مسابقه در ترکیب تیم پاناسونیک ژاپن به میدان رفته بود، با این صحبت‌های خود روابط بین والیبال ایران و لهستان را به حاشیه برد و با حکم فدراسیون جهانی ۶ جلسه‌ محروم شد.  همچنین از سوی FIVB اعلام شد باید نامه عذرخواهی از سوی این بازیکن در ارومیه قبل از بازی ایران و لهستان خوانده شود اما کوبیاک این نامه را خودش ننوشته بود.

همه تصور می‌کردند این جنجال به پایان رسیده و حتی شهردار ارومیه، در اقدامی عجیب و غیرمنطقی سرمربی لهستان را در جریان سفر به این شهر به عنوان شهروند افتخاری انتخاب و معرفی کردند. حالا در فاصله چند روز مانده تا شروع مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ و در حالی که ایران و لهستان بار دیگر باید در شیکاگو رودرروی هم قرار بگیرند، میشل کوبیاک مصاحبه جدیدی را با سایت اسپورت لهستان انجام داده و بار دیگر هم درباره ایران صحبت‌های جنجالی به زبان آورده است.

تا چند وقت دیگر در تعطیلات خواهید بود و تعطیلات را چطور می‌گذرانید؟

سه هفته. برایم کافی است. من با خانواده‌ام هستم. به همراه همسرم و دخترهایم. ما به خارج از کشور نرفتیم، چون می‌خواستیم در خانه خودمان بمانیم و با فامیل وقت بگذرانیم. ما همیشه خارج هستیم و گفتیم این یک بار را در لهستان بمانیم. از این گذشته می‌خواستم یک مدت کلا از والیبال دور باشم.

تکرار ادعای جنجالی کوبیاک علیه مردم ایران

می‌خواستم بدانم در این مدت بازی هم‌تیمی‌هایت در لیگ ملت‌ها را دیدی؟

بله، معلوم است که نتایج را دنبال می‌کردم. ولی چون بازی‌ها در ساعت‌های مختلف برگزار می‌شد همه را نمی‌توانستم ببینم. ولی اگر بازی‌ای در ساعت مناسب انجام می‌شد تماشایش می‌کردم. ولی نمی‌خواهم دروغ بگویم. هدف اصلی من در این مدت این بود که با همسر و دخترانم باشم، چون مدت‌ها بود من را خیلی ندیده بودند. از این گذشته می‌دانم بعد از این سه هفته تعطیلات دوباره باید برگردم و تمام تمرکزم را روی والیبال بگذارم. برای همین سعی کردم خیلی به والیبال نپردازم.

آیا دیدار‌های لهستان و ایران را تماشا کردی؟

نه، هیچکدام از بازی‌های مان در ایران را تماشا نکردم. علتش این نبود که علاقه‌ای به تماشای آن‌ها نداشته باشم. نه، فقط کار‌های دیگری داشتم و وقت نکردم.

وقتی شنیدی بعد از مسابقه هواداران ایرانی اتوبوس تیم لهستان را متوقف کردد چه حسی داشتی؟

هیچ حسی نداشتم، چون کاری از دستم برنمی‌آمد. بازیکن‌ها باید به این سوال پاسخ بدهند که آیا واقعا جریان خطرناک بوده یا نه؛ که البته بعضی از آن‌ها آن را خطرناک ارزیابی کرده بودند. من معتقدم مصاحبه من نه باعث شدیدتر شدن این رفتار‌ها شده نه از شدت آن‌ها کم کرده. من معتقدم ایران اینطوری است که البته تعجبی هم ندارد.

از واکنش هواداران ایرانی که بعد از صحبت‌های جنجالی ات در صفحات اجتماعی برایت کامنت‌های تهدیدآمیز گذاشته‌اند ترسیدی یا نه؟

من هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارم، ولی می‌دانم که این اتفاق‌ها بعد از حرف‌های من افتاده. ولی قبل از حرف‌های من هم شاهد اتفاق‌های مشابهی بوده‌ایم. این اتفاقی است که درباره ایران سال‌ها سابقه دارد. به خانواده من دائما توهین می‌شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۴
افرین بالاخره یکی پیدا شد ماهیت ایرانی ها را نشون بده و پا پس نکشه. ایرانیان هر کاری دوست دارند می کنن و بعد با هوچی گری میخوان طرف مقابل رو ساکت کنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
ای بی بته. خاک تو سر ایرانی های امثال تو کنن. احتامالا از پشت بابات نیستی.
مهدی داداش نژاد از تبریز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
غیرت هم خوب چیزیه؟؟؟ً!!1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
واقعا برات متاسفم جناب به اصطلاح روشن فكر
البته به نظرم شما اصلا ايراني نيست
کوبیاک چیز خاصی نگفته اگر هم گفته باشه بخشی از واقعیت موجود هست. این عادت بد حمله به صفحات مجازی ورزشکار و هنرپیشه و ... تا کی باید تکرار بشه؟1
پاسخ ها
مهدی داداش نژاد از تبریز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
متاسفم براد اجنبی؟!؟!؟1
البته متاسفانه متاسفانه ایشون حقیقت میگه ... ما واقعا در سطح پایینی از فرهنگ و شعور هستیم ... وقتی موضوعی خلاف منافع و علایق ما باشه واقعا سرسوزنی فکر و تدبیر بکار نمی بریم .... فقط دلمون خوشه که دوهزار و پانصد سال پیش کورش کبیر پادشاهمون بوده !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خوب شاید همینطوره که شما میفرمایید
اما یه ذره هم به این فکر کنید شاید یک جریان غیر ایرانی هم انگیزه بدنام کردن ایرانی ها رو در افکار عمومی دنیا داشته باشه
ایجاد حساب کاربری که ایرانی قلمداد بشه چندان کار سختی نباید باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
شما حتما
دليلي نداره هر جوري كه ميخوان با تيم هاي ايراني برخورد كنن و هيچ كس جوابي نده.
در ضمن اگر ايشون و امثال شما به اصطلاح روشن فكرا درك و شعور داشتيد كل ايراني ها را مخاطب قرار نمي داديد بلكه حداقل در بيان به آن عده خاص اشاره مي كرديد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
چقدر راحت به ویژگی خود اعتراف کردی.
تابناك ! بين خودمون باشه غريبه ها نشنوند . ايراني ها عمدتاً بي فرهنگ هستند . نه در مورد ورزش بلكه در همه موارد رفتار هاي غير عادي از خودشون نشون ميدن . شايد علتش نبود كار فرهنگي و سخت گيري هاي بي مورد حاكميت باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بي فرهنگ جد و آباد جنابعاليه
خاك بر سر وطن فروشت بي غيرت
نباید یکطرفه قضاوت و این بازیکن را محکوم کرد . متاسفانه مردم ما در توهین به چهره های سرشناس در شبکه های مجازی دارای شهرتی جهانی هستند . درسته که لیونل مسی محترمانه رفتار کرد و توهینی به ملت ایران نکرد اما این دلیل نمی شود که دیگران هم چنین صبری داشته باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بي خود مي كنه به ملت ايران توهين كنه
اگر ايشون و شما بفهميد بايد به همون تعداد محدود اشاره كنه نه همه مردم ايران
از دوستان تابناكي به خاطر استفاده از كلمه حاكميت ، اگر نامناسب بوده عذر خواهي مي كنم . تقصير از سواد فارسي ناقص حقير بوده .
اینبار کجاش دروغ گفته؟
((من معتقدم ایران اینطوری است که البته تعجبی هم ندارد.)) البته خیلی بیراه نگفته........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
غلط كرده با شما
یه نگاه به بازی سپاهان وپرسپولیس بندازید میفهمی که این بنده خدا چی میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
تو همه دنيا اين اتفاقات ممكنه به انواع و انحاء مختلف بيافته
دليل نميشه به خاطر يه تعداد خاص يك ملت را مخاطب قرار دهيم
پر بیراه نگفته ها!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
شكر خورده با شما
بالا برید پایین بیاید تمام حرفاش حقیقت داره و ما مردمی به شدت بی فرهنگ و سطح پایین هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
جنابعالي شايد ولي ملت ايران نه
با اين همه روشن فكري خفه نشي
دروغهای بیشرمانه یک احمق برای مطرح شدن در رسانه ها
حرف بدی نزد، درست گفت و بی احترامی هم نکرد. کم تماشاگرا به هموطنای خودمون در مسابقات داخلی فحش می دن، این فحش دهندگان جز مردم ایران نیستن؟ کم درگیری و بزن بزن وجود داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
مردم ايران ٨٥ ميليون نفره نه ده بيست هزار نفر
بیایید به جای سرزنش کوبیاک . خودمان را اصلاح کنیم راست میگه دیگه یه نگاه به وضع رانندگی و شمال رفتندو سیزده به در رفتن و صف وایستادن و ریختن آشغال تو خیابونا و... بکنید میفهمید حرفاش واقعیت داره.
راست می گه این کارها به سردستگی فردوسی پور شروع شد و متاسفانه همچنان کم و بیش تکرار می شه. هرچند که با رفتن این بابا خیلی فرهنگ مردم بهتر شده
باید توهین و فحش دادن را ترک کنیم. کار خیلی زشتی است و باعث آبروریزی است. ادب مرد به ز دولت اوست.
حتما شما هم گل بی خار‌ روزگارید ، اگر تنت نخاره کسی کاری بهت نداره
حالا کافی بود یه نفر از کشور های عربی یا یک فرد افغانی این حرف رو میزد سریع میشد ملخ خور تازه به دوران رسیده یا کارگر نفهم
به جا اینکه برگردیم رفتار خودمون رو بررسی کنیم سریع بدون دلیل یا حرف طرف مقابل رو رد می کنیم یا تائید اروپایی یا آمریکایی باشه طرف حرفش کامل درسته آفریقایی یا آسیایی باشه حرفش کامل اشتباهه
سطح فرهنگی یک ملت را در سطح عوام در توالت های عمومی و در سطح خواص در مجامع فرهنگی و رسانه ها می توان بوضوح مشاهده کرد البته شرایط اقتصادی و فساد مسؤلین در افت و نزول فرهنگ هر ملت و توسعه لومپنیزم نقش اساسی دارد
تنها فرهنگ گسترش یافته و متعالی
" فرهنگ عرب های بی خاصیت شکم چران تا سر حد مرگ "
این تخصص ماست که برماست!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل