بازدید 13447
حذف نام سه گوش شکسته سرشناس، باسابقه نمایندگی مجلس و شورای شهر با چه استدلالی؟!

یک هفته مانده به انتخابات کشتی؛ صلاحیت خادم، جدیدی و دبیر احراز نشد / وزارت ورزش: تا شب انتخابات وقت هست!

برخی منابع غیررسمی مشکل هر سه را یک موضوع مشابه می‌دانند که برای افکارعمومی علنی اعلام نشده و احتمالا در آینده نیز نخواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید، در فرصت اندک مانده، چه تصمیمی برای این نمایندگان سابق مجلس و شورای شهر گرفته خواهد شد. طول کشیدن روند تأیید صلاحیت این اشخاص می تواند ضربه جدی به حیثیت حرفه ای آنها بزند.
کد خبر: ۹۱۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 09 July 2019

تنها یک هفته تا برگزاری انتخابات حساس فدراسیون کشتی و انتخاب جانشین رسول خادم، رئیس مستعفی این فدراسیون مانده است، ولی هنوز کاندیدا‌های حاضر در این رقابت رسما اعلام نشده اند!

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در حالی که صبح امروز فهرست اعضای رأی دهنده در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش و فدراسیون اعلام و البته انتقاد‌های گسترده‌ای هم به آن طرح شد، هنوز نام نامزد‌های تصدی پست ریاست فدراسیون کشتی اعلام نشده است تا شائبه‌ها هر ساعت بیشتر شود.

صلاحیت خادم، جدیدی و دبیر برای انتخابات کشتی احراز نشد؟

در این باره اخبار جدی و تأیید شده به گوش می‌رسد که امیررضا خادم، عباس جدیدی و علیرضا دبیر، سه کاندیدای سرشناس ریاست فدراسیون، هنوز تأیید صلاحیت نشده اند. طول کشیدن روند تأیید صلاحیت این اشخاص می تواند ضربه جدی به حیثیت حرفه ای آنها وارد کند و دامنه ردصلاحیت های گسترده در عرصه سیاست را به ورزش کشور نیز بکشاند.

صلاحیت این نفرات در حالی احراز نشده که امیررضا خادم، نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ورزش خانه ملت بوده و سال‌ها معاون وزیر ورزش و جوانان شناخته می‌شد که بخاطر حضور در همین انتخابات از معاونت وزارتخانه استعفا داد و شاید اگر می دانست قرار است صلاحیت او برای حضور دوباره بر صندلی ریاست کشتی رد شود، هرگز جایگاه معاونت وزیر را ترک نمی کرد.

همچنین عباس جدیدی، عضو شورای شهر تهران بوده که در دوره اخیر برای حضور در انتخابات و تکرار این سمت احراز صلاحیت نشده بود. علیرضا دبیر، دیگر عضو شاخص شورای شهر تهران ده سال، که نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز بود، حالا برای حضور در انتخابات با مشکل تأیید مدارک مواجه شده و آن طور که گفته می‌شود، هنوز مراجع ذیربط نتوانسته اند این سه چهره سرشناس را برای حضور در رأی گیری مجمع، از فیلتر‌های خود بگذرانند. دبیر نیز در جریان انتخابات شورای شهر با مشکل رد صلاحیت در مرحله ابتدایی مواجه شده بود؛ اما تصور می شد تأیید صلاحیت برای کرسی مجلس و شورای شهر با رقابت برای تصاحب ریاست ورزش کشتی تفاوت های اساسی داشته باشد.

برخی منابع غیررسمی مشکل هر سه را یک موضوع مشابه می‌دانند که برای افکارعمومی علنی اعلام نشده و احتمالا در آینده نیز نخواهد شد. با این حال باید منتظر ماند و دید، در فرصت اندک مانده، چه تصمیمی برای این نمایندگان سابق مجلس و شورای شهر گرفته خواهد شد. طول کشیدن روند تأیید صلاحیت این اشخاص می تواند ضربه جدی به حیثیت حرفه ای آنها بزند.

معاون وزیر: تا شب انتخابات وقت هست!

وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک هنوز واکنشی به عدم تأیید صلاحیت سه کاندیدای سرشناس ریاست کشتی نشان نداده اند؛ اما معاون وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در خصوص وضعیت چند تن از کاندیداهای کشتی برای شرکت در مجمع انتخابات فدراسیون و اینکه آیا صلاحیت آنها تأیید شده است یا خیر، بدون اشاره به نام آنها گفت: در تلاش هستیم صلاحیت این چند کاندیدا تا زمان برگزاری مجمع انتخابات تأیید شود. قطعاً اگر تا ۲۶ تیر صلاحیت آنها تأیید شود در انتخابات شرکت خواهند کرد؛ بنابراین، این چند نفر تا زمان برگزاری مجمع فرصت دارند صلاحیت خود را برای شرکت در انتخابات احراز کنند. در صورتی که تا شب انتخابات صلاحیت آنها تأیید شد، مشکلی برای حضور در انتخابات نخواهند داشت.

سرپرست فدراسیون کشتی: تحت هر شرایطی 26تیرماه رئیس کشتی انتخاب می شود

بهروز نعمتی، سرپرست موقت فدراسیون کشتی در واکنش به مشخص نشدن تکلیف سه کاندیدای کشتی اظهار داشت: همان طور که وزارت ورزش اعلام کرده انتخابات فدراسیون کشتی در موعد مقرر و در ۲۶ تیر ماه قطعاً برگزار می‌شود. تاکنون اسامی ۸ یا ۹ کاندیدا از سوی مراجع ذیصلاح جهت حضور در انتخابات تأیید نهایی شده و همچنان صلاحیت دبیر، خادم و جدیدی احراز نشده است.

وی تأکید کرد: تا ۲۶ تیرماه منتظر احراز صلاحیت این سه کاندیدا می‌مانیم و پس از آن تحت هر شرایطی، انتخابات را در موعد مقرر برگزار خواهیم کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۷
هیچی اینها دیگر جایی در ورزش ندارند
دیگر کسی دوستشان نخواهد داشت
خیلی با مزه اید.بزرگان کشتی هم رد صلاحیت می شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!! بروند کشور های دیگر برای خودشان هم کار خوب هم بدون دغدغه
خوب کاری کردن یه باربا اصولگراها وارد شورای شهر میشن یه بار میخوان زورچپون بشن تو فدراسیون مدارک دانشگاهیشونم به درد خودشون میخوره الان ننه عمه منم با ۸۰ سال سن بدون کنکور داره تو دانشگاه آزاد مهندسی میخونه
اینکه گفتید امیررضاخادم نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون ورزش خانه ملت و سال‌ها معاون وزیر ورزش و جوانان ، عباس جدیدی عضو شورای شهر تهران ،علیرضا دبیر دیگر عضو شاخص شورای شهر تهران ( به مدت ۱۰ سال)، نایب رییس کمیته ملی المپیک بوده اند دلیل نمیشود زیرا نخست وزیر ، رییس مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور و خیلی افراد با سابقه مهمتر در موارد بسیاری تایید صلاحیت نشدند اینان که جای خود دارند !!!!!!!!
گویا میخوان مثل انتخابات وزنه برداری انتخابات فرمالیته و رانتی و...
به قول خاتمی، دیگر نه تایید طلاحیت به کسی اعتبار میدهد ونه رد صلاحیت کسی را بی اعتبار میکند
سوابق درخشان آقای دبیر در شورای شهر و شهرداری منطقه 18!!
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
سوابق درخشان برای مردم و یا خودش؟!!!!! الان می دانید ایشون منزلش در کجای تهران هست؟!!
عجب، همه شدن دشمن که
یکی از اینا توی مجلسه برای بردن آبردی یک ملت کافیه
این صلاحیت هم در کلیه امور خوب اهرمی شده برای رد کردن این و آن و ورود عده ای بی شخصیت و ناتوان!
یه سری به خیابان پیروزی و.... بزنید. حتما عباس جدیدی و برادرش مشترکن رییس میشن. اب که سربالا میره.....
خوب شد
دبیر و جدیدی فاجعه هستند
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور اس
همه باید بدون نظارت بتوانند کاندیدا شوند و این ملتند که باید بر اساس توانایی افراد را انتخاب کنند .اصل رد صلاحیت تحت هر عنوانی مردود است
فرا خاص نه چندان شایسته مد نظر دولت هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل