بازدید 7317
۴

تله زن زورگیر و همدستانش برای رانندگان

کد خبر: ۹۱۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 09 July 2019

مردی جوان که با همکاری همدستش، همسر خود را طعمه‌ای برای رانندگان خودرو‌ها قرار می‌داد و از آنان زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، اوایل اردیبهشت در‌پی تماس تلفنی مردی جوان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد در جریان وقوع سرقت به‌دست دو مرد و یک زن قرار گرفتند و پس از تحقیق اولیه، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی که مردی ۳۵ ساله است در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: در ساعت ۱۷:۳۰ روز سوم اردیبهشت در محدوده بزرگراه ستاری با خودروی سواری‌ام در حال حرکت بودم که زنی جوان را به‌عنوان مسافر به مقصد یوسف‌آباد سوار کردم.

شاکی در ادامه اظهارات خود گفت: در بین راه سر صحبت باز شد تا اینکه زن جوان پیشنهاد دوستی داد و من هم پذیرفتم. در همین هنگام، ناگهان راننده یک خودروی سواری که یک سرنشین دیگر هم داشت، راه مرا بست. آن‌ها با سلاح سرد مرا تهدید کردند. راننده خودرو با سر‌و‌صدا می‌گفت: تو با همسر من چه کار داری و....

آن‌ها با جوسازی که ایجاد کرده بودند، تمام اموالم را سرقت کردند.

در هنگام تحقیقات مقدماتی پرونده‌های مشابه دیگری به پلیس آگاهی ارجاع شد. سپس کارآگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت و پایش‌های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه زوج زورگیر را در جنوب تهران شناسایی کنند.

تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم برای دستگیری متهمان با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام شدند و مدتی مخفیگاه زوج زورگیر را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه موفق شدند هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کنند.

متهم اصلی پرونده در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد: بیشتر سوژه‌های سرقت را از بین مردان جوان انتخاب می‌کردیم و همسرم به‌عنوان مسافر سوار می‌شد و ما در فرصتی مناسب با بستن راه راننده با بهانه اینکه آن فرد مزاحم زن من شده است اقدام به اخاذی می‌کردیم.

در برخی موارد نیز به‌عنوان مسافرکش افراد را سوار و اموالشان را سرقت می‌کردیم. همسرم روی صندلی جلو و همدستم نیز روی صندلی عقب می‌نشست و به محض سوار‌شدن مسافر اقدام به زورگیری می‌کردیم.

سرهنگ کارآگاه «کامیار چهری»، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه این زن و شوهر به ۲۵ فقره سرقت با همکاری همدستشان اعتراف کردند، افزود: تحقیقات برای دستگیری متهم سوم پرونده ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
اینها همه نشون ظهوره .
چقدر غيرت براي مردانمان مانده است؟!!!!!
چشم و دل و چراغ مسئولین ارتزاق مردم روشن! چه به روز مردم آمده شده که دست به طعمه قراردان ناموس خود میشوند برای لقمه ای نان!!!
اینا کار مهمی نکردن . فقط ایجاد رعب و وحشت و ناامنیکردن. ولشون طفلکیهارو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان