بازدید 6986
با پیروزی 10نفره مقابل پرو؛

برزیل نهمین جام کوپا آمه‌ریکا را در ماراکانا لمس کرد

برزیل ۱۰ نفره با برتری ۳ بر یک پس از ۱۲ سال انتظار به جام رسید و برای نهمین بار ( و چهارمین بار در خانه) جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را به دست آورد.
کد خبر: ۹۱۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴ 08 July 2019

تیم ملی فوتبال برزیل برای نهمین مرتبه فاتح سومین تورنمنت مهم فوتبال ملی در دنیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی ، طلایی پوشان با برتری خانگی ۳ بر یک مقابل پرو در بازی فینال کوپا آمه‌ریکا برای نهمین بار فاتح قدیمی‌ترین جام ملی دنیا شد.

برزیل-پرو-کوپا آمریکا 2019-تیته-قهرمانی برزیل-ماراکانا-فینال کوپا آمریکا-Brazil

در بازی نهایی چهل‌وششمین دوره این رقابت‌ها در ورزشگاه معروف ماراکانا، ابتدا میزبان توسط اورتون در دقیقه ۱۵ به گل اول دست یافت، اما خطای هند مدافع این تیم در محوطه جریمه، یک پنالتی نصیب پرو کرد که گوئررو با یک ضربه در خلاف جهت حرکت بکر در دقیقه ۴۴ گل تساوی پرو و اولین گل دریافتی برزیل در این دوره را رقم زد. در حالی که نیمه اول با تساوی رو به پایان بود، ژسوس در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده این نیمه گل دوم برزیل را به ثمر رساند و میزبان را پیروز به رختکن فرستاد.

اتفاق ویژه نیمه دوم، اخراج ژسوس در دقیقه ۷۰ بود که جریان بازی را به نفع پرو تغییر داد اما برخلاف جریان بازی ریچاردلیسون تازه‌وارد هم در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی گل سوم زرد‌ها را به ثمر رساند و در نهایت برزیل ۱۰ نفره با برتری ۳ بر یک پس از ۱۲ سال انتظار به جام رسید و برای نهمین بار ( و چهارمین بار در خانه) جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را به دست آورد.

شرح گل‌ها
اورتون - ۱۵ (برزیل): ژسوس توپ را از سمت راست ارسال کرد. در حالی که هیچ بازیکنی از پرو، اورتون را پوشش نداده بود، این بازیکن از راه رسید و گل اول بازی را با یک شوت دقیق به ثمر رساند.

اورتون

گوئررو - ۴۴ (پرو): توپ در باکس پنالتی برزیل به دست سیلوا برخورد کرد. داور نقطه پنالتی را نشان داد. گوئررو توپ را خلاف جهت حرکت آلیسون به تور رساند.

ژسوس - ۴۸ (برزیل): بازیکنان پرو توپ را از دست دادند. آرتور توپ را در موقعیتی مناسب به ژسوس رساند. این بازیکن هم از شکاف موجود بین دو مدافع میانی حریف استفاده کرد و با یک بغل پای مطمئن، گلزنی کرد.

ریچارلیسون - ۹۰ (برزیل): اورتون در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و داور به نشانه پنالتی در سوتش دمید. ریچارلیسون پشت توپ ایستاد و پنالتی را تبدیل به گل سوم سلسائو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل