بازدید 2802
۱

بازداشت کلاهبردار ۴ میلیارد ریالی با جعل هویت زنانه

کد خبر: ۹۰۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ 07 July 2019

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مردی که با جعل هویت زنانه و با شگردی خاص از شهروند اراکی چهار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «احسان آنقی» افزود: چندی پیش شهروندی اراکی با مراجعه به پلیس از فردی ناشناس به دلیل کلاهبرداری چهار میلیارد ریالی اعلام شکایت کرد.

وی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات کارشناسان پلیس، مشخص شد که فرد شاکی مدت زمانی طولانی با این فرد که خود را خانمی مرفه معرفی کرده بود، در شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و در آشنایی آنان در شبکه‌های اجتماعی، وعده ازدواج مطرح می‌شود.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: در مدت این آشنایی، فرد ناشناس به بهانه‌های مختلف در حدود مبلغ چهار میلیارد ریال از شاکی پرونده دریافت می‌کند و بعد از سپری شدن مدت زمانی طولانی، این فرد متوجه رفتار مشکوک مخاطب کلاهبرداری صورت گرفته می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با شکایت این فرد و در انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم این پرونده که مرد جوانی بود شناسایی و در عملیات پلیس دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در ابتدای امر و در تحقیقات مقدماتی منکر ارتکاب بزه بود ولی پس از مواجه شدن با ادله و مستندات به دست آمده به ناچار به بزه ارتکابی و جعل هویت اعتراف کرد و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ آنقی گفت: آمارها نشان می‌دهد که افرادی با جعل هویت، شامل نام و جنسیت در این فضا همیشه در کمین بوده و هدف آنان از آشنایی با اشخاص چیزی جز فریب و سو استفاده نبوده است و بر این اساس از کاربران خواست اطلاعات شخصی خود را با دیگران به اشتراک نگذاشته و به آنان اعتماد نکنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی در این حد؟؟؟؟ فقط با چند تا عکس حاضر شده 4 میلیارد ریال بده طرف. جل الخالق.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان