بازدید 5370

کلاهبرداری ۳.۵ میلیارد تومانی در اراک

کد خبر: ۹۰۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵ 05 July 2019
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار ۳۵ میلیارد ریالی با وعده اعطاء سهام خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار قبل از خروج از کشور دستگیر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: چندی پیش با ارجاع یک پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک به پلیس آگاهی استان، تیمی مجرب از کارآگاهان، بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کردند.

وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس، مشخص شد که کارمند یکی از بانک‌های شهرستان، با مراجعه به تعدادی از طلافروشی‌ها و افراد سرمایه‌دار شهر اراک، با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود و جلب اعتماد طلافروشان با شیوه‌هایی متقلبانه و وعده سهام‌دار کردن آن‌ها، مبالغ بالایی طلا با ارائه چک‌های مدت‌دار از آنان خریداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با بررسی‌های تخصصی پلیس و محرز شدن اهداف متقلبانه این فرد و در بررسی سوابق خدمتی او موارد دیگری از اختلاس و سوءاستفاده مالی این فرد به دست آمد و مشخص شد که این فرد با اخذ مرخصی چندین ماهه از بانک، قصد فرار از کشور را دارد.

عزیزی ادامه داد: با توجه به اسناد به دست آمده در کلاهبرداری‌های متعدد این فرد در شهر اراک، با هماهنگی مرجع قضائی، متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال و سپس با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۶ نفر از شهروندانی که در حدود ۳۵ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده است، شناسایی شده‌اند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده همچنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار