بازدید 32063
هزار و هفتصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کیهان: مهران مدیری فقط به پول می‌اندیشد و بس!/ با گران‌ترین بیلبورد‌های تهران آشنا شوید/مصباح یزدی، فرمان برخورد با دکتر شریعتی را صادر کرد؟/نظر ترقی درباره فراخوان قالیباف

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: برخورد با "کشف حجاب" در فردوگاه‌ها/صدا و سیما، ما را یاد تلویزیون‌های بلوک شرق دهه هفتاد می‌اندازد/خانه گران شده؛ مردم به زندگی در چادر روی آورده‌اند/حق‌شناس به دادسرا احضار شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 01 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حمله تند شریعتمداری به ظریف

شریعتمداری در ستون "نکته" کیهان با اشاره به این حرف ظریف در مصاحبه با CNN مبنی بر اینکه «آمریکا توانایی نابود کردن ایران را ندارد، مگر اینکه از سلاح‌های ممنوعه استفاده کند»! نوشت: اگر جناب ظریف از این واقعیت‌ها با‌خبر است که باید گفت: اظهارات ایشان غیر از دعوت از آمریکا برای حمله نظامی به ایران- بخوانید خودکشی آمریکا و متحدانش- مفهوم دیگری ندارد! و چنانچه از هویت وحشی آمریکا بی‌خبر است که با عرض پوزش، این اندازه از بی‌خبری بایسته وزیر امور خارجه ایران نیست! اظهارات آقای ظریف مخصوصا در شرایط کنونی که غرب آسیا به ویترین شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا و متحدانش تبدیل شده و مقامات و صاحب‌نظران آمریکایی بی‌وقفه و با صراحت به ناتوانی آمریکا در مقابله با ایران اسلامی اعتراف می‌کنند و به ویژه بعد از ضرب شست مقتدرانه ایران در انهدام پیشرفته‌ترین پهپاد جاسوسی آمریکا و... تعجب‌آور و صد البته تأسف‌بار‌تر نیز هست. تردیدی نیست که جناب ظریف از مفهوم و معنای واقعی اظهارات خود بی‌خبر بوده و این سخنان نسنجیده را به خطا بر زبان آورده‌اند و از این روی، انتظار آن است که بی‌درنگ برای اصلاح آن دست به کار شوند.

برخورد با "کشف حجاب" در فردوگاه‌ها

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از برخورد با کشف حجاب در محیط فرودگاه‌ها خبر داد و گفت: مأموران پلیس اگر مواردی را مشاهده کنند که پوشش افراد مروج مدل‌های غربی است، حتماً با آن برخورد خواهد شد. سردار حسن مهری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در مورد برخورد با کشف حجاب ما دستورالعمل سازمانی داریم و مقامات قضایی هم از پلیس حمایت خوبی کرده‌اند. وی با بیان اینکه با کشف حجاب در فرودگاه‌ها برخورد می‌کنیم، گفت: مأموران پلیس اگر مواردی را مشاهده کنند که پوشش افراد مروج مدل‌های غربی است، حتماً با آن برخورد خواهیم کرد. فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور درباره اینکه آیا امکان جلوگیری از سفر افراد بدحجاب نیز وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: ممکن است از سفر جلوگیری شود. برای چنین افرادی پرونده قضایی تشکیل شده و تحویل مقامات قضایی خواهد شد.

کیهان: مهران مدیری فقط به پول می‌اندیشد و بس

کیهان نوشت: «سلبریتی سالاری» پای سلطه‌مداری و حاکمیت تعیین‌کننده اسپانسر‌ها را به تلویزیون باز کرد، به‌گونه‌ای که کانال‌های تلویزیونی را عوض می‌کنیم یا سریال‌ها کم رونق‌اند و آن دلچسبی سابق را ندارند و یا برنامه‌ها، برنامه‌هایی نیستند که بتواند همچون گذشته آن مطالبه‌گری و جذابیت را داشته باشد. این ورطه پول‌های بی‌اساس به سلبریتی‌ها ماجرای به دنیا آوردن فرزندان‌شان را در کانادا رونق داد حالا بماند خیلی از آقازاده‌های سیاسی هم همین‌رویه را دنبال می‌کنند. اما مصداق بارز آن حضور قابل تامل رامبد جوان است که پرویز پرستویی و دوستان دیگر هم نتوانستند راهی برای سرپوش گذاشتن بر این حضور پیدا کنند. چرا که اگر نگار جواهریان همسر او هم برای دیدن مادرش می‌بایست به کانادا هم می‌رفت دراین شرایط اقتصادی و دیپلماسی جا داشت هنرمند باهوشی مثل او وقت‌شناسی را سرلوحه قرار می‌داد. این ورطه پول‌های بی‌اساس به سلبریتی‌ها ماجرای به دنیا آوردن فرزندان‌شان را در کانادا رونق داد حالا بماند خیلی از آقازاده‌های سیاسی هم همین‌رویه را دنبال می‌کنند. اما مصداق بارز آن حضور قابل تامل رامبد جوان است که پرویز پرستویی و دوستان دیگر هم نتوانستند راهی برای سرپوش گذاشتن براین حضور پیدا کنند. چرا که اگر نگار جواهریان همسر او هم برای دیدن مادرش می‌بایست به کانادا هم می‌رفت دراین شرایط اقتصادی و دیپلماسی جا داشت هنرمند باهوشی مثل او وقت‌شناسی را سرلوحه قرار می‌داد.

صدا و سیما، ما را یاد تلویزیون‌های بلوک شرق دهه هفتاد می‌اندازد

فواد ایزدی در میزگرد "ایران و آرایش جنگی" که توسط انجمن اندیشه و قلم برگزار شد گفت: من در مناظره با آمریکاییها، وقتی آن‌ها از تسخیر سفارت شروع می‌کنند، معمولا از کودتای ٢٨ مرداد استفاده می‌کنم. وی افزود: مصدق نه حزب اللهی بود نه موشک داشت، اما امریکایی‌ها علیه او تحریم و توطئه کردند و اخر هم با کودتا او را سرنگون کردند. کارشناس اصولگرای تلویزیون ادامه داد: این نقد را به سیاست خارجی مان وارد می‌دانم که نتوانسته است افکار عمومی جهانی را برای عدم مذاکره با امریکا در این شرایط، خوب توجیه کند که آمریکایی‌ها آماده مذاکره نیستند و پرچم مذاکره را از دست جنگ طلب‌های آمریکا بگیرند.

نگرانی مدیر شبکه کودک از ورود بی‌بی‌سی به حوزه کودک

محمد سرشار، مدیر شبکه کودک تلویزیون (پویا و نهال) دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به پرسشی درباره پخش برنامه کودک از شبکه خبری بی بی سی و اقدامات شبکه کودک در این خصوص اظهار کرد: ۸۴ درصد از خردسالان و ۸۲ درصد از کودکان بیننده کانال‌های ما هستند. بیشترین میزان بیننده تلویزیون را شبکه کودک شکل می‌دهد و گروه‌های محدودی بیننده شبکه‌های ماهواره‌ای هستند که البته دلایل مشخصی هم دارد. وی ادامه داد: با این حال آماده‌سازی که در داخل کشور انجام می‌شود، بسیار بیشتر از آن چیزی است که در خارج انجام می‌شود؛ به طور مثال دوبله و نسخه‌ای که از کار‌های خارجی در داخل کشور آماده می‌شود، بسیار باکیفیت‌تر است. از طرف دیگر ساخت برنامه‌های داخل با نوعی فرهنگ بومی منطبق است و وقتی می‌توان کودکان را در محل زندگی خودشان نشان داد، مخاطب بیشتر علاقه مند می‌شود و این عناصر پایگاه قدرتمندی را برای شبکه کودک ایجاد کرده است. مدیر شبکه کودک در عین حال گفت: نگرانی ما از ورود سازمان بی بی سی به حوزه کودک بودجه‌ای است که دارد. بودجه بی بی سی از وزارت خارجه انگلیس اداره می‌شود و ترسی از هزینه ندارد و می‌تواند هر برنامه‌ای را که می‌خواهد به تولید برساند. نکته دوم آرشیو بزرگی از برنامه‌های کودک در دسترس آنهاست که با دوبله می‌توانند پخششان کنند.

تعرفه آگهی در روزنامه‌ها چند است؟

با وجود کاهش محسوس آگهی در رسانه‌های مکتوب که با ورق زدن روزنامه همشهری کاملاً مشهود است، هنوز قیمت آگهی در روزنامه‌ها بالاست و برای چاپ یک کادر آگهی در صفحه اول مطبوعات مطرح باید ۴ تا ۷ میلیون تومان پرداخت. تعرفه یک کادر آگهی در صفحه اول روزنامه همشهری ۷ میلیون تومان، ایران ۵/۶ میلیون تومان، جام جم ۵ و نیم میلیون تومان، دنیای اقتصاد ۴/۸ میلیون تومان، کیهان ۴ و نیم میلیون تومان، اطلاعات ۴/۳ میلیون تومان و شرق و اعتماد ۴ میلیون تومان است. / همشهری امروز

با گران‌ترین بیلبورد‌های تهران آشنا شوید

تابلوی سه وجهی همت - مدرس، گران‌ترین بیلیورد تهران است که اجاره هر وجه آن برای یک ماه، ۳۵۰ میلیون تومان است و به عبارتی، اجاره یک ماهه هر سه وجه آن، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان ناقابل آب می‌خورد. علاوه بر این، اجاره یک ماهه بیلبورد ۳۶ متری مدرس شمال به جنوب، بعد از چهارراه پارک وی ۳۸۰ میلیون تومان، بیلیورد ۹۰ متری همت شرق به غرب نرسیده به ورودی شهرک غرب ۵۶۰ میلیون تومان و بیلبورد ۶۰ متری چمران جنوب به شمال جنب پل یادگار ۲۸۰ میلیون تومان است. / همشهری امروز

مصباح یزدی فرمان قتل دکتر شریعتی را صادر کرد؟

فرشاد مؤمنی گفت: سال ۵۴ جناب آقای مصباح یزدی به مدرسه‌ی حقانی تشریف بردند و سخنرانی کردند. در آن سخنرانی از دیدگاه خودشان ثابت کردند که مرحوم دکتر شریعتی ضروریات دین را منکر شده است؛ بنابراین گفتند باید او برخوردی متناسب با منکر ضروریات دین شود. هفته‌ی بعد شهید بهشتی به آنجا تشریف بردند و زمانی که وارد می‌شوند چند نفر از طلبه‌ها خدمت ایشان می‌رسند و با حالت اضطراب و اضطراری می‌گویند آقای مصباح چنین چیزی درباره‌ی دکتر شریعتی گفت و باید حذف فیزیکی شود. به آقای بهشتی گفتند نظر شما چیست؟ آقای بهشتی فرمودند: برای اینکه به پرسش شما پاسخ دهم حداقل سه ماه زمان لازم دارم. آن‌ها داد و بی‌داد می‌کنند و می‌گویند اسلام در خطر هست و اگر حرف آقای مصباح بپیچد ممکن است چنین و چنان شود. بعد از سه ماه آن جلسه برگزار شد. در آن جلسه آقای بهشتی طرز مواجهه‌ی آقای مصباح یزدی با اندیشه‌های دکتر شریعتی را با تعبیر ضد اسلامی توصیف می‌کنند و می‌گویند اگر قرار باشد فکر هر کسی را نپسندیم فرمان قتل آن را دهیم ربطی به اسلام ندارد.

خانه گران شده؛ مردم به زندگی در چادر روی آورده‌اند

احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس گفته گرانی رهن و اجاره خانه چنان برای مردم مشکل درست‌کرده که دیگر نمی‌توانند خانه اجاره کنند و بسیاری تماس‌های بسیاری از همشهریان برای دریافت چادر از هلال احمر و ادامه زندگی با چادر در پارک‌ها با من تماس گرفته‌اند. او گفته این ماجرا یک مسأله ملی است و اگر در هر شهر تنها صدنفر هم در چادر‌ها خانه‌کنند، اصلا برای جمهوری اسلامی زیبا نیست.» مردم تا پارسال با ۲۰میلیون تومان پول‌پیش و پانصدهزارتومان ماهیانه می‌توانستند یک خانه اجازه کنند، اما اکنون با حقوق‌های زیر دومیلیون تومان باید ۵۰ میلیون تومان پول پیش و ماهی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره بدهند./ تسنیم

توضیح روحانی ارشد کاشانی درباره شکایت از یک نهاد نظامی به‌ خاطر شنود

حجت‌الاسلام عرب از اساتید حوزه علمیه کاشان گفت: در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری خواستار پیگیری موضوع شنود مکالماتم توسط یک نهاد نظامی شده ام. افراد مختلفی برای جلساتی بنده را دعوت می‌کردند، ولی کمتر از یک ساعت بعد، آن مرکز، دعوت کننده را فرا می‌خواند و می‌ٰپرسید چرا فلانی را دعوت کرده‌اید؛ در حالی که دعوت کننده به هیچ کسی درباره دعوت بنده اطلاع نداده بود. با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، ممکن است این رویه شنود همچنان ادامه داشته باشد و عده‌ای بخواهند برای کاندیدا‌ها پرونده‌سازی کنند. / ایرنا

اسامی نمایندگان خواستار مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان شدند

تعدادی از نمایندگان در جریان رسیدگی به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در نامه‌ای به رئیس‌مجلس خواستار مسکوت ماندن طرح شدند که البته درخواست آن‌ها رای نیاورد.

متن این نامه به شرح زیر است:
ریاست محترم مجلس
در اجرای ماده ۱۹۳ آیین‌نامه مجلس با توجه به اهمیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به منظور انجام بررسی بیشتر و رفع تعارض با قوانین موجود و رفع ابهامات به کمیسیون مربوطه ارجاع و به مدت ۴ ماه مسکوت بماند.
۱- کاظم دلخوش اباتری/ ۲-فرج‌الله رجبی/ ۳- علی اکبری (شیراز) / ۴- جهانبخش محبی‌نیا/ ۵- احمد مازنی/ ۶- روح‌ا‌لله حضرت‌پور/ ۷- بهروز نعمتی/ ۸- نورمحمد تربتی‌نژاد/ ۹- علیرضا رحیمی/ ۱۰- بشیر خالقی نماینده خلخال/ ۱۱- غلامرضا حیدری/ ۱۲- محمدرضا بادامچی/ ۱۳- داود محمدی (تهران) / ۱۴- اصغر سلیمی/ ۱۵- پروانه مافی/ ۱۶- پروانه سلحشوری/ ۱۷- محمدجواد فتحی/ ۱۸- قاسم میرزایی نیکو/ ۱۹- علی ساری/ ۲۰- هادی شوشتری/ ۲۱- الیاس حضرتی/ ۲۲-علی نوبخت/ غلامرضا تاج‌گردون نیز از امضاکنندگان این نامه بوده است که پس از امضا از درخواست خود منصرف شده و آن را خط زده است. همچنین امضای ۲ نفر از نمایندگان موافق پای این نامه ناخوانا بود.

مرعشی: تحریم رهبری بیشتر به جوک شبیه بود

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: آمریکایی‌ها برای پاسخ به حقارتشان در برابر اقدام قاطع ایران، مقام معظم رهبری را تحریم کردند. حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تحریم مقام معظم رهبری به جوک بیشتر شبیه است، گفت: این اقدامات نشانه کم آوردن آمریکایی‌ها در برابر ایران اسلامی است. وی ادامه داد: ایران با قدرت به تجاوز پهپاد آمریکایی به حریم کشورمان پاسخ داد و آن‌ها محکوم بودند و نتوانستند پاسخ دهند و روی به تحریم آوردند. مرعشی با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای پاسخ به حقارتشان در برابر اقدام قاطع ایران مقام معظم رهبری را تحریم کردند، یادآور شد: آمریکایی‌ها علاقه مند به مذاکره با ایران هستند چرا که می‌دانند هیچ راهی ندارند و می‌خواهند مسیر غلط در پیش گرفته را جبران کنند.

نظر ترقی درباره فراخوان قالیباف

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: ابتکار قالیباف این است که می‌خواهد نیرو‌های جوان را شناسایی و جذب کند. به نظر من او از فرصت خوبی استفاده کرده است البته سایر احزاب اصولگرا نیز بدون اعلام در همین زمینه عمل کرده‌اند، ولی قالیباف اعلام ویژه کرده است تا دستش برای وحدت پر باشد.

حق‌شناس به دادسرا احضار شد

محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به دادسرا احضار شد. وی در نامه‌ای خطاب به محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران به تشریح ماجرای احضارش به دادسرا پرداخت و توضیح داد: طبق احضاریه باید یازدهم تیر در دادسرا حاضر شوم. حق‌شناس با تاکید بر اینکه به او اعلام شده که وثیقه همراه خود بیاورد، نوشت که امکان تأمین هرگونه وثیقه را نخواهم داشت. این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برخی دوستان آگاه و مطلع معتقدند این احضار در تداوم احضار‌های قبلی سایر همکاران از جمله خانم‌ها الهام فخاری، ناهید خداکرمی و سید محمود میرلوحی (اعضای شورای اسلامی شهر تهران)، پرونده سازی و تحت فشار قرار دادن اعضای شوراست. به گزارش ایرنا، برخی منابع احضار حق‌شناس را به دلیل انتشار مناجات ربنا با صدای یک خواننده زن در اینستاگرامش عنوان کرده اند، اما منابع رسمی تاکنون در این زمینه اظهارنظر نکرده اند.

حجاریان: یکی از اهداف آمریکا تجزیه ایران است

سعید حجاریان یکی از اهداف آمریکا را تجزیه ایران دانست و گفت: البته مردم مقاومت خواهند کرد. وی در گفت‌وگو با انصاف نیوزگفت: زمانی که امریکا می‌گوید همه‌ی گزینه‌ها روی میز است، باید به این نکته توجه کرد که یکی از گزینه‌های او و به‌ خصوص هم‌پیمان‌های منطقه‌ای‌اش تجزیه‌ی ایران است. چندی پیش، جان بولتون از لفظ مجعول «خلیج عربی» استفاده کرد و بعید نیست، دست‌اندرکاران دولت فعلی امریکا در هم‌آوایی با کشور‌های خلیج فارس ادعا‌هایی درباره‌ی جزایر سه‌گانه مطرح کنند و احیانا در یک درگیری محدود این جزایر را تصرف کنند. البته کسانی که در میان اپوزیسیون آریایی ادعای تمامیت ارضی می‌کنند، معلوم خواهند کرد فردا که بر من و تو وزد باد مهرگان/ آنگه شود پدید که از ما دو مرد کیست!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۶۷
سلبریتی ها جز اصلی گفتمان « بزن و برقص»
اصلاح طلبان هستند..اینها از هنجارشکنی سلبریتی حمایت سیاسی می کنند ، در عوض سلبریتی هم
پیاده نظام حقوق نجومی اینها هستند..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
خجالت هم خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
خوبه حاج حسین به گفتمان بزن برقص یادتون داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
سازمان های دارای بالاترین رنج حقوق به ترتیب:
1- وزارت بهداشت
2-سازمان تامین اجتماعی
3-وزارت نفت
4-پتروشیمی ها
5-فولادها
6-شرکت توزیع برق
7-شرکت آب و فاضلاب شهری
8- بانک ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
خدایی اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
مهران مدیری فقط به پول میاندیشید و بس ... اگر پول نداشته باشی یگ ورق روزنانه کیهان هم بهت قرض نمیدن . پول نداشته باشی از درمان و بهداشت و اموزش عقب میفتی . دیگه حرف از این سخنان سیاسی گذشته . مفت کسی کار نمیکنه . مفت روضه خوانی هم نمیکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
افراطیون وقتی کم میارند شروع به فرافکنی میکنند . من امروز با خانواده در شمال بودم دو روز هست باران شدیدی امده و وقتی پشت چراغ قرمز های شهرها شمال بودم حواسم بطرف زنان کم حجاب ایرانی و عراقی هم بود ولی نمیدانم چرا رو سر انها هم باران میریخت .کسی میدونه
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
خط فقر 6000000 تومان شد .آقایان اصولگرا واصلاح طلب ومستقل برنامه شما برای اینکه ایرانی ها نمیرند چیست؟مخصوصا جناب حسین شریعتمداری کیهان نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
خوبه آقای شریعتمداری "دراین شرایط اقتصادی
وقت‌شناسی را سرلوحه خودش قرار بده" و اون کامپیوتر اپل گرونقیمت آمریکاییش رو از روی میزش ور داره
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
سلبریتی های طرفدار خودتان را بنویس . سلبریتی ها خودتان چقدر و از کجا اسپانسر میگیرند . تبلیغات انها چی هست لابد فکر میکنی در انتخابات مردم تشنه این هستند که در مناظره لابد درس اخلاقی بمردم دهند و طرفداران اصلاح طلبان هم شعار اخلاق مداری دهند . این شدنی نیست برای اینکه در دمکراسی خیچ وقت نگفته بیا در تبلیغات انتخاباتی بگو مهربانی و مروت خوب هست ولی بعد از انتخابات جور دیگر عمل کنی . دوست عزیز تکلیف خودتان را مشخص کنید . با این سخنان مشکل شما با ملت حل نخواهد شد .
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
فعلا که مطهری اصولگرا حمایت کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آقای تتلو هم جزء گفتمان اصلاح طلبان بود برادر؟؟؟
۱۸ میلیارد دلار رانت ارزی توسط اقایونی توزیع شد که مدعی بودند اختیار ندارند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
برای خام اندیشان خوب فکری بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اختیار ندارن؟
هر کس باور کرده باشد فکر کنم باید مخش رو از نو ریستارت کند چون ۸۰ درصد اقتصاد کلی کشور دست دولت است و اینها هستند که مسیر اقتصاد و مدیریت را به هر سمتی که می خواهند میبرند منتهی چون نفوذی ها هم زیاد هستند در دولت کار شکنی می کنند در خود دولت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
همینکه اربابان ما اجازه میدهند زنان و دختران ما تحصیل کنند برا ما کافیست چرا با رعایت نکردن حجاب اربابان خود را خشمگین میکنیم. ما باید مقاومت کرده یک وعده غذا بخوریم. اربابان ما حق تحصیل و زاد و ولد در کانادا را دارند .
شانس موفقیت قالیباف بیشتر از لاریجانی و میرسلیم و غرضی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
علی لاریجانی با برجام 20 دقیقه ای و مجلس فعلیش بعیده حتی برای نمایندگی مجلس از قم هم رای بیاره.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
رئيس جمهوري و وزارت يعني هیچ!
رسانه میلی لیاقت و ظرفیت هنرمندانی مثل مدیری را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
نکند فکر کردی خودت ملی هستی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اگر یک حرف راست کیهان گفته باشه اون هم همین بود. .واقعا راست گفته .
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
هنرمند؟ اسم هنر را لکه دار نکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
در میلی بودن صدا و سیما که حرفی نیست اما مهران خان هم کم نان به نرخ روز خور نیست
امیدواریم رییس جمهور بعدی اگر کاری هم نتواند انجام دهد لااقل به مردم اینهمه دروغ نگوید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
هیچ اشکالی ندارد مفهوم بود یا بیشتر شرح بدم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
امیدوار باش 100 سال اوش سخته درست میشه انشاالله
لیست امیدی ها با طرح اعاده اموال نامشروع مخالفت کردند!!
جالبه که اینها سینه چاک شفافیت و اف ای تی اف هستند!!
از نظر کدخدا دوستان ،شفافیت برای مامان هیلاری و دایی ماکرون مجاز ، اما برای مردم حرام!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
همین ها هستند که باعث شده به این روز بیافتیم وبه جای کار دنبال خارجی ها هستند تا یک لقمه نونی بدهند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
زیاد دلخوش به لیست امیدها نباش . در ۱۴۰۰ با سه سوت تغییر رویه سیاسی میدهند و میشوند همانی که تو میخوای . تو خیابان پرچم اتیش؟میزنند با یک اشاره .... بنابراین اول تفاوت ها را پیدا کن .‌‌..بنابراین انها در طی چهار سال پیش شورای نگهبان چهره عوض میکنند کهرد صلاحیت نشوند و فقط یک هفته انتخابات حرف مردم را میزنند . تو برو علت را پیدا کن معلول را ولش کن چرا اینجوری هست چون نمیخواهند بمردم پاسخ بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
شما اول ثابت کن که این لیست راست است و اصلا این نامه وجود خارجی داره بعد ببین نامه دقیقا همین محتوا را داره یا از جنس خبرهای جناحی تابناک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
میخواهند نان بخورند ،
از رییس جمهور آینده انتظار داریم ۱۵ درصد توجهی که به ملتهای منطقه دارد را به مردم کشور خودمان بپردازد
از رییس جمهور آینده انتظار داریم ۱۵ درصد توجهی که به ملتهای منطقه دارد را به مردم کشور خودمان بپردازد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
برو قرصهای خوابتو بخور بخواب چرت نگو
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
خیلی خوش خیالی نیستی ؟ تدارکاتچی در ۱۴۰۰ باید جوری تدارک ببیند که بقول یکی از آقایان عمق استراتزیک مدیترانه بتواند پشتیبانی مالی کند . مردم ولش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ناشناس پرچم عربی
مردم ایران و اعراب هرگز دوستان هم نبوده و نخواهند بود
برو قرصهاتو قویترش کن
حجاریان هنوز زنده است !!!!!!!؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
محسن
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اره. تا چشمت کور شه متونی ببینی.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
اندیشه نابود نمیشود جواب اندیشه عقل و منطق هست . تقابل اندیشه خود اندیشه هست نه سلاح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
حجاریان میگه مردم مقاومت میکنند.
مجبور کنه در حقیقت داره میگه دولت باید مردم رو به مقاومت
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
بی ادب نشو
به به اسامی اصلاح طلبان که مدعی شفافیت و روراستی هستند در این نامه به چشم می خورد!!!!!
مردم چشمانتون را باز کنید که دیگر گول نخورید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
مردم اینطوری تر نمی شوند و به اصلاح طلبان رای بدهند .
تا رسد به اصولگرا ها!
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
البته خیلی به این لیست ها اعتمادی نیست
من اگر یک خانم زیبای اروپایی داشتم حتمن یک زندگی پست مدرن را انتخاب میکردم و به یک روستا یا نقطه دور افتاده در ایتالیا، فرانسه، سویس یا رومانی میرفتم و سالها با خوبی و خوشی زندگی مینمودم البته به هیچ وجه زاد و لد نمیکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
من اینها را دارم ولی زندگی در هر شرایطی مبارزه است و از آن نمیتوان قائم شد .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اگر نتونی شرایط مالی و امکانات رفاهی را تامین کنی یا باید از خونه فرار کنی یا تحمل کنی یا هر شب دعوای مثل گربه ...‌ سر و صدا و بحث ...اخر هم میشوی نجفی
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
زن زیبای اروپایی، زندگی در روستاهای دورافتاده ایتالیا، فرانسه، سوئیس، رومانی، بچه هم که نمیخوای. میتونی چن تا توله سگ هم بگیری و اوقاتتو باهاشون سر کنی و زندگیت کاملا بشه پست مدرن
مهران مدیری قبل از آنکه یک بازیگر باشد یک جوکر است و اصولا نباید جایی در برنامه های تلویزیون و حتی سینما داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
!زینال کجابودی تو که مارا ازافاضاتت محروم نکنی؟
m87
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
جااااان .
halel
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
لطفا علت را هم مرقوم فرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
ببین کی داره از پول پرستی مدیری صحبت می‌کنه . با دویست میلیون خقوق
پس چی فکر کردی که چرا سینما و تئاتر به این روز افتاده؟ به خاطر همین افراد است که مدیرت فرهنگی کشور دستشان است
خدایا
از این دولت و همه دولتها کلا ناامید شدیم.
به حق مظلومیت اکثریت مستاجران قسمت میدهم آنچنان ملک و خانه را در ایران بی ارزش کن که هیچ مستاجری در ایران نداشته باشیم و همه خانه یا ملک شخصی داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
اول خدار ا پیدا کن بعد دعا کن
اگر شما تهرانیها کوچ نکنید و به شهرستان ها نیایید تا نرخ های انجا را هم مثل تهران نکنید ممنون می شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
شما شهرستانیها که سالهاست دارید کوچ میکنید به تهران برگردبد به ولایت خودتان و مطمین باشید در این صورت هیچ اهل تهرانی به ولایت شما نخواهد آمد
یکبار ، فقط یکبار ، کیهان مطلبی درمورد خلف وعده خودروسازان و احتکار خودرو توسط آنها نوشته یا نه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
بله
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
کاش ننویسه چون علیه هر کسی مینویسه باعث محبوبیتش میشه
هرگز سعی نکنید خودتان را به دیگران اثبات کنید و هرگز خودتان رو با دیگران مقایسه نکنید

تلاش برای اثبات خودتان به دیگران و مقایسه خودتان با دیگران چیزی جز توهین و بی احترامی به خودتان نیست

این عادت زشت و مزخرف مقایسه کردن و تلاش برای اثبات خود به دیگران از داخل خانواده و از آموزش و پروش به ذهن افراد تزریق میشه و زندگی اونها را نابود میکنه

همیشه خودتان باشید و برای خودتان زندگی کنید و بدانید که هیچ کس در دنیا ارزشش از شما بیشتر نیست.
صدا و سیمای ما حیف پول جیب ما
مرغ کارخانه ای به خاطر نوع محیطی که درآن رشد کرده اصلن نمیتونه راه بره و تکون بخوره لاکن یک مرغ محلی بسیار چابک و سر زنده هست
برخی نماینده های این مجلس از بی خاصیت ترین مدیران کشور هستند.

حیف پول و نان و.....
جناب اقای ظریف یک پیشرفتی کردن و چند سال پیش فرموده بودن که با یک بمب ما نابود می شویم ولی امروز رسیدن به بمب هسته ای و همین طور اگر ادامه دهند می رسند به موشک کاغذی
دلاور ، قهرمان دیپلماسی خنده ادامه ما پشتیبانت هستیم): !!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
مطمئن باش با یک بمب یا یک حمله نظامی نابود می شویم و اقتصاد ما از هم می پاشد حتما نباید کامل به ما حمله نظامی شود همین که شبح جنگ بر سر ما بیفتد اقتصاد نابود می شود الان هم به واسطه همان برجام و تلاشهای ظریف این سایه هنور بر سرمان نرسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ناشناس۲۳:۲۷
حالت خوبه اب بدم خدمت شما جناب ان چیزی که باعث شده اقتصادتون خراب شود داخلی است این صد بار
دوم هم اینکه تا زمانی توان تظامی خودتان را حفظ کنید عمرا جنگ بشود و اگر هم جنگ بشود ان طرف کاری نمی تواند بکند و دست پا دراز تر عقب نشینی خواهد کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
کاربر اصلی؟ ..ژاپن و المان و ایتالیا و دولت عثمانی هم چنین تفکری داشتند . یعنی دول خارجی اول بی خیال المان در تصرفات ان کشور شدند و چشم خود را از دخالت و تصرف ژاپن به چین بستند . بنابراین من پیشنهاد میدم دوباره تاریخ صد سال پیش به اینطرف را مطالعه کن
ناشناس
| Sweden |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
ظریف بهتر مفهوم حمله امریکا را درک می کند ..
خسته‌ام، خسته از این گونه دوام آوردن / خسته‌ام، خسته از این صبح به شام آوردن

خسته‌ام، خسته از این خستگی پی در پی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
خسته نباشی . خدا قوت
فکرش رو بکنید تا ۱۰ سال آینده ۲۵ میلیون از مردم ایران نیستند ؟! جامعه به شدت پیر شده به طوری من چهل ساله احساس پیری میکنم نسل دهه ۵۰ و ۶۰ به کلی سوختند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
این مردم وجودشون به چه دردی میخوره که از نبودنشون ناراحت بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
بیخود دهه پنجاه رو قاطی ما نکن. ما دهه شصتی ها برا خودمون به تنهایی برندی هستیم. دهه پنجایی ها مشکلشون چی بوده؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
دهه پنجاهی ها یکی از مشکلاتشون این بوده که مجبورند دهه شصتی ها رو تحمل کنند!!
مهران مدیری علاقه خاصی هم به تجملات شاهانه داره
تو قطب شمال به دنیا می آمدیم بهتر از ایران بود هر کی قویتر بود یه ماهی شکار می کرد وزنده میماند و دریا هم درانحصار ومالکیت کسی نیست ولی این کشور با این ۱۰٪منابع جهان ۵۰٪ زیر خط فقر شده جامعه طبقاتی عهد ساسانی 5 میلیون پناهنده آواره ومهاجر به اندازه جمعیت کشور کویت یعنی اگر به اندازه کویت جمعیت داشتیم کشور خالی از سکنه شده بود
مشکل دنیا با ایران فقط به خاطر اسراییله وگرنه پاکستان و هند هم بمب اتمی دارن و عضو ان پی تی هم نیستند اما هیچ کس با اونها کاری نداره و علارغم اینکه بمب اتمی دارن و غنی سازی انجام میدن و نیروگاه اتمی هم دارن اما مردمشان در فقر و فلاکت به سر میبرند.



ما بیجهت برای خودمان دشمن درست کردیم و خودمان را با دنیا و به خصوص آمریکا، اتحادیه اروپایی و اسراییل درگیر کردیم و گرنه اصلن ایران برای اونها اهمیتی نداشت اما از زمانی که شروع کردیم به دادن شعار مرگ بر اسراییل و آمریکا و آتش زدن پرچم کشورها روی کشور ما حساس شده و هر روز در اخبار دنیا از ما اسم میبرن البته نه برای پیشرفت و بالارفتن سطح رفاه مردم بلکه برای پس رفت و تحریم بیشتر

فعلن که ادامه این شرایط به نفع اروپا و آمریکاست چون اونها به راحتی سلح های خود را میفروشند تا ببینیم چی پیش میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ان دوکشور جز ان پی تی نبودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
متاسفم مشکل اسراییل هم نیست..این نظر ساده‌لوحانه است...تو جریان اشغال فلسطین ، مصر از همون اول کنار اسراییل بود و همیشه فلسطین رو تو مرزهایش تحریم کرد..شاخص های توسعه و رفاه کشور تو هیچ شاخصی بهتر کشور ما نیست...مکزیک، آرژانتین، برزیل هیچ کدوم حتا یک بار نه با اسراییل مشکلی داشته و نه چیز دیگه...شرایط اقتصادی هر سه کشور به شدت بده ..بیشترین درصد مهاجرت جهان به امریکا از مکزیکه...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
مصر کشوریه که 70 درصد تولید ناخالصش دست نیروهای نظامی هست.
بعد هم نمیشه با مقایسه چند تا کشور با ایران به نتیجه خاصی رسید. هرکشوری به علت های خاصی عقب میفته. شکی نیست که توی ایران هم تحریم های جهانی و اقتصاد دولتی و فساد مهم ترین عوامل هستند. البته اینها عوامل جدای از هم نیستند و هرکدوم روی دیگری به شدت اثر میذاره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مشکل ایران فقط مدیرانش هستو و بس. بیخود و بی جهت مشکلاتمان را سر دشمن های فرضی خراب نکنیم.
انحصاری در پزشکی وجود دارد که اگر فردا تعداد پزشکان ما دو برابر شوند هنوز به ترکمنستان نمیرسیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چه انحصاری؟؟؟؟ هر کس دوست داشته باشه میتونه درس بخونه و پزشک بشه
انحصاری در پزشکی وجود دارد که اگر فردا تعداد پزشکان ما دو برابر شوند هنوز به ترکمنستان نمیرسیم.
آقای حجاریان! اگر انتقال قدرت بر اساس خواست مردم و آرام و دمکراتیک صورت گیرد نه درگیری داخلی رخ خواهد داد و نه هیچ کشور خارجی جرأت تهدید و دست درازی به وجبی از خاک ما را پیدا نمیکند. اگر ذره ای از خاک ایران جدا شود مسولیت مستقیم آن با مسولان کنونی کشور است نه هیچ گروه یا کشور خارجی!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
درود بر هجاریان .
برخی آقایان کی دست از سر مردم ایران برمیدارند ؟ بابا زورکی که نمیشه با نظر شخصی و البته تند (بر خلاف نظر اسلام ) ، مردم را براه باصطلاح راست هدایت کرد . آقایان ظریف ، مدیری و مرحوم دکتر شریعتی در قلب مردم جای دارند ، ولی اصل ایران اسلامی است نه افراد .
کیهان میگه مدیری برای پول کار میکنه (خوب طبیعیه)حالا خود کیهان برای چی کار میکنه
حتما باید نماینده کرمانشاه بگه مردم روی به چادر نشینی آورده اند که باورکنید؟من کارگر چادر هم ندارم مهلت قراردادم تمام شده پول رهن ندارم همسرم میگه طلاق بگیریم برگردیم پیش خانواده های بدبختمون...فکر پسر شیش ساله ام وآینده ای که قراره فرزند طلاق بشه چند شبه به مرز سکته رسانده ام...اگه کسی از خوانندگان کارگره وبدبخت وبی پول تورا به اعتقادادتون ازدواج نکنید من پشیمانم شدید...پشت خالی مشت خالی...امان از بی کسی وبی پولی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
من بدبخت هم همدرتو هستم فقط شانسی که آوردم بچه ندارم
من كه نفهميدم منظور مهران مديري بود يا رامبد جوان!؟ تيتر يه چيز بود و متن چيز ديگه اي
به نمایندگانی که خواستار مسکوت ماندن اعاده اموال نامشروع مسوولان هستند نباید رای داد.
چرا باید یک نماینده مردم مخالف اعاده اموال نامشروع مسولان باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
خب لابد به فکر خودشه
هنوز هم د.شریعتی را دوست دارم
امارات یک نیروگاه با پنل خورشیدی افتتاح کرد که هزار و صد مگاوات برق تولید می کنه . معادل نیروگاه بوشهر
امارات تا کنون کمتر از 10 ملیارد دلار برای این نیروگاه هزینه کرده و در حال گسترش اون هست.


کشور عزیز ما تا کنون بیش از صد ملیارد دلار هزینه برای تکمیل نیروگاه بوشهر صرف کرده و تا همین امروز این نیروگاه تکمیل نشده و به قول دوستان روزی که به طور کامل افتتاح بشه بسیاری از وسایل و تجهیزات اون تاریخ انقضای آنها تمام شده


ما با توجه به سدهای فراوانی که داریم و همچنین منابع عظیم و ارزان قیمت گاز و نفتی که داریم واقعن نیازی به نیروگاه اتمی نداریم. اگر بهانه ما رادیو داروها هستند که اونها هم در لیست تحریمی نیستند و هر چقدر بخواهیم به ما میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
هزینه هنگفت سیاسی و همین تحریم ها هم هزینه این درافتادن رو بکنی انگشت به دهن میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
حتی در اوپک هم روسیه و عربستان تصمیم نهایی را می گیرند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
نیروگاه وصله پینه شده بوشهر برای ما برق نشد
ولی واسه روسیه یک گاوصندوق بزرگ پر از دلار شد
و از ۶۰ مگاوات بیشتر برق تولید نکرد
اگر به من رای بدید به شما قول میدم 24 ساعته تمام مشکلات کشور را حل خواهم کرد
ما اگر بتوانیم نان بربری و سنگک را با کشمش، گردو و پسته غنی سازی کنیم و آن را به همراه بسته های کوچک پنیر و عسل طبیعی در مدارس توزیع کنیم مشکل کاهش قد کودکان و سوئ تغذیه آنها حل خواهد شد.

فکر نکنم برای کشور ثروتمندی مثل ایران این کار هزینه زیادی داشته باشه و جای دوری هم نمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
فعلا کیک زرد از مشکلات بچه ها مهمتر هست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
پس آقازاده ها را چه کنیم ؟
مخارج آنها در کانادا زیاد است و دلار میخواهند
کیهان: "مهران مدیری فقط به پول فکر می کند وبس".

همه که مثل شما فی سبیل الله به مردم و مسئولین ناسزا و انگ نمی زنند!!!!
وای به تو تابناک که حرف فرشاد مومنی را به خورد همه دادی و شروع به ترور شخصیت ولی خدا ایه الله مصباح یزدی نمودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
ولی خدا!!!!ا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
خدایا ما را از شر دروغ و جنگ و قحطی و اختلاس و رانت و ... نجات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ولی خدا؟؟؟
می فهمید چه می گویید؟؟؟
هر سال حدود 132 ملیون نفر در جهان به دنیا می آیند که متاسفانه 95 درصد آنها بدشانس هستند و در بدترین نقاط دنیا مثل هند، آفریقا ، کره شمالی، خاورمیانه ، چین و ..... به دنیا می آیند.

اکثر این افراد متاسفانه زندگیشون نابود میشه و تا پایان عمر در نکبت و بدختی زندگی خواهند کرد

اما خبر خوب اینه که این پدیده شوم قابل پیشگیری هست و راه حل آن هم ساده هست

خودداری از زاد و ولد
حجاریان هم داره یکی میخ میزنه یکی به نعل ؟! دوره ات تمام شده اخوی ؟ مردم از این دو جناح به شدت متنفر شدند یکی گند میزنه دیگری ماله کشی خوب تقسیم کار کردین ؟؟؟؟؟
اقای فواد ایزدی به وزارت خارجه نقد دارد که چرا نتوانسته کارزار تبلیغات علیه چنگ طلبان امریکا به خوبی پیش ببرد خوب ایشان مصداق بیرون گود و لنگش کن است در زمانی که بزرگترین رسانه های جهان از روزنامه و تلویزیون و فیلم و شبکه های اجتماعی در دست امریکا و یهودیان وابسته به اسراییل است و در ایران یکی از بیطرف ترین و باکیفیت ترین شبکه های اجتماعی یعنی تلگرام فیلتر می شود بفرمایید از این بهتر از چه طریقی می توان عمل کرد که دکتر ظریف نکرده است انهمه سفر به تمامی نقاط جهان برای همین خلا نبود رسانه است
اصلا مسیولین رو قول و قرار ترامپ حساب نکنند او یک فاسد دم دمی مزاج است ، به قول امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ما هر چه بدبختی می کشیم بخاطر بی لیاقتی مسئولینی است که فقط به فکر پر کردن جیب خودشون هستند و به اصطلاح نجومی بگیرن ،۵۴ میلیون در ماه یک مسئول میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
با سخنان شما من به این نتیجه رسیدم که به درد بی درمان مثل سرطان دچار شدیم یعنی امثال شما میخواهند در هر دوره جدید و سیاست جدید با گفتمان چند صد سال پیش یا چهل سال پیش سیاست ها را به جلو ببرید . اینقدر مدیریت مدیریت نکنید . کی گفته مدیریت باید مثل فقیر زندگی کند . باور کن خیلی خوش باور هستی . نه داداش این مدینه فاضله شماها دست نیافتنی هست .
گرسنه ام
زمین تنها 1 ماه دارد لاکن مشتری حدود 79 ماه دارد که چهار عدد از ماه های آن به نام های اروپا، گانیمید، ال او و کلیستو از زمین قابل مشاهده هستند

شما هم سعی کنید در زندگی خود یک ماه داشته باشید
آقای مصباح. یک پای انقلاب شریعتی بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
شریعتی اگر زنده بود در کدام‌گروه بود . اصلاح طلب . اصولگرا . میانه رو .‌چپی و راستی . خودی . عیر خودی . با
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
بدبخت و نابود شدیم رفت
بازهم کیهان : اخه برادر به خودت هم حقوق ندن نمیایی سرکار اونوقت تهیه کننده تلوزیون فقط به پول فکر می کنه!
ظاهرا تنها کسی که تو کشور حرف سنجیده می زنه کیهانه
چقدر چرت و پرت!
تابناک این چه بسته خبری است خیر سرت؟!
انصافن مجلس به چه دردی میخوره

به قول اون بانوی عراقی که به رییس جمهور عراق نامه نوشته بود ما هم مجلس رو تعطیل کنیم و به جاش با بودجه چند هزار ملیار تومنی که سالانه داره ، میشه بزرگترین مجتمع کشت و صنعت دنیا را در یک منطقه خوش آب و هوای ایران تاسیس نمود و کشور را از واردات گوشت، گندم، ذرت و .... بی نیاز کرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
آن بانوی عراقی مثل بانوی ایرانی هست . ان مرد عراقی مثل مرد ایرانی ....علت بخاطر این هست که قدرت اصلی را مردم تعیین نمیکنند . عراقیها هم در حال آزمون دمکراسی هستند از نظر ان بانوی عراقی و بینش سیاسیش این هست که نماینده مجلس تفنگ بگیرد و به جان بیکاری و گران فروش بیفتد ولی همین مجلس در اروپا حرف اول را میزند . شما و ان بانوی عراقی جستجو کنید چرا مجلس قدرت ندارد . گرفتی داداش . علت چیست که مجلس ایران و عراق و عربستان و کویت ... چنین هست
کاش یک مزرعه دار آمریکایی بودم
پاسخ ها
شهرونگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
کاش یک کآرتن خواب آمریکایی بودم
مردم ایران با نشاط ترین (نشاط رو با یک فتحه بر روی "ن" تلفظ کنید) مردم دنیا هستند

یک مسئول

(همون که دور شکمش بالای 1 متره و وزنش هم بیش از 150 کیلو و در ماه بالای 50 میلیون تومن حقوق میگیره)
قیمت سیب زمینی نیمایی چنده جناب همتی ؟! وزیر جهاد که در خواب بهاری به سر میبره ، بابا بهار تموم شد ؟؟
ایران به دو قسمت فعلا تجریه شده ملت خودیها 4% ملت غیرخودی 96%
نه اینکه بقیه فی سبیل الله خدمت می کند ! ناراحت است از اینکه دیگران مزد کارشان را می گیرند !
بانک مرکزی :

کلاهبرداری در سامانه اختصاص ارز دولتی برای واردات کالا «ریسک معمول تجارت» است
گندی که دولت بنفش به کشور و زندگی مردم زده در تاریخ ایران بیهمتاست و روی قاجارها رو سفید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
، خودت میدانی دولت ها کاره ای نیستند
اگر کیهان یه حرف درست زده باشه همین مورد آقای مدیری هست، واقعا فقط فکر پول
و متاسفم برا این فیلم همه با هم هستیم که مدیری و گلزار بازی کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
آقای مدیری و امثال آن بخش خصوصی هستند و اگر درامد نداشته باشند از بین میروند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
کیهان باید راهکار بدهد که چگونه میشود پول بیت المال هپولی نشود . آیا شما تا حالا از همین کیهان خواند ه اید که برای جلو گیری از اختلاس و رانت پیشنهاد واگذاری صنایع به بخش خصوصی واقعی را بدهد خیر . چون اکثرا خودیها دارن اداره میکنند و فک و فامیل های همین جناح مدیریت میکنند که همه ضرر ده شدند
بجای اینهمه اقدامات برای حجاب بهتر بود به مردم توضیح داده میشد براساس کدام دستور قرآن و پیامبر باید حجاب را رعایت کنند تاثیرش خیلی بهتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
کتابهای خیلی زیادی در این مورد از خیلی وقت پیش منتشر شده شما یکیشو بخون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
نیاز به کتابهای خیلی زیاد نیست چند جمله کافیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
ارجاع دادن به کتابهای خیلی زیاد یعنی دستوری نداریم؟
راستی میگن با فروش خونه تو تهران یکی زندگی راحت تو فرانسه دست ما پا کرد ؟! دوستان خارج نشین راهنمایی کنند ؟؟
برخی مسئولان ایران خیلی بیشتر از مهران مدیری دنبال پول و شهرت اند.
مهران مدیری از مسئولان ایران یاد گرفته .
"اسامی نمایندگان خواستار مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسؤولان شدند"
این اقدام شما را در راستای شفاف سازی بسیار موثر دانسته و امیدوارم ادامه داشته باشد. در واقع یکی از مهمترین و موثرترین راههای مبارزه با فساد شفاف سازی در تصویب قوانین با اعلام اسامی موافقین و مخالفین بهنگام رای گیری است. البته جز در مواردی که واقعا ضروریست که رای گیری مخفی باشد.
این امر باعث خواهد شد که نمایندگان به خواسته های موکلین خودشان بیشتر از همیشه و قبل از همه توجه داشته باشند. و این یک گام بسیار بزرگ در استقرار و تحکیم مردمسالاری است.
از شما متشکرم . در این امر پسندیده موفق باشید.
چرا فقط برای ارز دیجیتال بیت کوین میخوان هزینه برق را بر اساس برق صادراتی حساب کنند بقیه صادرکننده ها چرا باید همچنان از امکانات یارانه ای داخل کشور استفاده کنند و تولیدشان را صادر کنند
فیل و مورچه مثل هم هستن لاکن فیل خرطوم دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
ای ناقلا
در متن کیهان از رامبد جوان انتقاد کرده چرا تیتر زدید مهران مدیری؟!!!
مقاومت .. پایداری ... ایستادگی ... دورزدن تحریم ها ... دلالی ... قاچاق ... احتکار ... رانت ... اختلاس ... تبعیض ... بی عدالتی ... بیکاری ... فساد ... بابک زنجانی ها ... غارت ...
نه كه بقيه در راه خدا مجاني كار مي كنن !!!!!!
آی مسوولین محترم ایران را به جنگ نبرید مردم دیگه کشش جنگ دیگر را ندارن بیچاره شدن
دوست عزيزي كه جدول وزارت خانه ها و سازمانهاي به اصطلاح حقوق بگيران نجومي را رديف كرده اي لطفا" به سئوالات زير جواب منصفانه بده:
1-فرق كار يك كارمند اهل فن در وزارت نفت و وزارت بهداشت با يك كارمند اداري و يا معلم آموزش و پرورش و يا نيروي نظامي چيست؟
2-مدت زمان روزانه وقت اختصاص يافته نيروي دو وزارت خانه نفتي و بهداشت به كار چند ساعت است؟
3- ارزش افزائي كار يك كارشناس نفتي و پتروشيمي و يا يك دكتر متخصص با يك كارمند اداره كشاورزي و جهاد و نيروي انتظامي و ....چقدر تفاوت دارد؟
4- محل كار كاركنان وزارت نفت (كه اكثرا" مناطق جنوب و شبه جهنم است )و كاركنان كادردرمان وزارت بهداشت كه با افراد مريض وبا شرايط و روحيات مختلف ودر مدت زمان 24ساعته در تماسفند( شبه ديوانه خانه) با كاركنان ترو تميز وزارت اقتصاد و يا بانك ويا آموزش پرورش چند درصد بهم شبيه است؟
5- قبول داري اكثر كاركنان وزارت نفت و وزارت بهداشت از نخبگان دانش آموزي و دانشجوئي كشورند ؟
سر صبحی سرم سوت کشید .درود بر شریعتی و افکارش
به نظرمن بايدازهمين 23نفرشروع کرد
جناب شریعتمداری سلام
با شما موافقم که برخی فقط به پول فکر می کنند اما همه که اینطور نیستند که با بدست آوردن قدرت ،،پول هم به دست بیاورند
ادم باورش نمیشود
مسئولين محترم تابناك !
مانتوهاي جلو باز، مناسب جامعه ما نيست .
لذا خواهشمندم از تبليغ آن كه در اين صفحه مشاهده مي شود خودداري فرمائيد. با تشكر از شما
عنوان ها با متن نمبخونه
خوبه که آقای مدیری به چیزی فکر میکنه یا حداقل فکر کردن را بلده شما چی آقای شریعتمداری به چیزی تا حالا غیر از تخریب کسانی که مردم دوست دارند فکر کردین
ارزش آگهی در زوزنامه کیهان با توجه به تعداد تیراژ و بار منفی آن دو ریال هم زیاد هست و من اصلا به اگهی دادن با ان فکر نمی کنم
خانه گران شده؛ مردم به زندگی در چادر روی آورده‌اند
مسئولين ما نميتونن قيمت سيبزميني وپياز و كوجه رو درست كنن / از مسكن كه ديگه نبايد انتظار داشت .
اگر کیهان تنها یک خبر درست تا به حال ارائه کرده باشد نظرش در مورد مهران مدیری است! وی تنها به پول فکر می کند و بس
کشور درسردرگمی مدیریتی است
ايندفعه به آقاي شريعتمداري راي بديم، رئيس جمهور شه، ببينيم ميتونه كارها رو پيش ببره، هركسي هر كاري كرد اين اقا يه گيري داد. املاي نانوشته غلط نداره قربون
کیهان اینهمه سال نگفتی نوش دارو بودی وبعد از مرگ سهراب امدی
خطاب به مدیر شبکه کودک تلویزیون عرض می کنم که چنئ سال پیش به بهانه مبارزه با تهاجم فرهنگی ، پخش کارتون های خارجی از تلوزیون متوقف شد ، امروز هم شرایط طوری شده که بچه ها رغبتی برای دیدن برنامه های بی کیفیت تلوزیون ندارند ، در حالی که برای نسل قبل از آنها تلوزیون مهم ترین و خاطره انگیزترین ابزار سرگرمی بود ،
اگر عرصه را به رقیب خارجی واگذار کرده اید ، تقصیر خودتان است
ما چند بار مطلب آقای شریعتمداری رو خوندیم ، از مهران مدیری اثری ندیدیم ، همش رامبد جوان بود .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها