بازدید 6645

شرط کلوپ برای دادن ستاره لیورپول به رئال مادرید

کلوپ تنها در یک صورت با جدایی مانه موافقت خواهد کرد و آن اینکه انتقال مارکو آسنسیو بخشی از این قرارداد باشد. آسنسیو مدت‌ها است که مورد علاقه کلوپ است، اما رئال اجازه جدایی به این ستاره ملی پوش خود را نداده
کد خبر: ۹۰۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 01 July 2019

سرمربی لیورپول تنها در یک حالت با پیوستن سادیو مانه به رئال مادرید موافقت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سادیو مانه فصل بسیار خوبی را با لیورپول پشت سر گذاشت و توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. مانه در فصلی که گذشت ۲۶ گل با پیراهن لیورپول به ثمر رساند.درخشش این بازیکن باعث شده تا او مورد توجه رئال مادرید قرار گیرد و زیدان برای تقویت خط حمله اش علاقه زیادی به جذب مانه دارد.

یورو اسپورت نوشت که کلوپ تنها در یک صورت با جدایی مانه موافقت خواهد کرد و آن اینکه انتقال مارکو آسنسیو بخشی از این قرارداد باشد. آسنسیو مدت‌ها است که مورد علاقه کلوپ است، اما رئال اجازه جدایی به این ستاره ملی پوش خود را نداده است. با توجه به نیمکت نشینی احتمال آسنسیو در رئال احتمال جدایی او بسیار زیاد است و این باعث می‌شود تا احتمال حضور او در لیورپول زیاد باشد.

رئال مادرید رقم فروش آسنسیو را ۹۰ میلیون یورو اعلام کرده است این درحالی است که لیورپول برای فروش مانه ۱۵۰ میلیون یورو می‌خواهد و رئال مادرید برای جذب این بازیکن باید هزینه زیادی کند. رئال در تابستان با بازیکنان بزرگی مثل ادن هازارد، یوویچ و مندی قرارداد امضا کرده است، اما به نظر می‌رسد که زیدان همچنان برای تقویت خط حمله تیمش برنامه دارد و بعید نیست که شاهد حضور مانه هم در این تیم باشیم.

شرط کلوپ برای دادن ستاره لیورپول به رئال مادرید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی