بازدید 9284

سخنرانی رئیس قوه قضاییه در مراسم تشییع شهدا

کد خبر: ۹۰۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹ 27 June 2019

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: دیروز شهدای ما سخن از دشمن شناسی و دشمن ستیزی داشتند و امروز این پیام به همه عالم رسیده و هرجا سخن از حق خواهی و عدالت خواهی است آن امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید تازه تفحص شده گفت: امروز در همه میدان‌ها توفق و برتری مربوط به جبهه انقلاب است و ما دست برتر را داریم.

آیت الله رئیسی گفت: امروز می‌بینید در منطقه ایران در کجاست و آنچه جمهوری اسلامی به عنوان راهبرد خود تعریف کرده است همه کشورهای منطقه و آفریقا را در برگرفته است.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: دیروز شهدای ما سخن از دشمن شناسی و دشمن ستیزی داشتند و امروز این پیام به همه عالم رسیده و هرجا سخن از حق خواهی و عدالت خواهی است آن امتداد راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: شهدا به ما درس ایستادگی را آموختند آنچه داریم امروز در بستر نه راهبرد مذاکره است و نه راهبرد تسلیم امروز آنچه از عزت و اقتدار و افتخار نصیب مردم شده در پرتو راهبرد مقاومت است.

رئیس قوه قضاییه گفت: وقتی ما ایستادگی کنیم دشمن عقب نشینی می‌کند اما برخی طور دیگری حرف زدند و حرفهای دیگری بر زبان آوردند اما رهبر معظم انقلاب بارها در این خصوص تذکراتی دادند.

آیت الله رئیسی افزود: آن دستی که بر ماشه رفت و پهپاد آمریکایی را ساقط کرد اثبات کرد ایران در مقاومتش تردید ندارد و در ایستادگی در برابر دشمن تردید ندارد و آمریکا را دشمن اصلی خود می‌داند و با همه قدرت آمادگی دارد آنها را در این میدان پشیمان کند.

وی خاطرنشان کرد: هم حدیث نفس می‌کنم نسبت به خود به عنوان یک طلبه و هم به همه مسؤولین می‌گویم بیش از همیشه و پیش از همه کارها در اقدامات نگاه کنیم به فلسفه شهادت شهیدان و به وصیت نامه بلند شهیدان.

آیت الله رئیسی گفت: شهدا نوشتند که بدانید ما برای خدا رفتیم و بدایند که ما به امر ولی فقیه زمان رفتیم و نگذارید ارزش‌ها در این کشور تنها بماند و بدایند باید در مقابل همه دشمنان ایستادگی کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر