بازدید 44346
هزار و ششصد و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توکلی: وضعیت خراب است، ولی بن‌بستی وجود ندارد/نامه احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا/روایت حسین مرعشی از اختلافات جهانگیری با روحانی/واکنش پلیس به ویدئوی مسلحانه محسن افشانی و همسرش

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شیوه ترامپ در مقابل رهبر معظم انقلاب، همان شیوه ابوسفیان در برابر حضرت محمد است/محمود صادقی: هجمه‌های اخیر به زنگنه بودار است/سخنگوی سپاه شایعه به کما رفتن سردار فضلی را تکذیب کرد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 26 June 2019
 

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توکلی: وضعیت خراب است، ولی بن‌بستی وجود ندارد

احمد توکلی نماینده اسبق مجلس و رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: به عنوان فردی که حدود ۵۰ سال است در عرصه عدالت‌خواهی مبارزه می‌کنم، بار‌ها به مسئولین کشور گفته‌ام که وضع خیلی خراب است، ولی بن‌بستی وجود ندارد.

نامه احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا

محمود احمدی نژاد، با ارسال نامه‌ای تحلیلی خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ضمن تشریح ویژگی‌های استثنایی، سابقه تاریخی و فرهنگ دیرینه ملت ایران، دولت آمریکا را از زورگویی و اعمال فشار‌های سیاسی و اقتصادی بر ملت‌ها و تشدید فضای تنش و درگیری در منطقه برحذر داشت. کانال دولت بهار متن کامل نامه احمدی‌نژاد به رئیس جمهور آمریکا را منتشر کرد. در این نامه تأکید شده که ملت ایران در طول تاریخ هرگز چشم طمع به منابع دیگران نداشته و هیچ گاه به سلطه اجنبی رضایت نداده است و شروط تحمیلی از ناحیه هیچ قدرتی را نیز نپذیرفته و نخواهد پذیرفت. احمدی نژاد، در این نامه تحلیلی و تاریخی که خطاب به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نوشت، ویژگی‌های ذاتی و استثنایی و سابقه تمدنی و فرهنگی ملت ایران را برشمرد و ضمن تأکید بر مقاومت تاریخی این ملت در برابر حاکمان زورگو، متجاوز و اشغالگر اجنبی، دولت آمریکا را از تداوم زورگویی و اعمال فشار‌های سیاسی و اقتصادی بر ملت‌ها و تشدید فضای تنش و درگیری در منطقه برحذر داشت. او همچنین به حفظ هویت، زبان، آیین، سنن و فرهنگ غنی و متعالی ایرانیان در گذر زمان و دفع حملات سنگین بیگانگان اشاره کرد و خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: به خود آیید که شما در مقایسه با حاکمیت جهانی ایرانیان و مدیریت مقتدرانه و در عین حال انسانی، عادلانه و بشردوستانه کورش کبیر، علی رغم برخورداری از جنگ افزار‌ها و قوای نظامی هزاران بار قوی‌تر و مخرب‌تر، منطقاً و عملاً از چه جایگاهی برخوردارید و آگاه باشید که ملت فهیم و شریف ایران و نیز افکار عمومی جهان درباره منطق فکری و منش عملی شما چگونه قضاوت خواهند کرد.

روایت حسین مرعشی از اختلافات جهانگیری با روحانی

تا امروز هم صرف نظر از کم و زیاد شدن اختیارات آقای جهانگیری، روابط آقایان روحانی و جهانگیری، روابط کاملا حسنه‌ای بوده است. البته از آغاز دولت دوازدهم، مشخص شد که سیاست آقای روحانی این است که خودشان به مسائل اقتصادی دولت ورود کنند و به همین جهت تغییراتی اتفاق افتاد. شاید این تغییر سبب شکل گیری برخی سوءتفاهمات در دولت شد، اما به دلیل اینکه آقای جهانگیری نسبت به نظام متعهد است و حتی دو برادرش در راه ایران اسلامی شهید شدند و همین تعلق خاطر فوق‌العاده‌ای به کشور در آقای جهانگیری ایجاد کرده، با تمام قوت به همکاری با دولت ادامه دادند. با این اوصاف به تدریج مسائل زیادی به وجود آمد و نهایتا به اینجا رسید که موقعیت آقای جهانگیری در جایگاه معاون اول رئیس‌جمهور در جایگاه کنونی قرار بگیرد. بی‌توجهی به این نقش آقای جهانگیری به‌خصوص در دولت دوم و ایثار و علاقه ایشان به رئیس‌جمهور در سطح کلان اداره دولت یک کار نادرست است که موجب سوءاستفاده مخالفان دولت می‌شود و به همین علت ما از روایت‌های نقل‌شده درباره اختلاف کارشناسی اخیر میان رئیس‌جمهور و معاون اول ناراحت و نگران شده‌ایم. ضروری است که جایگاه معاون اول در دولت احیا شود و نسبت به آن تکریم صورت گیرد. وجود و بروز چنین مسائلی برای ما که همواره روند کاری دولت را رصد می‌کنیم، نشانه‌های خوبی نبوده است. اما به ‌هر حال تعهد آقای جهانگیری به انقلاب اسلامی و نوع روابطی که با آقای روحانی دارند، باعث شده ایشان همه این مسائل را برای خود هموار کند تا در روز شنبه و جلسه‌ای که با حضور مسئولان کشور و سران قوا درخصوص تصمیم‌گیری برای بنزین برگزار شد، ایده‌ها و طرح‌های مختلفی مطرح شود. در این رابطه آقای جهانگیری کار کارشناسی انجام داده بود و بر همین اساس پیشنهادی داشت که از قبل هم مورد توجه رئیس‌جمهور قرار نگرفته بود. در این جلسه آقای جهانگیری گفتند که اگر بخواهیم بنزین را به قیمت بالایی تعیین کنیم، بهتر است بخش مهمی از آن را به عنوان سهمیه به همه افراد کشور بدهیم تا مردم خودشان با هم مبادله کنند. به‌هرحال این یک ایده است و توسط معاون اول مطرح شده است.

واکنش پلیس به ویدئو مسلحانه محسن افشانی و همسرش

به دنبال انتشار ویدئویی از سوی محسن افشانی و همسرش که در آن از اسلحه و چاقو استفاده کرده بود، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از بررسی این اقدام خبر داد. سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتشار این ویدئو گفت: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود و اطلاع تیم‌های رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند. وی با بیان اینکه با پیگیری‌های پلیس فتا این ویدئو شب گذشته از سوی خود «محسن افشانی» از صفحه اجتماعی‌اش حذف شد، تصریح کرد: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی بیشتر به پلیس امنیت ارجاع شد و این پلیس رسیدگی به این موضوع را در دستورکار خود دارد.

شیوه ترامپ در مقابل رهبر معظم انقلاب همان شیوه ابوسفیان در برابر حضرت محمد است

حجت الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تحریم‌های ترامپ علیه رهبر انقلاب نمی‌تواند میزان نفوذ جهانی رهبرمان را محدود کند، گفت: شیوه ترامپ در مقابل رهبر انقلاب همان شیوه ابوسفیان در برابر حضرت محمد (ص) است که قطعا محکوم به شکست است. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: باید خداوند را شاکر باشیم که رهبری داریم که رئیس جمهور آمریکا را چنان تحقیر می‌کند که ترامپِ کم بهره از عقل، به جایی می‌رسد تا مضحکانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را تحریم و تصور می‌کند می‌تواند میزان نفوذ جهانی رهبرمان را محدود کند. نماینده، ولی فقیه در ارتش یادآور شد: برای موفقیت در گام دوم انقلاب اسلامی باید به تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عمل کنیم و خوشحال باشیم که چنین رهبر فرزانه، حکیم، با دانش و با فضیلتی داریم. باید ملتزم به تدابیر معظم‌له باشیم.

محمود صادقی: هجمه‌های اخیر به زنگنه بودار است

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی می‌خواهند به نقاط قوت دولت روحانی ضربه بزنند، گفت: بنده تاکنون هیچ ارتباطی با وزارت نفت نداشته و ندارم، اما معتقدم هجمه‌ها و انتقاد‌های اخیر به زنگنه غیرمنصفانه و به نوعی بودار است، وی سدی در برابر کاسبان تحریم بوده، از این روی جای تعجب ندارد که با چنین هجمه‌هایی مواجه شود.

واکنش علی دایی به پیشنهاد مربیگری از سوی پرسپولیس

علی دایی در حاشیه جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری، درباره احتمال مربیگریش در لیگ برتر نوزدهم به دلیل حضور در این جلسه گفت: یکی از موارد کلاس‌های مربی‌گری حضور در این جلسه است که من هم در جلسه شرکت کردم. او در واکنش به این سؤال که آیا باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد مربیگری ارائه نموده است، اظهار کرد: این حرف‌ها را ول کنید. من به خانه می‌روم.

سخنگوی سپاه شایعه به کما رفتن سردار فضلی را تکذیب کرد

در پی طرح شایعه به کمارفتن سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تکذیب این شایعه از سلامت کامل سردار فضلی خبر داد. وی افزود: بر خلاف شایعات مطرح در فضای مجازی، سردار فضلی به کما نرفته‌اند بلکه به دلیل فشار بالای کاری در امر آموزش و تربیت افسران جوان سپاه، کسالتی برای ایشان پیش آمده بود که چند روزی در بیمارستان بستری شدند و هم اکنون نیز حال عمومی سردار فضلی در وضعیت مناسبی قرار دارد. سردار شریف با تأکید بر اینکه سردار فضلی در سلامت کامل به سر می‌برند عنوان کرد: البته ما از همه مردم در خواست داریم تا برای سلامت تمامی جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس دعا کنند تا توفیق خدمت این عزیزان به کشور بیش از پیش فراهم شود.

تذکر مطهری درباره بازتولید بابک زنجانی‌ها

علی مطهری: ما قبلاً رسمی و غیر رسمی صادرات نفت داشتیم و یک و نیم تا ۱.۸۰۰ میلیون بشکه نفت صادر می‌کردیم، ولی امروز اینطور نیست، بانک‌های منطقه هم همکاری ندارند و معافیت از تحریم هم برای هیچ کشوری وجود ندارد و کار خیلی سخت‌تر شده است. مطهری با بیان این که اظهارات مطرح در زمینه صادرات نفت خیلی حساب شده نبوده است، افزود: آقای زنگنه هم تأکید دارد که دوباره بابک زنجانی ایجاد نکنیم و با حرف‌های احساسی شرایطی را به وجود نیاوریم که افرادی مثل ایشان پیدا شوند و اموال مردم از بین برود. مطهری با بیان اینکه شاید مخالفان زنگنه اهداف سیاسی داشته باشند، گفت: اگر منصفانه قضاوت کنیم عملکرد آقای زنگنه خوب بوده و خود ایشان هم گفته هر کس که ادعا می‌کند می‌تواند بیش از این نفت صادر کند، می‌تواند راهکار خود را ارائه دهد تا بررسی شود.

جزئیات تکان‌دهنده از قتل مرحوم شیرمحمدی در زندان

اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها درباره قتل شیرمحمدعلی زندانی فشافویه، گفت: این اتفاق در نود ثانیه رخ داده است، یعنی در کمتر از دو دقیقه این درگیری به وجود آمده و زندانیان با سرامیک شکسته به آن مرحوم حمله کردند و این حمله به قدری سریع بوده که تا رسیدن مسئولین زندان او را مجروح کردند.

واکنش عارف به برخورد پلیس با یک دختر در تهرانپارس

محمدرضا عارف در واکنش به برخورد پلیس با دختر پارک تهران پارس در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: بار‌ها گفته‌ام که یکی از تفاوت‌های انقلاب ما با دیگر انقلاب‌های جهان وجه فرهنگی و اخلاقی آن است. متأسفانه در چهل سالی که از عمر انقلاب گذشت نتوانسته‌ایم به خوبی در ارتقای فرهنگ گام‌های موثری برداریم. آنچه اخیراً در یکی از بوستان‌های شرق تهران اتفاق افتاد و ظاهرا یکی از مأموران نیروی انتظامی با توسل به زور درصدد بازداشت یکی از بانوان شهرمان بود، روح و جان آدمی را به درد میاورد. از همان ساعاتی که در جریان این موضوع قرار گرفتم، پیگیری‌هایی را با کمک همکارانم در مجلس انجام دادم.

واکنش سخنگوی دولت به حادثه پارک شرق تهران

علی ربیعی گفت: روش برخورد نیروی انتظامی در حادثه پارک شرق تهران قابل قبول نیست. اطلاع دارم که رئیس جمهور با وزیر کشور در این زمینه صحبت کردند. این موضوع نیازمند رسیدگی قضائی است. باید به سمتی برویم که روش‌های مناسب را با موضوعات مختلف داشته باشیم. فرمانده نیرو‌های انتظامی هم از این نوع برخورد راضی نبوده و همین اندازه به ما کمک خواهد کرد تا روش‌هایی اتخاذ شود که افراد نسبت به این نوع روش‌ها آگاه شوند. مأموران ما باید بدانند در کنار زحماتی که می‌کشند از روش‌هایی که غیرقانونی و غیرشرعی است استفاده نکنند چرا که این روش‌ها از سوی نظام، دولت و فرماندهان خودشان قابل قبول نیست./پاد

مسعود کیمیایی: پایان «گوزن‌ها» را عوض کردند

مسعود کیمیایی در گفت‌وگو با مجله فیلم به مناسبت انتخاب مجدد «گوزن‌ها» به عنوان بهترین فیلم تاریخ سینمای ایران درباره تغییر پایان‌بندی این فیلم توسط نیرو‌های امنیتی رژیم گذشته گفت: من هیچ‌وقت و در هیچ گفت‌وگویی نگفتم بعد از نمایش «گوزن‌ها» مرا دستگیر کردند یا بردند. کار به جایی رسید که خودشان آمدند و پایان‌بندی فیلم را عوض کردند. ما حال‌مان خیلی بد بود. عکسی از من و اسفندیار منفردزاده هست که در حیاط زیر یک درخت نشسته‌ایم و مشغول صحبت و تماشا هستیم. سه ورق دکوپاژ داشتند که اکنون نزد جواد طوسی است. کارگردان و صدابردار را خودشان آوردند، فیلمبردار هم خود نعمت حقیقی بود. این کار تحت تدابیر امنیتی شدید نبود. ما که شاخه نظامی یک حزب خاص نبودیم. در استودیو میثاقیه فیلم می‌ساختیم... دیگر دنبال مجوز نرفتم و همان نسخه در سینما‌ها به نمایش درآمد... هیچ کپی از آن نسخه تغییر یافته موجود نیست.

FATF هیچ داغ و درفش و قدرتی ندارد

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت درباره تبعات تصویب نشدن لوایح مرتبط با FATF به خبرآنلاین گفت: اف‌ای‌تی‌اف هیچ داغ و درفش و قدرت اجرایی برای کشور‌هایی که الحاق پیدا نکرده‌اند، ندارد. اگر ما به FATF هم بپیوندیم بخاطر تحریم‌های آمریکا مشکلی حل نمی‌شود و آن سرمایه‌گذاری خارجی در ایران صورت نمی‌گیرد. علت اینکه قبل عید درباره این لوایح تصمیمی در مجمع گرفته نشد این بود که گفتند اگر این کار را بکنید یک شوکی به بازار وارد می‌کنید. وی در پاسخ به این که آیا مجمع مسئولیت مشکلات ناشی از رد لوایح را می‌پذیرد گفت: هرکسی وقتی وظایفش را انجام می‌دهد نتایج آن را هم می‌پذیرد.

یک ورزشکار دیگر ایرانی پناهنده شد!

پس از آن که یک ورزشکار عضو تیم ملی تیروکمان کشورمان به کشور بازنگشت، این بار از رشته‌ای دیگر خبر می‌رسد. "سامان بلاغی" عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که عازم مسابقات جهانی آلمان شده بود، از بازگشت به تیم ملی استنکاف کرده و در اروپا مانده است. اگرچه امید می‌رفت که این ورزشکار بازگردد، با گذشت زمان، پناهندگی اش قطعی شده است. در سال جدید شمسی، این دومین مورد از پناهندگی ورزشکاران حوزه ورزش جانبازان و معلولین است که روی می‌دهد. این اتفاق در این حوزه ورزش کشور سابقه چندانی نداشته که یکباره این دو خبر منتشر شد.

اراده صداوسیما حفظ «خندوانه» است

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده «خندوانه»: قرار ما با شبکه «نسیم» شروع فصل هفتم پس از ماه‌های محرم و صفر بوده و این قرار کماکان به قوت خود باقی است. اراده‌ای برای حذف «خندوانه» در رسانه ملی وجود ندارد بنابراین از رسانه‌ها درخواست می‌کنم ضمن رعایت اخلاق حرفه‌ای به این خبر خلاف واقع دامن نزنند. پخش نشدن تکرار‌های «خندوانه» و «قاچ» با هماهنگی بوده و این درخواست در روز‌های مابین همه فصل‌های «خندوانه» وجود داشته است. اصولاً معتقدیم برای دوری از تکرار، با توقف بازپخش برنامه، باید به مخاطب فرصت استراحت و به گروه «خندوانه» فرصت بازیابی و نوآوری بدهیم. / مهر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۹۸
بله بن بستی برای مسئولان وجود ندارد راه کانادا باز است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
چیزی که ترامپ و دار ودستش منتظر اون بودن وروز شماری می کردن کم کم دارد فرا می رسد.غنی سازی 20 درصد وبالاتر که هیچ کاربرد غیرنظامی ندارد و گزارش آژانس و بردن پرونده به شورای امنیت و بردن ایران ذیل فصل 7 که حمله به ایران را برای جهانیان قانونی ومشروع می سازد و ویرانی ایران بخاطر چند کیلو آب سنگین و اورانیوم غنی شده که هیچ کاربردی غیر از ساخت بمب اتم ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این آقایات اصلاح طلب و لیست امید اگر همین قدر که پیگیر برخورد با متذکرین به بی حجابی بودند به مشکلات اقتصادی هم رسیدگی می کردند الان وضع مملکت این شکلی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
زنگنه به جز هشت سال دوره احمدی نژاد همیشه وزیر نفت بوده و این وضعیت وزارت نفته که بعد از 40 سال هنوز داره خام فروشی میکنه ، و به برکت برجام جلوی خام فروشی شون هم گرفته شده
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
شرایط نه جنگ و نه مداکره و نه صلح ... کشور را یا بسمت کره شمالی شدن میبرد یا جنگ خواهد شد . در هر شرایط فقرا گرفتار خواهند شد . چه از نظر جانی و مالی فقرا جیبشان خالی تر خواهد شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
وضعیت خرابه ولی بورس هرروزرکوردمیزنه !!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
احمدی نژاد چرا در متن نامه ننوشتند که اب بازی و نداشتن روسری در ایران جرمش سنگین هست .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
نه داداش . بی زحمت اگر حرفی را تفسیر میکنید به میل فقط رصایت دل خودتان نباشد بلکه اینرا بدانید که برای دیگران میگویید زمانی که ترامپ‌ در انتخابات امریکا شعار میداد این بود که مردم ان‌کشور بهش رای دادند . اگر رییس جمهور شدم از برجام خارج میشوم چون برجام باعث شد ایران در جنگ کشور جنگ نیابتی دارد و در ۲۰۲۵ میتواند بمب اتم داشته باشد وو.....ولی در ایران به فاصله دو سال دولت روحانی با شعار حفظ برجام و آزادیهای مدنی و شهروندی و رفاه مردم و اینکه پول مردم‌برای مردم‌خرج شود برنده انتخابات شدند شما تفاوت ها را ببینید بعد قصاوت کنید . آیا به روحانی مردم رای دادند آیا ملاک رای و نظر مردم ملاک هست یا نیست ؟ مردم عاشق چشم و ابرو که نبودند به رییس دولت مکلف کردند اینکارها و این سیاست ها را اجرا کن . بعد چی شد ؟ الان مردم متهم هستند چرا مردم‌متهم هستند مردم‌میگویند که ایا ما با رای گفتیم اینکارها را انجام دهیید آیا انجام دادید ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کاربر محترمی که از عمق استراتژیک در کشورهای همسایه حرف میزنی .من سخن شما را رد میکنم . این استراتژیک نطامی هست و در اینده هم با روند نطامی هزینه زیادی برای کشور ایجاد میکند . اگر اقتصادی بود منفعت بیشتری داشت اگر این عمق استراتژیک طولانی شود دوباره همین کشورها به دلایل زیادی دوباره از طریق دیگر مسلح خواهند شد و با نام و اسم‌دیگر دوباره جنگ داخلی خواهد شد منتها در دفعه بعد باید دفاع از این باشد که ایران باید خارج شود . و مای دیگر کشورها دوباره باز خواهد شد . این رفتار در طولانی مدت ممکن هست منفعت داشته باشد اما چون نطامی هست دردسر ساز هست . این سخن شما درست نیست که برای عمق دادن به سیاست ها همه کشورها بروند ناراضیان و مخالفین گشورها و شهرهای دیگر جهان را بر علیه کشور دیگر مسلح کنند . این رفتار درست نیست . دیگران هم اینکار را انجام‌میدهند
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
طرح فروش بنزین به خود مردم بوسیله جهانگیری مطرح نشده بلکه در مجلس توسط چند تن از نمایندگان مطرح و در همان مجلس هم رد شد !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
نیازی به جنگ نظامی ندارن جنگ اقتصادی و امثال بابک زنجانی و خاوری ها یاران دشمنند در زمین خودی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
آقای توکلی بن بست ساختاری وجود دارد قضیه fatf که جنابعالی هم مخالف تصویب آن هستید یکی از همین بین بست ها است
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
اصلا بن بستی نیست. به هر طرف نگاه میکنی پرتگاه است.
بعله همه چیز بو دار است چون دارند گند می زنند جناب صادقی خبرها را از یک ماه پیش تا الان مرور کنید از بو به گندیده تبدیل شده!!!
می خواهند تکذیب کنند فرداش رودست می خورند و دادستانی و قوه قضاییه وارد می شوند تا حالا شمردی این تکذیبها و بعدا واقعیت داشته جناب صادقی
جناب صادقی بس نیست سیاسی کاری ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
خداوکیلی اشتباهی منفی دادم
ببخش ما را حق الناسی به گردنم نباشد
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
آیا این شیوه جدیدی برای گیج کردن مردم است!؟
راست و دروغ را کیلویی پرتاب کنیم !
غربی ها دلشون برای مردم ایران نمیسوزه. اونها فقط نفت ایران و نیروی کار متخصص اون رو میخوان و تا زمانی که ایران در تحریم باشه و مشکل اقتصادی داشته باشه منافع اونها تامین میشه

ما چند تا اشتباه بزرگ از سال 57 به این ور داشتیم

- به همه دنیا و به خصوص به کشورهای همسایمان اعلام دشمن شدیم

- برای فلسطین دایه مهربانتر از مادر شدیم و اعلام جنگ به اسراییل که تا اون زمان هیچ خصومتی با کشور ما نداشت و حدود 200 هزار نفر یهودی با آرامش و بدون هیچ مشکلی در ایران زندگی میکردند

-ورود گسترده زنان به مشاغل دولتی که از زمان دولت خاتمی شروع شد و باعث گسترده تر شدن بیکاری و فساد شد

--ورود برخی افراد خیانت کار به مشاغل دولتی و پست های مدیریتی کشور که از زمان دولت رفسنجانی شدت گرفت

- برنامه کنترل جمعیت رو کنار گذشتیم و یک هو جمعیت کشور بیش از حد زیاد شد و ما برای تامین نیازهای این جمعیت نه امکانات و منابع داشتیم و نه برنامه ای

-حضور در کشورهای لبنان، عراق و افغانستان که بخش عظیمی از بودجه کشور رو صرف خود میکنه

-و از همه بدتر رفتیم سراغ انرژی اتمی و غتی سازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ورود گسترده بانوان به مشاغل دولتی رو خیلی خوب اومدی واقعا چرا باید در شرایطی که بیکاری هست به خاطر پز دادن تو دنیا گرفتن ژست روشنفکری اولویت استخدام با خانوما باشد ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
رفتن زنان در مشاغل خارج از منزل .... اگر اقتصاد ایران مولد بود اگر اقتصاد ایران مثل المان و زاپن و کره جنوبی بود مشکلی بابت کار زنان وجود نداشت هم مرد و هم زن تحصیلکرده میتوانستند کار کنند مشکل از اینجا هست که خود مسئولان و سیاست گداری که کردند از برنامه اقتصادی قبل از انقلاب عدول کردند و ساختار را به دلایل زیادی دولتی و شبه دولتی واگذار کردند . اصلاحات راه نجات کشور هست . با اصلاحات میشود فقرا را نجات دهد .
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حضور در عراق و سوریه یعنی ایجاد عمق استراتژیک دفاعی به جای درگیری با دشمن در مرزها که هزینه دفاع ازکشور رو یک صدم میکنه پس بودجه هدر نمیره
دوم اعلام جنگ به اسرائیل ؟؟؟؟ اسرائیل مدتها قبل با تشکیل بک حکومت جعلی در این منطقه به همه کشور ها اعلام جنگ کرده بود ولی ما میتونیم سرمون رو توبرف ببریم و بگیم اسرائیل هیچ دشمنی با ما نداره!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
مردان باید پشت میزنشستن و تنبلی را رها کنند تا کشور پیشرفت کند
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
جز زنان همه صدرصد درسته داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
داداش یکی از این اشتباه ها برای کله پا کردن یک امپراطوری کافیه
تنهایی این همه اشتباه رو کردیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
اقای ارمان با توجیه تو امریکا هم میتونه بگه عمق استراتژیک من ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
زنان 50% جمعیت هستند و حق مسلم آنها است که 50% مشاغل را هم اشغال کنند
اینکه شغل کمه مربوط به سوء مدیریت هاست
کارکردن زنان در مشاغعل دولتی به جز موارد استثنا مثل مامایی، معلمی و پرستاری به بیکاری گسترده مردان منجر شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
همین طور خیانت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
شایستگی مهم است نه جنسیت یک زن کشور بزرگ آلمان را مدیریت می کندو کشور مقتدری هم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تو یک آدم بی عرضه زن ستیز هستی.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تو چقدر ادم تبعیض جنسی هستی . دختر و زن تحصیلکرده نیاز به کار دارد . برو اقتصاد کشورت را درست کن یا دست از شعار فرزند زیاد دست بردار به همین ۹۰ میلیون برس . افعانی و نیجریه ای و عراقی را هم از ایران بیرون کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
تو مرد هستی و شغل دولتی را متعلق به خود می دانی؟برو کار کن بیل بزن کشاورزی کن دام پروری کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
شما به جای تبعیض جنسیتی و زن ستیزی لطفا دنبال علل دیگه برا بیکاریتون باشید.
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
درست است . بعضی خانواده ها مرد و زن روی هم 15 میلیون حقوق دارند بعضی خانواده ها هم پسر جوان پول ندارد ازدواج کند . زن زمانی باید برود سر کار که مردان که نان آور اصلی خانواده هستند بیکار نباشند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
بهتره واقعیت ها را بگید بیکاری گسترده ناشی از تاکارآمدی مسئولین است
گوسفند به هیچ چیز فکر نمیکنه فقط به علوفه و غذاش خیلی اهمیت میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
از انسان ها با شکم گرسنه هم نباید انتظار تفکر داشت
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
لابد یه چوپان مهربون داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
بزغاله فقط به شاخش فکر می کنه
وای وای چقدر هم مهم است وقتی کسی از قانون سرپیچی می کند و از دستور مامور سرپیچی می کند عالیجنابان مجلس و وزارت کشور دست به کار می شوند برای تبلیغات در حالیکه باید در خود مجموعه پلیس باید رسیدگی شود و نه در سطژح بالاتر ولی جالب تر از ان این است که در موارد برعکس که پلیس مورد ضرب و شتم قرار می گیرد این اقایان صداشون در نمی اید و اصلا هم اتفاقی نیست این حریانات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
مردم انتظار دارند این برخورد خشن را با دزدان و مزاحمین مردم ببینند نه با دختران معصوم
بنام خدا
جناب آقای توکلی دستاورد ۵۰سال دیده بانی تان در حقوق بشر را لطف فرموده انتشار دهید تو این نیم قرن دیگه هیچ کی نبودبره دنبال حقوق بشر قحط رجال بود شنیدیم یه چند سالی هم تو لندن دنبال حقوق بشر بودید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
نه جانم
ایشان حتما تلاش کردند حقوق بشر اسلامی را به دنیا منتقل کنند.
همانطور به عنوان وزیر کار سنگ را کج نهادند کافی نیست!
با پول ملت می روند به مسابقات و بعد هم پناهنده می شوند این نمونه بازر دزدان در روز روشن هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
خوب چگونه باید پناهنده شوند!؟
مرکزی در کشور موجود است که آدم اونجا نامنویسی کند!
سن بالای 70 سال با بیش از 40 مسئولیت دولتی

این مورد در ایران خیلی زیاد هست

شما حساب کنید اگر از هر پستی که داره حداقل 10 میلیون تومن بگیره میشه در ماه 400 میلیون تومن و تازه هزینه های محافظ ها، خودروی دولتی، خانه رایگان سازمانی، هزینه هایی که فرزندان و اقوام این ها به واسطه رانت بر کشور تحمیل میکنند و .... هم هست

نگه داری هر کدوم از این ها برای کشور در ماه بیش از 1 ملیارد تومن هزینه بر میداره که با این پول میشد هر ماه حداقل برای 10 نفر شغل پایدار ایجاد کرد و بعد از چند سال بیکاری از کشور ریشه کن میشد
اگر قانون برای همه یکسان می بود و افراد فراقانونی نداشتیم شاهد این روزهای فضاحتبار ، بلاتکلیفی ، و مشکلات و فساد نبودیم
و باز هم آقای محمود احمدی نژاد کاری کرد که ترامپ سر به بیابان بزاره!!!!!!!!!! بابا مدیریت جهانی ! اگه امریکا رو دست احمدی نژاد می دادن فقط ببین چکارش می کرد.
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
اتفاقا ترامپ هم احمدی نژاد به سبک امریکاییشه!!! ترامپ احمدی رو درک میکنه و برعکس!!! خداییش انشای خوبی نوشته 18 با کسر 2 نمره به خاطر اینکه کوروش رو مثال زده! اخه کوروش که اخرش از یک زن شکست خورد
آقای توکلی !!!

چه در سر داری ؟

میخوای کاندید بشی !!؟؟؟؟؟؟؟

دیگه تموم شد. جای شما در مجلس نیست . شما و امثال شما جای جوانان در مدیریت کشور را تنگ کرده اید.

کمتر حرف بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
حتما جوانان امثال علی فروغی؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
فروغی هم تو مجلس باشه چه اشکالی داره؟
جناب آقای توکلی
اصولاً تا جیب مردم هست بن بستی وجود ندارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
آخرین بن بست قیمت سیب زمینی بودکه اونم بابی خیالی مسءولین حل نشد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
عجب حرفی زدی..موافقم باهات
همینه نامه احمدی نژاد به ترامپ
حتما زبون همدیگه رو میفهمن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این را کم داشتیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
متن نامه احمدی نژاد انگلیسی بوده یا فارسی ... فکر کنم احمدی نژاد در کلیپی گفته بود که جواب ترامپ‌را بدهید آیا در این متن واقعا به ترامپ‌گفته خودتی یا نه درس اخلاقی دوباره فرستاد
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
گفته ایرانیان در مقابل دشمن می ایستند و این تاریخ ایران است به استثنای اسکندر،مغول، اعراب و احمد افغان!!!!!
چهار نفر از تندروهای اصلاحات ، در نیویورک تایمز ، یادداشت التماسی نوشتن با این مضمون که اگر از ما حمایت نکنید ، در انتخابات باختیم !!
از یک طرف به دلیل عملکرد روحانی ، مردم از جناح «تکرار» بیزارند ، از یکطرف هم تیم ترامپ بر خلاف مامان هیلاری ، هیچ علاقه ای به اصلاح طلبان نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اگر ماله کشی میکنی برای حیاط خودت ماله بکش . متن نامه احمدی نزاد را از جناح اصولگرا را بخوان بعد هوار بکش . اگر این نامه از دایره اصلاحات بود امروز روزنامه های اصولگرا اعلام عزا میکردند . متاسفانه ماله کشی هم خوب بلد نیستید چون کار سیاسی در خور و شان شما نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
مردمی که قبلا از جناح اصولگرا بشدت متنفر بودند، از جناح تکرار هم ناامید و بیزار شده اند و قسمت اخیر، تنها قسمت منطبق بر واقعیت این کامنت است
ناشناس
| Canada |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
بله از تکرار بیزاریم و به جدیدی و رضا زاده رای خواهیم داد و شما و دوستان همچنین ب‌.ز راحت باشن
اقای مطهری این ها بهانه است و الان هم باید با استفاده از واسطه ها پول رد و بدل شود و می خواهید زنجانی ها رخ ندهد باید وثیقه سنگین بگیرید و بقیه کارهای شما و افاضات شما سیاسی است
احمدی نژاد قصد خداحافظی از سیاست را ندارد ؟؟؟؟

ما به ایشان هیچ احتیاجی نداریم . همانطور که به خاتمی و روحانی !!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
پس به کی احتیاج داری؟ قالیباف حتما؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
به امثال خاتمي خيلي احتياج داريم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
با هم قراره بای بای کنن
لیست امید ، لایحه منع خشونت علیه زنان رو تقدیم رییس مجلس کرد!
کارنامه هفت تیرکشی نجفی رو هم به عنوان رزومه ، ضمیمه لایحه کنید!خخ
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
البته هفتی کشی آن مداح
ناشناس
| Canada |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
خوب میدونیم پشت صحنه نجفی چیه.اگر اقایون فکر میکنن نمیدونیم اشتباه میکنن.!!!به وقتش توضیح هم خواهیم داد.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
لیست امید کار درست را انجام داد ارتباطی به اون سناریوسازی علیه نجفی هم ندارد
من یک چیزی دارم که همه مشکلات رو میشه باهاش حل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
اول مشکل خودتو حل کن باهاش
بهتر است فیلم برخورد پلیس در برابر کسانی که به دستوراتشان عمل نمی کنند نشان این افراد سطحی نگر دهید تا اقتدار را بفهمند که چجوری قانون در ان کشورها اجرای کامل می شود
یک روز مثل شیر زندگی کردن بهتر از هزار روز زندگی کردن مثل یک گوسفند است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بستگی داره که خودت خودتو شیر فرض کنی یا مردم در نقش شیر تو رو ببینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
آفرین به پاسخ دهنده ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
مثل انسان زندگی کردن از هر دو بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
جدی میگی
ساز دهنی از فیل بسیار کوچکتر است لاکن با سازدهنی میشود آهنگ های زیبایی نواخت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
ما میمیرم ساز دهنی نمی زنیم!
من نگهبان یک پارکینگ هستم.بنظر شما اگر به ترامپ نامه ای بنویسم روش تاثیر داره یا نه؟اگر بنویسم ما خیلی ادمهای خوبی هستیم و شما خیلی ادم بدی هستید و برای اینکه بتونم بدیهای شما رو ببخشم باید از امروز اونطوری که من میگم رفتار و عمل کنی ترامپ دیوانه.
باوجود تمام اخبارمنفی اقتصادی و تهدیدات روزافزون نظامی بخاطر دستکاری آشکارنرخ دلارراپایین ترازارزش واقعی اش نشان میدهندوبرعکس شاخص بورس ورشکسته راروزبه روز افزایش میدهند بایددید تاکجامیتوانند این روندراادامه دهندودرصورت وقوع جنگ ایاهمچنان قادربه دستکاری نرخ هاوشاخص هاخواهندبود؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
رشد اقتصادی هم تازه منفی است و بورس هر روز رکورد میرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بصورت کاملا علنی وتابلوبورس رادستکاری میکنند هرکدام ازاین اتفاقات اقتصادی وسیاسی درهرکشوری رخ میدان بورس ان کشور مثل برجهای دوقلوی نیویورک فرومیریخت امابورس ایران هرروزودرهرشرایطی رکوردمیزنه !!ریال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
در این مملکت همه چیز دستکاری میکنند بخاطر همین فرمول های اقتصادی کار نمیکنند دیگه نمیدونی واقعیت چیه
نتیجه اش هم همین وضعیت است خودشون را هم خیلی عاقل حساب میکنند
کمپوت و ساندیس هر دو شیرینند لاکن کمپوت بسیار خوشمزه تر است و با آن میشود جمعیت بیشتری را جمع آوری نمود

اثر کمپوت بر ساندیس مثل اثر اردوی مختلط بر دستبند رنگیست

فلهاذا باید بسیار اندیشید
چطور جائی که به نفع شما هست از کوروش بزرگ میگید و در قم که به جای اسم کوروش از افق استفاده میکنید. سرتون را مثل کبک تو برف کردید
بهترین کارممکن راورزشکاران معلول انجام دادن که پناهنده شدن
هیچ عاقبت خوبی انتظار شونو اینجا نمی‌کشه
برخورد پلیس با هنجارشکنان باید متناسب با جرم و بزه اونها باشه بیحجابها نباید احساس امنیت کنن بنظرم جریمه سنگین نقدی بصورت تصاعدی کاملا مناسبه باید دولت الکترونیک داشته باشیم تا با هر شهروندی بر اساس کارت بانکیش برخورد بشه و بصورت اتوماتیک هنگام جریمه از حسابش برداشت بشه و در صورت نداشتن موجودی مجازاتهای دیگری پیش بینی بشه مثلا برای بار اول بیحجابی یک میلیون تومن جریمه بشن بار دوم پنج میلیون تومن بار سوم ده میلیون تومن بیحجابها از خداوند حساب نمیبرند ولی پول براشون مهمه و مطمئن باشین کسی هم در این مورد ازشون حمایت نمیکنه.
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بجای اینهمه فشار به جوانان امکان اشتغال و ازدواج و تحصیل رایگان آنان را تا مراحل عالی طبق قانون اساسی فراهم کنید و امر به معروف را به سمت اختلاس و دزدی‌های بیت المال ببرید ا
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
آرش تو راه دیگری داری به کهربران بگویی که واقعا راهش چگونه هست وقتی از طریق انتقاد نمیشود وقتی کسی اعتراض هم‌میکند فتنه گر هست وقتی که مردم با زبان قانون و رای به مجلس و رییس جمهور میگویند این راه و سیاست را قبول داریم واقعا چگونه میشود هدایت کرد . تو بما بگو تو راهکار بده . آیا واقعا مشکل جامعه ما اب بازی دختران هست . اصلا اب بازی چی هست چه ارزشی داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
ای نگون بخت معلوم است که هنوز جوانی و محک تجربه بر سالهای اندک عمرت نخورده تا بدانی دنیا چه بازیهایی دارد... وای بر تو اگر بدانی شیطان چه نقشه ها برایت دارد... چه گناهانی قرار است در نامه اعمالت جا خوش کنند... برو بفکر عاقبت خودت باش که گناه هیچکس را پای تو نحواهند نوشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
حجاب اجبارب یک قانون بی اساس است
ا هجمه به زنگنه هم مثل روحانی هیچگونه سندیتی ندارد.با یکسری جملات مشابه و تکراری حمله میکنند و وقتی میگویی راهکار شما چیست غیر از چند شعار تو خالی و غیر عملی چیزی تحویل نمیدهند.تکیه بر توان داخلی و....یعنی ما ۴۰سال بوده که خوابیده بودیم و متوجه توان داخلی نبودیم و یکدفعه بعد ظهور تحریمها توان داخلیمان چند برابر شده و کارهایی که ۴۰ سال است نتوانستیم انجام بدهیم را از امروز میتوانیم!!!حملات،مشخصا سازماندهی شده و اتاق فکر پشت ان فاقد وجاهت و حتی توان کافی برای نقد کردن اقای زنگنه هستند و لذا به گفتن اینجمله که زنگنه خراب کرد اکتفا میکنند و وقتی بپرسی چرا؟و راه حل شما چیست؟دیگر هیچ جوابی نیست غیر از مقدار خزعبل
از نیروهای محترم انتظامی کمال تشکر را داریم و امیدوارم پلیسی که با رشادت با دختر بیحجاب برخورد کرده مورد تشویق قرار بگیره بیحجاب حرمتی برای قانون و حکم خدا قائل نیست بنابراین حرمتی هم نداره و حداقل باید جریمه نقدی بصورت تصاعدی بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
بقول آیت الله طالقانی روزی می‌رسد که اصل را رها می‌کنند و به دوتا تار مو خواهند چسبید
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
موی سر جرم‌نیست . پوشش در حد معمول و عرف که بدن پوشیده شود خوب هست اما افراط درخواست بی جای هست . اگر کسی بابت پوشش جریمه شود در جای در جنگلی در صحرای در کوچه ای در پارکی در مسافرت خارجی در کنار دریا در مدرسه در دانشگاه در اتوبوس در جنگل در در در در در ها را چکار میکنید . مگر هدف بهشت بردن مردم نیست . انگسی که جریمه میدهد تو از همین حالا او را از بهشت خارج کردی داداش تفکر شما دارد ضربه از اعتقاد مردم‌میزند ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
ای تیره بخت چرا چندتا چندتا کامنت میذاری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
فکر کنم این کامنت رو زیر هر خبری چند بار گذاشتی.خسته نباشی دلاور
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
دلسوزی برای مجرمین و اراذل و اوباش باعث نابودی اقتدار پلیس و افزایش جرم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
قانون حجاب اجباری اجرایی نیست
دوره ی نامه خیلی وقته گذشته داداش
زاد و ولد با وجود این همه مشکلات به خصوص در جهان سوم اشتباه محضه. هدف سختی کشیدن نبوده یا اینکه قرار نبوده کسی با سختی ساخته بشه چون عمر انسان کوتاهه
آقای توکلی

این وضعیت خراب نتیجه ی سالها مدیریت ضعیف و غلط شما و امثال شماست نه تحریم ها

چهل سال نفت فروشی را نمیتوان هنر مدیریت و کشورداری نامید.

شما هم از مقصرین هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
دمت گرم
محسن افشانی آبروی هنر و فرهنگ ایران عزیز را مخدوش کرده لطفا رسیدگی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
مگر افشلنی گفته مردم بیایید من‌برای شما دروس احلاقی و محبت و مهربانی و مروت و خود گدشتگی و ساده زیستی بدهم .هر گز چنین حرف نزده اما سوال این هست که ترویج خشونت ایشان پیگیری دارد و مهم هست یا نه خشونت پلیس . خشونت در زندان مهم هست یا نمایش؟خشونت افشانی .... این بار روانی دارد از کجا میشود فهمید که افشانی با این حرکت گفته فشار خشونت از جانب مسولین بر مردم زیاد شده است
دادن سهمیهٔ بنزین به هر ایرانی مانند ، دادن همان یارانهٔ نقدی به همهٔ ایرانیان است که اکنون قریب یکدهه است اقتصاد کشور را نابود کرده ؟ از روشهای پوپولیستی ‌ باید دست برداریم ؟ بجای اینگونه نظریه پردازی ،قاطعانه جلو فساد ،و دزدی ،و رانتخواری ،را بگیریم ، اگر مردم جامعه ای در تنگنای معیشت نباشند ، بیشترین فسادها از میان میرود ؟ کارمندی که رشوه میگیرد ،و رانتخواری میکند ، در آغاز برای رفع تنگنای معیشت است که با تکرار آن قبح این عمل زشت از میان میرود ،و دیگر اینکه حرف ،و عمل مسولان متضاد است ، که مردم وقتی آنرا میبینند ، هم بی اعتماد میشوند ،و هم نا امید ،که در چنین جامعه ای ، فساد ،و معضلات رواج پیدا میکند ؟ تنها را برون رفت از این مشکلات ، تغییرات اساسی ،و بنیادی در ادیولژی میباشد بیشترین مشکل اقتصادی ایران ، به مدیریت ،و نظریهٔ مسئولان، بر میگردد ، تحریمها بی اثر نیست ، اما نه آنقدر که حتی روی قیمت سیب زمینی ،و پیاز ،و گوجه ،و رب گوجه ،و ماکارونی ،تاثیر بگذارد ؟ در طول تاریخ ایران ، هیچگاه کسی فکر نمیکرد ، روزی گوشت ،و مرغ ،و تخم مرغ اینقدر گران بشود ؟ قند ،و شکر ،و چای ،و برنج که جای خود دارد ؟،، پس اینها مشکل داخلی دارند ، که به رفتار ،و نظریهٔ مسئولان مربوط میشود ، چرا ،،؟ باید مردم نسبت به پول ملی بی اعتماد باشند ؟ بی اعتمادی به نقش دولتیان بر میگردد ، زیرا آنهایی که اعتماد کردند ، دارایی ،و ثروتشان ، به یکسوم کاهش پیدا نمود ؟ که هیچکسی هم پاسخگوی این اعتماد نمودن نیست ؟ مثلا ،آنکس که میتوانست ، ۲۰ قطعه سکه بخرد ، اما این کار را نکرد و یا اینکه ،آنکس که میتوانست ، ده هزار دلار بخرد ، و اینکار را نکرد ،و همان سرمایهٔ اندک سی ، چهل میلیونی خود را در بانکها سپرده گذاری نمود تا دولت با تجمیع این سرمایه های خرد ، چرخ اقتصاد را بچرخاند ، اکنون میبیند که ارزش سرمایه اش به یکسوم کاهش پیدا نموده ، آری اینها باعث بی اعتمادی میشود ؟ حالا اگر هم میخواهید به همهٔ مردم ایران سهمیهٔ بنزین بدهید ، بسم الله ، اما ،میشود حکایت یارانه ها ؟،، پس بجای آسمان ،و ریسمان ، ارزش پول ملی را بازگردانید ؟ تا همهٔ‌مشکلات برطرف بشود ،که برای اینکار ،نیاز به شجاعت ،و جسارت ،و تهور میباشد ،که ثروتهای افسانه ای را ملی اعلام نماید ،و چنگال دلالان ،و رانتخواران ،و دزدان ،و اختلاسگران ،را از حلقوم مردم بر گیرد ،و آن دستان را قطع نماید ؟،،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
این بخش بانکی که گفتید من هم تجربه کردم وقتی باز نشسته شدم مبلغ ۲۳ میلیون تومان بمن بابت سنوات از شرکتی تعلق گرفت با ان‌پول میتوانستم یک خودرو ملی بخرم ولی پولم را نزد بانک سپرده سه ساله کردم . طولی نکشید که هم ارزش سپرده سقوط کرد و هم ارزش سودی که دادند ناچیز هست . ولی یادم هست در یک سال نیم‌پیش روحانیون پشت سر هم حتی خود قالیباف میگفت سود بانکی زیاد هست ولی الان هیچ‌کس از پول مردم حتی خود بانک نتوانست ارزش سپرده مردم را حفط کند دیگرانی که پول را بردند و به دیگر الاها و زمین و مسکن و طلا تبدیل کردند حاصر نمیشوند منافع را بین سپرده گذار به عدالت گواهی دهند و سهیم کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
دادن سهمیه بنزین به هر ایرانی اگر اجرایی شود عادلانه ترین قانونی است که مجلس در چهل سال گذشته گرفته است
وضع خراب نیست اقای توکلی بلکه به مراتب بحرانی است و بر خلاف ادعای شما بن بست مطلق وجود دارد.
احمدی نژاد میگه :به خود آیید که شما در مقایسه با حاکمیت جهانی ایرانیان و مدیریت مقتدرانه و در عین حال انسانی، عادلانه و بشردوستانه کورش کبیر !!!! جناب احمدی نژاد عده ای در داخل مخالف کورش هستن چی میگی بهشون ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
دوران این حرف ها به پایان رسیده است و احمدی نژادی ها شانسی ندارند.
برای شما که اصلن بن بستی وجود نداره. این مردم عادی هستند که دارن له میشن
حالم خرابه
حالا شد کوروش کبیر ؟ تو‌ی ایالت قم که اسمم ورود ممنوعه ؟ هر وقت نیاز دارید ازش مایه بزارید میشه کوروش کبیر و‌تمدن ۲۵۰۰ًساله ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
باور کن من اگر جای ترامپ بودم در جواب نامه احمدی نژاد مجسمه کوروش را به احمدی نژاد میفرستادم و میگفتم این را بردار و در یکی از میادین قم یا تهران نصب کن . تو را خدا با نماد دوستی تاریخی ایرانیان را در مجامع بین النللی سیاسی نکنید . بس هست خسته نشدید . . سیاست دارد کسانیکه درس سیاسی نخواندند کلافه میکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
ناشناس 22:57
با این کار احمدی‌نژاد رو گنده می کنه
بهترین کار رو ترام داره انجام میده
چرا دروغ می گویید پس ترکمانچای وقرارداد ویرانگر گلستان را کی. پدیرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
ایول داداش
ما فقط پهلوان شعار دادن هستیم
از غرب تا شرق جهان خاک ایران بود هی شکستخوردیم هی تکه تکه خاک دادیم حمله کردن شکست خوردیم با خودمون روراست باشیم
اخه اقای احمدی نژاد چیکاره اند که به رییس جمهور آمریکا نامه مینوسند؟؟
اقای توکلی عزیز بن بست دیگه به چی میگن؟حتما باید مثل قرون وسطی قحطی و طاعون بیاد تا رضایت بدین؟
پناهندگی معلولین ورزشکار ریشه در نابسامانی و سختی زندگی برای معلولان است که اگر بخواهیم بشماریم صفحات زیادی در میشود اما ساده‌ترین آن طراحی ساختمانها در ایرانه که اصلا احتمال نیاز به استفاده یک معلول را ندیده گرفته و ساختمان طراحی و ساخته میشود، کافیست کمی از توانایی جسمی افراد سالم گرفته شود تا رنج و سختی زندگی یک معلول جسمی در ایران احساس گردد. بانکها، بیمارستانها، ساختمان پزشکان ساختمانهای دولتی و قضایی، رستورانها و مکانهای تفریحی، ورزشی، زیارتی و .....
تو زندگیتون همیشه سعی کنید کمتر حرف بزنید و بیشتر گوش کنید.

خیلی از بلاهایی که سر ما میاد به خاطر زبانمان هست. یک حرفی میزنیم و دیگه نمیشه کاری کرد. مثل یک جرقه آتیش که به انبار کاه میفته

و از همه مهمتر با آدمای سالم معاشرت داشته باشید. مهم نیست چند تا دوست دارید. مهم کیفیت اونهاست. یک دوست که در سختی کنارتون باشه بهتر از 100 تا دوست مزخرف هست که فقط در خوشی ها کنارتون هست و وقتی به اونها نیاز دارید همه پراکنده میشن از اطرافتون
دم ورزشکار گرم
که خنجر غمت از این خرابتر نمی زند
آن ورشکار ایرانی کار درستی رو انجام داد و امیدوارم همیشه موفق باشه. هر کی بتونه از ایران بره البته به صورت قانونی مهاجرت کنه برد کرده
در المان ورزشكار معلول ايراني تامين خواهد بود و بايد برايش خوشحال بود
این احمدی نژاد متوهم هرچند قشنگ نوشته اما این وسط چکارست که نامه می نویسه. وقتی که یک کشور رئیس جمهور داره رئیس جمهور پیشین چکارست که تو امور جهانی سیاست وارد بشود؟ اینکارشون برام غیر قابل درک و منطقی نیست. فقط تو ایران در این حد وقایع اتفاق می افته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
اگه من به ترامپ نامه نوشته بودم فوری میومدن تو گونی میکردنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
بزرگ که شدی میفهمی چکارس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
واقعا گل گفتی ، اصلا معلوم نیست دارند چیکار می کنند!
توکلی .... وضعیت بن بست هست ولی راه حل وجود دارد . پس بی زحمت بدون هزینه و بدون اینکه هزینه بیشتر برای مردم ایجاد شود همان اصلاحات خاتمی در اقتصاد و سیاست را اجرا کنید . اولین اصلاحات این هست ثروت و قدرت سیاسی و تصمیم گیری ان با رای مردم مشخص میشود
مصباحی مقدم ...اف ای تی اف اگر قبول کنیم بخاطر تحریم های امریکا هیچ سرمایه گذاری در ایران بخاطر تحریم امریکا جذب نمیکند . سی سال پیش چی . بیست سال پیش چی . نه نه اقای مصباحی ازیر بناه اقتصاد ایران دولتی نیمه دکلتی و نهادی اداره میشود در چنین شکلی در هیچ کجای دنیا قرار نداردکه اقتصاد در قانون با احتساب دولتی . خصوصی و تعاونی اداره شود . چون هر کدام از این تعاریف دولتی و خصوصی و تعاونی در حوره اقتصاد خلاف هم حرکت میکنند .
تابناک عزیز، بهتر است خود شما هم به عنوان یک رسانه دغدغه پیگیری و انتشار فساد مالی را داشته باشید. بنده خودم پرده از یکی از مدیران مالی از یکی از دانشگاه را به شما ارسال نمودم ولی هیچ گونه واکنشی از طرف شما دیده نشد. از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
فکر کردید اینجا اروپا و امریکاست که رساناهها همچین جراتی داشته باشند
چیزی که روشن است وضعیت اقتصادی در بن بست کامل است مردم نه توان خرید مسکن دارند نه توان خرید ماشین و نه توان خرید گوشت و نه توان خرید حتی بیشتر کالاهای اساسی حتی سیب زمینی و پیاز هم جزو لاکچری ها شده اند
احمدی نژاد در نامه به ترامپ از کوروش کبیر استناد کرده و روحانی هم در سازمان ملل از تمدن ۲۵۰۰ ساله ایران استناد کردند . چقدر کوروش کبیر در پاسارگاد غریب هست . چقدر کوروش تنها هست ولی اسمش زنده هست . چرا احمدی نژاد یک نامه به قم ننوشته تا اسم‌کوروش را در قم پاک کردند . ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
احمدی نژاد یادش رفته حصار کشیده بود اجازه نمیداد در سالروزش کسی بره نزدیک کورش بشه
واقعیتی تلخ. بن بستی برای مسئولان وجود ندارد راه کانادا وامریکا باز است بسیار لذت بردم. درود بر تو ای ایرانی ای هموطن
جناب عارف شما مشکلات ژنتیکی دیگران را هم در نظر داشته باشید و خیلی خودتان را عصبانی نکنید این دم انتخابات مجلس ،که اصلا خوب نیست
علی برکت الله به ژن های خوب
توکلی معلومه نفست از جای گرم میاد ؟! خود مسئولین به روغن سوزی افتادن چه رسد به مردم ؟!
این وسط چرندیات احمدی نژاد رو کم داشتیم ؟! بابا جمع کن این مزخرفات رو ؟! یادت رفته تو سخنرانیها جو گیر میشدی و تحریم ها رو کاغذ پاره میگفتی ؟! فعلا گیر کشور شده تحریم های ظالمانه ؟؟؟!
ملت عزیز هر چه زودتر اگه ماشینتون نیاز به تعویض روغن یا تعویض تسمه تایم داره سریع اقدام کنید تا بجای ۵۰۰ هزار تومان ۵ میلیون رو گردنتون نیفته ؟!چون همین بلا سر من اومد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
کیلومتر ماشین وقتی به ۷۰هزار کبلومتر رسید بهترین موقع برای تعویض تسمه تایم هست
محمد حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
چرا 500 هزار تومن - ماشين ايراني با 300 هزار تومن - تسمه تايم وتسمه دينام جمع ميشه
چرا يك جانباز كه زماني جانش را در راه كشور فداميكرد از برگشت به ايران خوداري كند وبيك كشور اروپايي پناهنده شود بمردم نگاه ميكنند شرم هم نميكنند !
پاسخ ها
محمد حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
وقتي حمايت نكني از زير دستت . همين ميشه. ايا اين بندگان خدا آينده اي دارن در ايران.
فعلا پولهای سرگردان حمله ور به بورس شدن و یه عده رو میخان بیچاره کنند ؟! اول بازار ارز و طلا دوم بازار مسکن ، سوم بازار خودرو چهارم بازار بورس و این چرخه خواهد چرخید و یه عده را پولدار و یه عده را نابود کرد؟؟؟؟ تو این اوضاع اقتصادی رشد ۶۰۰۰ واحدی بورس از معجزات قرن است ؟؟؟!
پاسخ ها
محمد حسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
رشد شاخص بخاطر عقب ماندن بازار سهام از تورم هست
وقتي دلار و مسكن بالا ميرفتن بازار بورس درجا ميزد . . البته با كارشناس مشورت كنيد تا هر سهمي خريد نشه. وقتي با دلار 13 تومني و تورم 50 درصدي سود هاي شركتها داره بالا ميره چرا رشد نكنه. الان موقع بورسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
بورس بشدت قابلیت دستکاری شدن دارد حتی در کشورهای پیشرفته هم هر چند سال یکبار سرمایه های مردم را به صفر میرسانند
بزودی طبل ورشکستگی خیلی ها به صدا در می آید ، بازار ها داره به کلی قفل میشه ؟! شاید یه موشک چاره کار باشه ؟! البته جناب همتی در نابود کردن اقتصاد استاد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
اگر براساس قوانین اقتصادی عمل نشود هیچ اقتصادی نمیتواند خودش را از نابودی نجات دهد البته همین کار هم برای اقتصاد ما خیلی دیر است
جناب همتی خبر داری سیب زمینی چند شده ؟! بردار چرا معیشت قشر آسیب پذیر رو هدف قرار دادی به خدا قسم یکساله یک کیلو پیاز درست حسابی نخریدم ، چرا باید ایرانی جنس درجه ۳ مصرف کنه و جنس درجه ۱ رو به کشورهای عربی بفرستید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
همه مشکلات معیشتی مردم مربوط به صادرات مواد غذایی است
نتیجه دشمنی با آمریکا و البته با هزینه های میلیارد دلاری از جیب مردم شده این، وقتشه که در این خصوص از مردم همه پرسی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
همه پرسی خط قرمز است
چنین گفت محمود.
کابران ! یکی برای ما توضیح بده این جریان اب بازی چی هست . ؟ کجا اب بازی میکنند . استخر یا پارک یا هر چی . واقعا نمیدونم و قصاوت ندارم . کسی میدونه ؟ این کار چی هست که پلیس با این خشونت برخورد میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
در بوستانی در تهران پارک آبی است که صد البته گشت ارشاد برحورد قاطع میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
مردم نباید شادی کنند جانم اصلا جایز نیست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
اب بازی با تفنگ ابپاش است
آقای عارف!
آقای سخنگوی دولت!
پیشنهاد شما برای برخورد با هنجارشکنان بی حیاء چیست؟! بازی با کلمه ای به نام«کارفرهنگی»برای فرار از پاسخگویی و بدست آوردن رای هنجارشکنان است.
اقدامات و خدمات حاج حسن به ایرانیان:
ساندن قیمت پیاز به مرغ
رساندن قیمت مرغ به گوشت قرمز
رساندن قیمت گوشت قرمز به قیمت گوشی
رساندن قیمت گوشی به قیمت ماشین
رساندن قیمت ماشین به قیمت خونه
رساندن قیمت خونه به قیمت کارخونه
توی ادارات دولتی هر چه ناکارامد هستت الان رییس و مدیر شده.
احسنت به دکتر احمدی نژاد. در مقابل ترامپ باید فرد شجاعی مثل دکتر باشد
نمیشد به جزء اینکه از سفارت بالا بریم .. طور دیگه با آمریکا مبارزه می کردیم!! یعنی برگردید خودتون ببنید .. آیا نمیشد واقعا!!
احمدی نزاد کیه وچکاره است که نامه میده به امریکا مگه این کشور وزیر امور خارجه نداره مگه رییس مجلس نداره الان دقیقا این این اقاچه سمتی داره که به خودش این اجازه را میده که نامه بده خیلی توهم داره
اسم خندوانه را عوض کنید .
اسم با مسمی بگذارید
یعنی : گندوانه !!!
چون گندش در آمد !
اقای صدقی فرار به جلو چرا ؟ کاسبان تحریم دوستان شما هستند که دلار ۳ هزار تومنی دوران احمدی نژاد را ۱۷ هزار تومان فروختند ، یعنی شما نمیدانید کاسبان تحریم چه کسانی هستند ؟ کاسبان تحریم دوستان جنابعالی نیستند ؟ یعنی شما انها را نمیشناسید !!!!!
محمود تو چرا انقدر خوبي ؟ دنيا رو بايد بدن دست تو اداره كني .
جواب تهیه کننده خندوانه این است که مگر از حالا به بعد واسه دل خودت و اون حندوانه درست کنی و خودتون دو تاهم بشینید نگاه کنید چون بالابری پایین بیای رامبد از چشم ما مردم افتاده مگر مجری خندوانه رو عوض کنی باز این شدنیه وای رامبد هرگز
بهتر نیست کسانی که بی حیایی میکنند را به ترکیه تبعید کنند
سلام.بهترین پیشنهاد برای بنزین که فکر کنم آقای جهانگیری هم در هیئت ‪ دولت مطرح کرده اند این است که قیمت بنزین با نرخ منطقه ای فروخته شود و مابه التفاوت آن نسبت به 1000تومان روزانه یا ماهانه به حساب همه مردم ایران(سرپرست خانوار) بدون استثنا ء واریز گردد .کاهش قاچاق سرمایه ملی ،کاهش مصرف و عدالت از آثار آن هست
جناب استاد احمدی نژاد بهتره از مدیریت ایران حرف بزنیم چون ما الان داریم میوه همان باغی رو میچینیم که شما بنام مدیریت جهان کاشته بودید .
صداوسیما دنبال گریه وانه باشد برای مجریش هیچ مشکلی پیش نمی اید حتی بدترین کارها بکند
آقای عارف وقتی علمای قم به نیروی انتظامی دستور برخورد می دهند شما چه از دستتان بر می اید ؟ مگر هفته پیش فتوا برخورد قاطع با بانوان را به نیروی انتظامی نداد ؟
درسته بن بستی برای مسئولین و کشور هیچ وقت وجود نداشته ... این مردم هستند که برایشان بن بست ایجاد شده و روز به روز بدبختر و بیچاره تر شدند!!!!!!!!!!!!!!!
جلوی صادرات سیب زمینی رابگیریدشده کیلویی۱۲هزارتومان
جلوی دلال رانمیتونیدبگیرید،یانمیخواهیدبگیرید
درگذشته های نه چندان دور دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان و حتی مردم عادی از ایران می رفتند تا با فراگیریهای و زحمات خود برای ایران افتخار بیافرینند و توانامندتر برای خدمات به ایران برگردند، حالا، چه تحصیلکرده، چه ورزشکار و چه کسانی که در این کشور با آن کشور خانه میخرند، می روند که اینجا نباشند !!!، خیال می کنم که این مورد در باره بخشی از کسانی که در حوزه های علمیه هم درس خوانده اند درحال شکل گیری است، حداقل نمونه هایی از فرزندان این قشر نیز رفته اند که اینجان نباشند.
برای هر خلاف قانونی رفتار مناسب برای تبیخ دارد با یک دختر ایرانی با خشونت رفتار کنی. مدال گرفتی؟ اگر واقعا قانونمندید چرا پیش نجفی با چاکرم رفتار می کردید؟
دختروپسر تو عالم هپروت بودن دستگیر شدند
سلام دراین دنیا باید با ظلم مبارزه کرد
کشوری که بالاترین امار مهاجرت نخبگان د بین 90 کشور در حال توسعه رو داره باید امثال ایشون جولان بدن و برای روسای جمهور امریکا نامه بفرستن........ایشون فکر میکنه روشنفکره..... باید بخاطر اونهمه خیانت محاکمه بشه........ نامه مینویسه....
به نظرم ورزشکاران معلول پناهنده بشن خیلی براشون بهتره چون تو ایران حتی با ویلچر یک خیابون هم نمی تونن رد بکنن و احتمالا خونه 90 درصد اقوام هم نمی تونن برن. اصولا تو شهرسازی و ساختمان سازی هیچ توجهی بهشون نمیشه ولی لااقل تو اروپا از این لحاظ راحت زندگی میکنند و حمایت زیادی هم ازشون میشه
ساخت سری جدید از خندوانه با حضور رامبد و ژوله و... توهین به شعور ملی است.
اشتباه میکند تهیه کننده خندوانه که میگوید صدا و سیما اراده اش بر حفظ خندوانه است. یک برنامه با مجری که دو رو هست و کانادا را به جمهوری اسلامی ایران ترجیح میدهد بدرد نمیخوره
اگر اراده صدا و سیما بر حفظ خندوانه با همان مجری هست پس اراده ی ملت ایران هم انداختن خندوانه در چاه فاضلاب است
تذکر مطهری درباره بازتولید بابک زنجانی‌ها—-آقای مطهری حرص نخوریدحالا چند تا زنجانی بالا و پایین فرقی نمیکنه
پلیس نباید بگونه ای عمل کند که مردم رفتار شما را با پلیس سابق مقایسه کند این نفع خود پلیس است در هر صورت عمل آن مامور بسیار بد و زننده بود
اقای احمدی نژاد نمیخواهد بپذیرد که بعد از دوران ریاست جمهوری ایشان فقط یک فرد ایرانیست مثل بقیه رهبر مملکت گفت که ترامپ در حدی نیست که به او پیامی بدهم ! با این وجود احمدی نژاد راسا به ترامپ پیام که نه بلکه نامه مینویسد و خودش را مطرح میکند. اخوی دور من و شما گذشته ادم باید وضع و موقعیت خودش را برای اینجور مطرح کردنها در نظر بگیره. شما با خودشیفتگی که دارید این کشور را به این روز انداختید دیگه بعبادت مشغول باشید و بگذارید بقیه خرابکاری ها را دیگران از شما بهتر دارند انجام میدهند ما ملت هم منتظر موعود امم ع هستیم
چرا يك كلمه در باره انگيزه قاتلين مرحوم شير محمدى ، نامبرده را به قتل رسانده اند ، نه مى خوانيم و نه مى. شنويم
آقای توکلی وضعیت ازخرابی هم رد شده ای کاش به میان ملت می آمدی و به درد ودل ملت گوش میدادی در هیچ دوره ای ملت بطورعلنی اینقدر مسیولین کشورناامید نبودند صبرشان بسررسیده ودیگر وعده توخالی موثر نیست ونخنما شده واکثریت ملت دیگر امیدی به بهبود اقتصادی کشورندارند
نوشت كه نوشت
زمانی که هیچ تحریمی وجود نداشت مرتب گفته میشد باید جراحی اقتصادی انجام شود ولی توجهی نمیشد حالا که اقتصاد ضعیف و نحیف شده میخوان جراحی هم انجام دهند مشخص است این بیمار جان سالم بدر نمی برد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر